abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108189093
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:33 schreef mignonne het volgende:
Mja ik moet ook zeggen dat ik zelf ook meer van het solo-plassen ben :') maar goed, mijn kleine is een klimgeit en een stunter, dus ik laat de deur open uit voorzorg om met 1 oog en 1 oor in de gaten te kunnen houden dat ze niet weer aan de tv gaat hangen. :X Het maakt me meestal ook niet zo erg uit, maar soms zou even alleen plassen wel fijn zijn :')
Heel herkenbaar!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108189102
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:41 schreef Ssserpente het volgende:
"Jij gepoept?" *Loer.

"Sticker plakken?"
_O-

jaaaaa mama goedzoooo!

en die kleine donder die dan even haar speen erachteraan gooit. }:| :X :') :r
:)
pi_108189177
De mijne gooit mijn tampons er achter aan :') }:|

Direct iets aan geschaft om die zooi in op te kunnen bergen :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 15:50:46 #279
5428 crew  miss_sly
pi_108189351
Herkenbaar!
"heb je gepoept? Mag ik kijken?" :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108192121
Wat schrijven jullie vlot door zeg, ik kan het niet bijhouden.

Maar wat knap al die pot/wc poepende en plassende peuters. Hier nog totaal geen interesse in dat soort dingen...
Fake it till you make it...
  maandag 20 februari 2012 @ 16:59:27 #281
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_108192229
:D Die zindelijkheidsverhalen :D

De mijne kan helemaal zelf haar luier aantrekken. Vind ik ook knap. *)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_108192622
Die van mij zegt: "Ik moet even poepen" en doet dat dan ook. In d'r luier. Mooi niet op het potje of de wc. Ach, dat komt vast wel goed voor ze achttien is.
pi_108192951
As we speak loopt Jaël rond zonder luier, ben benieuwd.
  maandag 20 februari 2012 @ 17:33:27 #284
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108193756
de mijne wil ook niet hoor, die kondigt het aan; dat ze gaat poepen, en dan idd ook gewoon in de luier, en binnen een minuut komt er zo'n bruine geur je neus in. :X en ze staat altijd eerste rang als ik naar de WC ga. En als ik daar geen zin in heb, dan ga ik boven, en doe het traphekje dicht ;)
(alhoewel ik dat laatst per ongeluk was vergeten en Evie ook ineens boven was...) :X

en o ja stats: 92 cm en 13,7 (huh???) kg... blijkbaar zijn het de verhoudingen, want echt extreem lang is dat niet eens, maar ze zal wel lange benen en een iets kortere romp hebben.. (net als dr mama).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 20 februari 2012 @ 17:41:35 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108194045
mignonne, de mijne is ook echt een klimmert! Daarom laat ik juist de deur niet open. Anders zit hij halverwege de trap terwijl ik probeer te plassen. En ik ben gewoon momenteel de snelste niet (niet met plassen en niet met van de pot komen :X )

Oja, op de badkamer krijg ik ook altijd applaus en ik mag een snoepje :')
pi_108194585
Nou dat was een plas in de broek maar vervolgens een poep op het potje.
  maandag 20 februari 2012 @ 20:36:17 #287
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_108201552
Mignonne die foto :D O+ Wat lief!!! O+
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_108201737
Mignonne, lieve foto!
Ik heb toevallig vorige week nog op het kdv gevraagd of Driekus al iets deed met het potje/de wc daar. Het antwoord: "Hij maakt er een sociaal gebeuren van. Gaat bij de kindjes zitten die wel op de wc gaan en houdt er hele verhalen. Maar plassen of poepen doet ie gewoon in zijn luier." Goed, een week later is dat dus ineens anders.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_108204966
Go Driekus, go Driekus!!

hier nog niks van dat alles, hij was er een poosje heel druk mee, poepte op het potje, maar nu wil hij niks meer van het potje weten. Ik hoop op een goeie zomer, kan ie mooi rondparaderen in een onderbroekje.
Wij hebben trouwens het ondergoed van Lars bij AH gekocht, ben er erg tevreden over. Leuke dessins, pasvorm prima!

Oh Mignonne, wat een geweldig lief plaatje...die blik van die kleine van je ook, wat een moppie!!!!

Meike is hier nogal in de dansmodus, en dat kleine ding van me aapt alles na. Breakdancen enzo, echt te grappig. Zowiezo wil hij met alles meedoen, monopoly enzo. Dus dan krijgt hij ook huisjes en geld, tussendoor mag hij een paar keer gooien met de dobbelsteen en betalen, hij heeft de grootste lol!
En ook zo grappig, we hebben een kadootje gekocht voor Meikes verjaardag, samen ingepakt en verstopt....komt meike thuis van school, zoekt Lars meteen het kadootje op en roept haar! hhaha!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_108205529
Lente heeft een heel zwaar leven. Nee nee, echt waar. :')

[ Bericht 19% gewijzigd door Ssserpente op 20-02-2012 21:54:19 ]
pi_108205837
Wat een leuk filmpje van Lente!
:)
  maandag 20 februari 2012 @ 21:57:04 #292
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108206209
hej doe es niet Ssserpente; nu wil ik ook een Lente ... en ik wil heulemaal geen 3 kids... :@
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108215778
Brigitte :D

Hier is kleine peuter gisteren voor het eerst naar de psz geweest. Ze belden drie kwartier voor het einde of ik hem op wilde halen.
Hij wilde niet meedoen in de kring en ook niet aan tafel zitten. Hij wilde niet opgepakt worden door de leidsters en alleen maar met al het speelgoed spelen. Hij was wel heel gelukkig en blij, zolang ze hem niet in de kring probeerden te dwingen. Maar toch moest ik hem ophalen, want zo bleven de andere kinderen ook niet zitten.
Ik heb hem opgehaald, maar zie dit voorlopig nog niet verbeteren.
pi_108216184
Hier lag gister een kaart van de psz in de bus dat ze 5 maart mag komen voor het eerst :) De kaart moest mee naar bed en ze is vannacht wel 3x huilend aan mijnbed geweest omdat ze haar kaart kwijt was, arme schat.
Ik moet zeggen dat ik het wel spannend vind, ze word zo groot en ze is er zo aan toe, maar ik zou willen dat ze nog zo klein was ;)
pi_108216272
Wat leuk dat hij het zo naar zijn zin had op de peuterspeelzaal Freecell, en hoe vond jij het zonder kinderen in huis? (Ze gaan tegelijk toch?) Wel gek dat ze zo reageren op niet blijven zitten, het lijkt mij dat alle kinderen dat toch nog niet kunnen in het begin?

Wat spannend MamaPurk! En wat leuk dat ze zo graag naar de peuterspeelzaal wil.

Niels is nog lang niet zindelijk volgens mij. Hij zoekt ook nog geen hoekje om te poepen en geeft ook niet aan dat hij gepoept/ geplast heeft, maar als je ernaar vraagt kan hij het wel prima vertellen. Als ik zie dat hij in zijn luier gaat plassen of poepen vraag ik hem wel of hij op het potje wil zitten (met kleren aan) en dat doet hij vaak wel, maar gisteren vond hij dat hij dan ook wel op de aanhanger van een auto kon gaan zitten poepen _O- Dat wordt nog wat als hij straks in de zomer in zijn blootje loopt dus :')
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_108216339
Zindelijk worden is hier ook nog niet aan de orde. Op het kdv plast Timo soms wel op de wc, maar dat lijkt vooralsnog meer toeval dan bewust. Hij weet wel prima of hij plas/poep heeft in zn luier en wanneer hij poept is ook altijd wel duidelijk, maar hij wil helemaal niet meer op de wc of het potje, dus dan maar even niet.

Ik dacht dat ik van het weekend 2 grote volle luiers had van Timo door de laxeermiddel, maar vanmorgen.. omg :X echt... ik zit nu nog bij te komen ervan.. De poep zat overal. Óveral.. tot tussen zn tenen.. en niet een beetje, maar echt enórme hoeveelheden.. zn hele pyjamabroek zat gewoon vol poep... Maar goed, het kan er maar uit zijn..
pi_108216521
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:10 schreef freecell het volgende:
Brigitte :D

Hier is kleine peuter gisteren voor het eerst naar de psz geweest. Ze belden drie kwartier voor het einde of ik hem op wilde halen.
Hij wilde niet meedoen in de kring en ook niet aan tafel zitten. Hij wilde niet opgepakt worden door de leidsters en alleen maar met al het speelgoed spelen. Hij was wel heel gelukkig en blij, zolang ze hem niet in de kring probeerden te dwingen. Maar toch moest ik hem ophalen, want zo bleven de andere kinderen ook niet zitten.
Ik heb hem opgehaald, maar zie dit voorlopig nog niet verbeteren.
och, wat sneu.
bij ons mag dat :? onze juf zegt daarover "die kleintjes kunnen nog niet echt samen dingen doen"
heb met selene eens een ochtend meegedraaid met de kleintjesgroep, en idd; pas vanaf 2.5 ofzo gaan ze echt meedoen. bij ons mogen ze pas naar de volgende groep als dat goedgaat *en* ze minstens 2 en 3/4 jaar zijn. psies daarom
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108217072
Ja, ik dacht ook dat dat hier zo was. Hij kan dat ook echt nog niet.
En ze vonden dat hij geen contact maakte. Nee hallo, dat doet hij pas bij mensen die hij heel goed kent en dan nog niet als hij afgeleid is door speelgoed.
pi_108217373
is toch allemaal heel normaal gedrag voor een 2-jarige. vervelend hoor :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108218976
Wat raar Freecell, ze zijn er toch om dingen te leren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')