Ik wel, nepweekend, morgen en donderdag. Het echte weekend mag ik werkenquote:
Zeg dat.quote:
Nee joh, tempo erinquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:37 schreef Sersjee het volgende:
Ik fluister, want het mag best wat langzamer.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:46 schreef minthy het volgende:
Nou Gerard, klets eens een beetje door, ik moet zo weg
School verwacht me, 100% aanwezigheidsplichtquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:48 schreef minthy het volgende:
[..]
School verwacht me, 100% aanwezigheidsplicht![]()
Als ik het niet al te druk heb kom ik nog wel even om het hoekje gluren hier
Dit nummer heeft mij door een ellendig bijbaantje gesleept. Maar da's een persoonlijke reden, natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb het succes van Multiply nooit zo goed begrepen... Ik voel het niet.
Spijbelaarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:50 schreef minthy het volgende:
Wat een romantiek vandaag...
Phil Collins
Nedersaksisch idem! Ik kan tegen een in dialect-pratende client gaan zeggen dat ik vind dat hij iets niet helemaal handig heeft aangepakt, maar "ie bent een domme kloot" werkt veel effectiever in de meeste gevallenquote:
That's cool!quote:
Nee jong, ik hoef pas om 14.45 te beginnen vandaagquote:
Succes!quote:
quote:
Dank beidenquote:
Over 10 minuten dusquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee jong, ik hoef pas om 14.45 te beginnen vandaag
Inderdaadquote:
En het dan ook iets van carnaval en borrelnootjesmix noemenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Inderdaadik vind Pink over het algemeen erg tof, maar wat is dit voor een gare mix
Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd hoe carnaval wel hoort te klinken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En het dan ook iets van carnaval en borrelnootjesmix noemen. WTF hebben borrelnootjes en deze KUTmuziek met Carnaval te maken? Heeft de maker van die mix ooit wel es ECHT carnaval gevierd en waarom klinkt het dan zo?
Allesbehalve de crap die je net hoorde.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd hoe carnaval wel hoort te klinken.
Noem es iets, dan kan ik het verschil horen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Allesbehalve de crap die je net hoorde.
Er staat een paard in de gang is nog beter carnaval te noemen dan die mix van zonet geloof ik. En ik vier nooit carnaval.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Noem es iets, dan kan ik het verschil horen.
Oh, dan vind ik het allebei even kut.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er staat een paard in de gang is nog beter carnaval te noemen dan die mix van zonet geloof ik. En ik vier nooit carnaval.
Nou, idd!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
Because I got high(toepasselijk dan Minthy
)
en geen post op de mat van een stille aanbiedster, geen fok-pm, geen facebookbericht of tweet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen cadeaus gekregen op het werk?
In dat geval: http://www.sadtrombone.com/quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en geen post op de mat van een stille aanbiedster, geen fok-pm, geen facebookbericht of tweet.
niemand houdt van mij
*kras*
Een aanbiedster?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en geen post op de mat van een stille aanbiedster, geen fok-pm, geen facebookbericht of tweet.
niemand houdt van mij
*kras*
tometo, tomato...als ze maar wil ketsenquote:
Juistquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tometo, tomato...als ze maar wil ketsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |