Dat + het feit dat als je getalenteerd genoeg bent je het ook zonder kan...quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
In zoverre, op het moment dat je zelf geld verdient met het werk van iemand anders word dat meestal niet als compliment gezien
Staat op mijn externe HD, maar ik ga nu niet naar boven lopen. Zit net zo lekker. Wel een bazenplaatquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:20 schreef Baronpilsener het volgende:
Jones & B-front - Lunatick (24 Noisecontrollers remix)
Heeft iemand deze nog voor me?
Stuk voor stukquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:28 schreef StM het volgende:
Al dat deprimerende gedoe hier.. Misschien helpt dit:
Neem je het nou op voor Brennan Heart?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:34 schreef StM het volgende:
Hmm ik zat nog op de vorige pagina met de laatste post van Bartman.
Die raw mixquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:34 schreef StM het volgende:
Hmm ik zat nog op de vorige pagina met de laatste post van Bartman.
Lunatick is namenlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat we ook allemaal wat wijzer worden van het gezeik; dat de ogen worden geopend voor de misstanden en zulks...quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:43 schreef StM het volgende:
Neehoor, ik dacht gewoon van ik zal eens wat fatsoenlijks posten ipv gezeikDaar hebben we immers allemaal wat aan.
En ook nu knalt hij weer keihard door de speakersquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:46 schreef eQuaL het volgende:
Deze track leent zich eigenlijk wel voor een A2 remix
Pitchkicks hadden wat minder gemogen, maar melodie is
Om in de Beholder en Balistic en Max Enforcer hoek te blijven, wil ik ook wat qualität toevoegen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:28 schreef StM het volgende:
Al dat deprimerende gedoe hier.. Misschien helpt dit:
Nuclear REACTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:27 schreef T_Killer het volgende:
Om in de Beholder en Balistic en Max Enforcer hoek te blijven, wil ik ook wat qualität toevoegen.
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:45 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hard stampuh haken allesss op die ReMRaWcOrE. Het beste van de Evil activyti samen mt R3b3ls
me 2quote:
nice!quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://tos.trekcore.com/audiocaps/1x10/corbinitemanuver16.mp3
1:03
baas-plaat, punt!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nuclear REACTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
Leuk stukje ja. Kort maar krachtig. En dragonborn als voorbeeld voor "hardstyle" vind ik zeker terechtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:57 schreef luckass het volgende:
Headhunterz bij Pownews, ze hebben dat item even rechtgezet.
Zo, die blijft vet! Gelijk weer even aangeknalt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://tos.trekcore.com/audiocaps/1x10/corbinitemanuver16.mp3
1:03
Leuk stukjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Leuk stukje ja. Kort maar krachtig. En dragonborn als voorbeeld voor "hardstyle" vind ik zeker terecht
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/pownews.html
Skippen naar 14:37
Denk dat nu de hardcore mensen wel een beetje op de teentjes getrapt zijn. Hij laat wel een hardcore track horen, maar die track is niet bepaald representatief voor de hedendaagse hardcore. (Snap wel dat dat het nummer was dat er in die uitzending onder stond, maar alsnog, geen representativiteit.) Eigenlijk wordt hier gezegd, hardstyle is weinig mis mee, hardcore is nog steeds kut...quote:
Tja is ook wel zo, maar vraag me af of Hardcore liefhebbers daar echt mee zitten. Headhunterz kreeg trouwens wel heel weinig tijd om het verschil uit te leggen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:43 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Denk dat nu de hardcore mensen wel een beetje op de teentjes getrapt zijn. Hij laat wel een hardcore track horen, maar die track is niet bepaald representatief voor de hedendaagse hardcore. (Snap wel dat dat het nummer was dat er in die uitzending onder stond, maar alsnog, geen representativiteit.) Eigenlijk wordt hier gezegd, hardstyle is weinig mis mee, hardcore is nog steeds kut...
Imo dan he
Dat dus. Geen neuk werd gegeven lijkt mij.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:46 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tja is ook wel zo, maar vraag me af of Hardcore liefhebbers daar echt mee zitten.
*zucht* heb je 'm ook weer....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:28 schreef 16meter het volgende:
hardstyle is henk & ingrid house
david guetta en quintino is house voor de fijnproevers
En Vato gonzalez, chucky en Afrojack dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:28 schreef 16meter het volgende:
hardstyle is henk & ingrid house
david guetta en quintino is house voor de fijnproevers
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En Vato gonzalez, chucky en Afrojack dan?
Deze man, die door mijn verzoekje bij free festival een onvergetelijk feest heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:01 schreef DjThera het volgende:
Reden dat HHZ nu juist die track had laten horen, is omdat Name Of The Dj nu net onder het 'hardstyle' item van maandag zat in Pownews
Verder moet ik natuurlijk de nieuwe Degos & Re-Done ff laten horen want die hebben we vandaag aangekondigd
Promo plaat jonge!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:43 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Denk dat nu de hardcore mensen wel een beetje op de teentjes getrapt zijn. Hij laat wel een hardcore track horen, maar die track is niet bepaald representatief voor de hedendaagse hardcore. (Snap wel dat dat het nummer was dat er in die uitzending onder stond, maar alsnog, geen representativiteit.) Eigenlijk wordt hier gezegd, hardstyle is weinig mis mee, hardcore is nog steeds kut...
Imo dan he
Free Festival was KUTquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Deze man, die door mijn verzoekje bij free festival een onvergetelijk feest heeft gemaakt.
De held
/slijm
Overigens, weet iemand nog meer hardstyle van het kaliber radical redemption?
Chop Suey!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:01 schreef DjThera het volgende:
Reden dat HHZ nu juist die track had laten horen, is omdat Name Of The Dj nu net onder het 'hardstyle' item van maandag zat in Pownews
Verder moet ik natuurlijk de nieuwe Degos & Re-Done ff laten horen want die hebben we vandaag aangekondigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Chop Suey!
Edit: Die labels:
SOADSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Labels
The Outside Agency
In welk ander hardstyle nr zit die break ook? Kan niet op de naam komen... maar weet wel dat ie heel erg vet isquote:
Haterzzzquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:01 schreef 16meter het volgende:
die tijd is voorbij dv, laat het gewoon rusten.. niet steeds die herinneringen oprakelen.. doet alleen maar pijn.
Je vriendin biedt ze aan voor 20 euroquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:17 schreef Mind.Illusion het volgende:
Is er hier nog iemand op zoek naar een Hard Classics kaartje? Voor 22,50 mag die de deur uit
Ga je niet meer?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:17 schreef Mind.Illusion het volgende:
Is er hier nog iemand op zoek naar een Hard Classics kaartje? Voor 22,50 mag die de deur uit
Check de Dj's van Minus is More, Theracords, Spoontech. Dan heb je het grootste gedeelte wel gehad. Misschien ook nog wel een aantal van Tilt? Angerfist kom ook in de buurt hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Deze man, die door mijn verzoekje bij free festival een onvergetelijk feest heeft gemaakt.
De held
/slijm
Overigens, weet iemand nog meer hardstyle van het kaliber radical redemption?
Kun je tipje van de sluier oplichten met wie je live staat op Loudness?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:01 schreef DjThera het volgende:
quote:Deze laatste act bestaat uit niemand minder dan labelboss Thera, Catatonic Overload & Geck-o.
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:51 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Oeh betekent dus dat we Geck-o tweemaal mogen aanschouwen of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |