Ik wel, nepweekend, morgen en donderdag. Het echte weekend mag ik werkenquote:
Zeg dat.quote:
Nee joh, tempo erinquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:37 schreef Sersjee het volgende:
Ik fluister, want het mag best wat langzamer.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:46 schreef minthy het volgende:
Nou Gerard, klets eens een beetje door, ik moet zo weg
School verwacht me, 100% aanwezigheidsplichtquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:48 schreef minthy het volgende:
[..]
School verwacht me, 100% aanwezigheidsplicht![]()
Als ik het niet al te druk heb kom ik nog wel even om het hoekje gluren hier
Dit nummer heeft mij door een ellendig bijbaantje gesleept. Maar da's een persoonlijke reden, natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb het succes van Multiply nooit zo goed begrepen... Ik voel het niet.
Spijbelaarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:50 schreef minthy het volgende:
Wat een romantiek vandaag...
Phil Collins
Nedersaksisch idem! Ik kan tegen een in dialect-pratende client gaan zeggen dat ik vind dat hij iets niet helemaal handig heeft aangepakt, maar "ie bent een domme kloot" werkt veel effectiever in de meeste gevallenquote:
That's cool!quote:
Nee jong, ik hoef pas om 14.45 te beginnen vandaagquote:
Succes!quote:
quote:
Dank beidenquote:
Over 10 minuten dusquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee jong, ik hoef pas om 14.45 te beginnen vandaag
Inderdaadquote:
En het dan ook iets van carnaval en borrelnootjesmix noemenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Inderdaadik vind Pink over het algemeen erg tof, maar wat is dit voor een gare mix
Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd hoe carnaval wel hoort te klinken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En het dan ook iets van carnaval en borrelnootjesmix noemen. WTF hebben borrelnootjes en deze KUTmuziek met Carnaval te maken? Heeft de maker van die mix ooit wel es ECHT carnaval gevierd en waarom klinkt het dan zo?
Allesbehalve de crap die je net hoorde.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd hoe carnaval wel hoort te klinken.
Noem es iets, dan kan ik het verschil horen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Allesbehalve de crap die je net hoorde.
Er staat een paard in de gang is nog beter carnaval te noemen dan die mix van zonet geloof ik. En ik vier nooit carnaval.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Noem es iets, dan kan ik het verschil horen.
Oh, dan vind ik het allebei even kut.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er staat een paard in de gang is nog beter carnaval te noemen dan die mix van zonet geloof ik. En ik vier nooit carnaval.
Nou, idd!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
Because I got high(toepasselijk dan Minthy
)
en geen post op de mat van een stille aanbiedster, geen fok-pm, geen facebookbericht of tweet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen cadeaus gekregen op het werk?
In dat geval: http://www.sadtrombone.com/quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en geen post op de mat van een stille aanbiedster, geen fok-pm, geen facebookbericht of tweet.
niemand houdt van mij
*kras*
Een aanbiedster?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en geen post op de mat van een stille aanbiedster, geen fok-pm, geen facebookbericht of tweet.
niemand houdt van mij
*kras*
tometo, tomato...als ze maar wil ketsenquote:
Juistquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tometo, tomato...als ze maar wil ketsen
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op dinsdag 14-02-2012 om 19:03:58Heeft héél veel zin in de Mega Top 5 van dit uur @metmichiel. reageer retweet
Ik ook nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:13 schreef CindieY het volgende:
Ik ken dat nummer van BSB gewoon helemaal niet
Ze won toch een TMF Award voor Beste Nieuwkomer?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:14 schreef CindieY het volgende:
Die clip van dit nummer vond ik altijd zo sneu
Ik was 'm alweer vergeten. The One is ook zo'n bazennummer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:13 schreef CindieY het volgende:
Ik ken dat nummer van BSB gewoon helemaal niet
Geen idee meer. Ik was dit nummer alweer vergeten tot ik het ergens op Facebook kwam via een vriend, een paar weken geleden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze won toch een TMF Award voor Beste Nieuwkomer?
Het was toch een zwartwit clip? ik heb het programma nooit gezien maar herinner me wel dat dit een hit was... en dat ik mooi vondquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:14 schreef CindieY het volgende:
Die clip van dit nummer vond ik altijd zo sneu
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Het was toch een zwartwit clip? ik heb het programma nooit gezien maar herinner me wel dat dit een hit was... en dat ik mooi vond
Da's toch poppigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:38 schreef Pino112 het volgende:
Ik zag hem vanochtend ook al langskomen, maar wat een gast is dit zeg
https://twitter.com/#!/noah2408
En zie hier m'n probleem met de Zeroes. Het is te kort geleden. In mijn beleving is iets uit 2009 van 3 weken geleden en iets uit 2001 kán niet 11 jaar oud zijn. Je zou er haast een mega-depressie aan overhouden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:23 schreef Cee het volgende:
Nee. Nee dit nummer is niet 11 jaar oud. Nee. NEE.
En die zit nu dus voor de rest van de avond in m'n kop. Aaargh!quote:
twitter:WouterLeenders twitterde op dinsdag 14-02-2012 om 20:01:17De 'ik' op de achterpagina van de NRC is vaak erg goed, maar zo goed als deze is 'ie zelden:
reageer retweet
Als jij het niet had gedaan dan was het mijn goedbedoelde "goedenavond" geweestquote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga nog ff film afkijken en dan hobbel ik nog ff langs
Nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
hoi allemaal!
iedereen veel Valentijnsdingen gekregen?
Nope, een rekening van mijn zorgverzekeraar en een envelop van het ziekenhuis, met daarin de patiëntenkaart die ik vorige week heb laten liggen. Vond ik wel erg attent trouwensquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
hoi allemaal!
Nope.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
hoi allemaal!
mmm, ook niets over gelezen, maar reken er maar niet op....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:11 schreef FZN05 het volgende:
Weet iemand of Rámon vannacht gewoon zijn show doet?
Ik verwacht van niet, maar heb er niets over gelezen....
ik kreeg de Questquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, een rekening van mijn zorgverzekeraar en een envelop van het ziekenhuis, met daarin de patiëntenkaart die ik vorige week heb laten liggen. Vond ik wel erg attent trouwens
die jongen zit deze week iedere ochten van 6 tot 10.....dan ook nog van 1 tot 4(?) vannacht lijkt me wat teveel van t goedequote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die jongen zit deze week iedere ochten van 6 tot 10.....dan ook nog van 1 tot 4(?) vannacht lijkt me wat teveel van t goede
Ohja, tuurlijk. Ik luister 's ochtends niet voor tienen, dus stond er even niet bij stil.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ie om 6 uur weer paraat moet staan?
ik hoor af en toe een stukje en tis net Jostiradio. prachtigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Ohja, tuurlijk. Ik luister 's ochtends niet voor tienen, dus stond er even niet bij stil.
Ik lees vooral lovende woorden, heb eigenlijk geen haat gezien. Al heb ik de kolom niet steeds open staan, maar ik zoek in de trein ff op #3fm.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoor af en toe een stukje en tis net Jostiradio. prachtigen dan leuk om de twitterkolom te lezen: men is óf lovend, of hatend. een tussenweg lijkt er niet te zijn
nja, echte haat...maar wel een aantal mensen die zeggen: Geen Giel? dan zet ik de radio maar uit want dit is niet om aan te horen. net de lokale omroep....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:18 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik lees vooral lovende woorden, heb eigenlijk geen haat gezien. Al heb ik de kolom niet steeds open staan, maar ik zoek in de trein ff op #3fm.
Ja, dat wel inderdaad. Veel mensen vragen waar Giel is, haha. Morgen weer de kinderklachtentelefoonquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, echte haat...maar wel een aantal mensen die zeggen: Geen Giel? dan zet ik de radio maar uit want dit is niet om aan te horen. net de lokale omroep....
mwoah nee, mn nachtrust is iets belangrijker. en die kakradio op t werk wil 3fm niet ontvangen.....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:26 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, dat wel inderdaad. Veel mensen vragen waar Giel is, haha. Morgen weer de kinderklachtentelefoon. Ik zet de radio om 06.30u aan, ook al kan ik uitslapen. Ik krijg dan niet alles mee, maar hetmeeste wel, haha. Om 07.45u zit ik sowieso aan de radio gekluisterd voor de kinderklachtentelefoon!
Ik mag om 7:30 opstaan, wordt een hele lange vrije dagquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:26 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, dat wel inderdaad. Veel mensen vragen waar Giel is, haha. Morgen weer de kinderklachtentelefoon. Ik zet de radio om 06.30u aan, ook al kan ik uitslapen. Ik krijg dan niet alles mee, maar hetmeeste wel, haha. Om 07.45u zit ik sowieso aan de radio gekluisterd voor de kinderklachtentelefoon!
mmm, ik stort meestal rond zessen helemaal in en tegen 11en ben ik weer klaarwakkerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:28 schreef CindieY het volgende:
Zal ik voor de grap een poging doen om ook vroeg op te staan?Misschien kan ik dan morgenavond op tijd slapen
Hmm, dat schiet nog niet op natuurlijk. Stom ritmequote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ik stort meestal rond zessen helemaal in en tegen 11en ben ik weer klaarwakker
Zeker doen! Vanaf 07.30u wordt het echt leuk, met om 07.30u Mama Appelsap, 07.45u Kinderklachtentelefoon, 08.45u Flirt Je Stijf.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:28 schreef CindieY het volgende:
Zal ik voor de grap een poging doen om ook vroeg op te staan?Misschien kan ik dan morgenavond op tijd slapen
Ja, doe "gezellig" mee!!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:28 schreef CindieY het volgende:
Snoozenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:31 schreef CindieY het volgende:
Dan zet ik m'n wekker op 07:30, leg ik de afstandsbediening van de radio naast m'n kussen en gooi ik zo m'n tablet aan de lader. Vanuit bed mee luisteren![]()
That is, als ik niet constant loop te snoozen of de wekker weer een half uur verzet ofzo.
Ik eigenlijk ook niet hoor, maar m'n ritme is nu echt ernstig verstoord en ik moet er echt wat aan gaan doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, doe "gezellig" mee!!
Bewust gezellig tussen aanhalingstekens gezet, ik ben in de vroege ochtend niet op m'n aangenaamst
Ik heb vorige week gemerkt dat je wel wat aan de dag hebt als je vroeg opstaat, maar eigenlijk zie ik er de noodzaak niet van inquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet hoor, maar m'n ritme is nu echt ernstig verstoord en ik moet er echt wat aan gaan doen
Ik wil uiteindelijk wel weer vroeger naar bed kunnen, werk natuurlijk ook niet zoals jij tot laat op de avondquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb vorige week gemerkt dat je wel wat aan de dag hebt als je vroeg opstaat, maar eigenlijk zie ik er de noodzaak niet van in
Daarnaast ga ik er in de avond niet vroeger van naar bed, resulteert op het moment alleen maar in slaaptekort
Broer trouwt morgen, ik ben een van de getuigenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil uiteindelijk wel weer vroeger naar bed kunnen, werk natuurlijk ook niet zoals jij tot laat op de avondWaarom moet je er morgen zo vroeg uit dan?
Middag/avond bevalt me erg goed, al heb ik jaren gewerkt van 7:15-16:00. Beviel toen wel goed eigenlijk...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
ben ik hier dan de enige met een kantoorbaan? hoewel ik er aan zit te denken eens middagen en aovnden te gaan werken om te kijken hoe dat bevalt....
goed opletten he! dan kun je, indien nodig, ze omschrijven als er zo'n politietekening gemaakt moet wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Broer trouwt morgen, ik ben een van de getuigen
Whehequote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed opletten he! dan kun je, indien nodig, ze omschrijven als er zo'n politietekening gemaakt moet worden
Oeh, veel plezier dan morgen alvast alquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Broer trouwt morgen, ik ben een van de getuigen
Dank je!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oeh, veel plezier dan morgen alvast al![]()
Brr. Kantoorbaan. Ieder zijn meug natuurlijk, maar ik ben blij dat ik van groningen tot maastricht werk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
ben ik hier dan de enige met een kantoorbaan? hoewel ik er aan zit te denken eens middagen en aovnden te gaan werken om te kijken hoe dat bevalt....
Ik vind het wel erg gezellig dat je elke dag halverwege even toetertquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Brr. Kantoorbaan. Ieder zijn meug natuurlijk, maar ik ben blij dat ik van groningen tot maastricht werk.
je bent conducteur?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Brr. Kantoorbaan. Ieder zijn meug natuurlijk, maar ik ben blij dat ik van groningen tot maastricht werk.
twitter:BarendvanDeelen twitterde op dinsdag 14-02-2012 om 23:54:34Mijn carrière neemt een reuzesprong. @ramon3fm ligt heeft mij de eer verschaft zijn show over te nemen! reageer retweet
wehehe, en zelfs tweeten in Ramonstijl...die zou iets tweeten als:quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
twitter:BarendvanDeelen twitterde op dinsdag 14-02-2012 om 23:54:34Mijn carrière neemt een reuzesprong. @ramon3fm ligt heeft mij de eer verschaft zijn show over te nemen! reageer retweet
quote:Zo, Barend mag in de mijn prachtige voetsporen treden. ik ga kreeft eten
Ik moet ervoor in de stemming zijn en dat ben ik nu nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
nee, dit soort dromerige muziek is niet echt mijn ding....
Barend maakt me aan het twijfelen nog wat langer te luisterenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:58 schreef FZN05 het volgende:
Barend
Maar ik ga vannacht niet luisteren, moet fit zijn voor Timur en Rámon morgenvroeg
ik ook....maar die stemming heb ik nog nooit gevonden geloof ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet ervoor in de stemming zijn en dat ben ik nu niet
je bed in jij! hophop!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Barend maakt me aan het twijfelen nog wat langer te luisteren
Foei CindieY(Ik doe het zelf maar alvast even).
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Barend maakt me aan het twijfelen nog wat langer te luisteren
Foei CindieY(Ik doe het zelf maar alvast even).
jij wilde ritme! maar Ome Rock zal je wel ff komen toestoppen en een verhaaltje voorlezenquote:
Instoppen noem je datquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij wilde ritme! maar Ome Rock zal je wel ff komen toestoppen en een verhaaltje voorlezen
Instoppen krijgt hij misschien wel hele andere gedachten bijquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Instoppen noem je datEn m'n drinken is nog niet op
toestoppen, instoppen.....ik pleur een dekbed over je heen! en je drinken gooi je maar terug in de flesquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Instoppen noem je datEn m'n drinken is nog niet op
nee Minthy, nee. daar had ik serieus, padvinderserewoord, geen andere gedachte bijquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Instoppen krijgt hij misschien wel hele andere gedachten bij![]()
Valt me wat van je tegenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee Minthy, nee. daar had ik serieus, padvinderserewoord, geen andere gedachte bij
Dat zou dan met spatie moetenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Instoppen krijgt hij misschien wel hele andere gedachten bij![]()
En Gigi
Juist... Allemaalquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zou dan met spatie moetenAlhoewel, mannen...
ga jij maar een rookworst uit de koelkast halenquote:
ze noemt me man mighgighigigighigiquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zou dan met spatie moetenAlhoewel, mannen...
Daarvoor heb ik mijn mannelijke huisgenootquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist... Allemaal![]()
En toch, die vuilnis die steeds naar buiten moet, je hebt er haast wel eentje nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Topper!quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik mijn mannelijke huisgenootZo lang mogelijk laten zitten en zelf geen aanstalten doen, tenzij 't echt gaat stinken. Werkt prima, ik breng zelden het vuilnis naar buiten
om ff mijn heldin Kelly Clardson vrij te quoten: we had our chance, we blow itquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Topper!![]()
Ik moet ook maar een huisgenoot nemen, scheelt gelijk in de huur enz![]()
En hij kan de tuin doen, dat haat ik
Is vast van Sharon zelfquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
wat een kansloos zeroeslijstje....lekker gevarieerd!
Zakken vond ik veel handiger dan die containers, zware krengenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
om ff mijn heldin Kelly Clardson vrij te quoten: we had our chance, we blow it
en jullie kunnen waarschijnlijk containers aan de straat zetten? ik moet ca 200m met mn vuilniszak lopen!
Nee, ik huisgenoot moet 't naar beneden sjouwen naar de container die op de parkeerplaats staat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
om ff mijn heldin Kelly Clardson vrij te quoten: we had our chance, we blow it
en jullie kunnen waarschijnlijk containers aan de straat zetten? ik moet ca 200m met mn vuilniszak lopen!
ja, leuk! een scheurende zak en dat dat alle etensresten op straat liggenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Zakken vond ik veel handiger dan die containers, zware krengen
uit t raam flikkeren kan niet?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik huisgenoot moet 't naar beneden sjouwen naar de container die op de parkeerplaats staat.
Eerder wegbrengen dan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, leuk! een scheurende zak en dat dat alle etensresten op straat liggennooit meegemaakt gelukkig
die krijgen in de stad al genoeg te vreten. uurtje door de Doelesteeg paraderen en klaar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Eerder wegbrengen dan.
En etensresten zijn goed voor de meeuwen/duiven
dan gooi je het door het raam. vrouwen...je moet ze ook alles uitleggenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen raam dat open kan.
Ehm... Das vaker andersomquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan gooi je het door het raam. vrouwen...je moet ze ook alles uitleggen
Daar heb ik geen kloot verstand van, we hebben hier geen meeuwen helaasquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die krijgen in de stad al genoeg te vreten. uurtje door de Doelesteeg paraderen en klaar.
zelfs dat ik moet ik je uitleggen :pquote:
Zonde van 't raam als ook gewoon de balkondeur open kanquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan gooi je het door het raam. vrouwen...je moet ze ook alles uitleggen
Flikker maar mooi op, ik weet dat ik gelijk hebquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zelfs dat ik moet ik je uitleggen :p
*zucht*quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zonde van 't raam als ook gewoon de balkondeur open kan
ik ben niet flikker! ik ben heteroot!quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Flikker maar mooi op, ik weet dat ik gelijk heb
Dus je geeft me gelijk!quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben niet flikker! ik ben heteroot!
Ach, hou toch op met je gemekker! Vind je helemaal niet ergquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, ik word hier gewoon in de zeik genomen door 2 wijven. goddamn. mannen...help mij!
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, hou toch op met je gemekker! Vind je helemaal niet erg
quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, hou toch op met je gemekker! Vind je helemaal niet erg
jongens plagen kusjes vragen!quote:
Het is mooi geweest CindieY en minthy!quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, ik word hier gewoon in de zeik genomen door 2 wijven. goddamn. mannen...help mij!
Zo jammer hè, dat gejankmuil... Schreeuwen ze de hele dag om aandacht en als ze het krijgen, kunnen ze er niet tegenquote:
Nein. Been there, done that, I will send you your Tshirtquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
jongens plagen kusjes vragen!
Nou nou, meneer denkt ook wat te kunnen zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:20 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Het is mooi geweest CindieY en minthy!
CindieY, jij moet nú naar bed! En minthy ook, je moet wel fit zijn op de bruilogt al getuige!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:20 schreef FZN05 het volgende:
[..]
CindieY, jij moet nú naar bed! En minthy ook, je moet wel fit zijn op de bruilogt al getuige!
ja, schiet daar eens mee op! ik heb bijna geen kleren meer om te dragenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Nein. Been there, done that, I will send you your Tshirt
thnx mate! ja, ik ben een slappe zak...ik kan ze niet alleen aan! maar ze spelen ook vals....krabben en haren trekken enzo...quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:20 schreef FZN05 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou nou, meneer denkt ook wat te kunnen zeggen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Nou ja zeg!! Nu blijf ik ZEKER tot 1u op
Komt goed, ik vergeet steeds een doosje te halen... Chaootquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, schiet daar eens mee op! ik heb bijna geen kleren meer om te dragen
[..]
thnx mate! ja, ik ben een slappe zak...ik kan ze niet alleen aan! maar ze spelen ook vals....krabben en haren trekken enzo...
doe maar rustig joh. ik heb een wasmachinequote:Op woensdag 15 februari 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt goed, ik vergeet steeds een doosje te halen... Chaoot
neven en nichtenquote:
Vandaag toch? Effenaar in Eindhoven. En als de nummers maar een hit waren in de Zeroes!quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
Florence en the Machines van gisteren??? dat is toch geen Zeroes potdorie!
Te laat, ik zit al in een paniekaanvalquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe maar rustig joh. ik heb een wasmachine
[..]
blijven ademen en een bos bloemen om de paniekaanval heen visualiseren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Te laat, ik zit al in een paniekaanval![]()
En Florence & the Machine. Tja, ik weet het niet
Trustenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
blijven ademen en een bos bloemen om de paniekaanval heen visualiseren.
maar dames...ik ga naar bed. gaan jullie nog even gezellig spannende dingen doen. ik zie de resultaten morgen wel
slaap lekker
Doe mijn best, kon geen zak vinden om in te blazenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
blijven ademen en een bos bloemen om de paniekaanval heen visualiseren.
maar dames...ik ga naar bed. gaan jullie nog even gezellig spannende dingen doen. ik zie de resultaten morgen wel
slaap lekker
maak dan een pornofilm verdorie! zucht...ik moet ook alles uitleggenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe mijn best, kon geen zak vinden om in te blazen
En zet die spannende dingen die vrouwen mogelijk zouden doen eens uit je hoofd, das alleen in pornofilms zo![]()
Truste
Nee, niet eens eigenlijk. Komt omdat ik 'm eigenlijk pas echt na de Zeroes ben gaan waarderen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Had je deze niet op je lijstje staan?
Ah, zo!quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, niet eens eigenlijk. Komt omdat ik eigenlijk pas echt na de Zeroes ben gaan waarderen.
Oh, ik moet er eigenlijk 8 van maken, bedenk ik me nu!quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, zo!
Het gaat nog niet zo heel erg hard met je bingo
Jeuj!quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, ik moet er eigenlijk 8 van maken, bedenk ik me nu!
Ben bang van niet. Ik heb veel typische Zeroes-bands er in staan, maar lang niet altijd de grotere hits.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Zal vrijdag wel hard gaan met die top zoveel
Jammer, dan win je geen prijs... Heb ik sowieso niet over nagedachtquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Ik heb veel typische Zeroes-bands er in staan, maar lang niet altijd de grotere hits.
Zo'n andere user die hier normaal gesproken niet komt, maar voor de Zeroes-week wel, die gaat veel harder dan ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Jammer, dan win je geen prijs... Heb ik sowieso niet over nagedacht
Dan stel ik lekker geen prijs beschikbaarquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo'n andere user die hier normaal gesproken niet komt, maar voor de Zeroes-week wel, die gaat veel harder dan ik
Helaas...quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo zit ik hier ook, zoals altijd![]()
KoL ofzo?
Blijven trainen, komt vanzelf goedquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:52 schreef CindieY het volgende:
Had ik eindelijk Mumford and Sons er uit weten te halen, wist ik het nummer nog niet. Zo gaat 't nooit wat worden met m'n skills
Trusten alvastquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
Ik duik nog even op de bank, tot over een paar uurtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |