abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 februari 2012 @ 21:05:59 #226
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_108058033
En berend bant me dus omdat ik vlieg? nja ik vloog niet, ik was aan t rennen + springen tegelijk, en dan zegt ie JA IK ZAG JE VLIEGEN WEL ANDERHALVE METER IN DE LUCHT!! gast ik kwam weer omlaag en ik sprong van een blokje, dus 1 hoogteverschil al.
en nee hij overlegt niet hij bant meteen..

En ik kan niet eens vliegen want nocheat? dus berend je faalt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_108058803
quote:
13s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:05 schreef bobbernaut het volgende:
En berend bant me dus omdat ik vlieg? nja ik vloog niet, ik was aan t rennen + springen tegelijk, en dan zegt ie JA IK ZAG JE VLIEGEN WEL ANDERHALVE METER IN DE LUCHT!! gast ik kwam weer omlaag en ik sprong van een blokje, dus 1 hoogteverschil al.
en nee hij overlegt niet hij bant meteen..

En ik kan niet eens vliegen want nocheat? dus berend je faalt.
Ik wil niet lullig doen maar als je zo vaak geband word als jou moet je misschien toch ook eens naar jezelf kijken..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 16 februari 2012 @ 21:23:22 #228
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_108058982
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:20 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik wil niet lullig doen maar als je zo vaak geband word als jou moet je misschien toch ook eens naar jezelf kijken..
Hij zegt dat ik aan t vliegen was WAT NIET zo was..
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_108059097
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:23 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Hij zegt dat ik aan t vliegen was WAT NIET zo was..
Ik ga hier niet de discussie aan. Mocht je iets aan te merken hebben op je ban dan kan je DM gebruiken. Bedankt.
  donderdag 16 februari 2012 @ 21:47:10 #230
336203 Neriae
Mostly lurking, rarely posting
pi_108060301
Zoals beloofd, wat screenshots van mijn singleplayer project

De poort, gaat open en dicht met buttons aan beide kanten. Heul veel gedoe met redstone
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De locale smid. Inclusief verkooppunt en leefgedeelte
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Storage room (meeste onder de grond) Met al m'n materials en spullen
General Goods store waar ik stiekem een ondergronds minecart station van ga maken. Een beetje verstopt want eigenlijk hoort het niet in het thema, maar dan linkt het teminste wel met de rest van m'n minecart system
SPOILER
Stukje van de stadsmuur (Je kan er bovenop en in lopen, iedere watchtower heeft een spiral stairs naar boven)

SPOILER
Uitzicht vanaf die watchtower die je in het vorige plaatje zag. Rechts zie je de storage room en general goods store. Voor je is de Library (Met enchantment room)
SPOILER
Enchantment room gedeelte van de library. Met level control via pressure plates en switches 8-)
SPOILER
Uitzicht vanaf eerste watchtower naar farms
SPOILER
Farm met Bakery
SPOILER
Mill met wheat-farm en mijn animal farm xD moet ik even wat netter maken
SPOILER
Meer heb ik nog niet, ben bezig het stukje waar het kasteel op komt mooi plat te maken :)
Overigens word ik ook vrij snel afgeleid, afgelopen dagen ben ik bezig geweest in mijn branch mine om diamonds te halen. En met mijn minecart system bezig geweest.
pi_108060488
ik heb eigenlijk zin om gewoon lekker diehard op singleplayer te spelen. met maps, en werkende bedden en alles.

MAAR door die stuff die jeb nu steeds toevoegt wacht ik liever. Hoewel ik aan de andere kant ook weer bang ben dat dit geen einde heeft en ik dus beter gewoon kan beginnen :')
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:00:45 #232
336203 Neriae
pi_108061018
quote:
4s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:50 schreef gogosweden het volgende:
ik heb eigenlijk zin om gewoon lekker diehard op singleplayer te spelen. met maps, en werkende bedden en alles.

MAAR door die stuff die jeb nu steeds toevoegt wacht ik liever. Hoewel ik aan de andere kant ook weer bang ben dat dit geen einde heeft en ik dus beter gewoon kan beginnen :')
Wat Jeb toevoegd maakt toch meer uit voor servers? Dan moet je wachten met updaten tot de server geupdate is, server moet weer op de een of andere manier een nieuwe biome toevoegen... etc Op Singleplayer heb je er niet zo'n last van IMO. Als je wilt kijken naar de jungles dan maak je gewoon een nieuwe wereld aan, en als je nog niet kan updaten wegens mods dan gebruik je die profile manager :Y

Of had je het over Anvil?
pi_108061229
quote:
17s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:47 schreef Neriae het volgende:
Zoals beloofd, wat screenshots van mijn singleplayer project

De poort, gaat open en dicht met buttons aan beide kanten. Heul veel gedoe met redstone
SPOILER
De locale smid. Inclusief verkooppunt en leefgedeelte
SPOILER
Storage room (meeste onder de grond) Met al m'n materials en spullen
General Goods store waar ik stiekem een ondergronds minecart station van ga maken. Een beetje verstopt want eigenlijk hoort het niet in het thema, maar dan linkt het teminste wel met de rest van m'n minecart system
SPOILER
Stukje van de stadsmuur (Je kan er bovenop en in lopen, iedere watchtower heeft een spiral stairs naar boven)

SPOILER
Uitzicht vanaf die watchtower die je in het vorige plaatje zag. Rechts zie je de storage room en general goods store. Voor je is de Library (Met enchantment room)
SPOILER
Enchantment room gedeelte van de library. Met level control via pressure plates en switches 8-)
SPOILER
Uitzicht vanaf eerste watchtower naar farms
SPOILER
Farm met Bakery
SPOILER
Mill met wheat-farm en mijn animal farm xD moet ik even wat netter maken
SPOILER
Meer heb ik nog niet, ben bezig het stukje waar het kasteel op komt mooi plat te maken :)
Overigens word ik ook vrij snel afgeleid, afgelopen dagen ben ik bezig geweest in mijn branch mine om diamonds te halen. En met mijn minecart system bezig geweest.
Ziet er tof uit ^O^ is die poort met pistons gedaan? van onder 2x omhoog duwen en vanboven weer 2x naar beneden?
pi_108061259
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:00 schreef Neriae het volgende:

[..]

Wat Jeb toevoegd maakt toch meer uit voor servers? Dan moet je wachten met updaten tot de server geupdate is, server moet weer op de een of andere manier een nieuwe biome toevoegen... etc Op Singleplayer heb je er niet zo'n last van IMO. Als je wilt kijken naar de jungles dan maak je gewoon een nieuwe wereld aan, en als je nog niet kan updaten wegens mods dan gebruik je die profile manager :Y

Of had je het over Anvil?
ja dat bedoel ik dus, voor de nieuwe biomes enzo moet je dan een nieuwe wereld. En als je dan gewoon 1 wereld wil met een zooitje grote projecten (net zoiets als die van jou) dan wil je dus liever niet zomaar een nieuwe wereld maken omdat je dan je oude stuff kwijt bent ;(
pi_108062729
Je weet dat een blok 1 x 1 meter is? Dus Anderhalve meter is niets, ongeldige ban voor bobber deze keer.
pi_108064184
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:32 schreef MineraalWater het volgende:
Je weet dat een blok 1 x 1 meter is? Dus Anderhalve meter is niets, ongeldige ban voor bobber deze keer.
Bobber is geunbanned, en heeft een DM met informatie ;)

(Kwam niet door deze reactie, maar heb het zelf even getest)
  donderdag 16 februari 2012 @ 23:28:04 #237
336203 Neriae
pi_108065360
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ziet er tof uit ^O^ is die poort met pistons gedaan? van onder 2x omhoog duwen en vanboven weer 2x naar beneden?
Thnx! Ja, de poort is met pistons gedaan. Precies zoals jij het zegt ja, maar dat was me toch veel werk! Het was op dat moment pas mijn tweede redstone projectje :P

quote:
4s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ja dat bedoel ik dus, voor de nieuwe biomes enzo moet je dan een nieuwe wereld. En als je dan gewoon 1 wereld wil met een zooitje grote projecten (net zoiets als die van jou) dan wil je dus liever niet zomaar een nieuwe wereld maken omdat je dan je oude stuff kwijt bent ;(
Als je een nieuwe wereld maakt ben je de oude niet kwijt, oude save is er gewoon nog dus je kan altijd je oude save herladen.
Maargoed, het is wel zo dat het een beetje omslachtig is om voor de nieuwe biomes steeds nieuwe werelden te maken en vervolgens weer terug te gaan naar je oude om aan projectjes te werken.
Verder kan je natuurlijk ook gewoon nieuwe chunks laten genereren door voorbij het einde van de map te lopen en te hopen dat je geluk hebt de nieuwe biome te vinden

Als ik het goed begrepen heb is dat straks met Anvil voorbij en kan je dan heel simpel via MCedit gewoon een jungle biome erin gooien.
Of ik heb het verkeerd begrepen...
pi_108065695
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef Neriae het volgende:

[..]

Thnx! Ja, de poort is met pistons gedaan. Precies zoals jij het zegt ja, maar dat was me toch veel werk! Het was op dat moment pas mijn tweede redstone projectje :P
Ik heb op SP een soortgelijk iets gebouwd (wel met creative mode). Een omwalling met 4 gates (allemaal met zo'n redstone gate) gekoppeld aan een light sensor zodat die s'avonds automatisch dichtgaan. Daar ben ik ook wel even zoet mee geweest. Heb ook een soort gelijk ontwerp liggen voor een gate waarbij die 3x omhoog wordt geduwd, maar die is wel een stuk omvangrijker :{ Dat wordt een best poortgebouw wil ik dat daarin verbergen.
pi_108066459

Hoog!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 00:23:35 #240
336203 Neriae
pi_108067186
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ik heb op SP een soortgelijk iets gebouwd (wel met creative mode). Een omwalling met 4 gates (allemaal met zo'n redstone gate) gekoppeld aan een light sensor zodat die s'avonds automatisch dichtgaan. Daar ben ik ook wel even zoet mee geweest. Heb ook een soort gelijk ontwerp liggen voor een gate waarbij die 3x omhoog wordt geduwd, maar die is wel een stuk omvangrijker :{ Dat wordt een best poortgebouw wil ik dat daarin verbergen.
Tof! Die Light sensor is van een mod zeker? 3x omhoog duwen lijkt me inderdaad moeilijk te verbergen. Ik had al moeite met mijn ontwerp netjes te verbergen! Erg efficiënt ben ik nog niet :P

SPOILER
pi_108067299
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 00:23 schreef Neriae het volgende:

[..]

Tof! Die Light sensor is van een mod zeker? 3x omhoog duwen lijkt me inderdaad moeilijk te verbergen. Ik had al moeite met mijn ontwerp netjes te verbergen! Erg efficiënt ben ik nog niet :P

SPOILER
Nee dat is deze: Al werkt die niet op SMP geloof ik. Maar op SP doet die het prima.

Lurk ze!
pi_108067570
de uitstippeling van mijn kas, incl een gravel pad eromheen :D
SPOILER
alleen nog even kijken of ik die extra hoek eruit ga halen...
pi_108067705
nice!
pi_108068938
quote:
4s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Nieuwe biomes komen toch ook door die converter?
If not now, then when.
pi_108068997
Jep, weer een cheater gevonden!
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108069232
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 03:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nieuwe biomes komen toch ook door die converter?
zekerweten?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 06:59:21 #247
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_108069267
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 06:45 schreef gogosweden het volgende:

[..]

zekerweten?
Backup je map en probeer t uit! :)

quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:32 schreef MineraalWater het volgende:
Dit dus! :D
pi_108069324
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 06:59 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Backup je map en probeer t uit! :)

[..]

Dit dus! :D
dat ik daar zelf niet op gekomen ben zeg :') straks even proberen dan maar :y
pi_108069339
Waar kun je die MC lego eigenlijk kopen? :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 07:29:09 #250
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_108069389
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 07:18 schreef Stokstaart het volgende:
Waar kun je die MC lego eigenlijk kopen? :P
Volgens mij op jinx.com en lego.com.
Maar je kan alleen preorderen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')