Ja, ik zag de webshop... ik word er niet heul warm van ook..quote:Op maandag 13 februari 2012 23:17 schreef BGTes het volgende:
Inglot heeft nu ook een webshop, maar die vind ik er niet leuk uitzien dus ik wil naar de winkel toe
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb ik weleens zitten kijken maar zo kan ik geen oogschaduw uitzoeken... alles lijkt op elkaar
Dat was een 9gag dingetje waar ik erg om moest lachen.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef Lindytje het volgende:
Whut, really? Potato? Wat heb ik gemist??
Jaaaa, dat is briljantquote:Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Oogschaduw uitzoeken bij Inglot zelf is veel tofferder. Alles op een plankje mikken.
Oooh bakedquote:Op maandag 13 februari 2012 23:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
http://beautyill.blogspot(...)trice-producten.html Die eerste zes
Geen klein beetje shimmer in je crease?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:20 schreef megamandy het volgende:
Oja bij Inglot wil ik wel een palette vullenen dan met matte nude kleuren.
Ah, that explainsquote:Op maandag 13 februari 2012 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was een 9gag dingetje waar ik erg om moest lachen.
Dat heb ik al dankzij de nakedquote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen klein beetje shimmer in je crease?
Ik ben ook zelf al spannend genoegquote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind 'm eigenlijk niet zo spannend.
Ja, da's waar, daar zit genoeg shimmer inquote:
Ah thanks!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oooh baked
(Koop niet die van Essence, die zijn ruk)
Oeh, zulke zijn tof jaquote:Op maandag 13 februari 2012 23:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
http://beautyill.blogspot(...)trice-producten.html Die eerste zes
Ik haat baked... vaak te poederig en te glimmend/glitterig.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oooh baked
Die witte kan heul mooi zijn als highlighter andersquote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oooh baked
Quads heb ik niet...quote:Op maandag 13 februari 2012 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik haat baked... vaak te poederig en te glimmend/glitterig.
Die quads van Catrice zijn ook niet zo, de mono's en duo's daarentegen zijn wel prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |