Das hoog. Hoe kwam je er af?quote:
Op welke server precies? mFok of MenderV?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:52 schreef terrastegel het volgende:
waarom ben ik gebanned? ik heb niets gedaan?
Er zijn twee verschillende servers: mFok en MenderV.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:06 schreef terrastegel het volgende:
op de fok! server.
ik ben er nauwelijks opgeweest.
Mij heb je een keer een pm gestuurd voor toegang. Je staat gewoon op de whitelist bij mij (de server menderv). En ik heb je niet gebanned. Wat krijg je te zien als je in probeerd te loggen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:06 schreef terrastegel het volgende:
op de fok! server.
ik ben er nauwelijks opgeweest.
op de mfok server ben je niet geband, anders had je hier geheid een entry gehad:quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:33 schreef terrastegel het volgende:
Op de mfok server.
Ik noem thomasm1998
Ik heb me altijd aan de regels gehouden.
Als er gegriefd zou zijn (ik heb niets gedaan?) wil ik het wel herstellen.
Pijnlijk herkenbaar, sluit ik MC af gaat Skyrim aan en andersomquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:09 schreef delano.888 het volgende:
Vandaag 5 uur en 50 minuten mc gedaan achter mekaar, aardig huisje gebouwd bij Mender.
Ben weer helemaal terug in dit spel, maar speel ook veel skyrim, dus een leven heb ik niet meer voorlopig
het kon al in 1.9 maar dan moest je zelf nog wat zaken aanpassen, maar nu gaan ze officeel standaard ingame er inzettenquote:Op donderdag 16 februari 2012 02:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dus, Mojang gaat eindelijk de hoogte limiet omhoog gooien?
Goed nieuws, alhoewel ik dat met 1.9 ook al voor elkaar kreeg
En Mojam gaat ook vet worden denk ik zo, die 60 uur game jam die ze gaan houden dit weekend, denk dat ik weer wat actiever zal zijn in dit topic
Dat hij wel vaker trouwens. Drump, maak er zelf eentjequote:Op donderdag 16 februari 2012 01:46 schreef Mender het volgende:
Drumpie z'n xp farm was een beetje uit de hand gelopen
[ afbeelding ]
Drumpie staat daar ergens
Edit: huibster, remlof en bestemmingplan's xp farm. Maar drumpie stond er te afken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |