Vers? Ik vind het echt onvolgbaar af en toequote:Op maandag 13 februari 2012 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
Eet geen (half)rauw vlees zoals rosbief, fricandeau, tartaar, filet américain en ossenworst. Gekookte, gerookte of gedroogde vleeswaren, zoals ham, rookvlees, bacon, salami, en gerookte zalm kunt u wel nemen. Zorg wel dat het vers is.
Bron
Ja, dat wordt lang wachten op vers babyvlees.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:27 schreef Asyniur het volgende:
Wat grappig! We zitten pas halverwege deze maand maar de eerstvolgende is een maart-baby
Ja. Sorry.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Great. Nu krijg ik het alsnog warm.
Is salami gerookt dan? XD whahahaquote:Op maandag 13 februari 2012 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
Eet geen (half)rauw vlees zoals rosbief, fricandeau, tartaar, filet américain en ossenworst. Gekookte, gerookte of gedroogde vleeswaren, zoals ham, rookvlees, bacon, salami, en gerookte zalm kunt u wel nemen. Zorg wel dat het vers is.
Bron
Oke, dus nu weten we nog niksquote:Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dit ook een informatieve reactie op een ander forum:
Traditionele salami, chorizo, metworst etc. is gemaakt van rauw vlees, dit wordt gefermenteerd, gedroogd en gezouten. Deze processen conserveren een product maar doden geen toxoplasmose af, dus in principe is het beter deze worst soorten te vermijden. Ik heb dit ook nagevraagd bij het voedingscentrum en dit werd bevestigd in onderstaande reactie:
Alleen verhitting en invriezen (minstens tot -20°C ) van vlees, kan de toxoplasma parasiet doden. Het drogen, roken en fermenteren van een worst is niet dodelijk voor een toxoplasma. We kunnen u om deze reden niet zeggen dat alle worstsoorten 100% veilig zijn om te eten tijdens de zwangerschap. U kunt bij de fabrikant altijd informeren of de worst een hittebehandeling heeft ondergaan.
Bron
Het begrip "vers" is sowieso een volstrekt onduidelijk begrip. Wat is bijvoorbeeld 'verse vis'?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Kersjes krijgt jongen no. 3en het ging over salami.
[..]
Vers? Ik vind het echt onvolgbaar af en toe. Vers bedoelen ze dan de echte dure verse?
Het gewoon niet meer eten is volgens mij veel makkelijker.
Dat laatste doe ikquote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef Asyniur het volgende:
Och en wat is vers? Als ik bij de slager 'vers' vleesbeleg haal, snijden ze het ook van een groter stuk dat daar al dagen ligt...
Voorverpakte/gesneden groenten zou je eigenlijk ook moeten wassen dan.
Ik vind het toch lastig. Maar goed, ik denk dat 90% van zwanger Nederland bij AH of welke supermarkt dan ook, ook die voorverpakte vleeswaren koopt. Denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
Het begrip "vers" is sowieso een volstrekt onduidelijk begrip. Wat is bijvoorbeeld 'verse vis'?
Ik denk dat ze bedoelen dat vleeswaren uit een pakje veilig zijn. Die zijn waarschijnlijk zo verhit dat ze onschadelijk zijn. De traditionele (en helaas ook echt lekkere) worsten daarentegen kunnen onveilig zijn (zie mijn reactie hierboven, die ik informatiever vind).
Centrum Maternaquote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, wat voor voedingssupplementen slikken jullie?
Ik slik alleen foliumzuur, vitamine B6 en nu net vitamine D gekocht (tabletten allemaal), omdat dat laatste goed schijnt te zijn voor je botten (en die van de kleine) maar daar wordt nog over getwijfeld lees ik op een andere site weer.
Het is ook niet altijd even eenvoudig. Toen ik net zwanger was vroeg ik in restaurants nog wat voor gerookte zalm ze gebruikten. Op een bepaald moment ben ik er maar mee opgehouden; het niet eten was eenvoudiger.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het toch lastig. Maar goed, ik denk dat 90% van zwanger Nederland bij AH of welke supermarkt dan ook, ook die voorverpakte vleeswaren koopt. Denk ik.
Ja, ik kan het me voorstellen. Helemaal niet uit eten is nog het allergemakkelijkst.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Het is ook niet altijd even eenvoudig. Toen ik net zwanger was vroeg ik in restaurants nog wat voor gerookte zalm ze gebruikten. Op een bepaald moment ben ik er maar mee opgehouden; het niet eten was eenvoudiger.
JAquote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef Kuukske het volgende:
Wat een scheetje..
Doen jongetjes dat ook?
Zelfs met baby kom ik dit tegen. En ik zelf rook ook, maar dan buiten, en tijdens de zwangerschap gewoon niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:11 schreef Mangostine het volgende:
Even spuien hoor. Ik was net bij iemand thuis die ik voor het 1st heb ontmoet, voorbereiding op carnaval met 6 personen. Zij vond het prima als er binnen gerookt werd, dus prompt staken er 3 een peuk op, waarvan 1 die weet dat ik zwanger ben. Nouja los van de aanwezigheid van een zwangere vind ik het redelijk asociaal om niet even te informeren of iemand er last van heeft. Ik had er zelf ook iets van kunnen zeggen, maar vond op dat moment dat het nou eenmaal niet mijn huis was, en ik wilde niet meteen overkomen als het zeikwijf.
Ik baal er nu wel van, ik stink en ben gewoon misselijk van de rook.
Rond deze tijd ging ik net weer slapenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 04:50 schreef flugeltje het volgende:
Zo fijn een pupje, ik kom al helemaal in het ritme van 's nachts wakker enzoNadeel is wel dat ik nu echt klaarwakker ben. Ach ja, hoort er allemaal weer bij zullen we maar zeggen. Liever klaarwakker dan slaapgebrek
Dit! En je staat in de OP.quote:
3 Jongens zijn echt helemaal leuk. Kan niet wachten tot onze jongste mee kan spelen met zijn broersquote:Op maandag 13 februari 2012 20:11 schreef Kersjes het volgende:
M. is trouwens best teleurgesteld, hij had echt op een meisje gehoopt!
3 jongensGeweldig he?
Ooh trust me: daar heb ik de afgelopen dagen meer dan eens zin in gehad. Maar ik ben bang dat door het grote temperatuursverschil de boel (alsnog) gaat scheuren. Dus maar even op mijn handen zittenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:11 schreef Kuukske het volgende:
Asy, misschien een föhn op je wasmachineslang zetten?.
Dat is snel! Ik had hem ook met zes weken verwacht (is bij de start van de IUI gezegd)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:27 schreef Sorbootje het volgende:
Mogge!!
Vrijdag waarschijnlijk al een echo! Vriendin van mijn schoonzus gaat dat doen! Nu ben ik zenuwachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat flexcontract is voor heel m'n provincie zegmaar, dan krijg je een lijst met afdelingen en diensten die gevuld moeten worden, dan kun je zelf aangeven wanneer en waar je wilt werken. Dus zeker niet op de afd waar ik nu heb gewerkt!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:32 schreef Asyniur het volgende:
voor alle mijlpalen!
Maar Zoë, had je daar serieus nog willen blijven werken? Bij die baas? En je collega's walsten steeds over je heen en namen je (klachten) niet serieus. Ik snap niet zo goed je drang om op die afdeling te blijven
Enne wat zat er in dat pakketje?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:11 schreef Asyniur het volgende:
Fee! Als die van mij te vroeg komt, dan geef ik jou de schuld hoor!
quote:
Ja ik heb gisteren mezelf ingeschreven bij de verloskundige en ik werd 's middags gelijk al gebeld.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
Heb jij al een afspraak voor intake en/of echo? Misschien heb ik het gemist, maar heb ook lang niet alles bijgelezen.
Ja omdat het de eerste afspraak is vind ik het best wel spannendquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:07 schreef Loodje het volgende:
Wow Fee wat een leuke foto's wat een schatje:)
Spannend Skoap, eerste afspraak?
Leuk! En idd spannend. Ik was zelf vooral wat bang dat er geen 'klik' zou zijn met de praktijk of verloskundigen, maar tot nu toe gaat dat prima! Ik heb 1 verloskundige nog niet ontmoet, maar de rest is superaardig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:50 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja ik heb gisteren mezelf ingeschreven bij de verloskundige en ik werd 's middags gelijk al gebeld.
Heb 12 maart mijn eerste afspraak
Benauwd zijn ís ook heel naar. Sterktequote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:55 schreef Webkim het volgende:
Wauw Fee, wat een heerlijk kereltje.![]()
Ik. Wil. De. Mijne. Ook.
Het ziet ernaar uit dat ik de laatste weken van m'n zwangerschap met puffers en heel veel hulp ga door moeten komen. De bronchitis uit mijn jeugd lijkt terug en ik ben zo knetterbenauwd. Dat je longinhoud tijdens je zwangerschap sowieso afneemt, omdat er gezellig iemand binnen zit helpt daar ook al niet echt aan mee natuurlijk. Wat ben ik blij dat ik al zoveel gedaan had in huis joh; elke trap is nu al teveel.Maar goed, in vergelijking met sommigen van jullie kom ik er héél genadig af qua kwalen, dus ik probeer niet teveel te miepen.
Ohja? Ok wist ik niet, dit is wat ik altijd geleerd hebquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:54 schreef bijtje84 het volgende:
Nog even iets uit deel 908:
Van Enfermera:
@Bijtje84: ze kunnen niet zien of ze hun eigen placenta hebben? Daar kan je namelijk aan zien of het zo is
Om even in medische termen te spreken; je hebt een;
mono-mono gemelli (1 placenta, 1 vruchtzak tweelingen)
mono-di gemelli (1 placenta, 2 vruchtzakken) en een
di-di gemelli (2 placenta's, 2 vruchtzakken)
Wat zoveel betekend als dat de eerste twee een eeneiige tweeling is, en de laatste een 2eiige
/einde medische praat
Ja dat kunnen ze wel zien, er zijn twee placenta's. Maar ons is verteld dat ookal hebben ze hun eigen vruchtzak en placenta, alsnog bestaat de kans dat het een een-eiige-tweeling is. Die kans is 80% twee-eiig en 20% dat het een-eiig is.
Ja tijdens mijn vorige zwangerschap hoge bloeddruk rond de 32 weken en uiteindelijk met 36 weken zwangerschapsvergiftiging, meteen opgenomen en bevalling ingeleid. Nu dus al voor de 20 weken hoge bloeddruk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
@Nanadu: vervelend joh van die doorverwijzing... Had je met je vorige zwangerschap ook last van hoge bloeddruk?
Ja nou, ze kwamen er zelf mee!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:49 schreef Nanadu het volgende:
Asy wat fijn dat ze wel met je meedenken en misschien half maart al!
Klopt! Ik hoop dat jij ook snel gebeld wordt!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:07 schreef Fieder het volgende:
Skoap, spannend, 1e afspraak!! Ik heb me gister aangemeld maar ben nog niet gebeld...ongeduldig!
12 maart ben je 8 weken?
Ik ben kapot, ga lekker mn bed in! Trusten
Okay, nu wordt het wel hypocriet van d'r jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef Mangostine het volgende:
Pff, diezelfde vriendin die gisteren naast me zat te paffen, ging vandaag ineens heel stellig verkondigen dat ik een ander kantoor zou moeten. Ivm de isolatie en evt vochtigheid. Ik werk in een verouderd pand, het is idd aan renovatie toe. Ik ervaar echter geen fysieke klachten door de armoedige staat.
Maar sjonge, haar tirade - niet alleen tegen mij maar ook naar mijn baas toe, van onverantwoord en zorg voor het ongeboren kind - heel lief hoor, die bezorgdheid, maar steek dan ook geen peuk op naast me!
Nee of ja, dan ben ik 37 weken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:07 schreef bodpa09 het volgende:
Oeh sorry! Vergeten!
Jij mag half maart al he, spannend!
Weet ik niet. Ligt eraan hoe het dan gaat/ hoe ik me dan voel.quote:
Ik in Veendam, ook al zo'n gezellig stukje Nederlandquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:58 schreef clauwheee het volgende:
Winschoten Sorbo?! Hoe kom je daar op. Ik ben geboren in het zkh daar
En een Goedemorgen allen!
haha ja, tijd gaat nog best snel ook al zit ik nu thuisquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:44 schreef bodpa09 het volgende:
En Zoë: 29 weken, wat gaat het hard!![]()
Mn darmen. Vooral s avonds en s nachtsveel darmkrampen. Die echt heel erg pijn doen. Niet fijn. Werken is niet echt prettig nuquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:44 schreef bodpa09 het volgende:
Thanks ladies!
Beterschap Son, waar heb je last van?![]()
En Zoë: 29 weken, wat gaat het hard!![]()
Zelfde hoekkiequote:Op woensdag 15 februari 2012 09:46 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik in Veendam, ook al zo'n gezellig stukje Nederland![]()
En ik heb géén idee waarom ikn dat nou weer droomde. Ik herinner me wel dat ik in mijn vorige zwangerschap 9 maanden heel levendig heb gedroomd.
Vergeet ik toch bijna voor de goede echo van Bodpa te jompelen!
Ik zei er vandaag wat van, maar ze zei dat ze zich op dat moment niet had gerealiseerd dat roken schadelijk was.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:33 schreef Mereltje het volgende:
Voor de mijlpalen![]()
Bodpa een goede 20 weken echo![]()
Sonnetje beterschap![]()
Feenix wat een flinke bollie![]()
Mango ik denk dat ik me niet stil had gehoude, lekker hypocriet zeg! ik merk zowieso al dat ik de neiging heb om op alles redelijk fel te reageren, probeer me nu wat in te houden...
Heb weer een stickertje vandaag gekregen van de VK
Goed dat je er toch wat van gezegd hebtquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:15 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik zei er vandaag wat van, maar ze zei dat ze zich op dat moment niet had gerealiseerd dat roken schadelijk was.
Maar los daarvan, ik merk inderdaad ook al dat ik feller uit de hoek kan komen. Zonet een pittig overleg met twee zeikwijven en daar heb ik voor mijn doen erg sarcastische opmerkingen zitten maken. Gelukkig wist ik de sfeer daarna nog wel enigszins te keren.
Beetje rare opmerking hoor van haar!quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:15 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik zei er vandaag wat van, maar ze zei dat ze zich op dat moment niet had gerealiseerd dat roken schadelijk was.
Maar los daarvan, ik merk inderdaad ook al dat ik feller uit de hoek kan komen. Zonet een pittig overleg met twee zeikwijven en daar heb ik voor mijn doen erg sarcastische opmerkingen zitten maken. Gelukkig wist ik de sfeer daarna nog wel enigszins te keren.
Ik ben sowieso emotioneler, van niks schiet ik al vol
Oh haha!quote:
Mijn man rondcommanderen in de supermarkt en dan thuis de rest van de dag bijkomenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:28 schreef Kuukske het volgende:
Hoe doen de meiden het trouwens die rond de 30 weken zijn met boodschappen? Ik ben zo moe als we weer rondje Lidl en AH hebben gedaan. Poeh.
As is het bij jullie niet ruim boven nul graden dan?
Inderdaad, met dat handje onder de kinquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:47 schreef Zoë23 het volgende:
oh mereltje mooie foto's
Die bovenste!vooraanzicht gezichtje? Lijkt echt lief
Die is werken (en vanavond komt de accountant dus wordt het ook niks).quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:56 schreef Kuukske het volgende:
Heb je manlief al in de kruipruimte geduwd As?
Whihihiquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:54 schreef Asyniur het volgende:
Het goede nieuws: de pomp van de wasmachine doet het nog en de afvoer is open!
Alleen kan ik de waterleiding niet testen want die is nog afgesloten in de kruipruimte
Ik wil wassen! En mijn man vraagt maar steeds: is het erg nodig dan?
Maar het is heel erg nodig om mijn hormonen rustig te krijgen. Echt, ik móet babyspullen wassen!
Aaargh!!! <haren uit hoofd trekt>
Dat wordt je hormonen even goed aanspreken..quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:59 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die is werken (en vanavond komt de accountant dus wordt het ook niks).
En hij heeft me zojuist per mail verwittigd dat er enorme ruzie gaat komen als ik zelf het water erop ga zetten
Ja je gaat die kruipruimte niet in hoor!quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:59 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die is werken (en vanavond komt de accountant dus wordt het ook niks).
En hij heeft me zojuist per mail verwittigd dat er enorme ruzie gaat komen als ik zelf het water erop ga zetten
heb je hulp nodig?quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:54 schreef Asyniur het volgende:
Het goede nieuws: de pomp van de wasmachine doet het nog en de afvoer is open!
Alleen kan ik de waterleiding niet testen want die is nog afgesloten in de kruipruimte
Ik wil wassen! En mijn man vraagt maar steeds: is het erg nodig dan?
Maar het is heel erg nodig om mijn hormonen rustig te krijgen. Echt, ik móet babyspullen wassen!
Aaargh!!! <haren uit hoofd trekt>
Lief!quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je hulp nodig?
k ben thuis, geef anders even een hardere gil
XDquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:41 schreef Kuukske het volgende:
Mnoh, ga eens weg met die chocolaatjes..
Als je in de buurt werkt, wil ik best wel wat brengen hoor haha of heb je geen lieve baas die dat speciaal voor jou haalt;)quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:48 schreef Marjolijntje het volgende:
ik wil ook chocolade!
thuis ligt zat, maarja, zit op mn werk
quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:41 schreef Sorbootje het volgende:
En ja hoor, de dromenscore van vannacht: Ik ben zwanger van een tweeling, ik beval vier dagen na de uitgerekende datum en ik vond in Zeeland langs een kanaal twee hoofden van een tweeling van een jaar of twintig, twee jongens. Ze waren doro Joran van der Sloot vermoord.
Dus. Kom d'r maar in Freud!
Hoe kan dat nou??quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:15 schreef Kuukske het volgende:
En toen had ik Shout in m'n ogen. Great.
Gespoeld: check.
Dokter gebeld: check, even aankijken of het gaat irriteren oid en anders vanmiddag bellen en langskomen.
Ik krijg het er helemaal warm van.
He gatverdarre zegquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik zat gehurkt op de grond JD's trui in te wrijven en toen deed ik de fles dicht. Terwijl ik erboven hing.
Nou heb ik uit reflex wel m'n ogen dichtgeknepen, in paniek op de fles gekeken, zag iets met direct uitspoelen staan en ben naar de badkamer gehold.
Maar goed, ik heb het er echt even warm van. Ik ben altijd zo voorzichtig met dat soort dingen en dan doe ik zoiets. Iets met onhandig ofzo.
Whaha ja idd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:35 schreef Kuukske het volgende:
Ja, want welke sufkut gaat daar nou ook boven hangen met d'r neus.
Nja, wat ik voel is volgens mij vooral het water wat in m'n oog zit/gezeten heeft van het uitspoelen.
Zo nog maar een keer naspoelen. Het wordt allemaal niet rood, dat scheelt volgens mij al wel
Behoorlijk ja...quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:43 schreef Zoë23 het volgende:
Kuuksaii
Enfermera![]()
pijnlijkefoutjes zijn dat
Whaha das een understatement zeg! Joh, als jij iets warms voor me neerzet, dan brand ik me er wel aanquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:46 schreef Kuukske het volgende:
Mja, nouja. Ik heb er wel weer van geleerd zullen we maar denken.
Ennuh Enf: niet handig. Dayumn!
Bij mij gaat dat samen met zwangerschapquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gatverdarre zeg
Whaha idd, ik kan soms ook zo klunzig zijn.. stom is dat he!Nou, hoop dat het gewoon goed gaat en je eerste instinct van uitspoelen goed heeft gewerkt
Ze.kon weinig zeggen. Moet op kweek gezet worden...maar denk dat t wel meevalt, t wordt gelukkig al minder...en die kweek is nog niet geluktquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:07 schreef Asyniur het volgende:
Oja, wat zei de dokter van je darmen Son?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:24 schreef Kuukske het volgende:
Een voetje of vuistje drukt lekker tegen m'n ribbenkast. Mnoh, ik begin elke dag meer verliefd te worden op dat mannetje in m'n buik.
Gisteren DNA Onbekend zitten kijken en toen begon ik spontaan te huilen bij de gedachte dat zoiets ons kindje niet zal overkomen. Wij zijn er voor 'm en bieden 'm geborgenheid, liefde, aandacht..
Hormonen.
Hmm.. Neequote:Op donderdag 16 februari 2012 12:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moest gister bijna huilen bij Scrubs, veel erger kan het niet worden toch?.
Dat heb ik dus andersomquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:36 schreef clauwheee het volgende:
Enfermera, nog even terugkomen op jouw vraag: hij kan het alleen veel sneller, handiger en goedkoper. Als ik zeg zal ik meegaan dan is 1 blik voldoende.
Hmpfquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:00 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Dat heb ik dus andersom![]()
Beetje harde buiken vandaag, gelukkig niet zo veel, heb vanochtend ff boodschappen gedaan. Nu met een chagerijnig kind thuis. (leuk joh) het hele huis is een teringzooi en ik mag neit te veel doen...... Ik baal
![]()
Sorry voor mijn ego klaagpost trouwens
Oh heerlijk! Ge het 't verdiend vrouwke!quote:
Jeeej!!quote:
21 juni helemaalquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:08 schreef Gerberaatje het volgende:
Inderdaad, 10 juni duurt nog zo lang
Lekker Fluug!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:00 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Dat heb ik dus andersom![]()
Beetje harde buiken vandaag, gelukkig niet zo veel, heb vanochtend ff boodschappen gedaan. Nu met een chagerijnig kind thuis. (leuk joh) het hele huis is een teringzooi en ik mag neit te veel doen...... Ik baal
![]()
Sorry voor mijn ego klaagpost trouwens
Ha, een mede-kluns!quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:01 schreef Asyniur het volgende:
Ik ga een ban aanvragen voor Zoë met haar chocolade gespam!![]()
Phaidra, hoe krijg je het bij elkaar verzonnen
Kuuks! Auw! Wel uitkijken hoor!
Enfermera
zou ook een actie van mij kunnen zijn
Oh echt... whahaha XDquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat samen met zwangerschapBijvoorbeeld autorijden en zwanger gaat niet lekker samen bij mij
![]()
Ging vanochtend de banden van mn auto oppompen. Stond een andere auto achter dat,ding geparkeerd, ik achteruit in parkeren. Dacht ik dat ik dat oppomp ding raakte, was niet zo, maar had me niets verbaasd als t wel zo was geweest (raakte dat ding wat je op t ventiel moet zetten, dat stak uit...lag dus niet aan mij..)
Vorige.zwangerschap heb ik wel wat krasjes verzameld op mn auto
Ahw!quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:24 schreef Kuukske het volgende:
Een voetje of vuistje drukt lekker tegen m'n ribbenkast. Mnoh, ik begin elke dag meer verliefd te worden op dat mannetje in m'n buik.
Gisteren DNA Onbekend zitten kijken en toen begon ik spontaan te huilen bij de gedachte dat zoiets ons kindje niet zal overkomen. Wij zijn er voor 'm en bieden 'm geborgenheid, liefde, aandacht..
Hormonen.
Whihihi ja preciesquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:36 schreef clauwheee het volgende:
Enfermera, nog even terugkomen op jouw vraag: hij kan het alleen veel sneller, handiger en goedkoper. Als ik zeg zal ik meegaan dan is 1 blik voldoende.
Oh mehn, dat is wel ergquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh trouwens, in t kader: mensen die commode niet kunnen schrijven...op fb lees k net dat iemand de komodo af had![]()
Das wel zwangerschapsgerelateerd toch
Oh mèn wat ergquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
Gelukkig had ik hem al niet hoog zitten kwa intelligentie![]()
Iemand anders al: das toch een beest *lol* en,dan nog geen kwartje dat er valt![]()
Sowieso snap ik niet dat je denkt dat je commode zo schrijft![]()
Gisteren trouwens weer even met de angel sounds geluisterd, beeb was druk aan t rondzwemmen
Ik ben er toe in staatquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:22 schreef Fieder het volgende:
Asyniur, wat n gedoe!! In n teil en dan met blote voeten stampen die was haha!
Jaaaquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:22 schreef Fieder het volgende:
PureEvil, Kwisted, Covie![]()
Mereltje, wat een mooie foto's!!
Enfermera, je mannetje!! Jee! En dan vertellen, wat spannend!!! Mn moeder en zusje wisten het dezelfde dag al. Rest mag wachten tot 12 weken.![]()
Nanadu, die pijn in mn tieten heb ik ook al vanaf het begin! Dat blijft dus nog wel n tijdje?(waarom moet je door naar de gyneacoloog?)
Beterschap!
Sorbootje, spannend hoor die echo! Hihi met publiek of zonder!
Asyniur, wat n gedoe!! In n teil en dan met blote voeten stampen die was haha!
Skoap, ik ben ook zo moe! Dromen vallen hier wel mee eigenlijk, of ik vergeet ze haha.
Kuukske dat is schrikken!!! Hoop dat je er verder geen last meer van hebt.
Flugel, verlof!!!!!! JEEEEE!!
Sonnetje, komodo!! Whahahah!! Das wel heel erg hoor.
ZO! Ben weer bij geloof ikGroot nadeel van werken, je mist zoveel
![]()
Ik moet 16 maart voor 1e echo, ben dan 9 weken.
Thanks!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:28 schreef Freubelot het volgende:
Ik hou het niet bij hierHeb ook echt het gevoel dat ik alleen maar werk, eet en slaap. Ik slaap echt veel!
Ik zag wel een mooie echo van Mereltje voorbij komen!![]()
Enfermera, veel plezier met vertellen! Wij gaan volgende week als we een goede echo hebben gehad de familie af.. Nu weten nog maar heel weinig mensen het.
Morgen hebben we intake bij de vk, ben benieuwd!
Ik heb me aangemeld, binnenkort intake.. ga het sowieso ook alleen thuis doen, niet op mn werkquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:17 schreef Fieder het volgende:
Iemand ervaring met MvM? Is dat nou een gedoe of is het goed te doen?
Ik zie al kratjes bij de voordeur staan, dan weet toch iedereen meteen hoe of wat?
Wil graag helpen maar zie er tegen op.
ik ga ook mee doen. Maandag ochtend komt er iemand langs.quote:
Ik snap wat je bedoeld, ik heb me ook een paar keer af moeten melden. Krijg je wel een mooie bloemenbon en het kadootje mag je houden... Niet dat je het daarom doet, maar ik heb niet een keer het gevoel gekregen dat zij het vervelend vondenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik durf me niet zo goed aan te melden, ben zo bang dat ik me vervolgens weer moet afmelden. En dat vind ik dan weer lame want ik heb natuurlijk wel Pregnyl gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |