Ik moet zeggen dat ik het soms ook wel lastig in te schatten vind. Dan worden ze wakker en lijken ze heel sip maar knappen ze tijdens het ontbijt toch op. Het is niet altijd even duidelijk. Maar ik benadruk wel altijd dat de leidsters me echt moeten bellen als ze enigszins het idee hebben dat het niet gaat.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maar je wilt ook niet weten hoeveel ouders hun kind ziek naar de creche brengen.
Want ze kunnen (en soms willen) geen vrij krijgen op het werk...
Wat knap! Dat zegt Ivan nog niet, volgens mij.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:29 schreef mefke79 het volgende:
Driekus is enorm met taal bezig. Zijn nieuwste woord: ' eigenlijk'. En het dan ook nog correct gebruiken. Ik vind het soms maar eng dat ie zo goed praat. Mijn neefje deed dat ook bijzonder goed, maar die heeft pddnos en adhd...niet dat ik verder ook maar iets daarvan bij Driekus bespeur, maar toch.
Denk dat het hier ook gewenning is, want anders zou het op het kdv niet zo goed gaan. Alhoewel hij van spenen ook rustig wordt en dus zo in slaap valt.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
Dat laatste is bij Ivan niet zo. Hij pakt zijn speen wel als hij hem ziet, maar hij lijkt er niet erg aan gehecht. Het is gewoon gewenning.
Ik zou zeggen dan is het toch het proberen waardquote:Op maandag 13 februari 2012 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik bedoel dat hij te jong is om het te kunnen rationaliseren. Hij is niet oud genoeg om zichzelf te troosten met het idee dat hij speelgoed heeft in plaats van de speen. De gewenning is heel primair en daar kan zo'n gedachte niet tegenop. Maar bij hem blijven vervult ook een heel primaire behoefte en zou volgens mij een aardige vervanging zijn.
Ja, en ik heb er nu ook energie voor. Bovendien gaat hij nu een tijdje niet naar zijn opa en oma toe en zadel ik hen er dus niet mee op.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:53 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dan is het toch het proberen waard
Ja, hier ook.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:59 schreef Meimeltje het volgende:
Speentje is hier sowieso echt alleen voor in bed. Als hij 's ochtends of 's avonds bij ons op bed zit/ligt en hij zit te praten met speen in zn mond zeggen we ook dat hij zn speen uit moet doen omdat we hm anders echt niet kunnen verstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |