Downloaden kost echt 1 minuut dus wat is t probleemquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:24 schreef bobbernaut het volgende:
is er niet een manier dat je m in Mijn documenten kan laden, en afspelen? want op school wordt bij C weer gewoon verwijderd!
Savegames worden dna ook verwijdert, maar je kan via Texturepacks in je AppData komen en steeds je savegame kopierenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Downloaden kost echt 1 minuut dus wat is t probleem![]()
Of word hij vanzelf tijdens t spelen verwijderd bedoel je?
Speel jij alleen offline dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:51 schreef AppleMartini het volgende:
Ben begonnen aan onderstaand bouwsel, maar moet eerlijk zeggen dat ik nog geen idee heb wat het gaat worden
[ afbeelding ]
Wat je ook kunt doen is Minecraft Profile Manager (gewoon even naar googlen) gebruiken en dat vanaf een usb stick laten runnen. Werkt gewoon prima en is veilig, ik gebruik het om meerdere versies te kunnen gebruiken of om mods te testen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:24 schreef bobbernaut het volgende:
is er niet een manier dat je m in Mijn documenten kan laden, en afspelen? want op school wordt bij C weer gewoon verwijderd!
pics!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:49 schreef Neriae het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen is Minecraft Profile Manager (gewoon even naar googlen) gebruiken en dat vanaf een usb stick laten runnen. Werkt gewoon prima en is veilig, ik gebruik het om meerdere versies te kunnen gebruiken of om mods te testen.
Saves kan je gewoon kopieren/plakken tussen de profiles
*gaat weer terug naar lurk-modus* Ik heb een megaproject op m'n singleplayer en dat vind ik leuk genoeg...
Ja ben ook wel benieuwd naar dat megaproject.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:49 schreef Neriae het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen is Minecraft Profile Manager (gewoon even naar googlen) gebruiken en dat vanaf een usb stick laten runnen. Werkt gewoon prima en is veilig, ik gebruik het om meerdere versies te kunnen gebruiken of om mods te testen.
*gaat weer terug naar lurk-modus* Ik heb een megaproject op m'n singleplayer en dat vind ik leuk genoeg...
Voor mijn doen is het een mega project, he?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:53 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja ben ook wel benieuwd naar dat megaproject.
Screens zijn altijd welkomquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:56 schreef Neriae het volgende:
[..]
Voor mijn doen is het een mega project?'t is een castle-town for now, komt ook nog een kasteel bij (cliche, I know) Is nog lang niet af maar ik kan wel even een paar screens regelen..
100% survival mode, alleen de moss-cobblestone gebruik ik toomanyitems voor...Gebruik ik te veel van namelijk
Niet per se. Tijdlang gespeeld op een grote server maar daarmee gestopt toen ik het een periode druk kreeg, nu hier een thuisnetwerkje met server voor de sporadische creatieve uitspattingen. Mis de wat grotere gezellige servers wel tho.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Speel jij alleen offline dan?
dan join je mFok of mender!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Niet per se. Tijdlang gespeeld op een grote server maar daarmee gestopt toen ik het een periode druk kreeg, nu hier een thuisnetwerkje met server voor de sporadische creatieve uitspattingen. Mis de wat grotere gezellige servers wel tho.
ge-ni-aal!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:49 schreef Neriae het volgende:
[..]
Mooiquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ge-ni-aal!
Dit is precies wat ik zocht
Vast niet lelijker dan mijn huisquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:35 schreef delano.888 het volgende:
Lieve mensen van MenderV
Ik besef mij dat mijn huis (3e links van de spawn af gezien) echt ontzettend lelijk is vergeleken met de buren.
Ik hoop eigenlijk dat iemand me wat tips kan geven, want heb nog niet super veel MC gespeeld en veel beter dan dit lukt me gewoon niet
Jij bent heul niet mijn buurmanquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:37 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Vast niet lelijker dan mijn huis
gr gr je buurman
Dat ben ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jij bent heul niet mijn buurmanmijn ene buurman heeft een tof huis en de ander is nog niet echt begonnen.
Ahzo, nou die ene halve verdieping is mooier dan mijn hele huisquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:38 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat ben ik
Moet nodig eens verder gaan met mijn huis
Ik vind jouw huis niet lelijk hoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ahzo, nou die ene halve verdieping is mooier dan mijn hele huis
Goed kijken naar dat ene toffe huis naast je, en om je heen, dan pik je vanzelf leuke bouwstijlen en tips op.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ahzo, nou die ene halve verdieping is mooier dan mijn hele huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Goed kijken naar dat ene toffe huis naast je, en om je heen, dan pik je vanzelf leuke bouwstijlen en tips op.Jamaar het enige wat ik kan bedenken om mijn huis beter te maken is iets kopieren van jullie stijlen, en dan staat t ook zo stom 2 dezelfde huizen naast mekaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
ik vind dat wel grappig staan, misschien net wat ander materiaal voor sommige dingen gebruiken maakt al een heel verschilquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jamaar het enige wat ik kan bedenken om mijn huis beter te maken is iets kopieren van jullie stijlen, en dan staat t ook zo stom 2 dezelfde huizen naast mekaar.
Dat kan nooit kwaad, zeker bij huizen die zo dicht op elkaar staan is dezelfde bouwstijl mooier dan iets compleet anders (imo dan)quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jamaar het enige wat ik kan bedenken om mijn huis beter te maken is iets kopieren van jullie stijlen, en dan staat t ook zo stom 2 dezelfde huizen naast mekaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |