abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108131470
Lente :D
Beterschap voor de zieke kindjes!
Octo wij gebruiken candula gel voor jeuk, werkt goed, ik leg het ook in de koelkast zodat het ook gelijk koelt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_108131675
Even egoën.....

Thijs is de 9de geopereerd en heeft buisjes gekregen en de neusamandel en keelamandelen zijn verwijderd. Dit in verband met 'hele winters verkouden', meerdere keelontstekingen en een lading vocht achter de oren.

Operatie was geslaagd, maar het jongetje dat ik de week erna had, was beslist niet geslaagd. Waar hij normaal alle in zijn bereik zijnde bekers leegdrinkt en het liefst de hele dag eet (op warm eten na, maar goed, faaaase), wilde hij helemaal niks.

De 10de had hij koorts, en deden we veel moeite hem te laten drinken, met als pijnstilling dicloflenac. Resultaat : nihil. De dag erna was hetzelfde, en we begonnen ons zorgen te maken. De dienstdoende KNO arts vond huilen met tranen wijzen op 'niet uitgedroogd', terwijl wij het allerliefst met hem meehuilden en wij inmiddels geen idee hadden wat we moesten doen. Thijs zijn armen waren stokjes inmiddels, en zijn ribben waren te tellen. Op de weegschaal bleek dat Thijs geen 16.5 kg meer woog, maar nog maar 14.5.

De 12de kwamen mijn ouders, en volgens mijn moeder was het een machtsspel van Thijs. Na veel dwang van onze kant en gekrijs van zijn kant, kreeg hij af en toe iets binnen. Ik vond het vreselijk, maarja, mijn moeder heeft er ook 2 grootgebracht dus ze zou een punt kunnen hebben. Niet echt dus, want 's middags gaf ik hem de laatste diclofenac en een half uur erna zoop hij een pakje drinken leeg. Weer overleg met de KNO die een recept uitschreef voor meer Diclofenac (want die was inmiddels op).. Wij waren aardig wanhopig inmiddels, want had hij nou zo'n pijn, of was hij dwars, of....

De volgende dag moest Thijs bij de KNO arts komen, voor een extra controle. Hij dronk inmiddels weer aardig, nam in elk geval een slokje als ik het hem vroeg. Eten ging op zich wel, zolang het korstloze boterhammen met leverpastei waren. De KNO arts vond het er allemaal prima uitzien, vond het weer beginnen met drinken een goede zaak, en zei dat het wel goed zou komen.

En goed kwam het : Thijs drinkt en eet weer aardig, al heeft hij een voorkeur ontwikkeld voor 'sjek' (Shrek drinken, boomfruit oid) en eten gaat prima. We hebben het dus weer gehad. Nu is het zaak om hem weer wat te laten aankomen. Vanavond bleek dat we weer op de goede weg zijn : hij is nu 14,7 kilo. Nog steeds mager.... maar we zijn op de goede weg!

Kortom : hopelijk brengt zijn operatie een hoop goeds, maar wat een hel was de afgelopen week!!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_108131907
Arme Thijs :* gelukkig gaat het nu goede kant weer op.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_108132150
och mclaura :*

wat een ellende. ik hoop dat alles snel verbetert!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108132283
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:59 schreef Asyniur het volgende:
Poppejans, Tirza is 3,5 week ouder dan Harry ;)
Maar Hannah en Harry zijn wel op dezelfde dag geboren...

8)7 :@ Ik heb nota bene nog naar de ''groei'' foto's van Hannah gekeken!
Maar Tirza had ik ook nog helemaal niet gefeliciteerd.
Nog mijn welgemeende *O* *O* *O* voor Octo en Hannah! En welkom hier

oh McLaura wat moeten jullie een paar dagen radeloos zijn geweest :* pff zoiets doet je echt pijn zeker :'( vreselijk
Fijn dat het weer de goede kant op gaat, hopelijk is Thijs gauw weer helemaal opgeknapt :*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 19 februari 2012 @ 08:49:52 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108141045
Ach Laura toch, dat is ook naar zeg!
Gelukkig dat het nu weer beter gaat met Thijs.
pi_108142695
McLaura, wat een nare periode hebben jullie achter de rug. Gelukkig gaat het nu weer wat beter met Thijs!

Dyon zit vandaag wat meer onder de pokjes, maar hij blijft er nog altijd vrolijk onder :) Al kijkt hij hier niet zo vrolijk ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 19 februari 2012 @ 11:24:49 #183
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108142850
Och arm jongetje :{
Gelukkig dat hij er niet veel last van heeft.
Maar wat is zijn haar kort! :o
pi_108142998
Het lijkt daar wel erg kort ja haha. Hij is wel naar de kapper geweest, maar het is gewoon zo:

Hij heeft gewoon nog erg dun haar en in combinatie met blond lijkt het niet veel.

[ Bericht 4% gewijzigd door Meimeltje op 19-02-2012 11:42:29 ]
pi_108144434
McLaura, ik voel met je mee. :* Wat een rampweek zeg. Verschrikkelijk als je je kind zo ziet lijden en afvallen :'(
Gelukkig gaat het weer de goede kant op, volhouden!

Meimeltje, jeetje! Dat zijn wel heel duidelijk waterpokken ja. Hopelijk trekt het snel weer weg.

Met mijn meiske gaat het ook weer beter. De vlekken zijn aan het verdwijnen en ze lijkt geen jeuk meer te hebben. Ik had trouwens Kidsclin waterpokkenmousse gekocht en dat werkt erg goed tegen de jeuk.
Vanochtend was ze wel bij vlagen huilerig, dus hopelijk is ze na haar middagslaap weer wat beter te pruimen. Is wel zo fijn als je verjaardag gevierd wordt :P
pi_108147034
Oh, en Hannah en Harry natuurlijk van harte met jullie tweede verjaardag!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  zondag 19 februari 2012 @ 16:14:32 #187
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_108152006
Ff vraagje... iemand bekend met de hand voet mondziekte? Wat te doen? Heb zo'n vermoeden hier....

Laura, fijn dat het nu weer de goede kant op gaat, maar brrrr zeg...:-(
  zondag 19 februari 2012 @ 16:16:05 #188
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_108152065

Rarara welke peuter is dit?! ;)
Lesbosapiens
pi_108155765
De jouwe?

Lau, wat een nare week moet dat geweest zijn! Hopelijk is Thijs weer snel de oude!!
pi_108155817
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 16:16 schreef LizzyAdam het volgende:
[ afbeelding ]

Rarara welke peuter is dit?! ;)
Hannah!
  zondag 19 februari 2012 @ 18:09:31 #191
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_108156305
Goed geraden! :P
Lesbosapiens
pi_108156661
Dat was niet zo moeilijk. :)

En wat blíjft ze toch op dr vader lijken!
pi_108160482
Oef McLaura, wat een drama zeg. Wat zielig!

Dyon zit er flink onder, wat een dikke pokken zitten er op zijn rug!

Handvoetmondziekte hebben we hier in huis nog niet gehad, wel op het kdv, volgens mij kregen de kinderen er iets voor van de dokter.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_108161874
Mc Laura klinkt erg heftig allemaal :* Gelukkig gaat het nu weer beter!

Dyon wat zie jij onder de pokken :*

Hier gaat het gewoon allemaal lekker zijn gangetje. Jaël heeft vandaag heerlijk gespeeld met de dochter van mijn nichtje, dus haar achternichtje? Dat meisje is 4 maar dat leeftijdsverschil viele helemaal niet op, ze konden het prima vinden samen :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108164007
Dyon dat zijn best wat pokkies... ;)

McLaura, wat kan je dan met de handen in t haar zitten he... Fijn dat het de goede kant op gaat!

Kleine correctie mbt lengte van peuter... 97 cm :). Zus was op die leeftijd 90 cm.
Fake it till you make it...
pi_108166097
Nijna, ook 97 cm is echt heel lang toch! Ze is 2,5?

Hier voor morgen maar oma als oppas geregeld ipv kdv. Ik weet niet wat de regels op kdv zijn mbt waterpokken, maar mocht hij wel er naartoe mogen ga ik het toch maar niet gokken aangezien hij vanavond ook koorts had.
Hij kreeg vanmiddag ook wal meer last, heeft er nog meer bij gekregen en vooral veel tussen zn billen. Dat is natuurlijk geen pretje en al helemaal niet als je billen schoongemaakt moeten worden.

Dinsdag dus hopelijk wel naar Thomas de trein...
pi_108166340
hullo allemaal :)

ravi heeft een heerlijke dag gehad vandaag :Y vanaf 11 uur tot een half uurtje geleden hebben we dus nonstop visite gehad, met als hoogtepunt de middag: een heus kinderfeestje *O* om kwart voor 6 vertrokken de laatste kindergasten, schoven we er nog een bakje yoghurt in (never mind avondeten met de hoeveelheden taart, koek, chippies en crackers die erin gingen :P :@ ) en brachten het spul naar bed, alwaar ze nog even (vredig!) nastuiterden tot half 9 :D :') wie wil weten hoe de familie zich gedroeg pmt maar >:)

2 peutertjes in huis. *O*
met allebei peuterfratsen :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108166483
97 cm inderdaad bij 2,5 jaar. Oudste was 97 cm toen ze 3 was.
Echt heel lang weet ik niet, maar ik denk dat ze de lengte genen van papa heeft, die is 1.94. Zou me niks verbazen als het een lange dame wordt.

Meimel, ah wat sneu, pokkies tussen zn billen, dat lijkt me naar. Volgens mij verschillen de regels, bij ons op de psz mochten ze niet komen zolang de pokkies niet ingedroogd waren, maar op andere plekken hoor ik ook weer dat als ze niet ziek zijn ervan, ze gewoon kunnen komen. Maar oma voor morgen lijkt me ook wel prettig voor Dyon.
pi_108166532
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef Nijna het volgende:

Kleine correctie mbt lengte van peuter... 97 cm :). Zus was op die leeftijd 90 cm.
Zoekt ze een date? Ik heb hier een jongetje van 2,5 en 1m01 :D
pi_108166557
Simmu, klinkt als een geslaagde dag qua kinderfeestje!
En dat nastuiteren lijkt me ook heel gezellig ;). Het hoofdstukje familie kunnen we beter overslaan als ik je emoticon zo lees ;). :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')