abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108199204
Ik wil iets met economie doen, niet dag in dag uit op kantoor zitten, en graag met mensen in contact. Tjah, dan blijft er nog een hoop over.
pi_108199235
Sowieso iets met economie/ commerce. Ik wil niet dag in dag uit op mijn kantoor zitten, maar ook graag in aanraking komen met mensen. Tjah, dan blijft er nog een hoop over.
pi_108200195
Bedrijfseconomie = weinig mensen ontmoeten + hele dag op kantoor zitten.
Accountancy lijkt me beter bij jou wensen passen.
pi_108205185
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:12 schreef ejfaar het volgende:
Bedrijfseconomie = weinig mensen ontmoeten + hele dag op kantoor zitten.
Accountancy lijkt me beter bij jou wensen passen.
Accountancy is nog erger dan bedrijfseconomie als je het puur voor sociale contacten wilt doen. BE is niet per definitie continu op het kantoor zitten. Het is maar net waar je later terecht komt. Bij een consultancybureau bijvoorbeeld zit je meer bij de klant dan op het kantoor.
pi_108205240
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:38 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Accountancy is nog erger dan bedrijfseconomie als je het puur voor sociale contacten wilt doen. BE is niet per definitie continu op het kantoor zitten. Het is maar net waar je later terecht komt. Bij een consultancybureau bijvoorbeeld zit je meer bij de klant dan op het kantoor.
Accountants zijn juist sociaal. Je moet veel naar klanten toe.
pi_108208075
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:40 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Accountants zijn juist sociaal. Je moet veel naar klanten toe.
Ik heb andere verhalen van professionals gehoord, maar okay :')
pi_108258597
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:15 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik weet niet wie jij spreekt, maar het is vrij algemeen bekend dat CE de makkelijke variant van BE is. Erg moeilijk zal CE dan dus niet zijn.
Dit is wat ik hoor, waarschijnlijk wordt dit gebaseerd op de langdradige en grote hoeveelheid leerstof. Waarschijnlijk zal het woord "moeilijk" gebruikt zijn in de context "Omdat het zo langdradig is", dus moeilijk om het bij te houden, te blijven volgen etc.

Bedankt voor de correctie, alhoewel dat best wat vriendelijker had gemogen.
pi_108263419
Voor zover ik weet is CE qua hoeveelheid ook niets meer dan de andere studies.
Excuus als het gemeen over kwam oid.
@arriviste, waarom zouden accountants niet sociaal zijn en alleen op kantoor zitten dan?
pi_108264647
Wat dacht je van Human Resource Management?
pi_108264796
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:47 schreef ejfaar het volgende:
Voor zover ik weet is CE qua hoeveelheid ook niets meer dan de andere studies.
Het tegengestelde is wat ik hoor van kennissen en van een docent (of professor) die de voorlichting deed. Relatief gezien zou het heel veel lezen, lezen en nog eens lezen zijn. Iedereen kan daar een andere mening over hebben uiteraard (stof wel of niet interessant ed.), maar ik breng ook alleen naar voren wat ik gehoord heb, zodat TS dit kan vergelijken met andere bevindingen van andere users.

quote:
Excuus als het gemeen over kwam oid.
Excuses aanvaard, het was waarschijnlijk ook niet op die manier bedoeld. Het kwam alleen onvriendelijk over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')