Ja, ik zag de webshop... ik word er niet heul warm van ook..quote:Op maandag 13 februari 2012 23:17 schreef BGTes het volgende:
Inglot heeft nu ook een webshop, maar die vind ik er niet leuk uitzien dus ik wil naar de winkel toe
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb ik weleens zitten kijken maar zo kan ik geen oogschaduw uitzoeken... alles lijkt op elkaar
Dat was een 9gag dingetje waar ik erg om moest lachen.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef Lindytje het volgende:
Whut, really? Potato? Wat heb ik gemist??
Jaaaa, dat is briljantquote:Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Oogschaduw uitzoeken bij Inglot zelf is veel tofferder. Alles op een plankje mikken.
Oooh bakedquote:Op maandag 13 februari 2012 23:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
http://beautyill.blogspot(...)trice-producten.html Die eerste zes
Geen klein beetje shimmer in je crease?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:20 schreef megamandy het volgende:
Oja bij Inglot wil ik wel een palette vullenen dan met matte nude kleuren.
Ah, that explainsquote:Op maandag 13 februari 2012 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was een 9gag dingetje waar ik erg om moest lachen.
Dat heb ik al dankzij de nakedquote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen klein beetje shimmer in je crease?
Ik ben ook zelf al spannend genoegquote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind 'm eigenlijk niet zo spannend.
Ja, da's waar, daar zit genoeg shimmer inquote:
Ah thanks!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oooh baked
(Koop niet die van Essence, die zijn ruk)
Oeh, zulke zijn tof jaquote:Op maandag 13 februari 2012 23:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
http://beautyill.blogspot(...)trice-producten.html Die eerste zes
Ik haat baked... vaak te poederig en te glimmend/glitterig.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oooh baked
Die witte kan heul mooi zijn als highlighter andersquote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oooh baked
Quads heb ik niet...quote:Op maandag 13 februari 2012 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik haat baked... vaak te poederig en te glimmend/glitterig.
Die quads van Catrice zijn ook niet zo, de mono's en duo's daarentegen zijn wel prima
Ja die kende ik inddquote:Op maandag 13 februari 2012 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Kak, ik twijfelde of het my of me was.
Weet je hoeveel highlighters ik al heb uit paletjes enzo.... en ik gebruik geen highlighter, want dan lijkt ik net een travestiet met mijn rare inbouw-ogen en uitpuilwenkbrauwenquote:Op maandag 13 februari 2012 23:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die witte kan heul mooi zijn als highlighter anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |