Ik heb ook die Italiaanse gekregen.. Beetje matige aanbiedingen..quote:Op zondag 29 april 2012 16:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ze ook gekregen. Heeft er trouwens iemand hier nog die persoonsgebonden bonnen ontvangen?
Zo doen ze de Lidl na. Die hebben steeds een land met bij behorende artikelen in de aanbieding.quote:Op zondag 29 april 2012 16:30 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik heb ook die Italiaanse gekregen.. Beetje matige aanbiedingen..
Dit zijn de eerste sinds tijden weer...quote:Op zondag 29 april 2012 16:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ze ook gekregen. Heeft er trouwens iemand hier nog die persoonsgebonden bonnen ontvangen?
ook geen kant en klare onnoman?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die Japanse wokgroente is heerlijk. De rest boeit me niet, ik ben niet zo van de kant en klare dingen.
50 cent mensen, als dat al jammer is, wat zou de rest van je leven voor teleurstellingen brengenquote:
Met de vorige bonnen heb ik ook meer dan 1 bon van het zelfde gebruikt en dat werkte gewoon. All1 niet in 1 koop. Gewoon vaker gaan met bonnen en dan merkt je het vanzelf.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:47 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil eigenlijk boemboe inslaan, maar begrijp ik goed dat je er maar 1 per bonuskaart kunt halen?
Ik heb precies dezelfde ontvangen, ik dacht trouwens dat ze het kortingsbonnen systeem gingen veranderen?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:22 schreef Curiosity het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.(...)zomerborrel_wk26.pdf
Tip: lees de OP...quote:Op zondag 24 juni 2012 16:02 schreef FreaZ het volgende:
Werkt dit ook met zelf scannen in de AH winkels? Moet je de code dan gaan uitprinten (kost weer geld..) ??
quote:NIEUWVEEN - Albert Heijn heeft besloten om later te beginnen met het customer loyalty programma Mijn Bonus.
In een brief aan haar klanten legt directeur Sander van der Laan uit waarom AH de introductie opschort. "We willen er 100 procent zeker van zijn dat we u een plezier gaan doen met Mijn Bonus. Daarom hebben we besloten later met Mijn Bonus te beginnen. Zo kunnen we u eerst nog eens precies uitleggen waarom en waarvoor uw gegevens zullen worden gebruikt en daarvoor uw toestemming vragen."
quote:Dit is de laatste couponmailing die u van ons ontvangt. Wij zijn bezig met een nieuw programma waarover wij u later zullen informeren.
Zie post 1 in dit topic...quote:
Ik prop mezelf al helemaal vol met Festini afgelopen dagen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:56 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Freakin' Ben & Jerrys met 50% korting!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |