Is het niet gewoon mogelijk dat ik zwarte koffie gewoon niet lekker vind?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:20 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Dat.
Geldt voor iedere smaak.
Jep ik deed eerst zuiker en beetje melk, later eens zonder melk geprobeert (bijna het zelfde)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:20 schreef trovey het volgende:
Eerst beginnen zonder suiker maar met melk en dan geleidelijk aan steeds minder melk. Ik ben geen koffiedrinker maar toen ik thee zonder suiker begon te drinken vond ik koffie met suiker ineens niet meer te zuipen...mierzoet, ik drink nu koffie met een beetje melk, zonder melk gaat me te ver.
Dat kan, neem daarom er eerst melk in en kijk dan tot hoever je kunt teruggaan in de hoeveelheid melk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Is het niet gewoon mogelijk dat ik zwarte koffie gewoon niet lekker vind?
Ik heb er ook nooit bewust voor gekozen, maar ik kreeg het zo van m'n omaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:19 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb me nooit aangewend suiker en melk er in te doen.
En wat voor persoon zou je zijn als je koffie met suiker en melk drinkt, en wat voor persoon ben je nu dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:21 schreef Tijn het volgende:
Ik dronk vroeger ook koffie met melk en suiker. Maar een paar jaar geleden heb ik besloten dat ik niet langer het soort persoon wil zijn dat zo z'n koffie drinkt.
Ik heb toen een heel weekend lang continu zwarte koffie gedronken. En daarna was ik eraan gewend. Nooit meer behoefte aan suiker en melk gehad sindsdien
Suiker en melk in je koffie drinken is natuurlijk niet erg stoer. Zwart is een stuk stoerderquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:25 schreef Gekkenwerk het volgende:
[..]
En wat voor persoon zou je zijn als je koffie met suiker en melk drinkt, en wat voor persoon ben je nu dan?
Dat zeker, en je kunt mensen altijd vragen om koffie voor je te halenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Suiker en melk in je koffie drinken is natuurlijk niet erg stoer. Zwart is een stuk stoerder
Nee, maar het is ook gewoon praktisch. Nu kan ik altijd overal koffie drinken en ben ik niet afhankelijk van de beschikbaarheid van suiker en melk.
Wat snap je niet aan het woord gewenning? Het impliceert dat je begint met niet lekker.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Krijg je het met suiker en melk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:33 schreef Gekkenwerk het volgende:
[..]
Dat zeker, en je kunt mensen altijd vragen om koffie voor je te halen
Ik zeg er altijd wel bij dat ik hem zwart wil, zonder melk en zonder suiker.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Krijg je het met suiker en melk.....belangrijkste is dan vooral niet roeren i.v.m. de suiker.
Wat aan gewenning begrijp je niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
quote:ge` wen - ning de -woord (vrouwelijk) het wennen aan iets; de aanpassing van het lichaam met tolerantieontwikkeling en abstinentieverschijnselen,die de behoefte aan en neiging tot verhoging van de dosering kunnen stimuleren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |