I fear that day !quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die eindigt op een dag, weet je.
Dat zal vast zo zijn, maar dat kan ik dus echt nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
In den nacht krijgt u meer betaald
Oh hai.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:21 schreef Mss het volgende:
Volgens mij ben ik nog de enige zonder blog.
Yeay we gaan veel schoenen zienquote:Een groot deel van deze blog zal ik dan ook wijden aan deze projecten!
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jij hebt er wel een:
idontwanttoblogstupidho
Ik vind het leuk om stukjes te lezen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
niemand hoeft het te volgen trouwens, ik wil voor mezelf een plekje om dingen bij te houden zonder dat ik er ongevraagd anderen mee lastig val.
In je sig val je ook niemand lastig, het is gewoon een verkapte VOLG mijn blog actiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
niemand hoeft het te volgen trouwens, ik wil voor mezelf een plekje om dingen bij te houden zonder dat ik er ongevraagd anderen mee lastig val.
Ik lees allerlei ongein, die wortels kunnen daar best bij.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
maar het zal niet over bjoetie gaan, mind you!
nee, maar anders is het zo dubbelop. En ik kom het toch wel melden als ik ben afgevallenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In je sig val je ook niemand lastig, het is gewoon een verkapte VOLG mijn blog actie
kusjekroel![]()
![]()
wtf?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh en skjoe, is je doel van 69 kilo niet een beetje HEUL laag, of komt dat doordat ik overal hoor van mensen dat het ongezond is om veel af te vallen in weinig tijd terwijl dat niet waar is?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om stukjes te lezen.
Jij bent niet zo lang natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wtf?
als ik 69 weeg ben ik nog randje overgewicht heur
Als ik nou 49 als doel had gesteld was het twijfelachtig ja
Beautyblogs zijn er al zoveel, dit is veel leukerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
maar het zal niet over bjoetie gaan, mind you!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |