Ik ga ook kijken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:43 schreef Nober het volgende:
Ik ga zometeen wel kijken, Zenit won thuis van Porto met 3-1 in de groepsfase.
Sowieso ligt Danny er een hele lange tijd nog uit. Vergeet ook niet dat Criscito geblesseerd is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:47 schreef Nober het volgende:
Zenit coach Luciano Spalletti is tonight missing a host of first team regulars including influential playmaker, Danny. Fellow strikers Danko Lazović and Aleksandr Bukharov are also out, meaning the Italian is short of options in attack.
Ik moet gelijk aan Twente denken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Graden aantal is nu -13. Ben benieuwd of ze de -15 gaan passeren
Zat gisteren Twente TV te kijken. Kwam de hoofd medische staf aan het woord in een interview.quote:
Denk dat als Real Madrid volgende week gaat protesteren tegen CSKA Moskou er misschien wel wat mogelijk is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zat gisteren Twente TV te kijken. Kwam de hoofd medische staf aan het woord in een interview.![]()
Was natuurlijk gewoon klungelen met hun thermometer want die van Twente gaf anders aan
Volgende week sowieso een mooie dinsdagquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat als Real Madrid volgende week gaat protesteren tegen CSKA Moskou er misschien wel wat mogelijk is.
Marseille - Inter wil ik ook wel zien maar weet niet wat de NOS/Sport1 toont, Basel-Bayern waarschijnlijk sowieso op Sat. 1.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week sowieso een mooie dinsdag
Om 18:00 CSKA - Real Madrid en dan om 20:45 Napoli - Chelsea
Volgens mij zenden zij volgende week niet uitquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Marseille - Inter wil ik ook wel zien maar weet niet wat de NOS toont, Basel-Bayern waarschijnlijk sowieso op Sat. 1.
Dus maar 4 wedstrijden in de achtste finales bij NOS?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Sierd als commentator
[..]
Volgens mij zenden zij volgende week niet uit
Ik denk van wel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus maar 4 wedstrijden in de achtste finales bij NOS?
Dacht even dat Bruno Alves geen geel zou krijgen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:18 schreef Zilverloo het volgende:
haha die liet daar een behoorlijke klodder slijm uit zijn mond vallen
ja idd, dat zag er niet goed uit voor Rodrigoquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht even dat Bruno Alves geen geel zou krijgen.
1-1 Shirokovquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:25 schreef Mercurial het volgende:
Zenit wilde eerst rustig aan doen maar na deze goal proberen ze nu de gelijkmaker te forceren. Dan lopen ze helemaal in de counter aanvallen van Benfica met Gaitan, Witsel. Zo kan ook het verschil in conditie aan het einde nog wel eens leuke kansen voor Benfica op gaan leveren.
AC Milan - Arsenal is op voor hand al een toppertjequote:Op woensdag 15 februari 2012 18:29 schreef Zilverloo het volgende:
Dit is wel al een frisser begin als de twee wedstrijden van gisteren, hopelijk wordt het vanavond hetzelfde
Als Milan speelt zoals ze thuis tegen Barcelona deden.. wat een goal van die Prince was dat zeg!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AC Milan - Arsenal is op voor hand al een toppertje
Rusland sowieso gewoon een kloteland. Snap niet dat je op het geld fapt en niet eens denkt aan het koude weer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat de UEFA zo'n boerenlandschap goedkeurt
Bruno Alves
20 miljoen per jaar Eto'o? Zou jij niet gaan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rusland sowieso gewoon een kloteland. Snap niet dat je op het geld fapt en niet eens denkt aan het koude weer.
Nee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:54 schreef Nober het volgende:
[..]
20 miljoen per jaar Eto'o? Zou jij niet gaan?
ik niet, je hebt vele mooiere clubs als Feyenoord. Het publiek zou daar van je houden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:54 schreef Nober het volgende:
[..]
20 miljoen per jaar Eto'o? Zou jij niet gaan?
Ik kijk hem nu, ik kon niet kijken toen het live was.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:36 schreef samuel94 het volgende:
haha even schouderduwtje![]()
wie kijkt de wedstrijd live ??
Thuis is Benfica over het algemeen veel sterker. Maar het temperatuurtje speelt ook een rolquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:39 schreef Nober het volgende:
Ik weet niet of die 2-1 voldoende is voor Zenit.
en nu is het daar nog kouder dan anders he...quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thuis is Benfica over het algemeen veel sterker. Maar het temperatuurtje speelt ook een rol
Zenit speelde uit 0-0 tegen FC Porto maar ze hebben nu een aantal geblesseerde.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thuis is Benfica over het algemeen veel sterker. Maar het temperatuurtje speelt ook een rol
Is ook de reservekeeper. Hij is de kou volgens mij ook niet zo gewend.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:49 schreef Nober het volgende:
Die keeper laat die ballen los terwijl je dat bij de F'jes toch al zou moeten afleren.
En toen was het 3-2quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:49 schreef samuel94 het volgende:
2-2 haha nu wort het heeeeeeeeeeel moeilijk voor zenit om in benfica te winnen
2-2 87e minuut en 3-2 88e minuutquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:52 schreef samuel94 het volgende:
hoeveelste minut??? er staat reclame voor detijd
Kijk dan gewoon op de zender van Sport1, op 401 bij Ziggo...quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:52 schreef samuel94 het volgende:
hoeveelste minut??? er staat reclame voor detijd
Ik denk toch dat Zenit door zal gaan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:55 schreef samuel94 het volgende:
match gedaan ben is benieuwd wat het wordt in portugal
Hoop het niet, Benfica heeft wel een thuis voordeelquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Zenit door zal gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |