abonnement Unibet Coolblue
pi_108537853
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:06 schreef Komakie het volgende:

[..]

Vandaag gewoon weer :D
Ik had vandaag mijn Selecta mee en heb hem er op laten rijden. Op die manier knalde hij helemaal door de poeder. Wel jammer dat ik daardoor op een Burton Custom terecht kwam. Eigenlijk te stijf om poeder mee te rijden.

Maar wel een mooie dag gehad :)

Morgen trouwens dagje oefenweide om weer alles in perspectief te zetten :')
Geen damesklasje die je vast moet houden de hele tijd? ;)
pi_108538246
Gelukkig, zondag gaan de temperaturen weer dalen en komt er ook weer wat sneeuw! :)

/edit: mijn jas die ik vorig jaar van de blauwe tomaat had laten komen, ook zo'n verfrissend kleurtje!

Fingerspitzgefühl
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:57:35 #103
324038 kupsani
every day is good day!
pi_108539164
Mooie jas idd :)
I live for snowboarding!!!
  woensdag 29 februari 2012 @ 22:06:54 #104
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108564494
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:12 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Geen damesklasje die je vast moet houden de hele tijd? ;)
Nee daar doe ik niet aan :P
Gelukkig zijn de beginnersklasjes niet meer voor mij. Als het uit komt geef ik nog wel eens een beginner les die priveles heeft geboekt, maar beginnersgroepen heb ik nooit meer :)

Vandaag toevallig wel weer een beginner gehad als priveles. Weer eens wat anders dan een beetje freeriden met iemand.
Vanmorgen ging het nog wel, maar toen brak de zon door en was het niet meer te harden. Het was zo warm dat ik mijn muts heb afgezet en dat doe ik eigenlijk nooit. Had nog wel me goggle op trouwens. Moeten het niet overdrijven ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_108579921
Gewoon in de blote reet de berg af
  zondag 4 maart 2012 @ 00:44:22 #106
324038 kupsani
every day is good day!
pi_108684632
Ik wil aan het eind van dit seizoen nog wat extra skisokken op de kop tikken. Iemand nog tips voor relaxe sokken???
I live for snowboarding!!!
pi_108688996
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:50 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon in de blote reet de berg af
Been there done that.. Iets met een weddenschap.... :X
W0ei ?
  FOK!fotograaf zondag 4 maart 2012 @ 12:55:12 #108
159915 -Menn0-
MNO
pi_108692612
Terug uit Gerlos! Wat een geniale week! :D

Nog een leraar zien boarden met een Total hesje Komakie? :P
,,/
  zondag 4 maart 2012 @ 21:28:18 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108718280
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:55 schreef -Menn0- het volgende:
Terug uit Gerlos! Wat een geniale week! :D

Nog een leraar zien boarden met een Total hesje Komakie? :P
Omg was jij dat???
Niet meer doen, er worden dan vrij snel grappen over je gemaakt ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 4 maart 2012 @ 21:29:17 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108718366
Ook weer terug in ieder geval :(
Paar prima weken gehad, hoewel de 2de week wel erg warm was aan het einde.

Wel leuke lessen gehad.
Poeder foto's komen nog ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  FOK!fotograaf zondag 4 maart 2012 @ 22:11:04 #111
159915 -Menn0-
MNO
pi_108721324
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Omg was jij dat???
Niet meer doen, er worden dan vrij snel grappen over je gemaakt ;)
Haha boeit me niks! Heb de grootste lol van m'n leven gehad! Leerlingen vonden het prachtig haha :P

Heb nog dik lopen partyen met je collega's! Misschien zelfs ook wel met jou!

[ Bericht 1% gewijzigd door -Menn0- op 04-03-2012 22:29:57 ]
,,/
  zondag 4 maart 2012 @ 22:35:03 #112
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108722744
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:11 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Haha boeit me niks! Heb de grootste lol van m'n leven gehad! Leerlingen vonden het prachtig haha :P

Heb nog dik lopen partyen met je collega's! Misschien zelfs ook wel met jou!
Ik gok van niet. Ben niet zo van de party. Ik ben wel geteld 2 keer in de Country geweest en bij elkaar was dat 50min denk ik :')

Wel nog een paar keer even in de Cin geweest, maar ook daar heb ik het over het algemeen niet lang vol gehouden. Ik ben niet meer zo van het feesten. Ik ga liever vroeg slapen en er vroeg weer uit ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  FOK!fotograaf zondag 4 maart 2012 @ 22:41:15 #113
159915 -Menn0-
MNO
pi_108723078
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik gok van niet. Ben niet zo van de party. Ik ben wel geteld 2 keer in de Country geweest en bij elkaar was dat 50min denk ik :')

Wel nog een paar keer even in de Cin geweest, maar ook daar heb ik het over het algemeen niet lang vol gehouden. Ik ben niet meer zo van het feesten. Ik ga liever vroeg slapen en er vroeg weer uit ;)
Ow ok wel bij de rail contest geweest? Heb ook nog met heleboel lui van Hot Zone in het Funpark gezeten. Ik was de hele tijd met Julien samen! En ook vaak bij Alejandro en Liam in de buurt te vinden!
,,/
  zondag 4 maart 2012 @ 22:45:05 #114
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_108723296

Dit blijft een mooie compilatie! wou hem even delen.
Wat ontwikkeld het snowboarden zich toch geweldig snel!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  FOK!fotograaf zondag 4 maart 2012 @ 22:52:13 #115
159915 -Menn0-
MNO
pi_108723716
Heb deze week helemaal krom gelegen om het hele Technine verhaal! Nu thuis ook kunnen zien en ze hadden gelijk! Wat een idioten haha


Zag net ook deze:


Very nice!
,,/
  zondag 4 maart 2012 @ 22:56:02 #116
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_108723886
Dat awolnation nummer wordt echt teveel gebruikt helaas...
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 4 maart 2012 @ 23:48:05 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108726392
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:41 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ow ok wel bij de rail contest geweest? Heb ook nog met heleboel lui van Hot Zone in het Funpark gezeten. Ik was de hele tijd met Julien samen! En ook vaak bij Alejandro en Liam in de buurt te vinden!
Ik was nog wel een tijdje bij Shradical ja. Alleen de kwalificaties. Daarna had ik jammer genoeg een afspraak, anders was ik wel wat langer gebleven.
Julien ken ik niet (leraar van jullie?) en met Alejandro ga ik sowieso niet zo veel om. Liam soms wel, maar kom niet zo vaak meer in de Garage sinds ze er geen pizza meer hebben :(

Park ben ik ook niet meer zo veel geweest. Alleen even een dagje met een freestyle les. 2 meiden van 13 en 16 die wilden leren freestylen. Echt gaaf. Nog nooit gedaan en wel gelijk over de kleine kicker. :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 5 maart 2012 @ 08:13:58 #118
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_108731516
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik was nog wel een tijdje bij Shradical ja. Alleen de kwalificaties. Daarna had ik jammer genoeg een afspraak, anders was ik wel wat langer gebleven.
Julien ken ik niet (leraar van jullie?) en met Alejandro ga ik sowieso niet zo veel om. Liam soms wel, maar kom niet zo vaak meer in de Garage sinds ze er geen pizza meer hebben :(

Park ben ik ook niet meer zo veel geweest. Alleen even een dagje met een freestyle les. 2 meiden van 13 en 16 die wilden leren freestylen. Echt gaaf. Nog nooit gedaan en wel gelijk over de kleine kicker. :)
Het zal wel aan mij liggen maar de 'kleine' kicker lijn in gerlos was niet echt klein in mijn optiek :P
  maandag 5 maart 2012 @ 11:54:32 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108736295
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 08:13 schreef Fugie het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen maar de 'kleine' kicker lijn in gerlos was niet echt klein in mijn optiek :P
De eerste vond ik niet zo groot. Was nog enigzins te doen voor beginners.
Ik vond de 2de al vrij hoog. Als je dan ook wat vaart had kon je nog redelijk ver vliegen :)

Alleen voor een beginnerslijn vond ik ze eigenlijk te hoog.
Die 2de kleine kicker zat een beetje tussen de kleine lijn en de medium lijn van vorig jaar in. Dat is te hoog om mee te beginnen.
sowieso vond ik de landingen van allebei de kleine kickers echt kak. De landing was veel te vlak. Zelfs met de slush van de laatste dagen had die kicker een aardige impact op je knieën. Er zat sowieso een aardige geul in de landing.
Ik heb het idee dat alleen de 2 grote kickers goed werden onderhouden.

Daar moest je trouwens weel belachelijk hard voor gaan om die te halen. Aan het einde van de middag moest je van ver buiten het park beginnen om hem uberhaupt te halen en ik heb al zo'n hekel aan lange aanlopen. Dan krijg je veel te veel de tijd om na te denken ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 5 maart 2012 @ 14:25:01 #120
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_108741266
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 11:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

De eerste vond ik niet zo groot. Was nog enigzins te doen voor beginners.
Ik vond de 2de al vrij hoog. Als je dan ook wat vaart had kon je nog redelijk ver vliegen :)

Alleen voor een beginnerslijn vond ik ze eigenlijk te hoog.
Die 2de kleine kicker zat een beetje tussen de kleine lijn en de medium lijn van vorig jaar in. Dat is te hoog om mee te beginnen.
sowieso vond ik de landingen van allebei de kleine kickers echt kak. De landing was veel te vlak. Zelfs met de slush van de laatste dagen had die kicker een aardige impact op je knieën. Er zat sowieso een aardige geul in de landing.
Ik heb het idee dat alleen de 2 grote kickers goed werden onderhouden.

Daar moest je trouwens weel belachelijk hard voor gaan om die te halen. Aan het einde van de middag moest je van ver buiten het park beginnen om hem uberhaupt te halen en ik heb al zo'n hekel aan lange aanlopen. Dan krijg je veel te veel de tijd om na te denken ;)
Mja, ik heb die 2de kicker 1x gedaan. Zonder te vallen, maar daar is alles ook gelijk mee gezegd :')

En die grote kickers in gerlos zien er altijd nogal overdreven uit vergleken met andere parken (mayrhofen / kitzbuhel / val thorens) :P
  maandag 5 maart 2012 @ 22:45:52 #121
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108764794
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:25 schreef Fugie het volgende:

[..]

Mja, ik heb die 2de kicker 1x gedaan. Zonder te vallen, maar daar is alles ook gelijk mee gezegd :')

En die grote kickers in gerlos zien er altijd nogal overdreven uit vergleken met andere parken (mayrhofen / kitzbuhel / val thorens) :P
Hoe bedoel je overdreven :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 6 maart 2012 @ 08:16:38 #122
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_108771491
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je overdreven :?
In andere parken waren de kickerlijnen wat vloeiender.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:34:41 #123
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_108777736
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:16 schreef Fugie het volgende:

[..]

In andere parken waren de kickerlijnen wat vloeiender.
Op zich misschien wel.
Ik vond de grote kickerlijn op zich best ok aangelegd. Alleen de kleine vind ik slecht. Zowel de landing als de hoogte opbouw. Ik heb er nog niet zo'n moeite mee, maar ik gaf een middagje freestyleles en voor die kids was de 2de echt te hoog dus moesten ze voor 1 kicker elke keer de lift omhoog nemen. Dat is gewoon ruk.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:56:42 #124
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109094355
Guys (en Girls) even de aandacht voor een serieuse zaak.

http://www.outdoorconserv(...)category.cfm?catid=1

Stem alsjeblieft op het "Mountain Clean up" project van Respect The Mountains. Als ze de meeste stemmen krijgen kunnen ze een hoop geld krijgen om hun project uit te voeren. Het kost maar een paar seconden en is totaal anoniem. Alleen even aanvinken en op Vote klikken.

Respect The Mountains want zonder zouden we niet kunnen snowboarden!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_109105669
Beste,

Volgend jaar ga ik voor het eerst op wintersport, daarom ben ik begonnen met het inslaan van kleding. Ik vraag me echter af wat er nog ontbreekt om het bij elke temperatuur comfortabel te hebben.

Ik heb nu:

-Icebreaker bodyfit 200 thermobroek+longsleeve
-1 paar skisokken
-Polartec thermal pro 200 fleecevest
-Goretex pro shell jas met sneeuwvanger
-skibril, oranje, mirrored, dubbele lenzen (Brunotti, is dat wat? Kostte me 2 tientjes)
-helm komt nog
-waarschijnlijk komt er nog een buff bij, is dit nodig? Zo ja, de normale of de polar buff?
-handschoenen komen ook nog
-gevoerde skibroek komt ook nog

Ga ik het hiermee warm houden bij de lage temperaturen?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
pi_109106499
Ik zou nog een extra Oaar skisokken meenemen
  woensdag 14 maart 2012 @ 21:22:10 #127
51851 chriztiaan
Zoo makkelijk
pi_109106793
Pff volgend jaar pas? Als je de gear toch al hebt, ga dan ook dit jaar al! Wat extra sokken erbij en je kan gaan!
pi_109107097
Haha, het is helaas niet anders, maar het jeukt zo wel ja;)
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:01:05 #129
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109127174
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:01 schreef BoerK het volgende:
Beste,

Volgend jaar ga ik voor het eerst op wintersport, daarom ben ik begonnen met het inslaan van kleding. Ik vraag me echter af wat er nog ontbreekt om het bij elke temperatuur comfortabel te hebben.

Ik heb nu:

-Icebreaker bodyfit 200 thermobroek+longsleeve
-1 paar skisokken
-Polartec thermal pro 200 fleecevest
-Goretex pro shell jas met sneeuwvanger
-skibril, oranje, mirrored, dubbele lenzen (Brunotti, is dat wat? Kostte me 2 tientjes)
-helm komt nog
-waarschijnlijk komt er nog een buff bij, is dit nodig? Zo ja, de normale of de polar buff?
-handschoenen komen ook nog
-gevoerde skibroek komt ook nog

Ga ik het hiermee warm houden bij de lage temperaturen?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Vast wel.
Alleen wat meer skisokken meenemen. Hoeft niet per se elke dag een nieuw paar te zijn, maar een stuk of 3/4 voor week vind ik niet zo vreemd. Een beetje goede kwaliteit doet ook wonderen trouwens. Mijn ervaring (als volleerd stinkvoeten man :P ) is dat goedkope (dikke) sokken sneller stinken.
Als je dus in de uitverkoop wat fijne sokken kunt krijgen zou ik het vooral doen.

De rest ligt een beetje aan kwaliteit en aan wat voor weer je aantreft natuurlijk. Daarnaast kun je altijd iets van een t-shirt over je thermo shirt :)
Tegen kou werken laagjes het beste. Liever veel dunne laagjes dan 1 hele dikke trui ofzo.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_109129232
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:56 schreef Komakie het volgende:
Guys (en Girls) even de aandacht voor een serieuse zaak.

http://www.outdoorconserv(...)category.cfm?catid=1

Stem alsjeblieft op het "Mountain Clean up" project van Respect The Mountains. Als ze de meeste stemmen krijgen kunnen ze een hoop geld krijgen om hun project uit te voeren. Het kost maar een paar seconden en is totaal anoniem. Alleen even aanvinken en op Vote klikken.

Respect The Mountains want zonder zouden we niet kunnen snowboarden!
Ik heb vorig jaar met het NSSK een filmpje opgenomen met Respect the Mountains, maar ik heb het nooit teruggezien. Ik zal eens zoeken..
.

Filmpje gevonden: We staan er een paar keer tussen...

[ Bericht 18% gewijzigd door Wild_Snake op 15-03-2012 14:11:48 ]
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:23:21 #131
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109129888
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:05 schreef Wild_Snake het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar met het NSSK een filmpje opgenomen met Respect the Mountains, maar ik heb het nooit teruggezien. Ik zal eens zoeken..
.

Filmpje gevonden: We staan er een paar keer tussen...
Stemmen dus! :)

Filmpje is trouwens in Mayrhofen opgenomen of niet? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:28:06 #132
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_109139911
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:01 schreef BoerK het volgende:
Beste,

Volgend jaar ga ik voor het eerst op wintersport, daarom ben ik begonnen met het inslaan van kleding. Ik vraag me echter af wat er nog ontbreekt om het bij elke temperatuur comfortabel te hebben.

Ik heb nu:

-Icebreaker bodyfit 200 thermobroek+longsleeve
-1 paar skisokken
-Polartec thermal pro 200 fleecevest
-Goretex pro shell jas met sneeuwvanger
-skibril, oranje, mirrored, dubbele lenzen (Brunotti, is dat wat? Kostte me 2 tientjes)
-helm komt nog
-waarschijnlijk komt er nog een buff bij, is dit nodig? Zo ja, de normale of de polar buff?
-handschoenen komen ook nog
-gevoerde skibroek komt ook nog

Ga ik het hiermee warm houden bij de lage temperaturen?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Rofl, die eerste keer dat ik ging had ik kleding van de Aldi en een reclamemuts bij me :')
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_109152536
Haha, ik begrijp je reactie, maar veel van deze kleding komt in de rest van het jaar ook van pas, o.a. in de bergen in de zomer. Bovendien heb ik een sterk vermoeden dat ik het erg leuk ga vinden, laten we het hopen ;)

Extra skipulli zal niet nodig zijn? Sokken lijken me een strak plan ;)
pi_109154173
Hoi,

Ik ben op zoek naar een snowboard.

Ik ben nog niet zo super gevorderd in het snowboarden maar heb de basics wel goed onder controle. Mijn voorkeur gaat er naar uit om lekker de pistes af te crossen en een klein beetje offpiste te boarden, en heel soms het park in. Ik heb dus eigenlijk een board nodig dat alles kan en dat top rijd op de pistes. Voor zover het mogelijk is zou ik het wel fijn vinden als het board aan beide kanten hetzelfde is zodat ik zowel fakie als regular kan rijden. Maar dit hoeft niet persee.

Ik ben vrij lang 1,97m en weeg 80 kg en heb maat 46. Dus waarschijnlijk moet ik een wideboard?

Wat is nou een goed board voor mij waar je lange tijd plezier van kan hebben en lekker op kan touren.

Mijn budget 0-550 inclusief goede bindingen.

Alvast bedankt voor toekomstige reacties,

Groetjes,
René
pi_109158836
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Stemmen dus! :)

Filmpje is trouwens in Mayrhofen opgenomen of niet? :P
Delen wel, sommige delen (waar wij op staan) zijn opgenomen in het funpark in Risoul.
  woensdag 28 maart 2012 @ 18:56:12 #136
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_109618122
Zijn er mensen met GoPro ervaring? En hebben wij toevallig een half-pipe in Nederland?
Anonieme tievesclown
  FOK!fotograaf donderdag 29 maart 2012 @ 08:11:28 #137
159915 -Menn0-
MNO
pi_109640445
quote:
7s.gif Op woensdag 28 maart 2012 18:56 schreef Crimyclown het volgende:
Zijn er mensen met GoPro ervaring?
Jep vrij veel mensen zelfs ;)
,,/
pi_109643713
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:23 schreef BaasR het volgende:
Hoi,

Ik ben op zoek naar een snowboard.

Ik ben nog niet zo super gevorderd in het snowboarden maar heb de basics wel goed onder controle. Mijn voorkeur gaat er naar uit om lekker de pistes af te crossen en een klein beetje offpiste te boarden, en heel soms het park in. Ik heb dus eigenlijk een board nodig dat alles kan en dat top rijd op de pistes. Voor zover het mogelijk is zou ik het wel fijn vinden als het board aan beide kanten hetzelfde is zodat ik zowel fakie als regular kan rijden. Maar dit hoeft niet persee.

Ik ben vrij lang 1,97m en weeg 80 kg en heb maat 46. Dus waarschijnlijk moet ik een wideboard?

Wat is nou een goed board voor mij waar je lange tijd plezier van kan hebben en lekker op kan touren.

Mijn budget 0-550 inclusief goede bindingen.

Alvast bedankt voor toekomstige reacties,

Groetjes,
René
Idem, ben alleen wat kleiner :)
  donderdag 29 maart 2012 @ 18:49:45 #139
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_109663381
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 08:11 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Jep vrij veel mensen zelfs ;)
Hoe is de kwaliteit? Heb klachten gehoord over de kwaliteit wanneer er weinig of geen licht meer is & zijn de filmpjes van een dezelfde kwaliteit als die van de GoPro filmpjes?

Lijkt me wel een mooi ding, en zeker voor dat geld.
Anonieme tievesclown
  maandag 2 april 2012 @ 23:28:02 #140
324038 kupsani
every day is good day!
pi_109831779
Gewoon die gopro 2 kopen. Is gewoon veel waar voor je geld! Ik heb de gopro1 en ben uitermate tevreden over de kwaliteit. Met tl-verlichting is hij wat minder maar buiten is het beeld Gewoon heel erg goed!!!
I live for snowboarding!!!
  FOK!fotograaf maandag 2 april 2012 @ 23:35:36 #141
159915 -Menn0-
MNO
pi_109832075
quote:
7s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:49 schreef Crimyclown het volgende:

[..]

Hoe is de kwaliteit? Heb klachten gehoord over de kwaliteit wanneer er weinig of geen licht meer is & zijn de filmpjes van een dezelfde kwaliteit als die van de GoPro filmpjes?

Lijkt me wel een mooi ding, en zeker voor dat geld.
Hier zit flinke kleur correctie overheen maar het is echt een geniaal ding!

Zoals hierboven al wordt gezegd, met TL verlichting gaat de kwaliteit wel omlaag maar buiten... Echt super beelden!



,,/
  dinsdag 3 april 2012 @ 10:33:46 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109840324
Ik ben gisteren nog gevraagd om les te geven tijdens de afsluitingsweek in Valtho, maar ik heb geen vrije dagen meer :'(
Anders had ik nog een (bijna) gratis weekje gehad...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 3 april 2012 @ 17:17:40 #143
324038 kupsani
every day is good day!
pi_109857258
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 10:33 schreef Komakie het volgende:
Ik ben gisteren nog gevraagd om les te geven tijdens de afsluitingsweek in Valtho, maar ik heb geen vrije dagen meer :'(
Anders had ik nog een (bijna) gratis weekje gehad...
Bale man... Maar jij hebt geloof ik al enkele mooie tripjes erop zitten ;)
I live for snowboarding!!!
  dinsdag 3 april 2012 @ 18:37:04 #144
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_109860193
Bedankt voor de reacties, de mijne is zojuist besteld :) .
Anonieme tievesclown
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:35:14 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_109865484
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 17:17 schreef kupsani het volgende:

[..]

Bale man... Maar jij hebt geloof ik al enkele mooie tripjes erop zitten ;)
Ik ben maar 2 keer geweest dit jaar...

wel 5 weken bij elkaar :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  FOK!fotograaf dinsdag 10 april 2012 @ 02:03:35 #146
159915 -Menn0-
MNO
pi_110123474

The Teaser door torstein horgmo

:D

Horgmo is een held!

Moet maar weer eens m'n tas gaan inpakken voor Kaprun, 0,0 zin in!
,,/
  FOK!fotograaf dinsdag 17 april 2012 @ 22:38:31 #147
159915 -Menn0-
MNO
pi_110553062
quote:
Ok, dat is een serieuze run. Alleen jammer dat de helft van de features niet gebruikt werden.

Wel weer zeer duidelijk dat Travis gewoon veruit de beste is.
  vrijdag 20 april 2012 @ 16:32:33 #149
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_110560641
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:19 schreef Wild_Snake het volgende:

[..]

Ok, dat is een serieuze run. Alleen jammer dat de helft van de features niet gebruikt werden.

Wel weer zeer duidelijk dat Travis gewoon veruit de beste is.
Zeker de meest all rounde snowboarder die er is :)

Grappig trouwens dat je naar de sneeuw zit te kijken en er ineens een zwarte presentator in beeld komt :D

[ Bericht 12% gewijzigd door Komakie op 20-04-2012 16:38:52 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  FOK!fotograaf vrijdag 20 april 2012 @ 16:50:07 #150
159915 -Menn0-
MNO
pi_110561275
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:19 schreef Wild_Snake het volgende:

[..]

Ok, dat is een serieuze run. Alleen jammer dat de helft van de features niet gebruikt werden.

Wel weer zeer duidelijk dat Travis gewoon veruit de beste is.
Controle die hij heeft is echt niet normaal!
,,/
pi_111665946
wauw wat een parcours. was al erg benieuwd wat het precies zou gaan zijn toen ik dat filmpje van vorig jaar zag toen ze dat parcours aan het bouwen waren.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 17:59:34 #152
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_111711476
Iemand nog een goede plek een gopro aan te schaffen?
  FOK!fotograaf vrijdag 18 mei 2012 @ 18:10:38 #153
159915 -Menn0-
MNO
pi_111711829
www.v-nix.nl heb ik hem gekocht
,,/
  FOK!fotograaf vrijdag 18 mei 2012 @ 18:10:51 #154
159915 -Menn0-
MNO
pi_111711844
Licentie is trouwens binnen! Nu officieel leraar :P
,,/
pi_111712409
Feli!!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:55:55 #156
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111719221
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 18:10 schreef -Menn0- het volgende:
Licentie is trouwens binnen! Nu officieel leraar :P
*O*
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:58:14 #157
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_111719314
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 18:10 schreef -Menn0- het volgende:
Licentie is trouwens binnen! Nu officieel leraar :P
Yay! Welcome to the club :D
an urge to help mankind overcomes me
pi_111719784
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 18:10 schreef -Menn0- het volgende:
Licentie is trouwens binnen! Nu officieel leraar :P
Feli man! :)
W0ei ?
  FOK!fotograaf vrijdag 18 mei 2012 @ 21:17:52 #159
159915 -Menn0-
MNO
pi_111720166
Thanks :D

Ben nog nooit zo hard van een berg af gecarved :') Vorige keer lieten ze me zakken omdat ik te langzaam ging, techniek was goed maar ging niet snel genoeg. Dat laat ik natuurlijk geen 2 keer gebeuren!
,,/
  zaterdag 19 mei 2012 @ 18:58:19 #160
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_111749224
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 18:10 schreef -Menn0- het volgende:
Licentie is trouwens binnen! Nu officieel leraar :P
Gefeliciteerd! Zitten hier nog wel mensen die geen leraar zijn? :p
pi_111774471
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 18:58 schreef Fugie het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Zitten hier nog wel mensen die geen leraar zijn? :p
ja hoor :P, ik ben nog geen leraar. Heb wel erg zitten twijfelen om het ook te gaan doen, maar denk dat ik toch beter eerst mijn techniek kan verbeteren.
pi_112549245
Nieuw hier :P

Ga aankomende januari weer voor de 4e keer boarden.

Ik heb via via een Quantum E-Lite board gekregen (met bindingen en schoenen). Iemand bekend met dit merk/board?

En ik heb de afgelopen jaren gehuurd maar daar kreeg ik schoenen met zgn. BOA "veters" (die ijzerdraden) is dit ook later op bestaande schoenen te zetten? Ik heb me helemaal suf gegoogled maar vind niet veel bijzonders :P En een setje flowbindingen lijkt me ook erg prettig :P (correct me if I'm wrong :+ )

Alvast bedankt :D
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:09:05 #163
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112571073
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:32 schreef WalkingDisaster het volgende:
Nieuw hier :P

Ga aankomende januari weer voor de 4e keer boarden.

Ik heb via via een Quantum E-Lite board gekregen (met bindingen en schoenen). Iemand bekend met dit merk/board?

En ik heb de afgelopen jaren gehuurd maar daar kreeg ik schoenen met zgn. BOA "veters" (die ijzerdraden) is dit ook later op bestaande schoenen te zetten? Ik heb me helemaal suf gegoogled maar vind niet veel bijzonders :P En een setje flowbindingen lijkt me ook erg prettig :P (correct me if I'm wrong :+ )

Alvast bedankt :D
Quantum is een merk wat al een aantal jaar niet meer bestaat. Tenzij je de Flow Quantum bedoelt natuurlijk. Dat kan gewoon een gloedje nieuwe plank zijn, maar die geef je niet zomaar weg :P
Vroeger was Quantum best een redelijk merkje, maar inmiddels al wel heel erg gedateerd. Je kunt er ongetwijfeld nog op snowboarden, maar het is niet meer goed vergelijkbaar met het materiaal van nu.
Of het geschikt is voor jou als persoon ligt maar helemaal aan de lengte, gewicht, schoenmaat en skillz.

Wat die BOA schoenen betreft kan ik kort zijn: Nee dat kan niet. Schoenen worden met een bepaalde constructie ontwikkeld en als je soorten veters gaat vervangen, gooi je de hele constructie van de schoen door elkaar.

Flow bindingen zijn de meningen over verdeeld. Het is makkelijker, maar bijna iedereen hier geeft toch de voorkeur aan straps omdat het beter past met schoenen anders dan Flow en het beter reageert. Daarnaast zijn straps relatief een stuk goedkoper.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_112703861
Dit weekend in snowworld een grind geraakt, is deze schade nog te reparen of aan te doen?

  zondag 10 juni 2012 @ 19:50:58 #165
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112705445
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 19:21 schreef Spierbundel het volgende:
Dit weekend in snowworld een grind geraakt, is deze schade nog te reparen of aan te doen?

[ afbeelding ]
Ergens tegenop gereden?
Te repareren... Als je een hele goede reparateur hebt kan die er nog wel iets van maken, maar zo goed als nieuw wordt het niet meer. Misschien dat er iets aan elkaar geplakt kan worden ofzo. Alleen die staalkant ziet er lastig uit.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_112708504
quote:
Ergens tegenop gereden?
Te repareren... Als je een hele goede reparateur hebt kan die er nog wel iets van maken, maar zo goed als nieuw wordt het niet meer. Misschien dat er iets aan elkaar geplakt kan worden ofzo. Alleen die staalkant ziet er lastig uit.
Jep, grind. Zal het boarden nog een beetje gaan, of is de board niets meer waard als ik hem volgende maand weer te voor schijn haal?
pi_112712535
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

Quantum is een merk wat al een aantal jaar niet meer bestaat. Tenzij je de Flow Quantum bedoelt natuurlijk. Dat kan gewoon een gloedje nieuwe plank zijn, maar die geef je niet zomaar weg :P
Vroeger was Quantum best een redelijk merkje, maar inmiddels al wel heel erg gedateerd. Je kunt er ongetwijfeld nog op snowboarden, maar het is niet meer goed vergelijkbaar met het materiaal van nu.
Of het geschikt is voor jou als persoon ligt maar helemaal aan de lengte, gewicht, schoenmaat en skillz.

Wat die BOA schoenen betreft kan ik kort zijn: Nee dat kan niet. Schoenen worden met een bepaalde constructie ontwikkeld en als je soorten veters gaat vervangen, gooi je de hele constructie van de schoen door elkaar.

Flow bindingen zijn de meningen over verdeeld. Het is makkelijker, maar bijna iedereen hier geeft toch de voorkeur aan straps omdat het beter past met schoenen anders dan Flow en het beter reageert. Daarnaast zijn straps relatief een stuk goedkoper.
Thanks, ik weet niet, kan maar zo een ouder board zijn inderdaad :P Zal zo eens kijken wat er precies op staat.

Schoenen houd ik wel zo dan, bindingen zal ik nog eens naar kijken, bedankt voor de info! :D
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
  zondag 10 juni 2012 @ 22:13:42 #168
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_112714630
Hmm krijg weer zin in snowboarden, en dat terwijl ik nu zo vaak op het water sta :P
  zondag 10 juni 2012 @ 23:01:47 #169
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112717732
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:45 schreef Spierbundel het volgende:

[..]

Jep, grind. Zal het boarden nog een beetje gaan, of is de board niets meer waard als ik hem volgende maand weer te voor schijn haal?
Zal er een beetje aan liggen wat er precies beschadigd is. Als er water in de binnenkant kan komen is het gebeurd.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_112720768
Percies midden in de neus, 3/4 cm diep gewoon doorboord.
  maandag 11 juni 2012 @ 00:10:18 #171
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_112721409
Ik moet zeggen dat ik dat BOA systeem niks vind, heb afgelopen seizoen een weekje op getest en had grote hoop maar het is niets voor mij. Gewone veters *O*
En flowbindingen vind ik ook niks, geen goede overdracht, afstellen is wat meer gedoe terwijl ik het wel fijn vind om mn binden soms wat strakker of losser dan anders te doen, en kunnen kiezen of je backside of frontside instapt :Y

En @spierbundel, is het hout ook door? Dan kun je het wel vergeten denk ik, is nat geweest, staalkant ziet er ook niet al te best uit. Zou het proberen te fixxen zo goed als het gaat en het boardje houden om lekker mee te raggen maar niet teveel meer van verwachten.
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 11 juni 2012 @ 00:28:18 #172
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112722089
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 23:57 schreef Spierbundel het volgende:
Percies midden in de neus, 3/4 cm diep gewoon doorboord.
Hmm ik zie nu eigenlijk pas echt goed dat hij echt helemaal in tweeën ligt zeg maar.
Ik ben bang dat hij overleden is. Er gaat zeker water in de kern komen (als het er niet al zit) en dan is het gewoon over en uit.

Ik dacht dat alleen de staalkant weg was en er een hele diepe kras in zat. Die kun je op die plek nog wel op laten vullen. Dan halen ze er gewoon een heel stuk van je belag uit en zetten ze er weer een compleet nieuw stuk in, maar helemaal door gaat niet werken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 11 juni 2012 @ 09:01:07 #173
208027 Bartisik
BlahBlahBlah
pi_112726583
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 00:10 schreef saaw het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat BOA systeem niks vind, heb afgelopen seizoen een weekje op getest en had grote hoop maar het is niets voor mij. Gewone veters *O*
En flowbindingen vind ik ook niks, geen goede overdracht, afstellen is wat meer gedoe terwijl ik het wel fijn vind om mn binden soms wat strakker of losser dan anders te doen, en kunnen kiezen of je backside of frontside instapt :Y

En @spierbundel, is het hout ook door? Dan kun je het wel vergeten denk ik, is nat geweest, staalkant ziet er ook niet al te best uit. Zou het proberen te fixxen zo goed als het gaat en het boardje houden om lekker mee te raggen maar niet teveel meer van verwachten.
Ik heb sinds afgelopen seizoen op dubbele BOA bindingen gereden en moet zeggen dat ik er wel een beetje verliefd op ben geworden :P . Vond het erg fijn werken en zitten!
Incl flow bindingen, maar daar ben ik zelf nog niet compleet overtuigt van. Denk dat mijn volgende bindingen ook weer "gewone" worden.
~Wij zijn best bereid tot zelfkritiek, onder voorwaarde dat niemand daarmee instemt.
  maandag 11 juni 2012 @ 09:42:58 #174
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_112727341
BOA kun je nooit zo fijn dict krijgen als veters, daar heb je de keuze hoe strak je boven en onder wil.
Plus als je kabel knapt en er zit geen dealer in de buurt is het ook weer waardeloos. (2x gebeurd bij vriendin)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 11 juni 2012 @ 09:55:51 #175
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112727668
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 09:42 schreef KneusTeun het volgende:
BOA kun je nooit zo fijn dict krijgen als veters, daar heb je de keuze hoe strak je boven en onder wil.
Plus als je kabel knapt en er zit geen dealer in de buurt is het ook weer waardeloos. (2x gebeurd bij vriendin)
Als je een dubbele BOA hebt kun je natuurlijk wel onder losser doen dan boven (of andersom) als je dat wilt.

Ik hou zelf niet van echte ouderwetse veters aangezien ik altijd mijn schoenen strak wil hebben zitten en dat lukt met veters altijd minder.
Maar ik gebruik de speedzone van Burton. Werkt over het algemeen tegenwoordig heel fijn. Vroeger was het nog minder fijn aangezien de touwtjes een stuk minder sterk waren. Ik heb wel eens gehad dat ik 3 touwtjes brak binnen 2 maanden :')
Voordeel is wel dat je ze overal kunt laten maken :)

Wat Flow bindingen sluit ik me trouwens aan bij saaw. Vooral ook het achter instappen is misschien snel, maar onhandig als je verschillende situaties hebt. Vooral in de poeder is het erg vervelend.

[ Bericht 7% gewijzigd door Komakie op 11-06-2012 10:35:15 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 11 juni 2012 @ 10:44:57 #176
208027 Bartisik
BlahBlahBlah
pi_112728805
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 09:42 schreef KneusTeun het volgende:
BOA kun je nooit zo fijn dict krijgen als veters, daar heb je de keuze hoe strak je boven en onder wil.
Plus als je kabel knapt en er zit geen dealer in de buurt is het ook weer waardeloos. (2x gebeurd bij vriendin)
Wat Komakie zegt, ik heb een dubbele BOA waarmee je het wel appart kunt afstellen ;). Met BOA krijg ik mijn schoenen ook veel strakker dan met veters, wat ik toch wel fijner vind boarden.
Met de kabel moet je idd geluk hebben dat hij niet knapt. Volgens de verkoper kwam dit bijna nooit voor, maarja dat blijven ook verkopers ;).

In de poeder instappen (met flow) was idd afgelopen december een hell :+
~Wij zijn best bereid tot zelfkritiek, onder voorwaarde dat niemand daarmee instemt.
  maandag 11 juni 2012 @ 11:13:06 #177
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112729598
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 10:44 schreef Bartisik het volgende:

[..]

Wat Komakie zegt, ik heb een dubbele BOA waarmee je het wel appart kunt afstellen ;). Met BOA krijg ik mijn schoenen ook veel strakker dan met veters, wat ik toch wel fijner vind boarden.
Met de kabel moet je idd geluk hebben dat hij niet knapt. Volgens de verkoper kwam dit bijna nooit voor, maarja dat blijven ook verkopers ;).

In de poeder instappen (met flow) was idd afgelopen december een hell :+
De kabels zijn de laatste paar jaar wel verbetert. Vroeger had ik er vaak last van. Ze hebben nu een aantal dingen (bij Burton tenminste) aangepast waardoor het allemaal veel sterker is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 11 juni 2012 @ 14:10:20 #178
208027 Bartisik
BlahBlahBlah
pi_112736507
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

De kabels zijn de laatste paar jaar wel verbetert. Vroeger had ik er vaak last van. Ze hebben nu een aantal dingen (bij Burton tenminste) aangepast waardoor het allemaal veel sterker is.
Dat klinkt gelukkig goed!
In hoeverre heb je eingelijk een probleem als die op wintersport knappen? Zou je die kabel zelf kunnen vervangengen of heb je echt een dealer nodig?
~Wij zijn best bereid tot zelfkritiek, onder voorwaarde dat niemand daarmee instemt.
pi_112742257
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:44 schreef WalkingDisaster het volgende:

[..]

Thanks, ik weet niet, kan maar zo een ouder board zijn inderdaad :P Zal zo eens kijken wat er precies op staat.

Schoenen houd ik wel zo dan, bindingen zal ik nog eens naar kijken, bedankt voor de info! :D
Ik heb met mijn ogen dicht gekeken denk ik, snowboard is een Elan Quantum, E-Lite Woodcork staat erop :)
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
  dinsdag 12 juni 2012 @ 11:35:14 #180
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112780277
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:10 schreef Bartisik het volgende:

[..]

Dat klinkt gelukkig goed!
In hoeverre heb je eingelijk een probleem als die op wintersport knappen? Zou je die kabel zelf kunnen vervangengen of heb je echt een dealer nodig?
De Burtons zijn vrij makkelijk weer te krijgen. Als je maar een beetje een meewerkende dealer hebt. In bijna ieder dorp zit er wel 1.
Je kunt uiteindelijk wel de kabel zelf vervangen, maar je hebt wel een nieuw kabeltje nodig en daar moet je echt de dealer voor hebben. Of zelf naar Burton gaan, maar dan moet je wel even in de buurt van Innsbruck zitten. :P

Eigenlijk moet je ze trouwens gratis krijgen aangezien het niet mag knappen, maar sommige dealers vragen er toch geld voor. Niet intrappen dus.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_113237088
Burton dealers overal in europa moeten gewoon garantie geven (mits het garantie is), als je dealer bent krijg je de onderdelen gewoon weer vergoed van Burton.

Zag wePowder in de eerste post staan. Die kan je ook onder online shops vermelden: check: http://shop.wepowder.nl/snowboards.html Gespecialiseerd in freeride gear. Hebben Jones Snowboards, K2, Libtech, Nidecker, Salomon..

Shop wordt gerund door de gasten achter www.snowcountry.nl, welke ook niet bij de online shops staan.

[ Bericht 15% gewijzigd door MR-JONES op 22-06-2012 15:12:35 ]
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:35:00 #182
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_113256634
Deze kan ook wel hier, voor altijd sneeuw bij me O+

hier net gezet en nog rood, ondertussen aan het vervellen
an urge to help mankind overcomes me
pi_113260386

december *O*
2 weken ijsland en dan stiekem een dagje de berg op :@ ben benieuwd
  zaterdag 23 juni 2012 @ 00:11:52 #184
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_113261809
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:35 schreef saaw het volgende:
Deze kan ook wel hier, voor altijd sneeuw bij me O+
[ afbeelding ]
hier net gezet en nog rood, ondertussen aan het vervellen
Is dat nou een kuit of een arm :? (anatomie :') )
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 23 juni 2012 @ 00:19:04 #185
117107 MarcoD
.........
pi_113262127
Kuit, zie linkerschoen.
Ziet er leuk uit :) , waarom op je kuit?
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  zaterdag 23 juni 2012 @ 00:27:24 #186
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_113262510
Kuit inderdaad :) rechts want goofy, en precies boven de rand van mn boot.
an urge to help mankind overcomes me
  zaterdag 23 juni 2012 @ 00:30:46 #187
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_113262696
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 00:27 schreef saaw het volgende:
Kuit inderdaad :) rechts want goofy, en precies boven de rand van mn boot.
hehe grappig :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 7 juli 2012 @ 13:36:08 #188
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_113889447
Kon het niet laten... Was even toe aan wat ontspanning en ben eergister naar Landgraaf gegaan. Was lekker rustig, hele park voor mezelf :) boots staan nu ook stukken beter afgesteld, had k nu toch de tijd voor :P Was leuk, maar kan niet wachten op wintersport O+
pi_114240291
Valt me echt tegen met de opruimingen van 2011-2012 spul in NL en DE. Goggles en helmen van toffe merken (Smith, K2, Oakley etc.) zijn nergens goedkoop te krijgen. Hetzelfde geldt voor toffe kleding. Als je erg goed zoekt kun je een mooie Peak Performance broek of jas voor 50% van de originele prijs op de kop tikken, maar met andere merken valt het echt tegen. Ik wil echt een keer naar een goede fabrieksopruiming :9~

Dat gezegd hebbend: 1000eu voor een outfit :'(



Hoewel de verleiding wel groot is :D
  zondag 15 juli 2012 @ 21:34:30 #190
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114245785
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Valt me echt tegen met de opruimingen van 2011-2012 spul in NL en DE. Goggles en helmen van toffe merken (Smith, K2, Oakley etc.) zijn nergens goedkoop te krijgen. Hetzelfde geldt voor toffe kleding. Als je erg goed zoekt kun je een mooie Peak Performance broek of jas voor 50% van de originele prijs op de kop tikken, maar met andere merken valt het echt tegen. Ik wil echt een keer naar een goede fabrieksopruiming :9~

Dat gezegd hebbend: 1000eu voor een outfit :'(

[ afbeelding ]

Hoewel de verleiding wel groot is :D
Waarom zou je zo belachelijk veel geld uitgeven voor een broek of een jas :?

Goggles en helmen zijn maar heel zelden in de uitverkoop omdat modellen jaren lang mee gaan. Dan nog krijg je er vaak niet erg veel korting op. Om verschillende redenen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 15 juli 2012 @ 21:36:05 #191
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114245896
Snowboard gerelateerd.
Vandaag een nieuw Nixon horloge gekregen voor de verzameling :)

Nixon The Unit:
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 15 juli 2012 @ 23:01:20 #192
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_114250579
Wat een enorme bedragen inderdaad voor kleding! Ik koop meestal iets in de uitverkoop en/of van Ebay voor ¤100,- ofzo, heb ook vrij veel ondertussen, kan lekker afwisselen :D

Ik ben op zoek naar nieuwe goggles, maar overweeg nog om gewoon alleen een nieuwe lens te kopen, heb namelijk Dragon goggles dus lenzen zijn makkelijk te wisselen.
an urge to help mankind overcomes me
pi_114259842
Outlet-shoppen wil wel eens helpen. Salomon-jas voor 100 euro :9
  maandag 16 juli 2012 @ 09:32:28 #194
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_114260137
De uitverkoop in maart/april in de (grote) sportwinkels kan je vaak wel wat vinden, is natuurlijk wel hendig als je dan in de buurt woont :)
In rotterdam e.o. heb je de daka's, topshelf, duijvestein, skihut en nog een zooi kleinere surf/ski winkels, als je daar niets vind is het gewoon niet te koop :P
  maandag 16 juli 2012 @ 12:20:57 #195
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_114264434
Examenperiode eindelijk voorbij vanmiddag eens bellen om de lessen weer op te pakken. Heb d'r weer zin in.
Anonieme tievesclown
pi_114280307
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waarom zou je zo belachelijk veel geld uitgeven voor een broek of een jas :?

Goggles en helmen zijn maar heel zelden in de uitverkoop omdat modellen jaren lang mee gaan. Dan nog krijg je er vaak niet erg veel korting op. Om verschillende redenen.
Mwah, als je een 3-layer Gore-Tex jas of broek wilt hebben ben je gauw een 400-500eu kwijt. Of een one-piece suit á 1200eu :D

  maandag 16 juli 2012 @ 19:35:37 #197
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_114282583
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Mwah, als je een 3-layer Gore-Tex jas of broek wilt hebben ben je gauw een 400-500eu kwijt. Of een one-piece suit á 1200eu :D

[ afbeelding ]
:') Ik koop voor dat geld een board, bindingen, boots EN een nieuwe jas en broek :D
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 16 juli 2012 @ 20:13:17 #198
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_114284492
Tsjah de duurste kledingdragers zitten het eerste binnen bij de kachel. Beetje een hype aan het worden. Ik heb gewoon een mooie Burton jasje gescoord voor 60% korting bij de bekende internetwinkel voor 120¤ en kan er weer 5-10 jaar mee vooruit.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  maandag 16 juli 2012 @ 20:47:51 #199
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_114286381
5 jaar is wel lang voor een jas bij mij, na 3 jaar is het spul toch wel versleten. Kleding krijgt het toch wel zwaar te verduren op zulke vakanties.
  maandag 16 juli 2012 @ 21:18:56 #200
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114288504
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:13 schreef MrFl0ppY het volgende:
Tsjah de duurste kledingdragers zitten het eerste binnen bij de kachel. Beetje een hype aan het worden. Ik heb gewoon een mooie Burton jasje gescoord voor 60% korting bij de bekende internetwinkel voor 120¤ en kan er weer 5-10 jaar mee vooruit.
Dat is geen hype, dat is altijd al zo geweest :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')