Ook hier ben ik het mee eens. Ik vind het geen slecht filmjaar, maar heel goed ook niet. Slechts The Tree of Life en Drive schat ik, voor mezelf althans, in als potentiële top 100-kandidaten. Vorig jaar kwamen daar meer films voor in aanmerking (zijn er weliswaar niet veel geworden, maar toch).quote:Op maandag 20 februari 2012 20:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kan wel enigszins begrijpen wat die Amerikanen bedoelen. Een heel sterke oscarwinnaar is het niet. Maar heel het veld is zwak (of beter gezegd niet zo sterk) dit jaar, (Tenminste van wat ik gezien heb tot nu toe dan)dus een onterechte winnaar zou ik het niet noemen.
Ík vond het ook geen slecht filmjaar. Helemaal niet als ik zo kijk naar deze kwart en achtste finales. Maar qua Oscars genomineerden vind ik dit jaar wel minder dan de voorgaande jaren. Veel van mijn favorieten van dit jaar zijn niet genomineerd of horen bij de oscars van vorig jaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:44 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Ook hier ben ik het mee eens. Ik vind het geen slecht filmjaar, maar heel goed ook niet. Slechts The Tree of Life en Drive schat ik, voor mezelf althans, in als potentiële top 100-kandidaten. Vorig jaar kwamen daar meer films voor in aanmerking (zijn er weliswaar niet veel geworden, maar toch).
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:57 schreef Saviola het volgende:
1. Black Swan - La piel que habito
2. Drive - Melancholia
3. Jodaeiye Nader az Simin (A Separation) - Akmareul boatda (I Saw the Devil)
4. The Artist - The Tree of Life
Zou ook geen verrassing zijn met de jaarlijstjes in het achterhoofd.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Komt SoK's voorspelling toch nog uit waarschijnlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |