Ja, ik zag de webshop... ik word er niet heul warm van ook..quote:Op maandag 13 februari 2012 23:17 schreef BGTes het volgende:
Inglot heeft nu ook een webshop, maar die vind ik er niet leuk uitzien dus ik wil naar de winkel toe
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb ik weleens zitten kijken maar zo kan ik geen oogschaduw uitzoeken... alles lijkt op elkaar
Dat was een 9gag dingetje waar ik erg om moest lachen.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef Lindytje het volgende:
Whut, really? Potato? Wat heb ik gemist??
Jaaaa, dat is briljantquote:Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Oogschaduw uitzoeken bij Inglot zelf is veel tofferder. Alles op een plankje mikken.
Oooh bakedquote:Op maandag 13 februari 2012 23:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
http://beautyill.blogspot(...)trice-producten.html Die eerste zes
Geen klein beetje shimmer in je crease?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:20 schreef megamandy het volgende:
Oja bij Inglot wil ik wel een palette vullenen dan met matte nude kleuren.
Ah, that explainsquote:Op maandag 13 februari 2012 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was een 9gag dingetje waar ik erg om moest lachen.
Dat heb ik al dankzij de nakedquote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen klein beetje shimmer in je crease?
Ik ben ook zelf al spannend genoegquote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind 'm eigenlijk niet zo spannend.
Ja, da's waar, daar zit genoeg shimmer inquote:
Ah thanks!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oooh baked
(Koop niet die van Essence, die zijn ruk)
Oeh, zulke zijn tof jaquote:Op maandag 13 februari 2012 23:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
http://beautyill.blogspot(...)trice-producten.html Die eerste zes
Ik haat baked... vaak te poederig en te glimmend/glitterig.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oooh baked
Die witte kan heul mooi zijn als highlighter andersquote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oooh baked
Quads heb ik niet...quote:Op maandag 13 februari 2012 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik haat baked... vaak te poederig en te glimmend/glitterig.
Die quads van Catrice zijn ook niet zo, de mono's en duo's daarentegen zijn wel prima
Ja die kende ik inddquote:Op maandag 13 februari 2012 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Kak, ik twijfelde of het my of me was.
Weet je hoeveel highlighters ik al heb uit paletjes enzo.... en ik gebruik geen highlighter, want dan lijkt ik net een travestiet met mijn rare inbouw-ogen en uitpuilwenkbrauwenquote:Op maandag 13 februari 2012 23:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die witte kan heul mooi zijn als highlighter anders
Bluequote:Op maandag 13 februari 2012 23:25 schreef BGTes het volgende:
Ik ga in bed liggen en Pokemon Red spelen
Trusten dam0ns!
Ohhhh, die had ik van de week wel gezien, heeeeerlijk herkenbaar weer!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:25 schreef BGTes het volgende:
Ik ga in bed liggen en Pokemon Red spelen
Trusten dam0ns!
Sinds iemand 'm postte, wilde ik er al een TT mee maken.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhh, die had ik van de week wel gezien, heeeeerlijk herkenbaar weer!![]()
Ohja!!!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent nooit te oud voor Pokémon.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Pokemon, ik snap dat niet.... ben ik te oud voor denk ik![]()
En LOL @ IJs
ja maar ik ken het gewoon nietquote:Op maandag 13 februari 2012 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud voor Pokémon.
Die spelletjes zijn zķ verslavend.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar ik ken het gewoon niet
Het zegt me echt niks, alleen de naam ken ik en verder iets met een rond vliegend balletje en pichachu ofzo
+1quote:Op maandag 13 februari 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar ik ken het gewoon niet
Het zegt me echt niks, alleen de naam ken ik en verder iets met een rond vliegend balletje en pichachu ofzo
het was toch een tekenfilmserie?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die spelletjes zijn zķ verslavend.
Trusten!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:31 schreef Diconnected het volgende:
I haz a tired... Ik ga nog even lezen en dan
En dan kwam je een vet sterke zeldzame wilde pokemon tegen en dan sloeg die je in een klap kapotquote:Op maandag 13 februari 2012 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die spelletjes zijn zķ verslavend.
En ik heb ook al een brief en magazine in de bus gekregen over baarmoederhalskanker en uitstrijkjes omdat ik dit jaar 30 word.... t'is watquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ik heb ook al een brief en magazine in de bus gekregen over baarmoederhalskanker en uitstrijkjes omdat ik dit jaar 30 word.... t'is wat
Dat lijkt meer een Neopetquote:Op maandag 13 februari 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik eens zelf gepaint
Ik ben pas 28quote:Op maandag 13 februari 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ik heb ook al een brief en magazine in de bus gekregen over baarmoederhalskanker en uitstrijkjes omdat ik dit jaar 30 word.... t'is wat
Charmander, klotestarter. Bulbasaur.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik eens zelf gepaint
Ik snap niks van je eerste zin..quote:Op maandag 13 februari 2012 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar goed, ik heb hier dan ook Red, Blue, Yellow, Gold, Sapphire, Diamond, Platinum en White liggen.
En de games waren er voor de tekenfilm. Al kwamen die hier ongeveer tegelijk uit.
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:33 schreef Lindytje het volgende:
http://www.dutchdivalaura.blogspot.com/
Kennen jullie haar trouwens al???![]()
![]()
Als je je verveelt moet je eens wat filmpjes van haar kijken... alhoewel, 30 seconden is ook al genoeg...
Huuuuuuuuu
Squirtel!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Charmander, klotestarter. Bulbasaur.
Dat zijn de verschillende versies.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik snap niks van je eerste zin..![]()
jonkie!quote:
ik snapte het niet of het duurde mij te lang ofzo, weet het niet meer preciesquote:Op maandag 13 februari 2012 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Neopets heb ik tien minuten volgehouden. Ofzo.
Mooien leggingquote:Op maandag 13 februari 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is d'r wishlist.... says it all.....
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is d'r wishlist.... says it all.....
Dat zijn van die zinnen die zo beginnen qua lezen van: Oeh, oeh, oeh!!! Hoe dan????quote:Op maandag 13 februari 2012 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had een briljante naam voor mijn 2 neopets, maar ik kan het niet meer vinden in mijn hotmail
Dank je, ik weet het nu ineens weer van eentjequote:Op maandag 13 februari 2012 23:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zijn van die zinnen die zo beginnen qua lezen van: Oeh, oeh, oeh!!! Hoe dan????![]()
En zo eindigen: oh...
Bwhehehhehehhequote:Op maandag 13 februari 2012 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dank je, ik weet het nu ineens weer van eentje![]()
Zeemlap heette die
Mijn broeken overleven nooit zo lang.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:43 schreef megamandy het volgende:
Slaap ze!
valt mij opeens in dat ik de broek wat ik vandaag aan heb gewoon al vijf jaar heben nog steeds mooi donkerblauw en gewoon van de H&M
Trusten chickquote:Op maandag 13 februari 2012 23:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weltrusten iedereen, ik ga ook slapen!![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:46 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga ook een tukkie maken
Bye bye, tot morgen![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 13 februari 2012 23:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ok, ik heb echt niet meegekregen wie er nou allemaal gaan slapen.
Maar voor degene die dat gaan doen: slaap lekker!
Ik kijk Friendsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Lakjes tellen dan, ipv schaapjes.
Geef mij al de lakjes!quote:Beste Megamandy,
De uitgestelde bankbetaling van Ŗ36,00 GBP die u heeft overgemaakt aan hello@a-england.co.uk is verrekend.
Transactiegegevens:
Totaalbedrag 36,00 GBP
Transactiedatum 6 februari 2012
Ja ik was echt pissigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En fijn dat het geld eindelijk overgemaakt is!
Bellen is ook eng!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik was echt pissigVanavond al een mail gestuurd, krijg ik een standaard mail terug dat ze niet kunnen zien waarom het zo lang zou duren (ja daahag!) en de standaard oplossingen blablabla. Als het morgen nog steeds niet was betaald had ik gebeld
En ik vind bellen heel eng dus dat zegt heel veel
Maja mijn A-Englands komen eraanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bellen is ook eng!
En standaard mails zijn stom.
Falerds zijn wij ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maja mijn A-Englands komen eraanNu mijn TD-bestelling nog
quote:
Ik bewaar m'n eventuele Beautyjoint-faal en de A-Englands wel tot m'n verjaardag ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:41 schreef megamandy het volgende:
[..]Mijn eerste internetbestellingen
En toevallig kwam gewoon alles tegelijkertijd! A-England wilde ik sowieso graag hebben, dus toen the Legend online kwam heb ik die meteen proberen te bestellen.
Bij TD wilde ik pas bestellen als de Holland collectie uit kwam, tsja ook nu
quote:Op andere beautyblogs las ik vaak dat hij niet goed dekt. Maar persoonlijk heb ik daar niet veel van gemerkt. Bij mij dekte hij goed na 2 laagjes.
Nog 4 daagjesquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:30 schreef BGTes het volgende:
Van: I want to give the world to you, plus Mars, Saturn and Venus, I'll even throw in Jupiter too, if you just suck my....
Romantiek!
Ten topquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:30 schreef BGTes het volgende:
Van: I want to give the world to you, plus Mars, Saturn and Venus, I'll even throw in Jupiter too, if you just suck my....
Romantiek!
Same here... ik zou zo'n man diep ongelukkig makenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:41 schreef BGTes het volgende:
Ik zou ook geen morantische man aankunnen, denk ik
Ik verpest die momenten altijd (met een scheet, boer, zeggen dat ik moet poepen, etc)
Toch welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:42 schreef Incantrix het volgende:
Thnx mopjens, zit nu te wachten tot ik bij de anesthesist naar binnen mag om de komende operatie te bespreken
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:42 schreef Incantrix het volgende:
Thnx mopjens, zit nu te wachten tot ik bij de anesthesist naar binnen mag om de komende operatie te bespreken
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Same here... ik zou zo'n man diep ongelukkig maken
Maar ja, romantiek is ook in the eye of the ebhorlder, nietwaar?
Succes Trix!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:42 schreef Incantrix het volgende:
Jat alll the lakjesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwehehe. Maandag sollicitatie voor post rondbrengen.
Kansloze baantjes.
Iets is beter dan niets!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Kansloze baantjes.
boeiend. Geld verdienen!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Kansloze baantjes.
Kansloze baantjes zijn juist goed! Fijn hersenloos.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Iets is beter dan niets!
Dat dus, doe ik ook en heb de heule dag de tijd om op fok te hangenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kansloze baantjes zijn juist goed! Fijn hersenloos.
Drie uur werk op drie dagen, dus in combi met studie heul chill.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat dus, doe ik ook en heb de heule dag de tijd om op fok te hangen
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Drie uur werk op drie dagen, dus in combi met studie heul chill.
Ik kreeg toevallig gisteren mail dat ze het wél zochten, als ik op de site keek, kreeg ik niks.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:55 schreef BGTes het volgende:
Ik wou ook als extra baantje post rondbrengen, maar ze zoeken hier niemand in de buurt
Neen, 3 per dag op 3 dagen. Ze maakten er zelf 8 tot 10 uur van. In combi met in april/mei minder tijd hebben is dat prima.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
3 uur per week, dat leevrt toch niks op?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wilde iemand nog muppetzegels? Pm me je adres even, komen ze vandaag nog naar je toe
Wat gaan ze nou doen Trix? een curettage?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:14 schreef Incantrix het volgende:
De dame van het afsprakenbureau was ook even van haar apropos![]()
'deze ingreep is cyclus-afhankelijk, dus dan kunt u bellen op de eerste dag van uw menstruatie.'
'ik heb geen cyclus.'
'....?'
'ik vloei voortdurend als gevolg van deze placentarest.'
'u... ........ U vloeit voortdurend?'
'helaas wel.'
'voortdúrend?'
'yup.'
'ik ga het even navragen, ik ben zo terug.'
Anyway, ik ga naar mijn werk, ciao darlings!
Hoop voor je dat het niet ernstig isquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:20 schreef BGTes het volgende:
Trix dat klinkt niet fijnhopen dat ze meer weten
Mijn beste vriend heeft al 2 jaar kanker, was een tijd terug schoon verklaard, nou moest hij helemaal naar Amsterdam komen op spreekuur omdat ze hem aan de telefoon niets wilden zeggen :/ hij was om 10 uur aan de beurt en zou me daarna meteen bellen, dus ik maak me echt heel erg veel zorgen
Dat klinkt niet heel goed....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:20 schreef BGTes het volgende:
Trix dat klinkt niet fijnhopen dat ze meer weten
Mijn beste vriend heeft al 2 jaar kanker, was een tijd terug schoon verklaard, nou moest hij helemaal naar Amsterdam komen op spreekuur omdat ze hem aan de telefoon niets wilden zeggen :/ hij was om 10 uur aan de beurt en zou me daarna meteen bellen, dus ik maak me echt heel erg veel zorgen
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:56 schreef PriemGirl het volgende:
Bwaoh trix![]()
Hopelijk gaan ze er nu eindelijk wél iets aan doen.
Ieh bgtes...Al iets meer gehoord?
Ik zit thuis.. Ziek.. Griep
Vannacht om 3u wakker geworden. Spierpijn en ijskoud; alles zat potdicht en hoofdpijn. Paracetemol gepakt en 3 dekens er bij. Om 3u30 weer wakker. Gloeiend heet. Alle dekens weer weg.. Om 4u weer wakker... Koud...En zo tot een uur of 7......
Heb nu van 8 tot 9u30 ongeveer nog wat kunnen slapen. Wat voel ik mij bagger zeg
Had me naar m'n werk kunnen slepen; maar lijkt me geen strak plan. Vriendlief is ook al de hele weel half ziek en iedereen op het werk zit te hoesten...
Ga zo maar een soepje opwarmen
En falentijn? Was da
Zijn wij (as usual) allebei weer eens vergetenGeven er ook niks om
Oh das wel kakquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:56 schreef PriemGirl het volgende:
Bwaoh trix![]()
Hopelijk gaan ze er nu eindelijk wél iets aan doen.
Ieh bgtes...Al iets meer gehoord?
Ik zit thuis.. Ziek.. Griep
Vannacht om 3u wakker geworden. Spierpijn en ijskoud; alles zat potdicht en hoofdpijn. Paracetemol gepakt en 3 dekens er bij. Om 3u30 weer wakker. Gloeiend heet. Alle dekens weer weg.. Om 4u weer wakker... Koud...En zo tot een uur of 7......
Heb nu van 8 tot 9u30 ongeveer nog wat kunnen slapen. Wat voel ik mij bagger zeg
Had me naar m'n werk kunnen slepen; maar lijkt me geen strak plan. Vriendlief is ook al de hele weel half ziek en iedereen op het werk zit te hoesten...
Ga zo maar een soepje opwarmen
En falentijn? Was da
Zijn wij (as usual) allebei weer eens vergetenGeven er ook niks om
Ziek goed uitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:00 schreef PriemGirl het volgende:
Thx chickiesEn het komt echt ruk uit
Super druk op het werk; dus kan elke dag goed gebruiken. Maar ik weiger om nu toch vanaf thuis in te loggen
Die ik namelijk áltijd als ik me ziek voel en dan voel ik me weer verplicht om te gaan werken... *ignoresss tze work*
Ik ga nog een tukkie doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
Loller... Ik krijg nen falentijn glitter banner in mijnen pm-box:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooien gif
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
Loller... Ik krijg nen falentijn glitter banner in mijnen pm-box:Jouwe is mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Wat liefquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij wenst je een hele fijne valentijn
ftfyquote:
quote:
Jeetje.. heftig zegquote:
En toen moest ik huilen van het lachenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maru is een baas![]()
Ik had hem ook al eens gepost hier
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:13 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
En toen moest ik huilen van het lachen
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet steeds lolleren om hoe hij bij 1.18 uit die doos komt![]()
Ga jij eens een beetje rustig aan doen en met een dekentje op de bank liggenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Heb me nuttig gemaakt en tekst voor trouwkaart gemaaktWe zijn er eindelijk uit
En maar meteen even in de voorbeeldkaart gephotoshopt om een idee te krijgen
* PriemGirl schrapt weer iets van haar lijstje
Ik lig met dekentje op bankquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga jij eens een beetje rustig aan doen en met een dekentje op de bank liggen
Goed voor jezelf zorgenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik lig met dekentje op bankMaar tukken lukt niet
Snotteren en kwijlen daarentegen des te meer
Ga maar even filmpje opzetten; misschien val ik tijdens wel in slaap![]()
Heb al soepje opquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goed voor jezelf zorgen
En lekker kwijlen
Eetze en succesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:22 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga even wat eten en daarna weer naar zwem-therapie!
Dan is het goedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb al soepje op![]()
Komt goed chickie
![]()
Ja, echt... schijtblackboardquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Blackboard neemt ons in het ootje
quote:Wij hebben vanavond chinees, want ik had mn naam gezet onder "we halen chinees en delen de kosten. Wie eet mee?" Maar ik heb eigenlijk helemaal geen geld bij mwahahah .. zeg ik natuurlijk pas als de kroepoek mn neus uit komt hč?!
quote:
Goeden matigen garpquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mwehehehehegoeden garp van lies
Uhm.... even zoeken, moment!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:30 schreef megamandy het volgende:
Waar hebben jullie die w7 lakjes online besteld?
Dankje!!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:32 schreef Lindytje het volgende:
www.cindys-accessories.co.uk
Daar, MM
ok, dankje dan kan ik dat er ook bijzettenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
K had w7 van fragnancemad of hoe je het ook spelt
Fragrancemad is alleen met CC. Overigens ben ik nog steeds aan het wachten op het verzenden van de bestelling bij die andere toko.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
ok, dankje dan kan ik dat er ook bijzettenDan kan ik die googlen maar weet ik zeker dat die betrouwbaar zijn
Ik ook... ze sturen wel om de twee dagen een sorry-mailquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Fragrancemad is alleen met CC. Overigens ben ik nog steeds aan het wachten op het verzenden van de bestelling bij die andere toko.
Jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook... ze sturen wel om de twee dagen een sorry-mail![]()
Ja, dat was inderdaad zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar was dat niet omdat ze uitverkocht waren?Ging iets sneller dan gedacht toch? haha
Oh goeden garp spees!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan moet je ff patience installeren mss
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:40 schreef Mss het volgende:
EN STRAKS KOMEN ZE NIET IN DE GOEDEN VOLGORDE
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:40 schreef Mss het volgende:
EN STRAKS KOMEN ZE NIET IN DE GOEDEN VOLGORDE
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:42 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Als ik jou was zou ik maar alvast een protocol makenAnders raak je denk ik in shock, stel dat het gaat gebeuren dan heb je tenminste iets om naar terug te grijpen
Ik wilde buiten rondjes om de flat gaan rennen en gillen maar ik ben bang voor de overvliegende vliegtuigenquote:
Oh noes!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:44 schreef Mss het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde buiten rondjes om de flat gaan rennen en gillen maar ik ben bang voor de overvliegende vliegtuigen.
Ik zou even een mail sturen naar Adviesbureau Schagelnaartje in dat geval.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:44 schreef Mss het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde buiten rondjes om de flat gaan rennen en gillen maar ik ben bang voor de overvliegende vliegtuigen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:46 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Ohai, wil jij foto's maken op mijn slaapplek?
Iedere 2 minuten een landend vliegtuig. Bingoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh noes!
Dan woon je wel verkeerd.
Nee, maar ik had daglicht nodig. En dan ga ik weg en is hij ook weer weg na vijf seconden ofzoquote:
Hoor je dat dan nog? Een tante van mij woont naast het spoor en ik hoor die treinen daar echt niet, en ik heb ook een aantal vrienden dichtbij het vliegveld in Beek wonen en daar hoor ik ook nooit iets terwijl ze daar ook recht boven die huizen vliegenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Iedere 2 minuten een landend vliegtuig. Bingo
Woningen zijn supergoed geisoleerd, dus binnen hoor je het bijna niet. Buiten wel, maar als je buiten zit pauzeer je gewoon midden in een zin en ga je daarna verderquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoor je dat dan nog? Een tante van mij woont naast het spoor en ik hoor die treinen daar echt niet, en ik heb ook een aantal vrienden dichtbij het vliegveld in Beek wonen en daar hoor ik ook nooit iets terwijl ze daar ook recht boven die huizen vliegen
Thxquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Voor priem. Beterschapjes!
hier ook nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thx![]()
@spees: hier nog steeds geen suedes
Ik ga nog wat tukken
Veel te veel?!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
¤ 54,50 waar niks van klopt want de waarde die ze aangehouden hebben was ¤ 196![]()
Je hebt ook een no buy!quote:
In den nacht krijgt u meer betaaldquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hier zoeken ze helaas geen postbezorgers. Wel mensen voor 's nachts in den bosch![]()
Probeer je het nog een keer?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik haal mijn tickers uit mijn sig trouwens, als je up to date wil blijven moet je mijn blogje maar gaan volgen.
Een blogquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik haal mijn tickers uit mijn sig trouwens, als je up to date wil blijven moet je mijn blogje maar gaan volgen.
Ik denk niet dat Boxtel - Den Bosch 's nachts zo handig is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
In den nacht krijgt u meer betaald
Blog? Ik dacht dat jij niet mee ging doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |