Jouw Lquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:42 schreef Sjaapje het volgende:
Goedemiddag.
Lijstje:
O: verse volkorenboterham, appel
T: bak kwark met musli
L: stoofvlees met frietjes en rauwkost![]()
T: kiwi, worteltjes
D: bloemkoolsoep, 2 volkoren boterhammen met philadelphia en kippenwit
T: bak boer'n yogurt
ik ben on the roadquote:
Wat een woordkeus in zo'n artikelquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:14 schreef Ml-etje het volgende:
Dana Cat is het prototype van een troll aan het worden...
In trouw vandaag een stuk van een bekende, mijn objectiviteit laat me wederom in de steek.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)n-vader-in-mij.dhtml
quote:Het was slikken en doorgaan.
waarom denk je dat? ik ben wie ik ben klaarquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:14 schreef Ml-etje het volgende:
Dana Cat is het prototype van een troll aan het worden...
In trouw vandaag een stuk van een bekende, mijn objectiviteit laat me wederom in de steek.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)n-vader-in-mij.dhtml
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wat een woordkeus in zo'n artikel
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:19 schreef DanaCat het volgende:
[..]
waarom denk je dat? ik ben wie ik ben .
Tsja Marije is niet echt subtiel (oh ik ben geen fan van haar zal ik dat maar meteen bekennen).quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wat een woordkeus in zo'n artikel
[..]
Je post hier toch omdat je feedback wil?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:23 schreef DanaCat het volgende:
Zal mijn eetdagboekje voortaan voor mijzelf houden
Het posten van lijstjes hier heeft geen enkele nut voor je daar je niet van plan bent iets te wijzigen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:19 schreef DanaCat het volgende:
[..]
waarom denk je dat? ik ben wie ik ben klaar
elke dag hetzelfde liedje aan horen nou nee dank je,quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:24 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je post hier toch omdat je feedback wil?
Dat het niet perse is wat je wil horen... sja...
Je valt af omdat je minder kcalorien binnenkrijgt dan je verbruikt. Dat het makkelijker af te vallen is met extra eiwitten eten klopt. Desondanks ben je niet goed bezig.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:26 schreef DanaCat het volgende:
[..]
elke dag hetzelfde liedje aan horen nou nee dank je,
met veel koolhydraten val ik niet af tot heel weinig, zo is mijn lichaam nu eenmaal
ik vul het aan met veel eiwitten minder uit koolhydraten.
dit is tijdelijk, als ik op mijn streef gewicht ben voeg ik langzaam meer koolhydraten toe, in de vorm van crackers of volkoren brood, maat nu eventjes niet. en veel bewegen natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je valt af omdat je minder kcalorien binnenkrijgt dan je verbruikt. Dat het makkelijker af te vallen is met extra eiwitten eten klopt. Desondanks ben je niet goed bezig.
Maar wat was je streefgewicht nu eigenlijk? Je hebt het weleens gezegd, maar ik ben het kwijf. En wat is je doelstelling eigenlijk? Snel afvallen of blijvend afvallen. Je bent echt niet goed bezig Dana, al denk je zelf van wel. Vraag voor de grap maar eens na in Dieet. Er lopen er daar een paar rond die ook gecrashed hebben vroeger en nu met een overgewicht zitten waar ze niet meer vanaf komen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:29 schreef DanaCat het volgende:
[..]
dit is tijdelijk, als ik op mijn streef gewicht ben voeg ik langzaam meer koolhydraten toe, in de vorm van crackers of volkoren brood, maat nu eventjes niet. en veel bewegen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |