abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108036680
Asy, ja hoor, die van mij mept soms ook en wordt dan linea recta naar de gang gezet..

Vanmorgen weer eens een drama met wegbrengen naar het KDV. Ik heb Tess gezegd dat ik ging werken, heb dr een kusje gegeven, heb me omgedraaid en ben weggegaan zonder om te kijken.
Ik vind het nog steeds behoorlijk moeilijk maar het is gewoon niet anders...
Vanmorgen nog even staan praten met een van de leidsters en die bevestigde nogmaals dat Tess qua denken en doen ver voor is voor d'r leeftijd. Ze is heel erg (soms wel iets te) pienter en snapt gewoon al een hoop dingen. (ze vervoegt werkwoorden waarvan ik soms denk, kind, dat hoef je allemaal nog niet te weten...). Maar op sociaal-emotioneel niveau loopt ze ietsje achter..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_108071725
Vicky, meestal is het nadat je als mama weg bent gelijk weer over he. Tenminste dat is hier zo. Bij Tess ook? Op die manier afscheid nemen is natuurlijk niet leuk, hebben we hier voornamelijk na een vakantieperiode.

Dyon is vanmorgen naar het consultatiebureau geweest. Hij vond het vreselijk spannend en wilde dus niet op de weegschaal. Uiteindelijk wel op de babyweegschaal gegaan. Bij de arts kwam hij wel los en heeft daar even zitten te vertellen dat Kyllian in zn haar had geknipt (alweer tijdje terug). Blokjes stapelen ging ook prima, maar toen kwam ze met een stethoscoop aan en was het weer huilen en tegen mama aan kruipen.
Conclusie was: een gezonde jongen, een echte 2 jarige peuter :)
Hij is nu 88,8 cm en weegt 12 kilo (en 60 gram, maar dat kwam vast door zn krentenbolletje ;)).
pi_108072653
Meimel, het duurt idd maar kort.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:31:10 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108083943
Ik moest net zo lachen om mijn peuter. Hij zit Rio (film) te kijken en tegen het einde van de film wordt er gezoend (door 2 vogels). Hoor ik naast me op de bank zo'n smakgeluidje dat hoort bij kusjes geven :D

Tv kijken doe je zo:

[ Bericht 28% gewijzigd door Asyniur op 17-02-2012 17:12:28 ]
pi_108089436
Haha Harry, wat een lieffie O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108090592
Bekend :D Zo zitten ze hier ook vaak :Y Blijft een tof gezicht! :D
pi_108110132
Haha, Harry, kleine donder. O+

Lente roept me zojuist met 'Hé tuttebel!'
pi_108111077
En nu is ze boos. Heel boos. Op de wind.

Want ze wilde buiten spelen. Met een paraplu. Per se. En dat terwijl het waait. Heel hard.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:29:57 #159
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_108111182
Gewoon laten doen, ziet ze meteen wat het effect is... O-)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_108111222
Dat weet ze al. Daarom is ze ook boos. :')
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:39:04 #161
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108111593
Agos Harry :D

Stomme wind ook he Lente :D

Dyon heeft ineens wat blaasjes op zn rug en buik. Ik vermoed dus waterpokken. Zouden ze met waterpokken wel naar theater mogen? We hebben voor a.s. dinsdag kaartjes voor Thomas de trein.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:51:15 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108111693
Meimel, misschien zijn de blaasjes dan al ingedroogd en dan is het sowieso niet meer besmettelijk.
Ik zou het gewoon even afwachten.
pi_108111695
Als hij niet ziek is zou ik denk ik gewoon gaan hoor meimel... bij twijfel zou ik het theater even bellen, aan de andere kant... dan maak je misschien slapende honden wakker... En wat Asy zegt.
Fake it till you make it...
pi_108111711
Niet bellen, joh. Gewoon gaan. :)
pi_108111757
Ik zou ook gewoon gaan..
pi_108111772
We kijken het sowieso natuurlijk even aan, hij verheugd zich er zo op dus zou het zo zonde vinden als hij dan ziek is. Hoop dat het niet zo zichtbaar wordt, dan gaan we gewoon als hij niet ziek is!
pi_108111794
daar heb je toch wel foto's van gemaakt Ssserpente? ;)

Harry; wat ben jij een skattie! O+ en Octo; Hannah is ook zo liefie O+ ... welkom peuters en peutermama's!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108112041
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
daar heb je toch wel foto's van gemaakt Ssserpente? ;)

Harry; wat ben jij een skattie! O+ en Octo; Hannah is ook zo liefie O+ ... welkom peuters en peutermama's!
Nou nee, daarvoor was de nood te hoog. :P
pi_108122777
Och, helemaal nog niet gefeliciteerd:
Asy, van harte met je kleine grote man, Harry alweer 2 jaar *O* *O* *O* die wasmand foto is echt megalieffff, wat een scheet!
en Tirza ook 2 *O* *O* *O*
Ik wist helemaal niet dat zij op dezelfde dag geboren zijn :o

Lente die boos is op de wind :D _O-

Meimeltje, ook al zijn de blaasjes nog niet ingedroogd op de dag dat je weg zou willen gaan, je kan hem toch ook moeilijk dagenlang helemaal thuis houden...
Ik zou ook gewoon gegaan zijn als hij zich niet ziek voelt hoor!
En wat een mooie stats had hij op het CB
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108123535
Volgens papa is onze peuter 100 cm :X , 2,5 jaar. Met schoenen aan, dus er kan nog een beetje af. Maar geen wonder dus dat al die kleren te klein worden... Maar ik ga het straks toch nog even nameten, want stiekum geloof ik er geen moer van, mn ukkie... :')
  zaterdag 18 februari 2012 @ 18:59:11 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108123788
Poppejans, Tirza is 3,5 week ouder dan Harry ;)
Maar Hannah en Harry zijn wel op dezelfde dag geboren...

Nijna, gauw nameten dan! :D

Oi, hier net een heel erg boos/verdrietig peutertje uit bad gehaald. Hij vond het dus echt niet tof dat hij eruit moest en voorheen was dat nooit een probleem.
pi_108127743
Nijna, heb jij een meter aan peuter? :o

Heb even wat minder kunnen posten de laatste paar dagen. Hannah had dinsdag hoge koorts en was erg lamlendig. Nu was die koorts vrijwel weg de dag erna, maar toen begon ze vlekjes te krijgen. Gisteren zat ze helemaal onder en het jeukte nogal. Blijkt ze de 5e ziekte te hebben -O-
We hebben weer wat vervelende nachten gehad dus. Het gaat nu wel weer beter, dus hopelijk kunnen we vannacht wel slapen (nouja, afgezien van Mia's voedingen). Morgen vieren we haar verjaardag dus ik ga nu nog even de boel klaarmaken :')
pi_108128169
Nijna dat kan niet joh, 1 meter :D Ben benieuwd of het toch klopt!

Octo, vervelend voor Hannah dat ze zoveel last heeft gehad. Niet leuk zo rond je verjaardag...
Ik hoop ook op een goede nacht voor jullie!

Dyon is vandaag helemaal niet ziekig, is net zo vrolijk als normaal. Hij voelde wel wat warmer aan, heb zn temp niet gemeten. Het zijn (nog) niet echt veel pokjes en het lijkt al wel erg snel in te drogen. Ben benieuwd hoeveel er morgen bij zijn gekomen. Laat het maar snel komen, des te eerder is het misschien weer weg :P
pi_108130860
Ik heb het nog niet nagemeten. Peuter en ik botsen een beetje op het moment, morgenochtend nieuwe peuter ;). Octo, dat klinkt trouwens wel leuk, 1 meter aan peuter ;). Wat sneu van de jeuk, wens jullie goede dag!

Meimel, nog niet te hard juichen... pokexplosie kwam hier na een paar dagen (en toen viel het nog redelijk mee, itt mn beste vriendin haar knul, die zat na dag 5 van top tot teen onder meen ik).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')