Zo lees ik het wel iddquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit soort castings altijd niet zo spannend... omdat je nog totaal geen idee hebt wat voor liedje het gaat worden uiteindelijk... of zingen ze donderdag ook al hun lied waarmee ze naar Baku willen?
Ze zingen dus allebei dezelfde drie liedjes neem ik aan? Anders kan je nooit achteraf bepalen wie het moet zingen na eerst een nummer te hebben gekozen. Nou ja het kan natuurlijk wel, maar logisch is het niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo lees ik het wel idd
De finale is a.s. donderdag te zien op de ARD. Dan zullen ook de nummers voor Bakoe te horen zijn. Dan wordt eerst het nummer gekozen en daarna de bijbehorende artiest.
[upd]: Roman en Ornella staan a.s. donderdag in de Duitse finale voor het Eurovisie Songfestival in Bakoe. Zij zingen donderdag allebei drie liedjes, waarna het publiek de inzending kiest.
http://www.songfestivalweblog.nl/quote:Roman zingt Standing still voor Duitsland
Roman zal Duitsland vertegenwoordigen in de finale van het Eurovisie Songfestival met het lied Standing still. De zanger won daarmee de talentenjacht Unser Star für Baku die afgelopen weken te zien was op ProSieben en de ARD.
In de superfinale van de talentenshow won Roman met een totaal van 50,7% van de stemmen. Ornella die het lied Quitely zong kreeg 49,3 % van de televoters achter zich. Het winnende lied Standing still is geschreven door Jamie Cullum.
Hoezo dat?quote:
Blond, jongensachtig, schattig, baardje.quote:
Ja okquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Blond, jongensachtig, schattig, baardje.
Misschien wordt het dan eindelijk Berlijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:05 schreef Greys het volgende:
Ik ook
En zo erg zou ik het niet vinden om volgend jaar weer naar Düsseldorf te kunnen
Zeker niet slecht !quote:Op zondag 26 februari 2012 09:48 schreef cptmarco het volgende:
damn... ik vind het Duitse nummer leuk...
Ik kan dat liedje niet horen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:29 schreef Greys het volgende:
Zeker geen slecht nummer![]()
Zou zomaar een hit kunnen worden ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |