abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107943755
2012

12 maart: Webkim
20 maart: PureEvil
***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
06 mei: Soohr (papa)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes
17 juli: Sonnetje85
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa
26 juli: Troeta

1 augustus: Nanadu
6 augustus: maffemuts
16 augustus: SupremeEvil
28 augustus 2012: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
13 September: Frups
20 september: Kwisted

13 oktober 2012 Sorbootje (neefje of nichtje)

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Kuukske op 14-02-2012 08:41:14 ]
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_107943866
Ik vind dit ook een informatieve reactie op een ander forum:

Traditionele salami, chorizo, metworst etc. is gemaakt van rauw vlees, dit wordt gefermenteerd, gedroogd en gezouten. Deze processen conserveren een product maar doden geen toxoplasmose af, dus in principe is het beter deze worst soorten te vermijden. Ik heb dit ook nagevraagd bij het voedingscentrum en dit werd bevestigd in onderstaande reactie:

Alleen verhitting en invriezen (minstens tot -20°C ) van vlees, kan de toxoplasma parasiet doden. Het drogen, roken en fermenteren van een worst is niet dodelijk voor een toxoplasma. We kunnen u om deze reden niet zeggen dat alle worstsoorten 100% veilig zijn om te eten tijdens de zwangerschap. U kunt bij de fabrikant altijd informeren of de worst een hittebehandeling heeft ondergaan.

Bron
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_107943893
Kersjes krijgt jongen no. 3 *O* en het ging over salami.

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
Eet geen (half)rauw vlees zoals rosbief, fricandeau, tartaar, filet américain en ossenworst. Gekookte, gerookte of gedroogde vleeswaren, zoals ham, rookvlees, bacon, salami, en gerookte zalm kunt u wel nemen. Zorg wel dat het vers is.

Bron
Vers? Ik vind het echt onvolgbaar af en toe :P. Vers bedoelen ze dan de echte dure verse?
Het gewoon niet meer eten is volgens mij veel makkelijker :').

Kipfilet mag zeker ook alleen van de versafdeling dan? -O-. Ik eet altijd die uit het 'goedkope' schap.
  maandag 13 februari 2012 @ 20:27:04 #4
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107943912
Wat grappig! We zitten pas halverwege deze maand maar de eerstvolgende is een maart-baby O+
pi_107943952
quote:
2s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:27 schreef Asyniur het volgende:
Wat grappig! We zitten pas halverwege deze maand maar de eerstvolgende is een maart-baby O+
Ja, dat wordt lang wachten op vers babyvlees.
  maandag 13 februari 2012 @ 20:27:45 #6
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107943960
quote:
9s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:13 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Oh -O-. Great. Nu krijg ik het alsnog warm.
Ja. Sorry.
Nouja, ik heb gister ook cervelaat op. Wist ik veel. Ach. :+ ik ga me er niet druk om maken, het is nu al gebeurd. En ben vandaag zelfs minder misselijk XD dus ja.
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
Eet geen (half)rauw vlees zoals rosbief, fricandeau, tartaar, filet américain en ossenworst. Gekookte, gerookte of gedroogde vleeswaren, zoals ham, rookvlees, bacon, salami, en gerookte zalm kunt u wel nemen. Zorg wel dat het vers is.

Bron
Is salami gerookt dan? XD whahaha :')
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dit ook een informatieve reactie op een ander forum:

Traditionele salami, chorizo, metworst etc. is gemaakt van rauw vlees, dit wordt gefermenteerd, gedroogd en gezouten. Deze processen conserveren een product maar doden geen toxoplasmose af, dus in principe is het beter deze worst soorten te vermijden. Ik heb dit ook nagevraagd bij het voedingscentrum en dit werd bevestigd in onderstaande reactie:

Alleen verhitting en invriezen (minstens tot -20°C ) van vlees, kan de toxoplasma parasiet doden. Het drogen, roken en fermenteren van een worst is niet dodelijk voor een toxoplasma. We kunnen u om deze reden niet zeggen dat alle worstsoorten 100% veilig zijn om te eten tijdens de zwangerschap. U kunt bij de fabrikant altijd informeren of de worst een hittebehandeling heeft ondergaan.

Bron
Oke, dus nu weten we nog niks :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 13 februari 2012 @ 20:27:57 #7
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_107943977
Weten jullie of tonijn uit blik wel gewoon mag? Op de site van het voedingscentrum staat dat tonijn beter niet gegeten kan worden...
  maandag 13 februari 2012 @ 20:29:34 #8
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107944067
Och en wat is vers? Als ik bij de slager 'vers' vleesbeleg haal, snijden ze het ook van een groter stuk dat daar al dagen ligt...
Voorverpakte/gesneden groenten zou je eigenlijk ook moeten wassen dan.
pi_107944073
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Kersjes krijgt jongen no. 3 *O* en het ging over salami.

[..]

Vers? Ik vind het echt onvolgbaar af en toe :P. Vers bedoelen ze dan de echte dure verse?
Het gewoon niet meer eten is volgens mij veel makkelijker :').
Het begrip "vers" is sowieso een volstrekt onduidelijk begrip. Wat is bijvoorbeeld 'verse vis'?

Ik denk dat ze bedoelen dat vleeswaren uit een pakje veilig zijn. Die zijn waarschijnlijk zo verhit dat ze onschadelijk zijn. De traditionele (en helaas ook echt lekkere) worsten daarentegen kunnen onveilig zijn (zie mijn reactie hierboven, die ik informatiever vind).
pi_107944085
Tonijn uit blik is jonge tonijn en mag gewoon :Y 'gewone' tonijn wordt afgeraden ivm kwik (of lood? Of zoiets? In elk geval hoge concentraties kan daar in zitten wat niet goed voor je is)
pi_107944091
Oooh kersjes een hele mannenhuishouding O+ Superleuk!!

Ach zo gek is het toch niet dat je lief ook wel op een meisje had gehoopt. Maar waarschijnlijk moet hij even omschakelen en is hij straks net zo gek op de 3e smurf.

Over softijs: guilty as charged :@
Ik wist niet dat dat niet mocht hoor, maar elke keer als ik bij de ikea ben "tap" ik zo'n ding :9

Eerlijk gezegd ben ik er ook weer niet zoooooo erg mee bezig.
Alleen geen rood vlees, geen vacuum zalm, geen rauwe spekjes meer eten die voor de stamppot bedoeld zijn, niet roken, geen drank.

Kaas eet ik al ca.20 jaar niet meer.
  maandag 13 februari 2012 @ 20:30:05 #12
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107944098
Ohja, wat voor voedingssupplementen slikken jullie?
Ik slik alleen foliumzuur, vitamine B6 en nu net vitamine D gekocht (tabletten allemaal), omdat dat laatste goed schijnt te zijn voor je botten (en die van de kleine) maar daar wordt nog over getwijfeld lees ik op een andere site weer.
  maandag 13 februari 2012 @ 20:30:30 #13
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107944132
Volgens mij wel hoor Tante-Soesa. In blik is het volgens mij verhit.
En zolang je geen kilo's per dag weg eet, zal het met die metaalvergiftiging ook wel meevallen ;)

Gewoon je gezonde verstand gebruiken. :*
  maandag 13 februari 2012 @ 20:31:25 #14
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_107944198
Gelukkig! Ik kreeg het al benauwd...:)
pi_107944211
quote:
2s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef Asyniur het volgende:
Och en wat is vers? Als ik bij de slager 'vers' vleesbeleg haal, snijden ze het ook van een groter stuk dat daar al dagen ligt...
Voorverpakte/gesneden groenten zou je eigenlijk ook moeten wassen dan.
Dat laatste doe ik :@. Laatst nog iets vaags uit de sla gevist.
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
Het begrip "vers" is sowieso een volstrekt onduidelijk begrip. Wat is bijvoorbeeld 'verse vis'?

Ik denk dat ze bedoelen dat vleeswaren uit een pakje veilig zijn. Die zijn waarschijnlijk zo verhit dat ze onschadelijk zijn. De traditionele (en helaas ook echt lekkere) worsten daarentegen kunnen onveilig zijn (zie mijn reactie hierboven, die ik informatiever vind).
Ik vind het toch lastig. Maar goed, ik denk dat 90% van zwanger Nederland bij AH of welke supermarkt dan ook, ook die voorverpakte vleeswaren koopt. Denk ik.

quote:
5s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, wat voor voedingssupplementen slikken jullie?
Ik slik alleen foliumzuur, vitamine B6 en nu net vitamine D gekocht (tabletten allemaal), omdat dat laatste goed schijnt te zijn voor je botten (en die van de kleine) maar daar wordt nog over getwijfeld lees ik op een andere site weer.
Centrum Materna :).
  maandag 13 februari 2012 @ 20:33:23 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107944349
Mama&Baby van Dagravit slik ik en een extra tabletje vit D.
pi_107944354
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:31 schreef Kuukske het volgende:

Ik vind het toch lastig. Maar goed, ik denk dat 90% van zwanger Nederland bij AH of welke supermarkt dan ook, ook die voorverpakte vleeswaren koopt. Denk ik.
Het is ook niet altijd even eenvoudig. Toen ik net zwanger was vroeg ik in restaurants nog wat voor gerookte zalm ze gebruikten. Op een bepaald moment ben ik er maar mee opgehouden; het niet eten was eenvoudiger.
pi_107944391
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:33 schreef Claudia_x het volgende:

Het is ook niet altijd even eenvoudig. Toen ik net zwanger was vroeg ik in restaurants nog wat voor gerookte zalm ze gebruikten. Op een bepaald moment ben ik er maar mee opgehouden; het niet eten was eenvoudiger.
Ja, ik kan het me voorstellen. Helemaal niet uit eten is nog het allergemakkelijkst. :P
pi_107944521
Ik ben zo lang achtereen zwanger geweest (met een korte onderbreking) dat ik nog steeds vaak denk dat ik bijvoorbeeld geen rosbief mag. :Y)
pi_107944541
Thanks Kuuks, voor het nieuwe topic! (Ben mobiel)

Zal mij benieuwen of mijn baby de volgende is. :)
Hardloper.
IG @webkim
pi_107944715
Vleeswaren zoals salami, chorizo e.d. van de slager is vaak hetzelfde als bij de supermarkt hoor. Tenzij je een uitzonderlijke hebt die het nog zelf maakt maar die zijn er echt zowat niet meer.
Het enige is dat ze het daar voor je neus snijden en dat je dan kan zeggen wat dikker of wat dunner gesneden.

Rosbief, fricandeau en gerookt- en zeeuws spek zijn vaak wel zelf gemaakt.
Hammen komen meestal helemaal vers binnen en hoeven dan alleen nog afgebakken of gekookt.

Oh en ik slik gravitamon tabletten en visoliecapsules
pi_107945977
Volgens mij word je ook elke zwangerschap makkelijker. Ik wel iig, ik eet alles.
Hardloper.
IG @webkim
pi_107946470
Lieve meiden, nog even officieel afscheid nemen van dit topic. Wat ben je druk met zo'n pasgeboren wurm! Wij zijn sinds vrijdag uit t ziekenhuis en nu volop aan t genieten O+

Dank jullie wel voor alle lieve felicitaties en de gezelligheid tijdens de zwangerschap, ik weet nog niet of ik ga meeschrijven in het babytopic, volgens mij heb ik daar helemaal geen tijd voor haha!

Heel veel succes allemaal met de bevalling!! :*
pi_107946864
Kersjes, een derde zoon!! Wat speciaal O+.

Ik slik Etos zwanger pillen en daarnaast extra zink, vit.B complex, vit.D en magnesium (daar stop ik wel mee als de bevalling dichterbij komt, nu helpt het goed tegen darmkrampen en stijve nekspieren).
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 13 februari 2012 @ 21:25:07 #25
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107947114
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef Kuukske het volgende:
Wat een scheetje. O+.
Doen jongetjes dat ook?
JA :Y Jordy is gek van nagellak en lippenstift (en hij kan het heeeeeeel netjes :+ ) Lippenstift en make up heb i zelf neit in huis, maar wel zo'n 'labello' ding, alleenvoor hem dan. want i ebruik dat oo niet. Maar beter doorzichtige 'lippenstift' dan de knalroze/rood van oma :P

Betr. eten....Softijsjes eet ik ook weleens hoor, lekker, en mayonaise..(uit een pot ) en pizza salami :Y) (dat is een terugkomende zwangerschaps verslaving) en wat nog meer. oh ja, als we cake bakken, dan kan ik het toch niet laten om even het beslag te proeven :@

I heb trouwens toch die magnesium tablet gepakt na het eten vanavond, maar jezus wat voel ik me kut zeg. neem aan dat je lichaam toch niet voor niks die harde buiken geeft. Trutje dat ik ben |:(

Wel nog ruim een uur geslapen na het eten, heeft ook wel wat geholpen gelukkig
pi_107952933
Even spuien hoor. Ik was net bij iemand thuis die ik voor het 1st heb ontmoet, voorbereiding op carnaval met 6 personen. Zij vond het prima als er binnen gerookt werd, dus prompt staken er 3 een peuk op, waarvan 1 die weet dat ik zwanger ben. Nouja los van de aanwezigheid van een zwangere vind ik het redelijk asociaal om niet even te informeren of iemand er last van heeft. Ik had er zelf ook iets van kunnen zeggen, maar vond op dat moment dat het nou eenmaal niet mijn huis was, en ik wilde niet meteen overkomen als het zeikwijf.
Ik baal er nu wel van, ik stink en ben gewoon misselijk van de rook. :r
pi_107955693
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:11 schreef Mangostine het volgende:
Even spuien hoor. Ik was net bij iemand thuis die ik voor het 1st heb ontmoet, voorbereiding op carnaval met 6 personen. Zij vond het prima als er binnen gerookt werd, dus prompt staken er 3 een peuk op, waarvan 1 die weet dat ik zwanger ben. Nouja los van de aanwezigheid van een zwangere vind ik het redelijk asociaal om niet even te informeren of iemand er last van heeft. Ik had er zelf ook iets van kunnen zeggen, maar vond op dat moment dat het nou eenmaal niet mijn huis was, en ik wilde niet meteen overkomen als het zeikwijf.
Ik baal er nu wel van, ik stink en ben gewoon misselijk van de rook. :r
Zelfs met baby kom ik dit tegen. En ik zelf rook ook, maar dan buiten, en tijdens de zwangerschap gewoon niet.
Als jij er last van hebt, of je kindje, moet je dat gewoon zeggen. En als mensen er geen rekening mee (willen) houden, ga ik eigenlijk gewoon weg.
Maar daar tegenover staat dat ik niet denk dat het heel erg is voor je kindje als ie dat 1 of 2 keer per jaar meemaakt...tenzij er een gevoeligheid voor bestaat.

Mijn beste vriendin rookt bijv wel in haar huis. En ik heb dat zelf liever niet, maar als het zo eens in de paar maanden gebeurd dat ik het ruik en dat ik er ben, (en dat mn kindje mee is) daar kan ik mee leven. Zolang ze maar niet het merendeel van de dag in die rook ligt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 14 februari 2012 @ 04:50:33 #28
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107957720
Tja heel eerlijk, het is hun huis... Ik blijf ook niet weg voor mezelf... Wel voor Willem trouwens, maar dat weten mensen. Ik ken alleen niet zo heel veel mensen meer die roken, alleen mijn hele familie nog, vrienden en kennissen zijn redelijk rookvrij. Niemand vind het ook een probleem om het voor Willem te laten of buiten te gaan staan overigens. Als dat wel het geval zou zijn zou ik zelf de kuierlatten trekken, mensen hoeven zich in hun eigen huis van mij niet aan te passen....

Zo fijn een pupje, ik kom al helemaal in het ritme van 's nachts wakker enzo :') Nadeel is wel dat ik nu echt klaarwakker ben. Ach ja, hoort er allemaal weer bij zullen we maar zeggen. Liever klaarwakker dan slaapgebrek ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_107957999
Ik blijf wel weg uit huizen waar gerookt wordt. Maar ik heb dan ook astma en word er echt ziek van als mensen roken in mijn bijzijn. Langer dan een kwartier blijf ik niet binnen :P

Goedemorgen trouwens, vandaag 21 weken! *O*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_107958032
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 04:50 schreef flugeltje het volgende:
Zo fijn een pupje, ik kom al helemaal in het ritme van 's nachts wakker enzo :') Nadeel is wel dat ik nu echt klaarwakker ben. Ach ja, hoort er allemaal weer bij zullen we maar zeggen. Liever klaarwakker dan slaapgebrek ;)
Rond deze tijd ging ik net weer slapen :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:20:35 #31
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107958371
Mogguh!

Redelijk goed geslapen vannacht, al had ik af en toe wat 'steken?" aan de linker zijkant van mn buik, misschien waren dat gewoon spieren? Voelde wel vervelend en pijnlijk soms. Kleine beweegt nog goed iig, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken.

Vandaag 35 weken! *O* *O* *O*
pi_107958395
Net echo gehad en het zag er allemaal goed uit. Ukje is nu 32 mm en ik ben 10 w1d zwanger. Hij/zij lag lekker te bewegen met armpjes en voetjes O+

Mag ik in de OP met als datum 10 september?

Kersjes; een 3e jongetje! Wat leuk!!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_107958502
Fijn dat alles goed was LeneHe!!
pi_107958576
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:33 schreef Troeta het volgende:
Fijn dat alles goed was LeneHe!!
Dit! En je staat in de OP.
pi_107958622
Wat fijn LeNeHe! O+ En Kersjes, gefeliciteerd met de derde jongen!
PureEvil, al weer 35 weken. Het lijkt nog zo ver weg voor mij! Marjolijntje op de 21 weken *O*

Roken, ik merk dat ik het overal ruik. Ik pas nog op een huis waar de mensen op vakantie zijn en heb daar gisteren alles tegen elkaar opengezet. Wat stink zo'n huis eigenlijk. :X
En dan uiteraard mijn ouders, die na twee jaar eindelijk doorhebben dat onze peuter het niet fijn vindt dat gepaf in zijn gezicht. Nu roken ze onder de afzuigkap als we er zijn.

Overigens een topnacht voor mij, ik hoefde maar 1 keer naar het toilet en heb wel vijf uur achter elkaar geslapen! ^O^
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:55:06 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107958741
LeNeHe, wat fijn dat alles goed was O+

Ik ruik het altijd meteen als mensen roken (of als er spullen komen van mensen die roken).
ondertussen zit ik te denken of wij nog mensen kennen die roken...

Hier een goede nacht en een drukke buikbaby O+
en ik voelde dat er al een beetje ijs in de wasmachineslang aan het dooien was...
pi_107958879
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:11 schreef Kersjes het volgende:

M. is trouwens best teleurgesteld, hij had echt op een meisje gehoopt!
3 jongens O+ Geweldig he?
3 Jongens zijn echt helemaal leuk. Kan niet wachten tot onze jongste mee kan spelen met zijn broers O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_107958983
Lekker Soph! Hier ook een prima nacht achter de rug. Van half 10 ofzo tot vanmorgen 8 uur doorgeslapen. Heerlijk.

Asy, misschien een föhn op je wasmachineslang zetten? :D.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:14:51 #39
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107959060
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:11 schreef Kuukske het volgende:

Asy, misschien een föhn op je wasmachineslang zetten? :D.
Ooh trust me: daar heb ik de afgelopen dagen meer dan eens zin in gehad. Maar ik ben bang dat door het grote temperatuursverschil de boel (alsnog) gaat scheuren. Dus maar even op mijn handen zitten ;)
en ik weet natuurlijk ook niet hoeveel er nog van de leiding bevroren is...
pi_107959079
Oja, goed punt.

Trouwens *O* voor de mijlpaal van PE!
pi_107959316
Mogge!!

Vrijdag waarschijnlijk al een echo! Vriendin van mijn schoonzus gaat dat doen! Nu ben ik zenuwachtig. :{
pi_107959403
Mijlpaal marjolijntje en PE *O*

Goede echo voor lenehe *O*

Baby haalt van alles uit n m'n buik, rechts in m'n zij een superharde bult :D
Ook al voelen sommige bewegingen niet zo prettig.. :9 wordt er toch helemaal blij van O+

Net bij de tandarts geweest, damn :X zat ie achter m'n spalkje te pulken leek net of dat ding bijna los schoot. Allemaal bloed :X maargoed nooit gaatjes ofz dus da scheelt.
Complimentjes over m'n buik van de assistente O+
pi_107959496
Oh god. De tandarts. Ik mag volgende week of de week daarop geloof ik.

Maar tof, die complimentjes Zoë. Ge het ook wel een mooi bukske hé! O+.
Spannend Sorbo!
pi_107959522
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:27 schreef Sorbootje het volgende:
Mogge!!

Vrijdag waarschijnlijk al een echo! Vriendin van mijn schoonzus gaat dat doen! Nu ben ik zenuwachtig. :{
Dat is snel! Ik had hem ook met zes weken verwacht (is bij de start van de IUI gezegd)
maar ik mag pas begin maart -O- Of is het een onofficiële echo?
pi_107959618
Ja ben ook geen fan van de tandarts :@
Dank kuuks :*

Dat is snel Sorbootje en spannend.. :*
pi_107959624
Het is onofficieel. In het ziekenhuis hebben we hem 9 maart.
pi_107959631
En de tandarts. Ik negeer zijn bestaan.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:42:45 #48
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107959635
Hoi allemaal! :W . Gisteren zijn Sander en ik thuisgekomen uit het ziekenhuis :). Ik heb vannacht weer heerlijk in m'n eigen bedje geslapen! De operatie is goed gegaan en het herstel gaat ook al lekker gelukkig. Ik ben alweer vrij mobiel en Sander is een voorbeeldige baby O+ .

Enne idd.. wat een bollie he!! 4660 gram!! Ik kon mijn oren (en ogen) bijna niet geloven :P. (Jesper was 3645 gram). Maar Sander was wel de eerste dag gelijk alweer 400 gram kwijt! Volgens ons vooral poep (5 dikke luiers!), plas (ook megaveel) en kots... Maar de dag daarna begon hij gelukkig alweer met aankomen en bij het wegen gisteren bleek dat hij in 1 dag 60 gram was aangekomen :o . Ik heb zeg maar weer borstvoeding voor een vierling...

Hier even twee fotootjes :).

Verder niet bijgelezen, daarvoor kan ik nog niet lang genoeg op de stoel achter de pc zitten ;). Maar dikke knuffel voor iedereen en bedankt voor alle felicitaties!
pi_107959678
Fee-nix!!
Wat n mooi mannetje!!
O+ O+ fijn om te horen da t goed gaat :*
pi_107959720
Wat een lekker joch Fee. O+.
Fijn dat je herstel goed loopt :*.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:51:51 #51
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107959849
Fee, wat een lekker bulletje! O+
En fijn dat je alweer wat mobiel bent :Y
Geniet ze!
pi_107959898
Nog even iets uit deel 908:

Van Enfermera:
@Bijtje84: ze kunnen niet zien of ze hun eigen placenta hebben? Daar kan je namelijk aan zien of het zo is
Om even in medische termen te spreken; je hebt een;
mono-mono gemelli (1 placenta, 1 vruchtzak tweelingen)
mono-di gemelli (1 placenta, 2 vruchtzakken) en een
di-di gemelli (2 placenta's, 2 vruchtzakken)

Wat zoveel betekend als dat de eerste twee een eeneiige tweeling is, en de laatste een 2eiige

/einde medische praat

Ja dat kunnen ze wel zien, er zijn twee placenta's. Maar ons is verteld dat ookal hebben ze hun eigen vruchtzak en placenta, alsnog bestaat de kans dat het een een-eiige-tweeling is. Die kans is 80% twee-eiig en 20% dat het een-eiig is.
pi_107959953
Wat een scheeeetje Fee O+! Echt superlief O+.

Verder jompel voor PE, Marjolijntje en mezelf (ook 21 weken) *O*

Hier gaat alles verder goed. Op aanraden van collega bij www.kidzimpulz.nl heel leuk aankleedkussen (schijnt heel stabiel te liggen) besteld, misschien ook wat voor de anderen?

Na die 20 wk echo pas weer echo met 30 wk..duurt lang zeg! :o

M'n buik is nu wel echt aan het ontploffen (eindelijk) dus ga echt een foto maken binnenkort.
pi_107960044
Oh Fee, wat een moppie! En wat fijn dat het herstel goed gaat! *O*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_107960084
Fee-nix wat een schatje! O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_107960211
@Marrije, ik heb inderdaad een dvd, het enige duidelijke beeld daarop waar ze met zn tweeen te zien zijn is de schedeltjes van bovenaf. Verder passen ze niet meer met zn tweetjes in beeld. En ik ben een ontzettende nitwit op computer gebied wat dat soort dingen betreft :@ dus ik zou niet weten hoe ik dat voor elkaar moet krijgen :) ik heb wel de echofoto die is gemaakt met 8 weken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107960262
Fee O+ wat een lekker bolletje is Sander zeg O+
Fijn dat t herstel goed gaat!

Hier vandaag nog maar een dagje vrij, mn darmen zijn nog steeds van slag. Niet fijn...

*O* voor alle mijlpalen. Ook voor die van mezelf ;) vandaag alweer 18 weken. Wat gaat t toch hard :o

Wow.die echo met 8 weken bijtje O+ schattig gezicht zeg, 2 vd die ukkies.
  † In Memoriam † dinsdag 14 februari 2012 @ 10:24:54 #58
309370 Nanadu
pi_107960458
Fee wat een heerlijk mannetje en wat fijn dat het goed gaat!

Bijtje wat bijzonder die echo met 2 gupjes O+

Wat gaan jullie snel zeg!! Het lukt echt niet meer om op iedereen te reageren. wel nog een jompel voor de mijlpaal van PE en Marjolijntje *O* PE ik hoop dat je kindje echt nog even blijft zitten en wat fijn dat je toch met de magnesium gestart bent. Hier eentje die ervaring heeft met een kindje wat met 36 weken is geboren en we moesten nog een week in het ziekenhuis blijven, omdat het haar maar niet lukte om goed te drinken aan de borst. Ze is uiteindelijk de 2de dag aan de zondevoeding gegaan, maar mocht er gelukkig wel na een dag weer vanaf. Het is echter niet de start waar je op hoopt, dus het is echt fijner als ze wat langer blijven zitten.

Straks weer naar de verloskundige voor controle bloeddruk en ik hoop dat ik ook weer even het hartje kan horen. Ik voel nog helemaal niks, had het wel verwacht ;( Ben nu 16 weken en hoor altijd dat je de tweede veel sneller voelt. Ik kan niet wachten O+
pi_107960504
Jompel voor de mijlpalen!

En Fee, klinkt goed! Wat een mooierd!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 14 februari 2012 @ 10:27:58 #60
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107960523
Fee wat een lekkere bollie O+ !
pi_107960598
Fee, wat een mooi ventje! Geniet er van! O+
pi_107960624
Fee wat een mooierd O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107960627
Nanadu, hier ook nog niks hoor.heel af en toe denk ik wel wat te voelen en als k mn hand op mn buik leg dan heb k t idee dat baby wel die kant op beweegt.
Volgens mij is dit er net zo 1 als zijn/haar grote broer, lekker rustig in mn buik :)
pi_107960864
Fee-nix, wat een heerlijk ventje O+
.... met gevoel voor drama....
pi_107961037
Ik voelde rond week 12 wat weerstand... laatst had ik een dag dat ik dacht: zooo jongedame, lekker druk! Maar verder nog bar weinig... de placenta ligt dan ook echt over de hele voorkant, van onder naar boven.. dus ook wel logisch..

Vind het soms wel jammer :@ muppet voelde ik echt rond deze termijn al vanaf de buitenkant zelfs.. Maar volgens mij is deze dame ook wat rustiger dan haar zus, want op de echo's ligt ze ook altijd te tukken :D waar muppet altijd aan het rondstuiteren was :D

Fee, wat een lekkere bolle hapwangensnoet heb je daar! O+
  dinsdag 14 februari 2012 @ 10:54:08 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107961042
Even een spammetje voor eventueel meelezende vaders, een van de leukste topics van OUD is weer tot leven gekicked: Hoe gaat het met de (nieuwe) vaders dan? Deel V :s)
pi_107961380
Fee wat een onwijs mooi manneke heb je daar!! O+ Geniet er lekker van meid en hopelijk verloopt de rest van je herstel ook voorspoedig.

Ik heb op de pc niet de echofoto's staan van de nekplooimeting, ik zal vanavond thuis kijken of daar nog een foto bij zit waar ze met zn twee op te zien zijn.

Katy gaaf zijn die kussens he?! Ik heb er ook al diverse keren naar gekeken. Ik ga volgende week naar de negenmaandenbeurs, wellicht kom ik ze daar ook wel tegen dan neem ik er 1 mee. En anders bestel ik hem daarna via de site. Welke kleur heb je genomen?
pi_107961556
Fee-Nix, wat een lekker ventje! O+ Echt goed gelukt!
pi_107961590
Spannend Sorbo!!

Fee-nix, wat een mooi ventje!

*O* Een jompel voor alle mijlpalen! *O*

Hier ook weer een mijlpaal, 13 weken vandaag! *O*
pi_107961753
Jemig Labelloo, jij vliegt ook zeg :o
pi_107961828
niks bijgelezen, ook veel te druk vandaag hier :'( maar toch even een verliefde blik naar Sander O+ O+

Zo'n beebje maakt de dag weer goed. Ik vind het echt een schatje hoor *;
pi_107961834
Gaat snel ineens he!! Zit ineens in het tweede trimester!
pi_107961891
*O* mijlpalen!

Net n lief pakketje gekregen van m'n lief O+

En klaagpost :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 11:32:39 #74
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107962135
*O* voor alle mijlpalen! *O*

Maar Zoë, had je daar serieus nog willen blijven werken? Bij die baas? En je collega's walsten steeds over je heen en namen je (klachten) niet serieus. Ik snap niet zo goed je drang om op die afdeling te blijven :@
Enne wat zat er in dat pakketje? O-)
pi_107962145
Irritant als je geen spoilers kan zien op je werk! Dan mis je van alles :)

Bijtje, ik heb een rode gekocht, ben benieuwd! Het wordt al helemaal echt nu. Was gister op kraamvisite en dan besef je toch weer dat er straks echt een klein babietje is waarvoor je gaat zorgen. Wow O+.
pi_107962270
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 11:32 schreef Asyniur het volgende:
*O* voor alle mijlpalen! *O*

Maar Zoë, had je daar serieus nog willen blijven werken? Bij die baas? En je collega's walsten steeds over je heen en namen je (klachten) niet serieus. Ik snap niet zo goed je drang om op die afdeling te blijven :@
Enne wat zat er in dat pakketje? O-)
Dat flexcontract is voor heel m'n provincie zegmaar, dan krijg je een lijst met afdelingen en diensten die gevuld moeten worden, dan kun je zelf aangeven wanneer en waar je wilt werken. Dus zeker niet op de afd waar ik nu heb gewerkt!
Heb al meer ervaring ook op andere afdelingen dus ik weet dat t leuk kan zijn :9

Doos met milka chocolade hartjes O+ en n lief kaartje, dat ie me mist enzo O+
pi_107962460
Ah dus je krijgt een nieuwe baas Zoë? Dat biedt perspectief? :)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 11:47:03 #78
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107962573
Oh wow Fee-Nix, lekker ventje hoor ^O^ Fijn om te lezen dat het met jou inmiddels ook weer goed gaat!

En nog meer mijlpalen lees ik *O*

Zoe, raar die baas van jou hoor.....

Net ff paar boodschappen gedaan, donderdag nog ff naar de Jumbo in NL, en dan hebben we alles wel geloof ik.
Lekker lopen ging niet echt trouwens tijdens het boodschappen doen, en het in en uit de auto klimmen ook niet...(en dan heb i ook nog een zere voet, die net door een verkeerde beweging nog meer pijn is gaan doen }:|

Nu aan de pizza :Y)
pi_107962632
Kuukske
:Y ja! Vanaf morgen is ze m'n nieuwe baas dus ga dr zeker bellen.
En een nieuwe afd is ook niet verkeerd (wel n leuke doelgroep waar ik ook eerder mee heb gewerkt alleen op n andere locatie) misschien daar als flex aan t werk als ze geen contractverlenging kunnen doen ivm bezuiniging.

En als t allemaal niks wordt ga ik lekker op zoek naar ander werk :9
pi_107962687
Nou dat moet je wel een positieve boost geven vandaag. Hopelijk werkt zij meer met je mee :*.
pi_107962835
:) zeker! :*

Hoe gaat t met jou? Lukt het werken nog wat?
pi_107962864
Ik zit al thuis met verlof :D.
Verder gaat het prima hoor :Y. Heb niets te klagen geloof ik. Ik verveel me soms een beetje, maar vind dan toch weer iets in huis om te doen :+.
pi_107963039
Oh sjong ja sorry :@ zw.dementie

:o tijd vliegt echt

Hihi ja lekker thuis wat omprutsen O+
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:10:10 #84
250838 Fee-nix
pi_107963361
Nog eentje dan.... :). Om z'n mooie bos haar te showen.

dinsdag 14 februari 2012 @ 12:11:42 #85
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107963424
Fee! Als die van mij te vroeg komt, dan geef ik jou de schuld hoor!
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:12:30 #86
250838 Fee-nix
pi_107963450
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:11 schreef Asyniur het volgende:
Fee! Als die van mij te vroeg komt, dan geef ik jou de schuld hoor!
:D ;)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:17:51 #87
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_107963668
Fee nix ! Gefeliciteerd met je mooie bollo O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_107963982
O+
Mooie bos haar idd, en lekkere bolle wangen! O+
:D
  † In Memoriam † dinsdag 14 februari 2012 @ 12:37:49 #89
309370 Nanadu
pi_107964297
Wat een bos haar!! En ik moet nog zo lang
pi_107964716
Wat een lekker manneke O+ Ik wil dat het juni is :+!
pi_107964818
Fee-nix, wat een knappe jongen O+ O+ nog van harte gefeliciteerd. Geniet van je gezin *;
pi_107965151
Buhhh. Ik had heerlijke tosti gemaakt. Smaakt ie om de een of andere reden naar zeepsop ofzo.
-O-.

Ugh.
pi_107965186
OMG, Fee! Wat een heerlijk jochie O+.

LeNeHe, fijn dat de echo goed was *O*.

Zoë, ondanks dat het stom is dat je *voormalige* baas dingen heeft beloofd die hij niet is nagekomen, lijkt het me fijn om van hem en je oude afdeling af te zijn. Hopelijk komt alles toch nog goed dan ^O^.

Gister weer een sticker van de verloskundige gehad. Baarmoeder zit nu tot de bovenkant van mijn navel, bloeddruk 130/70, hartje luisteren was nog best een uitdaging want hij zwom steeds weg :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107965292
Fee, heerlijk wat een knappe zoon heb je daar! Met een mooie bos blonde haartjes. O+
Fijn dat het herstel voorspoedig gaat.

Wauw, volgens mij is het niet meer woensdag mijlpalendag maar dinsdag mijlpalen dag! :P
Hier namelijk ook een mijlpaal:
34 weken! *O*

Mooie foto zo Bijtje, met die 2 hummeltjes zo naast elkaar. O+

Ik ben weer aan het fietsen sinds vandaag en dat is echt heerlijk zeg! Het ontlast mijn bekken en alles gaat weer een stuk sneller. Zo fijn dat die sneeuw weg is. ;)

Lenehe, fijn, je goede echo, dat zal wel al wat rust geven, hoop ik. :* *O*

Zoe, poeh, die baas van jou! :(
Fijn dat je naar een andere afd wordt overgeplaatst. Al ben je nu ziekgemeld, dan hoef je in elk geval niet meer met hem te communiceren. Ben je er lekker vanaf!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_107965394
Phaidra fijn dat alles goed was *O*
pi_107965582
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:13 schreef Skoap het volgende:
Phaidra fijn dat alles goed was *O*
O+

Heb jij al een afspraak voor intake en/of echo? Misschien heb ik het gemist, maar heb ook lang niet alles bijgelezen :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  † In Memoriam † dinsdag 14 februari 2012 @ 13:46:13 #97
309370 Nanadu
pi_107966465
Net terug van de verloskundige, hartje weer gehoord O+ Baarmoeder ligt iets voor op groei, nu ongeveer op 18 weken (ben morgen 16 weken). De verloskundige gaf aan dat dit normaal is voor een tweede zwangerschap. Helaas geen sticker gekregen voor mijn bloeddruk, 140/95. Ik word nu toch doorgestuurd voor consult naar gyneacoloog :'( Ze gaf aan dat dit nu toch echt beter is, omdat ik de afgelopen dagen ook veel last heb gehad van duizelingen. Ik heb aangegeven dat ik wel graag terug wil naar de gyneacoloog die ik hiervoor ook heb gehad en dit kon gelukkig. Wel kan ik pas 8 maart terecht. De verloskundige heeft aangegeven dat als ik mij voor die tijd slechter voel, meer duizelingen, hoofdpijn, dat ik dan moet bellen.
Nu even een baalmomentje ;( Ik weet dat het beter is voor mij en voor de baby, maar ik had zo gehoopt dat ik het nog zo lang mogelijk kon volhouden bij de verloskundige en dat het deze zwangerschap anders zou gaan. Voel mij morgen vast beter, maar nu even :'(
pi_107966542
Balen Nanadu! Natuurlijk hoop je dat het deze keer anders zou gaan! Maar het belangrijkste is dat je nu wel goed in de gaten gehouden wordt!
En fijn dat je het hartje weer gehoord hebt!
pi_107966644
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:19 schreef Phaidra het volgende:

[..]

O+

Heb jij al een afspraak voor intake en/of echo? Misschien heb ik het gemist, maar heb ook lang niet alles bijgelezen :P.
Ja ik heb gisteren mezelf ingeschreven bij de verloskundige en ik werd 's middags gelijk al gebeld.
Heb 12 maart mijn eerste afspraak :D
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:07:46 #100
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_107967268
Wow Fee wat een leuke foto's wat een schatje:)

Spannend Skoap, eerste afspraak?

Balen Nanadu, maar beter onder goede controle dan niet toch? Sterkte:D
Be dance |Be real| Be You
pi_107968008
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:07 schreef Loodje het volgende:
Wow Fee wat een leuke foto's wat een schatje:)

Spannend Skoap, eerste afspraak?

Ja omdat het de eerste afspraak is vind ik het best wel spannend :@
pi_107968086
Hoi Hoi wij zijn er ook weer :D na 16 januari 2 streepjes hebben we nu een echo gehad :D

Tot nu toe uitgerekend op 22-9 maar was nog te vroeg om dat echt te bepalen... verder zag alles er heel goed uit :D
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:49:19 #103
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107968731
Kiek nou wat een bollie Fee O+

En welkom terug Co_ol :D
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:50:00 #104
30252 Soempie
Procreating
pi_107968753
Fee, wat een mooie flinkerd. O+ En echt gaaf zo die blonde haren. En die blik. :D _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_107968913
Wauw Fee, wat een heerlijk kereltje. O+
Ik. Wil. De. Mijne. Ook.

Het ziet ernaar uit dat ik de laatste weken van m'n zwangerschap met puffers en heel veel hulp ga door moeten komen. De bronchitis uit mijn jeugd lijkt terug en ik ben zo knetterbenauwd. Dat je longinhoud tijdens je zwangerschap sowieso afneemt, omdat er gezellig iemand binnen zit helpt daar ook al niet echt aan mee natuurlijk. Wat ben ik blij dat ik al zoveel gedaan had in huis joh; elke trap is nu al teveel. ;( Maar goed, in vergelijking met sommigen van jullie kom ik er héél genadig af qua kwalen, dus ik probeer niet teveel te miepen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_107968961
Kim :*
pi_107970237
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:50 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ja ik heb gisteren mezelf ingeschreven bij de verloskundige en ik werd 's middags gelijk al gebeld.
Heb 12 maart mijn eerste afspraak :D
Leuk! En idd spannend. Ik was zelf vooral wat bang dat er geen 'klik' zou zijn met de praktijk of verloskundigen, maar tot nu toe gaat dat prima! Ik heb 1 verloskundige nog niet ontmoet, maar de rest is superaardig.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:01:49 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107971481
ooh balen Nanadu... :*

Phaidra, fijn dat je een sticker had van de vlos! :)

Skoap, het ís ook spannend hoor :Y

Co_OL (en vrouw), gefeliciteerd! *O*
pi_107971554
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:55 schreef Webkim het volgende:
Wauw Fee, wat een heerlijk kereltje. O+
Ik. Wil. De. Mijne. Ook.

Het ziet ernaar uit dat ik de laatste weken van m'n zwangerschap met puffers en heel veel hulp ga door moeten komen. De bronchitis uit mijn jeugd lijkt terug en ik ben zo knetterbenauwd. Dat je longinhoud tijdens je zwangerschap sowieso afneemt, omdat er gezellig iemand binnen zit helpt daar ook al niet echt aan mee natuurlijk. Wat ben ik blij dat ik al zoveel gedaan had in huis joh; elke trap is nu al teveel. ;( Maar goed, in vergelijking met sommigen van jullie kom ik er héél genadig af qua kwalen, dus ik probeer niet teveel te miepen.
Benauwd zijn ís ook heel naar. Sterkte :*.

Co_ol, van harte! Wat een leuk echofotootje!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107971882
Kim :*.
pi_107972026
Zeepsop tosti -O- van kuuks.. :(

Hoop ik ook phaidra :)
En *O* voor de sticker, hihi

:Y Oeke ben ik ook blij om
*O* idd dinsdag lijkt nu wel mijlpalendag

:* nanadu, vervelend! :(

*O* van harte Co_ol!

Webkim wat vervelend! En ieder z'n kwaaltjes/beperkingen.. kun je ook niet met elkaar vergelijken, dat jij er last van hebt is al lastig genoeg :*
En wat phaidra zegt, benauwd zijn is ook heel naar :(
pi_107973267
Whaa werd net gebeld door nieuwe teammanager, ze wil me volgende week zien
en dan de mogelijkheden over contract verlenging enz bespreken!!
(wil niet zeggen dat t gaat gebeuren maar ze geeft iig de optie aan ipv dat ik gelijk ben afgeschreven omdat ik zwanger ben)

Klonk als n hele aardige vrouw en heel begripvol mbt mn situatie :)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:07:30 #113
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107974123
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:54 schreef bijtje84 het volgende:
Nog even iets uit deel 908:

Van Enfermera:
@Bijtje84: ze kunnen niet zien of ze hun eigen placenta hebben? Daar kan je namelijk aan zien of het zo is
Om even in medische termen te spreken; je hebt een;
mono-mono gemelli (1 placenta, 1 vruchtzak tweelingen)
mono-di gemelli (1 placenta, 2 vruchtzakken) en een
di-di gemelli (2 placenta's, 2 vruchtzakken)

Wat zoveel betekend als dat de eerste twee een eeneiige tweeling is, en de laatste een 2eiige

/einde medische praat

Ja dat kunnen ze wel zien, er zijn twee placenta's. Maar ons is verteld dat ookal hebben ze hun eigen vruchtzak en placenta, alsnog bestaat de kans dat het een een-eiige-tweeling is. Die kans is 80% twee-eiig en 20% dat het een-eiig is.
Ohja? Ok wist ik niet, dit is wat ik altijd geleerd heb :) Ben benieuwd!

@Fee: wat een mooi mannetje zeg O+ Geniet ervan!! :*
whahaha! Wat een mooie bos haar joh! O+ heerlijk!

@Zoe: he gats, wat een situatie zeg... -O- Pff.
Hoop dat het op je volgende afdeling dan wat leuker is idd..! :* Oh, wat fijn dat ze al belt voo reen gesprek joh :D Tof.
Ahw, wat lieff! O+

@Nanadu: vervelend joh van die doorverwijzing... Had je met je vorige zwangerschap ook last van hoge bloeddruk?

Hier gaat alles nog goed.. wel buikpijn maar ik denk dat dat mn darmen zijn die moeten wennen aan de nieuwe bewoner, en het voelt ook alsof alles heel 'strak' zit in mn onderbuik.. Kan ook echt geen strakke broek hebben, heb nu de meest losse broek aan die ik heb en dan nog moet de knoop los wil het prettig zijn whaha _O- :')
pi_107974864
Ben echt een zeef momenteel. Ik zag een prachtige baby voorbij komen van Fee. Wat een mooierd! En een bollie zeg! O+

Een heleboel mijlpalen vandaag, allemaal weer een weer verder, fijn! *O*

Zoe: nieuwe teammanager klinkt fijn! Hoop dat het zo blijft voor je :*

Nog een echo van weetiknietmeerwie, maar fijn dat die goed was!

Voor de mensen die ik vergeten ben en het wel kunnen gebruiken, dikke :*!
  dinsdag 14 februari 2012 @ 18:19:08 #115
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107976551
Kim, wat rottig dat je zo benauwd bent zeg! :{

Zoë, dat klinkt positief! :Y

Wij zijn ook weer goedgekeurd! Koppie was al wat dieper in het bekken dus hij is langzaam aan het indalen. En ik als ik zoveel pijn blijf houden, dan gaan ze me proberen te strippen vanaf week 37 (als ik dat wil). en dat is al half maart :o
pi_107976623
Feeeeee gefeliciteerd!!!! wat een poepie!!! kom snel naar de baby topic O+ O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 19:08:37 #117
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107978483
Oh mèn. :') Ik sport sinds eind december (voornamelijk om mn spieren sterker te krijgen, niet om af te vallen oid), en ik was vorige week al zooo moeee!! Dat was donderdag, toen wist ik het nog niet :7
Ik heel stoer vandaag weer, maar ik heb maar een paar oefeningen en wat cardio achterwege gelaten, het lijkt wel alsof ik een marathon gelopen heb zeg :') Jezes! Leven maken kost echt veel energie! XD Whihi.

Nu lekker thee, chips, en lingo :9 :D *O* XD :')
pi_107979156
:)

Enferma, lekker genieten van de chips,thee en lingo :9

Asy goedgekeurd *O*
& half mrt das al snel!
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:46:13 #119
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107982773
Kwam alleen even zwaaien naar het bulletje van Fee-nix! Wat een heerlijk mannetje zeg O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  † In Memoriam † dinsdag 14 februari 2012 @ 20:49:01 #120
309370 Nanadu
pi_107982946
Enferma erg is dat he :D Ik ben maandag gaan sporten en na drie kwartier gestopt, omdat ik buiten adem was :@ Dit weekend maar weer proberen :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 17:07 schreef Enfermera het volgende:

[..]

@Nanadu: vervelend joh van die doorverwijzing... Had je met je vorige zwangerschap ook last van hoge bloeddruk?

Ja tijdens mijn vorige zwangerschap hoge bloeddruk rond de 32 weken en uiteindelijk met 36 weken zwangerschapsvergiftiging, meteen opgenomen en bevalling ingeleid. Nu dus al voor de 20 weken hoge bloeddruk.
Ik heb vanmiddag lekker paaseitjes gehaald en zit er nu van te smullen. Ik vond dat ik het wel verdiend had >:)

zoe wat fijn je nieuwe manager, geeft in ieder geval hoop en misschien een beetje positieve energie ^O^
Asy wat fijn dat ze wel met je meedenken en misschien half maart al!
pi_107983115
Fee ik heb de foto's aan vriendlief laten zien... :D

Nou hij is helemaal verliefd hoor, wat hem betreft krijgen wij nu ook een grote baby.
Maar ik hoop eerlijk gezegd toch stiekem van niet hoor :@ maar dat is gewoon vanwege de bevalling :{
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:53:04 #122
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107983172
Nanadu, nou heb ik ook zin in paaseitjes! En ik vind ook dat je ze verdiend hebt hoor :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:49 schreef Nanadu het volgende:
Asy wat fijn dat ze wel met je meedenken en misschien half maart al!
Ja nou, ze kwamen er zelf mee!
Ik heb niks gevraagd. Maar goed, de vraag is natuurlijk of ik dan te strippen ben ;)
pi_107983329
Enfermera ik wist het hiervoor ook niet hoor. Ik dacht ook: twee placenta's = twee-eiig. Maar schijnbaar dus toch niet. Na de bevalling weten we het pas.

Zoe dat klinkt positief zeg! Hopelijk verloopt het gesprek met je nieuwe manager prettig en biedt het wat meer perspectief.

*O* voor de mijlpalen, goede echo's en vk-stickers!
Asy wauw half maart al joh. Maar wel fijn dat de vk de optie's nu al open houdt.
pi_107983451
Poeh hè. Hoop nieuws weer! As, half maart al. Jeetje! :)
pi_107983833
Nanadu
Die paaseitjes heb je cker verdiend :Y lekker van genieten hihi
pi_107983881
Jemig wat gaat het hier hard! Als ik iets belangrijks mis, sorry! Hou het niet meer bij...

Ik slik momenteel centrum materna met vit d, magnesium en visoliecapsules erbij. Dit deed ik eigenlijk altijd al, alleen gewone centrum is nu materna geworden...

Mango, rook, bah!! In mijn omgeving rookt alleen mijn moeder, en die doet het buiten gelukkig. Maar je ruikt het inderdaad al in huis en in kleding enzo. Ik heb ook het gevoel dat het meteen in mn haren trekt.

Fee-nix wat een heerlijk mannetje heb je! En een bos haar! Liefff! Van harte

Skoap, spannend, 1e afspraak!! Ik heb me gister aangemeld maar ben nog niet gebeld... :( ongeduldig! :D 12 maart ben je 8 weken?

co_OL wat gaaf om te zien! Ik zie er echt al n kindje in!

Ik ben kapot, ga lekker mn bed in! Trusten :)
pi_107984853
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:07 schreef Fieder het volgende:

Skoap, spannend, 1e afspraak!! Ik heb me gister aangemeld maar ben nog niet gebeld... :( ongeduldig! :D 12 maart ben je 8 weken?

Ik ben kapot, ga lekker mn bed in! Trusten :)
Klopt! Ik hoop dat jij ook snel gebeld wordt!

Slaap lekker! :*
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:01:22 #128
250838 Fee-nix
pi_107986970
Even laten weten dat ik al jullie comments lees, hoor :). Alleen niet veel tijd om te reageren. Maar bedankt allemaal! Ik ben heel trots!

En Covie! :D Ik moest hardop om je lachen! Wat schattig dat je vriend dat zegt :D .
pi_107989535
Pff, diezelfde vriendin die gisteren naast me zat te paffen, ging vandaag ineens heel stellig verkondigen dat ik een ander kantoor zou moeten. Ivm de isolatie en evt vochtigheid. Ik werk in een verouderd pand, het is idd aan renovatie toe. Ik ervaar echter geen fysieke klachten door de armoedige staat.
Maar sjonge, haar tirade - niet alleen tegen mij maar ook naar mijn baas toe, van onverantwoord en zorg voor het ongeboren kind - heel lief hoor, die bezorgdheid, maar steek dan ook geen peuk op naast me! :')
pi_107996094
Ik zou dat dan ook gewoon zeggen!
pi_107996113
Ben ik ook van plan ja!
pi_107996214
Ik kan na anderhalve week vandaag weer zitten in de trein! Jaaa! Wat een verademing na elke dag minimaal 2 uur staan (heen en terugweg) *O* *O*
pi_107996304
Ik had gisteravond de 20 weken echo en alles is prima de luxe in orde! Placenta is mooi omhoog gegroeid, blokkeert de ingang niet meer, kind ligt lekker op schema en beweegt volop.
Mooi toch altijd weer. Hij/zij ligt met het koppie helemaal onderin, nog onder mijn schaambeen. Hoofdje meten ging bijna niet, zo laag.

En vandaag 20 weken!
  woensdag 15 februari 2012 @ 08:06:24 #134
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107996315
bodpa, wat fijn dat alles goed was zeg!
Enne ik heb nog geen PM gehad met het geslacht van de baby O-)
pi_107996324
Fee, wat een mooi mannetje!! O+
Tralalalaaa
pi_107996328
Oeh sorry! Vergeten!

Jij mag half maart al he, spannend!
pi_107996332
Fijn dat je een goede echo hebt gehad Bodpa! En 20 weken! *O* Ik ben ook benieuwd naar het geslacht!!

Ik ben echt gammel vandaag en heb al de hele week een supersjaggo vriendje. Leuk, dit. Geen idee wat er is, maar ben blij dat ik vanavond bij mn ouders eet zeg. Pfff..
  woensdag 15 februari 2012 @ 08:08:30 #138
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107996335
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef Mangostine het volgende:
Pff, diezelfde vriendin die gisteren naast me zat te paffen, ging vandaag ineens heel stellig verkondigen dat ik een ander kantoor zou moeten. Ivm de isolatie en evt vochtigheid. Ik werk in een verouderd pand, het is idd aan renovatie toe. Ik ervaar echter geen fysieke klachten door de armoedige staat.
Maar sjonge, haar tirade - niet alleen tegen mij maar ook naar mijn baas toe, van onverantwoord en zorg voor het ongeboren kind - heel lief hoor, die bezorgdheid, maar steek dan ook geen peuk op naast me! :')
Okay, nu wordt het wel hypocriet van d'r ja :D
  woensdag 15 februari 2012 @ 08:11:19 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107996357
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 08:07 schreef bodpa09 het volgende:
Oeh sorry! Vergeten!

Jij mag half maart al he, spannend!
Nee of ja, dan ben ik 37 weken. :D
Maar het ging er om als ik zoveel klachten bleef houden, dat ze vanaf dan al pogingen tot strippen gingen doen (als ik dat wil). Of dat gaat lukken is de volgende stap ;)
pi_107996376
En wil je dat?
pi_107996435
Bodpa *O* goede 20 weken echo, fijn! Ook heel fijn dat de placenta voor de ingang weggetrokken is *O* :Y

Mangostine :') wat een figuur! Ik zou haar ook even flink de mond snoeren... sommige mensen hebben gewoon echt een bord voor hun hoofd, niet te zuinig!
pi_107996526
Bodpa een goeie SEO! Fijn! :)

Lees straks verder bij. 35 weken vandaag :o
pi_107996709
Goedemorgen!

Oh wat een heerlijk mannetje Fee!

Het Grote Dromen is hier echt weer begonnen hoor. Vannacht had mijn schoonzus uitleg gekregen hoe je een echo moest maken. Zij deed dat dus bij mij en we zagen een hartje. Mijn opa zat in de wachtkamer zich druk te maken of hij de trein naar Winschoten wel zou halen :?

Vanavond weer een test, nu voor moeders voor moeders. Of Draagmoeders voor moeders in dit geval ;)
pi_107996889
Winschoten Sorbo?! Hoe kom je daar op :D. Ik ben geboren in het zkh daar :D

En een Goedemorgen allen!
pi_107997198
Goedemorgen allemaal!
Weer een dagje ziek thuis en vanmiddag een bezoek aan de ha. Eigenlijk pas morgenochtend, maar dat mocht niet van mijn vriend :')

Bodpa *O* voor de goede SEO! Fijn zeg!

Mangostine, die vriendin :')

Sorbo je droom :D
  woensdag 15 februari 2012 @ 09:25:21 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107997347
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 08:13 schreef bodpa09 het volgende:
En wil je dat?
Weet ik niet. Ligt eraan hoe het dan gaat/ hoe ik me dan voel.
Maar het is gewoon een fijn idee dat ze meedenken.

Sorbo :D

Bah Son, weer ziek? Beterschap hoor!
pi_107997370
Bodpa! Wat fijn een goede 20 wekenecho! O+ *O*
pi_107997382
Bodpa, wat fijn dat de SEO goed was *O*

Sonnetje, beterschap!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107997440
Bodpa een *O* voor de goede SEO!

Son, jek. Beterschap!
pi_107997597
Mango;
lekker hypocriet :{
apart dat sommige mensen dat niet doorhebben.

Bodpa
*O* goede SEO!

Son :* !

marjolijntje;
Niet leuk dat je (8> sagy is :*!

29wkn alweer vandaag *O* time flies
pi_107997682
Thanks ladies!

Beterschap Son, waar heb je last van? :*

En Zoë: 29 weken, wat gaat het hard! *O*
pi_107997693
Bodpa wat fijn dat de SEO goed was *O*

Sonnetje beterschap! :*
pi_107997737
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 08:58 schreef clauwheee het volgende:
Winschoten Sorbo?! Hoe kom je daar op :D. Ik ben geboren in het zkh daar :D

En een Goedemorgen allen!
Ik in Veendam, ook al zo'n gezellig stukje Nederland :')

En ik heb géén idee waarom ikn dat nou weer droomde. Ik herinner me wel dat ik in mijn vorige zwangerschap 9 maanden heel levendig heb gedroomd.

Vergeet ik toch bijna voor de goede echo van Bodpa te jompelen! *O*
pi_107997834
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 09:44 schreef bodpa09 het volgende:

haha ja, tijd gaat nog best snel ook al zit ik nu thuis
heb er zoveel zin in om ons kleine meisje te ontmoeten O+ maar ze moet nog even blijven zitten :P
pi_107997884
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 09:44 schreef bodpa09 het volgende:
Thanks ladies!

Beterschap Son, waar heb je last van? :*

Mn darmen. Vooral s avonds en s nachtsveel darmkrampen. Die echt heel erg pijn doen. Niet fijn. Werken is niet echt prettig nu :')

En bedankt.voor de beterschapswensen allemaal :*

Zoe, alweer 29 weken, gaat hard!
pi_107997954
Wow Zoë! 29 weken alweer! :D.
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2012 @ 10:04:40 #157
309370 Nanadu
pi_107998139
Kuuske 35 weken jompel *O* en Zoe 29 weken jompel *O* Ben zelf alweer 16 weken vandaag, het gaat zo snel :Y

Son beterschap :*

Een goede echo voor Bodpa *O*

De paaseitjes hebben lekker gesmaakt gisteren, helemaal niet goed dat die nu al weer in de winkel liggen :@ Daar gaan de kilo's weer. Vandaag lekker een relax dag met mijn peuter. Ze zal wel moe zijn :z Ze zit sinds kort op de peutergroep en daar slapen ze met stretchers op de groep, mijn meisje vindt dit echter veel te gezellig en er komt dan ook vaak weinig van slapen terecht :+
  woensdag 15 februari 2012 @ 10:04:45 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107998143
Wauw Zoë, ben je echt alweer 29 weken? :o

Peuter was vanmorgen voor zijn doen hele vroeg wakker (6 uur) en heeft dus een tijdje bij ons in bed gelegen (en een feestje gebouwd). Baby vond dat blijkbaar wel gezellig dus die verbouwde de binnenboel. O+
pi_107998824
:@ haha ja

*O* kuuks 35wk en nanadu 16wkn! *O*
lekker relaxen met je peuter nanadau :)

kan me voorstellen dat werken dat niet fijn is Son :*

aww asy O+
pi_107999563
*O* voor de goede echo van Bodpa!
en
*O* voor de 29 weken van Zoe, jeetje wat klinkt dat ineens 'ver'!
pi_107999782
OMG Zoe, jij hebt toch net 2 streepjes geplast..... en Nanadu, ook al zo ver :X

Wat gaat de tijd snel.......
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:08:24 #162
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107999825
Oh Fee wat een dot van een baby O+ Fijn dat je weer thuis bent.

Een *O* voor alle mijlpalen.

Bodpa, een goede seo *O*

Beterschap Sonnetje.

Hoopvol nieuws over je contract Zoe.
pi_108000015
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 09:46 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik in Veendam, ook al zo'n gezellig stukje Nederland :')

En ik heb géén idee waarom ikn dat nou weer droomde. Ik herinner me wel dat ik in mijn vorige zwangerschap 9 maanden heel levendig heb gedroomd.

Vergeet ik toch bijna voor de goede echo van Bodpa te jompelen! *O*
Zelfde hoekkie :P. Ik woon inmiddels al heul lang in de grote boze ;) stad zon 40 km verderop maar denk ook niet dak zo snel terug ga. Kom er nog wel vaak want m'n ouders en zus wonen er nog, maar heb er weinig mee..

Dat dromen herken ik wel hoor, ik word ook regelmatig helemaal hotel de botel wakker en de meest bizarre dingen komen voorbij.
pi_108002035
Voor alle mijlpalen *O* .
Vandaag alweer 30!! *O* weken wat gaat de tijd toch snel. Over 7 weken mag ik gewoon al thuis bevallen. Nu nog een naam... Momenteel heel erg druk op het werk dus ik lees wel mee maar heb niet veel puf om te reageren.

Zoë wat fijn dat je een andere leidinggevende krijgt en er misschien toch nog een contractverlenging in zit.
Sonnetje wat vervelend dat je alweer ziek bent. Kruip inderdaad maar gauw in bed.
Bodpa fijn dat de SEO goed was.
Nanadu vervelend dat je nu naar de gyn moet voor je bloeddruk. Hoewel het beste kan ik me voorstellen dat je zo gehoopt had dat het dit keer anders zou gaan.

Rare dromen kan ik ook over meepraten ja. En dan wakker worden en jezelf afvragen of het nu echt of slechts een droom was.
pi_108002088
Dromen, ja ik word er lichtelijk gek van momenteel.. zo rond half 3 elke nacht slaap ik gewoon heel licht, waardoor ik heel veel (raar) droom en tegen de tijd dat de wekker gaat heb ik het idee dat ik vanaf half 3 niet meer geslapen heb :O
pi_108002166
Voor de mijlpalen *O*
Bodpa een goede 20 weken echo *O*
Sonnetje beterschap :*
Feenix wat een flinke bollie O+
Mango ik denk dat ik me niet stil had gehoude, lekker hypocriet zeg! ik merk zowieso al dat ik de neiging heb om op alles redelijk fel te reageren, probeer me nu wat in te houden...

Heb weer een stickertje vandaag gekregen van de VK :)
pi_108002280
Ah fijn Mereltje!

Gerberaatje, da's niet tof! Een uitgeslapen gevoel is zo prettig.

Note to self: Niet, ik herhaal, NIET meer koffie laten malen in mijn favoriete koffiezaakje zolang ik zwanger ben :N :r
pi_108002479
Huh? Hoezo Sorbo?
pi_108002802
Omdat het STINKT!
pi_108003442
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:33 schreef Mereltje het volgende:
Voor de mijlpalen *O*
Bodpa een goede 20 weken echo *O*
Sonnetje beterschap :*
Feenix wat een flinke bollie O+
Mango ik denk dat ik me niet stil had gehoude, lekker hypocriet zeg! ik merk zowieso al dat ik de neiging heb om op alles redelijk fel te reageren, probeer me nu wat in te houden...

Heb weer een stickertje vandaag gekregen van de VK :)
Ik zei er vandaag wat van, maar ze zei dat ze zich op dat moment niet had gerealiseerd dat roken schadelijk was.
Maar los daarvan, ik merk inderdaad ook al dat ik feller uit de hoek kan komen. Zonet een pittig overleg met twee zeikwijven en daar heb ik voor mijn doen erg sarcastische opmerkingen zitten maken. Gelukkig wist ik de sfeer daarna nog wel enigszins te keren.
Ik ben sowieso emotioneler, van niks schiet ik al vol ;(
pi_108003499
Sorbo :D
Ik vind koffie sowieso minder lekker nu! Af en toe een kopje koffie drink ik, maar echt heel weinig vergeleken met voor de zwangerschap.

Gerbera waardeloos zeg. Lijkt me echt heel vervelend.

En mereltje weer goedgekeurd bij de.vk.
pi_108003552
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:15 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Ik zei er vandaag wat van, maar ze zei dat ze zich op dat moment niet had gerealiseerd dat roken schadelijk was.
Maar los daarvan, ik merk inderdaad ook al dat ik feller uit de hoek kan komen. Zonet een pittig overleg met twee zeikwijven en daar heb ik voor mijn doen erg sarcastische opmerkingen zitten maken. Gelukkig wist ik de sfeer daarna nog wel enigszins te keren.
Goed dat je er toch wat van gezegd hebt :Y.

Ik heb dat trouwens ook, dat ik wat feller ben. Maar eigenlijk ben ik daar wel blij mee, in mijn geval kan wat assertiviteit geen kwaad :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108006096
Woensdag mijlpalendag met een goede echo voor Bodpa!
*O* Roosje, alweer 30 weken! Kuuske 35 weken en Zoe 29 weken! Nanadu 16 weken! *O*

Sonnetje, beterschap met je darmen. Lijkt me heel vervelend.
En wat worden we lekker fel door de hormonen. Ik merk het ook overigens. En koffie smaakt heel vreemd nu. Helaas geen lekker bakkie meer voor mij in het weekend.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:42:11 #174
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108006430
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:15 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Ik ben sowieso emotioneler, van niks schiet ik al vol ;(
Beetje rare opmerking hoor van haar! :D
De pakjes staan bol van de waarschuwingen
pi_108008093
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:56 schreef Sorbootje het volgende:
Omdat het STINKT!
Oh haha! :D. Tis sund.
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:24:06 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108010601
Hier is er eentje flink bezig. Ergens in mijn liezen friemelt een handje en bovenin draait een kontje O+
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:44:15 #177
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108011491
*O* Mijlpalen! ^O^

En een goede echo zag ik voorbij komen ^O^ *O*

O+ Asyniur, voelt zo leuk he.

Ik moest net ff ontzettend boos worden op mn kids. nu heb ik dus last van mn buik }:| (baby is wel ineens klaarwakker :') ) En gisteren waren ze zo lief -O-
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:20:08 #178
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108013049
Zoe: hihi idd, het was heerlijk O+

Nanadu: damn ja! :o Alsof ik gewoon ff teruggezet wordt in conditie, pfff -O- Mja. Leven bouwen kost energie he :7
Oh jeetje joh... He bah. Ik hoop dat hij/zij nog lekker even binnen blijft zitten! :*

Bijtje84: ben benieuwd joh! Maar een tweeling, sowieso tof joh O+ Weten ze welk geslacht het is of niet? Of wilde jij dat niet weten?

Bodpa: wat fijn dat je 20w echo goed was!! :* Super!
Jullie willen het geslacht niet weten dus als ik het goed begrijp? :P

Sorbootje: oh god, dat dromen is erg he?! Daaraan dacht ik ook dat ik zwanger was.. normaal droom ik altijd alleen rond mn eisprong, en niet als ik ongesteld moest worden. En nu bleef ik mn dromen maar onthouden richting mn NOD.... :o :D

Hier alles goed, kapot na een dag werken, magoed. En vrijdag komt mijn mannetje alweer thuis O+ Kan niet wachten :D
pi_108016746
Ik wil ook mijn baby voelen :(

Dus. :P

Ik heb me een last van mijn tepels :X echt, de eerste 15 weken niks geen centje gevoelig of pijnlijk.. en de laatste weken.. Constant zijn ze stijf, en het voelt alsof ik steeds mega toeschiet reflexen heb (terwijl ik al 8 maanden geen bv meer geef...) :') niet fijn!! Heb ook steeds een soort stuwing gevoel :o doe es niet met bijna 18 weken :P

En verder heb ik weinig te melden, kneiterdrukke week.. morgen tot na 21:00 :') en dan vrijdag ook nog gewoon werken... gelukkig nog maar 2 weken tot vakantie... 8-) dan lekker 1,5 week vrij waarvan 1 week wintersport O+ O+ can't wait.. lekker wandelen, zwemmen, sauna'en! Zucht...
pi_108016911
Oh en koffie! Ik kan echt niet zonder mijn bakkies c_/ vooral 's morgens niet.. en het ruikt nog gewoon lekker, en er staat nu ook een lekker bakkie voor mijn neus c_/

Ik ga wel over mijn nek van wijn momenteel... zondag had meneer een glas die ik inschonk en ik rook eraan :r ten eerste stond ik gelijk op mijn kop van het eraan ruiken :') maar ook die alcohol lucht :r (terwijl ik niet zwanger echt wel gek ben op alcohol/een borrel :P )

Hormonen hormonen...
pi_108019356
Asy: O+
voel ook van alles onder en bovenin m'n buik, soms zijkanten haha
Weet soms niet wat wat is maar t is lekker druk iig

Vanmiddag de stad in geweest met n vriendin
Nog een relaxbroek gekocht O+ en 2lange tshirt/jurkjes bij de Sting
die mooi over m'n buik passen :9 en nog meer dingetjes..
+ een cadeautje voor m'n lief. Een tshirt van Super dry
(tussendoor wel n paar x gezeten)

Zonet bij m'n ouders gegeten, kreeg ik van m'n 2ling broertje en mega doos merci chocolade O+ echt lief.
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:10:01 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108019566
Nou ik ga er stiekem vanuit dat hij nu wel met het koppie beneden blijft liggen. Anders zou ik ook niet weten wat ik voelde ;)
Mijn man heeft mini-luiertjes gekocht O+

En nou moet potverdorie die wasmachine ontdooien want ik wil babyspullen wassen! <stampvoet>

Zalig hè Gerberaatje, die hormonen... O+ ;)

Zoë, alweer chocola? Dadelijk gaat je mooie figuur eraan! Mijn figuur is er al aan dus geef op die doos! ~O>
pi_108020464
Klinkt goed Zoe!

Hoe doen de meiden het trouwens die rond de 30 weken zijn met boodschappen? Ik ben zo moe als we weer rondje Lidl en AH hebben gedaan -O-. Poeh.

Verder niks te mopperen :) meneertje schuift regelmatig heen en weer met z'n billen, haha :D

As is het bij jullie niet ruim boven nul graden dan? :o
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:30:17 #184
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108020597
@ kuukske, gewoon rustig op je dooie gemak boodschappen doen...heerlijk toch? Lekker beetje hangen op die boodschappenkar :P Ik ga morgen weer *O*
pi_108020798
Jawel, we doen ook wel op het gemakje. Maar toch :P dat ging tot voor kort wel makkelijker. Maar goed :) ht heef ook wel wat, mensen gaan nu wel wat meer opzij of pakken iets wat heel laag of hoog staat. Ideaal. Al ga ik bijna niet naar de winkel zonder JD.
pi_108021066
@Kuukske, wij gaan vaak op 2 verschillende dagen boodschappen doen. Een dag na het werk samen naar de Lidl (doordeweeks) en in het weekend voor de rest van de boodschappen naar de AH. De zware dingen tilt mijn vriend dan zoals frisdrankflessen etc.
Wat mij ook wel helpt is standaard een karretje nemen en niet meer met een mandje gaan winkelen, daar stop je toch altijd meer in dan je vooraf denkt.

En inderdaad heel hoog of helemaal onderin iets nodig en al moe/last van je buik, zoek een medewerker. Daar zij ze tenslotte voor....
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:42:23 #187
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108021280
Hmz, ik ga altijd alleen boodschappen doen, veeeeeeeel relaxter dan samen vind ik.
En ik vind het altijd leuk om het gezicht te zien van de Jumbo kassavrouw als ik een stuk of 10 broden op de band gooi :P
pi_108021297
Zoë wat lief van je broertje O+

Kuukske mijn man doet elke week de boodschappen in het weekend, erg fijn.
Ik kook in het weekend en hij door de week.

Koffie drink ik nog wel hoor, heb ik in de ochtend echt nodig c_/

Ik zou nog even wat 20-weken foto's plaatsen O+
Begin de beeb steeds beter te voelen :)

pi_108021312
Ik mag niet zwanger al niet mee boodschappen doen, dus nu en bij 30 wk ook niet :P. O+ gaat altijd alleen zo vroeg mogelijk op zaterdag. Als ik nog in m'n warme nestje lig :D
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:45:59 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108021477
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:28 schreef Kuukske het volgende:
Hoe doen de meiden het trouwens die rond de 30 weken zijn met boodschappen? Ik ben zo moe als we weer rondje Lidl en AH hebben gedaan -O-. Poeh.

As is het bij jullie niet ruim boven nul graden dan? :o
Mijn man rondcommanderen in de supermarkt en dan thuis de rest van de dag bijkomen ;)

Jawel, maar dan duurt het nog wel even voordat het goed ontdooit is. Zeker als het 's nachts nog vriest.

Mereltje, mooie foto's O+
pi_108021500
Asy :D
Haha ik deel graag! Was zo gezond bezig :P
Vorige week ook van 2vriendinnen een doos merci gekregen, heb dus 3dozen merci en doos chocolade van m'n lief :o
Genoeg chocolade dus hihi welke merci'tjes vind je t lekkerst? :9

@kuuske
Ben geen 30wkn maar toch..
M'n lief tilt veel als we samen boodschappen doen
We halen alles voor 1week bij 1winkel. Heb de puf (en t geduld) niet meer om meerdere supermarkten af te gaan
& als t niet gaat ivm bekken ofz dan gaat m'n lief alleen
(ik ga sowieso al een hele tijd niet meer alleen, dat ging niet meer.
Nouja..wel als ik ff 1brood moet hebben maar niet voor veel boodschappen)
pi_108021580
O+ oh mereltje mooie foto's
Die bovenste! :D vooraanzicht gezichtje? Lijkt echt lief
pi_108021752
Mereltje wat een mooie foto's O+
pi_108021930
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:47 schreef Zoë23 het volgende:
O+ oh mereltje mooie foto's
Die bovenste! :D vooraanzicht gezichtje? Lijkt echt lief
Inderdaad, met dat handje onder de kin :D
pi_108022165
:D lieff hihi
Leuk zulke foto's O+
pi_108023337
Oeh de pics van Merel! Wat een poppeke!!

Een man die smorgens boodschappen doet vind ik ook wel wat. Zijn daar cursussen voor? Nja, JD en ik doen dat altijd gezellig samen. Hij sjouwt en ik laad in.

Maagoed, ik denk dat ik twee verschillende winkels ook niet meet vol ga houden.

Ik eens jullie alleen een fijne nacht toe meiden :z Trusten!
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:22:06 #197
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108023392
Zoë, ik vind alle merci'tjes lekker! :Y)
pi_108023962
Mag ik de merci'tjes met marsepein??
Vind het echt stom dat er maar 2 van elke soort inzitten en je ze niet los kan kopen.
pi_108024657
Mereltje, wat een prachtige foto's! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108024977
Mooi Mereltje! O+
pi_108026917
Mereltje O+ Mooie foto's hoor! Echo's blijven mooi vind ik!

Over koffie, op het werk moet ik me echt inhouden. Mijn max hou ik op 3 kopjes per dag met heeel af en toe 's avonds als er toch onverwacht visite ofzo komt dat ik nog een 4e kopje drink.

Boodschappen vind ik leuk om te doen, maar sinds ik zwanger ben doen we 1x per week samen de boodschappen. Verder haal ik soms doordeweeks wel eens wat en als ik dan met teveel terug kom, dan toeter ik een keer en komt (8> de tas uit de auto halen Goed afgericht hè :P

Doe mij maar gewoon de merci melk chocolade. Zonder wat-dan-ook. :9

Nu gauw naar bed heb echt zo'n last van mijn rug deze week verdorie.
Vorige week ontzettend veel mensen die vroegen hoe het ging, en ik: Nou echt prima, af en toe een kwaaltje maar dat hoort erbij.

En nu heb ik het op me afgeroepen :( volgens mij is mijn oma van 87 nog soepeler in haar rug. ;(
pi_108027184
Merel wat een bijzondere foto's! O+

Doe mij maar de mercikes praline. Maar eigenlijk ben ik niet zo'n snoeperd, en zeker nu heb ik liever hartig en gezond.

Ben dan net eindelijk gebeld door MvM, vrijdag komen ze langs. Hopen dat ik nog steeds een streepje pies! :@
pi_108029743
Mooie echofotos Mereltje!!

Boodschappen doen we hier altijd al samen. En sinds we weten dat we een tweeling krijgen mag ik geen doos tissues meer dragen bij wijze van spreken ;)
Lief loopt met het karretje, ik mik het meeste in de kar behalve zware dingen. En lief sjouwt vervolgens alles.

Zo leuk, vanavond gehoord dat een heel lief vriendinnetje 12 weken zwanger is! O+ schelen we twee maandjes, zo gaaf!
pi_108032964
Das zeker gaaf Bijtje!
pi_108035073
Mereltje, leuk je echofoto's! Maar die bovenste.. ik zie het niet?? Leg eens uit, want ik wil het zien :P

Ik krijg zin in chocolade door al dat geklets hier erover. Doe mij die paarse maar!

Ik begin steeds vaker misselijk te worden van allerlei geuren. Heb dan ook braakneigingen, maar er komt niets uit.. Heel vervelend! En mijn borsten doen nog altijd veel pijn. Maar ik mag niet klagen, want kan niet zeggen dat ik er zoveel last van heb :)
  donderdag 16 februari 2012 @ 08:16:36 #206
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108035705
@Clauwhee: is er een reden dat je geen boodschappen mag doen? Of mag het niet van je O+? XD :D

@Mereltje: *zucht*... wat een mooie foto's zeg O+

@Kwisted: he jeetje, vervelend joh :(

Met mij gaat alles nog goed.. morgenavond gaan we 't tegen mn ouders vertellen en zaterdag tegen mn schoonouders :D Ben echt heeeellll benieuwd hoe ze gaan reageren O+ En ik denk dat dat het ook wat echter voor mij maakt, want nu besef ik het nog niet zo, behalve dan natuurlijk tietpijn, geen ongesteldheid en misselijkheid :') XD
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2012 @ 09:14:29 #207
309370 Nanadu
pi_108036393
pijn in mijn tieten heb ik al vanaf het begin, dat was eigenlijk 1 van de eerste tekenen. Soms is het zo erg dat mijn man er maar naar hoeft te kijken en het doet pijn :X

Zag mooie echo foto's voorbij komen van mereltje O+ Kan niet wachten tot ik mijn 20 weken echo heb, maar tegelijk ook weer spannend natuurlijk. Ik weet alleen nog niet wanneer ik die heb, omdat ik nu door moet naar de gyneacoloog. Ik ben 19 weken als ik het eerste consult heb.

Verder voel ik mij echt beroerd, verkouden, pijn in keel, koorts en hoofdpijn :N Ik dacht dat ik er van bespaard zou blijven, omdat ik de griepprik heb gehad, maar niet dus. Ik duik zo lekker mijn bed in en hoop iets beter te kunnen slapen dan vannacht.
  donderdag 16 februari 2012 @ 09:15:10 #208
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108036404
He jeetje, vervelend Nanadu... Beterschap! :*
pi_108036477
Mereltje, wat een mooie foto's. Hoe je baby ons ook aankijkt op die eerste foto <3
pi_108036692
Ik heb de echo foto's die we met de nekplooimeting met 12 weken mee hebben gekregen ingescand, en de foto's van de 20-weken echo. Alleen mijn naam staat op de foto's, dus als iemand de tweeling nog wil bekijken pm me even dan stuur ik een linkje van het album ;)

Nanadu beterschap!
pi_108036833
Wow. Heerlijk uitgeslapen.
Goedemorgen allen.

Beterschap Nanadu :*. En Enferm, have fun telling! O+.
pi_108036848
Morgen echo, had ik al gezegd dat ik nerveus ben? Nee? Nou, bij deze. *bibber*

Gelukkig heb ik een drukke middag. Sta op een soort onderwijs-event voor jongeren uit Leeuwarden.
pi_108036879
En ja hoor, de dromenscore van vannacht: Ik ben zwanger van een tweeling, ik beval vier dagen na de uitgerekende datum en ik vond in Zeeland langs een kanaal twee hoofden van een tweeling van een jaar of twintig, twee jongens. Ze waren doro Joran van der Sloot vermoord.

Dus. Kom d'r maar in Freud!
  donderdag 16 februari 2012 @ 09:42:03 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108036882
Beterschap voor alle zieken! *O*

Ow wat leuk dat je het gaat vertellen Enfermera O+

Mangostine, tuurlijk pies je nog een paar prachtig dikke strepen bij MvM :Y

Sorbo, kump good :Y
Ow en ik zeg: fallische fase gemist ;)
pi_108037005
OMG Sorbo jij spant wel de dromen-kroon ja!! Mijn hemel hoe kom je erop brr.
Hoe laat mag/moet je morgen? En gaan je schoonzus en zwager allebei mee?
pi_108037098
Vier uur 's middags en we gaan met z'n vieren. Ik ben er inmiddels wel aan gewend inwendige echo's te krijgen met een groot publiek :')
  donderdag 16 februari 2012 @ 09:54:10 #217
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108037105
@Kuukske: ohhh lekker is dat he O+ ik kan zaterdag weer uitslapen! :D

@Sorbootje: whahahaha _O- Omg, wat een dromen... :') Succes iig... Snap helemaal dat het spannend is! :*

@Asyniur: ja, het was nog vrij lastig, want mn man is nu in het buitenland voor zijn werk en tussendoor ben ik nog naar mn ouders geweest en heb ik ze aan de telefoon gehad. Zondag ging ik bij ze eten, toen wist ik het echt NET, dus ik moest heel erg mn best doen om het er niet uit te blurten :') gelukkig gelukt! :D
  donderdag 16 februari 2012 @ 09:54:55 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108037118
Het goede nieuws: de pomp van de wasmachine doet het nog en de afvoer is open!
Alleen kan ik de waterleiding niet testen want die is nog afgesloten in de kruipruimte :X
Ik wil wassen! En mijn man vraagt maar steeds: is het erg nodig dan?
Maar het is heel erg nodig om mijn hormonen rustig te krijgen. Echt, ik móet babyspullen wassen!
Aaargh!!! <haren uit hoofd trekt>
pi_108037150
Damn Sorbo, wat een avonturen maak jij mee :D.
Ik kom maar niet van die Dexter-dromen af. :')

Heb je manlief al in de kruipruimte geduwd As?
  donderdag 16 februari 2012 @ 09:59:04 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108037202
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2012 09:56 schreef Kuukske het volgende:

Heb je manlief al in de kruipruimte geduwd As?
Die is werken (en vanavond komt de accountant dus wordt het ook niks).
En hij heeft me zojuist per mail verwittigd dat er enorme ruzie gaat komen als ik zelf het water erop ga zetten ;)
  donderdag 16 februari 2012 @ 10:01:16 #221
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108037245
quote:
12s.gif Op donderdag 16 februari 2012 09:54 schreef Asyniur het volgende:
Alleen kan ik de waterleiding niet testen want die is nog afgesloten in de kruipruimte :X
Maar het is heel erg nodig om mijn hormonen rustig te krijgen. Echt, ik móet babyspullen wassen!
Whihihi :D Ahw, stom joh. :*
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2012 09:59 schreef Asyniur het volgende:

[..]

En hij heeft me zojuist per mail verwittigd dat er enorme ruzie gaat komen als ik zelf het water erop ga zetten ;)
Dat wordt je hormonen even goed aanspreken.. :7
pi_108037322
pfff geloof dat de hormonen ook hun werk aan het doen zijn.. Ik ben echt zo ontzettend moe. Maandag & dinsdag ging het nog wel vrij "normaal" maar gisteren en vandaag :O

En ik droom ook veel, normaal droom ik niet zo vaak, maar nu echt elke nacht. En de meest rare dingen :')
pi_108037355
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2012 09:59 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja je gaat die kruipruimte niet in hoor! o|O
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 16 februari 2012 @ 10:10:04 #224
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_108037416
quote:
12s.gif Op donderdag 16 februari 2012 09:54 schreef Asyniur het volgende:
heb je hulp nodig?
k ben thuis, geef anders even een hardere gil ;)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 16 februari 2012 @ 10:11:40 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108037445
Ik ga echt die kruipruimte niet in. Dan kom ik vast te zitten :D
en er zitten grote spinnen, brrrr

Skoap, lekker op tijd naar bed en als je thuis bent gewoon even toegeven aan de vermoeidheid. Nieuw leven bouwen kost veel energie :*
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:10 schreef Ynske het volgende:

[..]

heb je hulp nodig?
k ben thuis, geef anders even een hardere gil ;)
Lief! O+
Maar er moet nog gechackt worden of er geen leidingen gesprongen zijn als het water erop gaat. Mijn hormonen moet zich gewoon nog even gedeisd houden ;)
pi_108037975
Hihi das makkelijk asy :D
missch dat chocolade je hormonen wat tot rust kunnen brengen :P haha
kan 't me goed voorstellen hoor! babywasjes O+

troeta die zijn ook lekker :s)
is idd jammer dat er een paar van elk in zitten, heb ook zo mn favo's O-)

Genoeg merci hier uit te delen dus :9

Wat leuk bijtje! 2mndjes verschil maar
oh en 2ling foto's O+ zal je even pm'en, ben benieuwd!

kwisted: :*

enfermera; leuk vertellen!

sorbootje :X ai enge droom..
succes morgen! :*

nanadu beterschap! :(

Vannacht bijna niet geslapen, gister winkelen was toch teveel..nu wel weer meer pijn.
Maar t was wel gezellig :P Rustig aan dus vandaag.
vanmorgen even met mn lief gebeld O+ komt morgenavond weer thuis gelukkig.
pi_108038127
Mnoh, ga eens weg met die chocolaatjes. :').
pi_108038225
:9 haha
ik heb 't allemaal thuis liggen!
ik verstop 't, dan bestaat t niet O-) als 't eenmaal open is.. })
  donderdag 16 februari 2012 @ 10:48:37 #229
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108038316
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:41 schreef Kuukske het volgende:
Mnoh, ga eens weg met die chocolaatjes. :').
XD _O-

Ik heb alweer trek. En nee, niet in chocola. Gewoon gezond bammetje met zwarte bessen jam :9
pi_108038327
ik wil ook chocolade! ;(
thuis ligt zat, maarja, zit op mn werk -O-
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:00:49 #231
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108038598
Goedemorgen Dames, ik heb gewerkt en merk alweer dat ik veel gemist heb :D

Beterschap zieke dames, hopen dat jullie snel weer beter voelen. Even lezen tot straks
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:01:20 #232
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108038616
quote:
13s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:48 schreef Marjolijntje het volgende:
ik wil ook chocolade! ;(
thuis ligt zat, maarja, zit op mn werk -O-
Als je in de buurt werkt, wil ik best wel wat brengen hoor haha of heb je geen lieve baas die dat speciaal voor jou haalt;)
pi_108038995
En toen had ik Shout in m'n ogen. Great.
Gespoeld: check.
Dokter gebeld: check, even aankijken of het gaat irriteren oid en anders vanmiddag bellen en langskomen.

Ik krijg het er helemaal warm van :').
pi_108039103
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 09:41 schreef Sorbootje het volgende:
En ja hoor, de dromenscore van vannacht: Ik ben zwanger van een tweeling, ik beval vier dagen na de uitgerekende datum en ik vond in Zeeland langs een kanaal twee hoofden van een tweeling van een jaar of twintig, twee jongens. Ze waren doro Joran van der Sloot vermoord.

Dus. Kom d'r maar in Freud!
:o :D

Ik had ook een leuke score: achtervolging in een vrijwel lege bioscoop (geen idee waarom, maar duidelijk was wel dat het slecht met me zou aflopen als men mij te pakken zou krijgen), was weer aan het werk in een schoenenwinkel (ooit als bijbaan gedaan), tijdens de uitverkoop. Toen ging ik naar de toilet en toen was ik ineens in een zwembad, waar de toiletten natuurlijk ranzig waren en de deur niet op slot kon, vervolgens had ik ruzie met een ca. 3-jarig meisje omdat ze steeds de deur open trok. Ten slotte was ik nog op m'n huidige werk, alwaar een collega haar haren kort had laten knippen.

Sense, it makes not :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108039160
Jammer dat ik niet zwanger ben want door mijn medicijnen kan ook meepraten over de meest bizarre dromen :')

Kuuk doe eens voorzichtig :o :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:21:23 #236
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108039188
quote:
18s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:15 schreef Kuukske het volgende:
En toen had ik Shout in m'n ogen. Great.
Gespoeld: check.
Dokter gebeld: check, even aankijken of het gaat irriteren oid en anders vanmiddag bellen en langskomen.

Ik krijg het er helemaal warm van :').
Hoe kan dat nou?? :o Ohjee! He gats..
pi_108039292
Ik zat gehurkt op de grond JD's trui in te wrijven en toen deed ik de fles dicht. Terwijl ik erboven hing.
Nou heb ik uit reflex wel m'n ogen dichtgeknepen, in paniek op de fles gekeken, zag iets met direct uitspoelen staan en ben naar de badkamer gehold.

Maar goed, ik heb het er echt even warm van. Ik ben altijd zo voorzichtig met dat soort dingen en dan doe ik zoiets. Iets met onhandig ofzo.
pi_108039318
Kuuks, pijnlijk! :o

Sorbo, veel succes vanmiddag! Zo spannend... :*

Chocola O+ :9

Asy, sterkte met het in bedwang houden van de hormonen :X.

Ook sterkte voor iedereen die moe, misselijk of ziek is. Neem voldoende rust, het zal vast snel beter gaan :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:34:03 #239
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108039591
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik zat gehurkt op de grond JD's trui in te wrijven en toen deed ik de fles dicht. Terwijl ik erboven hing.
Nou heb ik uit reflex wel m'n ogen dichtgeknepen, in paniek op de fles gekeken, zag iets met direct uitspoelen staan en ben naar de badkamer gehold.

Maar goed, ik heb het er echt even warm van. Ik ben altijd zo voorzichtig met dat soort dingen en dan doe ik zoiets. Iets met onhandig ofzo.
He gatverdarre zeg -O-
Whaha idd, ik kan soms ook zo klunzig zijn.. stom is dat he! :( Nou, hoop dat het gewoon goed gaat en je eerste instinct van uitspoelen goed heeft gewerkt :)
pi_108039654
Ja, want welke sufkut gaat daar nou ook boven hangen met d'r neus.
Nja, wat ik voel is volgens mij vooral het water wat in m'n oog zit/gezeten heeft van het uitspoelen.

Zo nog maar een keer naspoelen. Het wordt allemaal niet rood, dat scheelt volgens mij al wel :)
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:39:34 #241
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108039780
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:35 schreef Kuukske het volgende:
Ja, want welke sufkut gaat daar nou ook boven hangen met d'r neus.
Nja, wat ik voel is volgens mij vooral het water wat in m'n oog zit/gezeten heeft van het uitspoelen.

Zo nog maar een keer naspoelen. Het wordt allemaal niet rood, dat scheelt volgens mij al wel :)
Whaha ja idd. :')
Joh, soms heb je van die onwijs domme dingen. Ik dan laatst; we hadden een heerlijke filodeeg-feta-spinazietaart gemaakt in een pan in de oven. Dat ding komt er echt nét uit, we hadden de taart op een plank, en wat doe ik? Pak de steel (gewoon metaal) beet om 'm even op te schuiven naar het achterste gasstel :? :X Waaaa. Echt TE dom gewoon. De blaren stonden er nog net niet op, :X pffff.

Oh mooi zo :) Ja idd, water voelt ook al niet fijn. Oh dat is mooi ja.
pi_108039918
Kuuks :o aii

Enfermera :o
pijnlijke :X foutjes zijn dat
pi_108039989
Mja, nouja. Ik heb er wel weer van geleerd zullen we maar denken.
Ennuh Enf: niet handig. Dayumn! :o
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:50:27 #244
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108040123
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:43 schreef Zoë23 het volgende:
Kuuks :o aii

Enfermera :o
pijnlijke :X foutjes zijn dat
Behoorlijk ja... :X ;(

quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:46 schreef Kuukske het volgende:
Mja, nouja. Ik heb er wel weer van geleerd zullen we maar denken.
Ennuh Enf: niet handig. Dayumn! :o
Whaha das een understatement zeg! Joh, als jij iets warms voor me neerzet, dan brand ik me er wel aan :') Ik heb me echt al zó vaak verbrand aan de oven ofzo.. Weet dat het een zwakke plek is van me dus ik let altijd al heel goed op met koken, strijken, etc... Magoed, soms krijgt mijn stuntelige ik toch nog de overhand ;( :%
  donderdag 16 februari 2012 @ 12:01:58 #245
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108040460
Ik ga een ban aanvragen voor Zoë met haar chocolade gespam! :{w ;)

Phaidra, hoe krijg je het bij elkaar verzonnen :)

Kuuks! Auw! Wel uitkijken hoor! :*

Enfermera :X
zou ook een actie van mij kunnen zijn ;)
pi_108040572
Ik ben blij dat k jullie dromen niet heb zeg! Heel incidenteel droom ik en dan gaat t voornamelijk over baby's. Vreemdste droom die k had was dat ik ergens, geen idee waar (t was een warm land :')) was bevallen. Mn baby was ergens buiten, moesten een stuk lopeb om de baby te zien. Ergens een berg af :?
Beetje apart wel ;)

Ik heb net een pak koekjes op :') omdat k zo zielig ben, vind ik :P (en mn darmen waren toch al van slag :')) en nu ben ik misselijk :')
Vanmiddag lekker op de bank hangen en tv kijken. Dreumes is gewoon bij oma.
  donderdag 16 februari 2012 @ 12:07:26 #247
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108040624
Oja, wat zei de dokter van je darmen Son?
pi_108040748
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:34 schreef Enfermera het volgende:

[..]

He gatverdarre zeg -O-
Whaha idd, ik kan soms ook zo klunzig zijn.. stom is dat he! :( Nou, hoop dat het gewoon goed gaat en je eerste instinct van uitspoelen goed heeft gewerkt :)
Bij mij gaat dat samen met zwangerschap :') Bijvoorbeeld autorijden en zwanger gaat niet lekker samen bij mij :')
Ging vanochtend de banden van mn auto oppompen. Stond een andere auto achter dat,ding geparkeerd, ik achteruit in parkeren. Dacht ik dat ik dat oppomp ding raakte, was niet zo, maar had me niets verbaasd als t wel zo was geweest (raakte dat ding wat je op t ventiel moet zetten, dat stak uit...lag dus niet aan mij..)
Vorige.zwangerschap heb ik wel wat krasjes verzameld op mn auto :')
pi_108040778
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:07 schreef Asyniur het volgende:
Oja, wat zei de dokter van je darmen Son?
Ze.kon weinig zeggen. Moet op kweek gezet worden...maar denk dat t wel meevalt, t wordt gelukkig al minder...en die kweek is nog niet gelukt :') zal je altijd zien :P
  donderdag 16 februari 2012 @ 12:20:53 #250
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108041009
:D
Lekker rustig aan doen dan maar...
pi_108041106
Een voetje of vuistje drukt lekker tegen m'n ribbenkast O+. Mnoh, ik begin elke dag meer verliefd te worden op dat mannetje in m'n buik.

Gisteren DNA Onbekend zitten kijken en toen begon ik spontaan te huilen bij de gedachte dat zoiets ons kindje niet zal overkomen. Wij zijn er voor 'm en bieden 'm geborgenheid, liefde, aandacht. O+.

Hormonen :').
pi_108041424
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:24 schreef Kuukske het volgende:
Een voetje of vuistje drukt lekker tegen m'n ribbenkast O+. Mnoh, ik begin elke dag meer verliefd te worden op dat mannetje in m'n buik.

Gisteren DNA Onbekend zitten kijken en toen begon ik spontaan te huilen bij de gedachte dat zoiets ons kindje niet zal overkomen. Wij zijn er voor 'm en bieden 'm geborgenheid, liefde, aandacht. O+.

O+ :D

Ik moest gister bijna huilen bij Scrubs, veel erger kan het niet worden toch? oO<.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108041453
Enfermera, nog even terugkomen op jouw vraag: hij kan het alleen veel sneller, handiger en goedkoper. Als ik zeg zal ik meegaan dan is 1 blik voldoende :D.
pi_108042018
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:35 schreef Phaidra het volgende:

[..]

O+ :D

Ik moest gister bijna huilen bij Scrubs, veel erger kan het niet worden toch? oO<.
Hmm.. Nee :D. Ik denk het niet.
  donderdag 16 februari 2012 @ 13:00:38 #255
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108042145
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:36 schreef clauwheee het volgende:
Enfermera, nog even terugkomen op jouw vraag: hij kan het alleen veel sneller, handiger en goedkoper. Als ik zeg zal ik meegaan dan is 1 blik voldoende :D.
Dat heb ik dus andersom :+

Beetje harde buiken vandaag, gelukkig niet zo veel, heb vanochtend ff boodschappen gedaan. Nu met een chagerijnig kind thuis. (leuk joh }:| ) het hele huis is een teringzooi en ik mag neit te veel doen...... Ik baal :(

Sorry voor mijn ego klaagpost trouwens 8)7
pi_108042202
Asy :D haha
Zal me gedragen :9

Lekker bankhangen Son :*

:D hormonen
pi_108042223
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:00 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Beetje harde buiken vandaag, gelukkig niet zo veel, heb vanochtend ff boodschappen gedaan. Nu met een chagerijnig kind thuis. (leuk joh }:| ) het hele huis is een teringzooi en ik mag neit te veel doen...... Ik baal :(

Hmpf :(

SPOILER
  donderdag 16 februari 2012 @ 13:15:31 #258
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108042511
*O* *O* *O* VERLOF *O* *O* *O*
pi_108042523
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:15 schreef flugeltje het volgende:
oh wat heerlijk zeg! O+
pi_108042531
quote:
*O*
Ben je alweer zover joh :o
pi_108042555
Wat fijn fluug!! *O* !!!!
pi_108042586
Lekker flugeltje!
  donderdag 16 februari 2012 @ 13:19:31 #263
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108042618
En toch blijft het een vreemde gewaarwording, de komende vier maanden gewoon niet hoeven... Loslaten duurt altijd effe bij mij :')
pi_108042674
Lijkt mij ook echt heel raar... ik neem meestal ook maar 2 weken achter elkaar vakantie..
Dus als ik straks opeens 4 maanden vrij ben :o ongelooflijk.
pi_108042931
quote:
Oh heerlijk! Ge het 't verdiend vrouwke! :*. Geniet er lekker van.
pi_108043273
quote:
Jeej *O* *O* *O* Geniet ervan!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108043813
quote:
Jeeej!! *O* Geniet er van. En dat loslaten ken ik, had ik vorige keer ook. Maar, dat komt vast goed! :D
pi_108043835
Dat loslaten gaat me nog prima af trouwens :D. Als het de soep in loopt.. nja.. :'). Dan zie ik dat wel als de grootste schade al geleden is in het collegejaar.
pi_108043836
quote:
Hoera *O*

Was het hier maar vast zo ver, de tijd kruipt voorbij :O
pi_108044088
Inderdaad, 10 juni duurt nog zo lang ;(

Lekker Fluug!
pi_108044221
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:08 schreef Gerberaatje het volgende:
Inderdaad, 10 juni duurt nog zo lang ;(

Lekker Fluug!
21 juni helemaal :P
  donderdag 16 februari 2012 @ 14:15:44 #272
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108044288
PureEvil, dat is ook shit. Mag je best even klagen hoor!

Flugel! Ja!! Hoppa, beentjes omhoog! *O*

Ik heb over 10 dagen verlof :+
pi_108044337
Lezen is ook een vak #fail voor mij

Maar ik win ook met de weer begin datum :+ 2 januari 2013! *O* O-)
pi_108044464
Dat ga ik niet redden ;( helaas...
Zou wel lekker zijn, dat wel...
Vond t vorige keer ook fijn dat k tot 5,5 maand thuis was.
  donderdag 16 februari 2012 @ 14:40:38 #275
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108044995
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:00 schreef PureEvil het volgende:

[..]

quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:01 schreef Asyniur het volgende:
Ik ga een ban aanvragen voor Zoë met haar chocolade gespam! :{w ;)

Phaidra, hoe krijg je het bij elkaar verzonnen :)

Kuuks! Auw! Wel uitkijken hoor! :*

Enfermera :X
zou ook een actie van mij kunnen zijn ;)
Ha, een mede-kluns! :D *O* :+ Whihi.

quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:11 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Bij mij gaat dat samen met zwangerschap :') Bijvoorbeeld autorijden en zwanger gaat niet lekker samen bij mij :')
Ging vanochtend de banden van mn auto oppompen. Stond een andere auto achter dat,ding geparkeerd, ik achteruit in parkeren. Dacht ik dat ik dat oppomp ding raakte, was niet zo, maar had me niets verbaasd als t wel zo was geweest (raakte dat ding wat je op t ventiel moet zetten, dat stak uit...lag dus niet aan mij..)
Vorige.zwangerschap heb ik wel wat krasjes verzameld op mn auto :')
Oh echt... whahaha XD
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:24 schreef Kuukske het volgende:

Ahw! O+
Whahaha _O- :D :P

quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:36 schreef clauwheee het volgende:
Whihihi ja precies :D

@Pure evil: he jeetje, wat jammer joh :( Sterkte... :* Idd, chocola helpt!

@Flugeltje: wat heeeeeeeerlijk! Geniet ervan!! :D Whaha ja dat zal wel ff wennen zijn. Maar ik gok dat het ook zo weer voorbij is! :*
pi_108045044
Oh trouwens, in t kader: mensen die commode niet kunnen schrijven...op fb lees k net dat iemand de komodo af had _O-
Das wel zwangerschapsgerelateerd toch :P
pi_108045439
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh trouwens, in t kader: mensen die commode niet kunnen schrijven...op fb lees k net dat iemand de komodo af had _O-
Das wel zwangerschapsgerelateerd toch :P
Oh mehn, dat is wel erg :').
Ik moet bekennen dat dat soort flutspelling een van de redenen is waarom ik al die andere babyfora links laat liggen. Mijn god zeg. ;(.
pi_108045626
Gelukkig had ik hem al niet hoog zitten kwa intelligentie :P
Iemand anders al: das toch een beest *lol* en,dan nog geen kwartje dat er valt ;)
Sowieso snap ik niet dat je denkt dat je commode zo schrijft :')

Gisteren trouwens weer even met de angel sounds geluisterd, beeb was druk aan t rondzwemmen O+
pi_108045666
Oehw O+. Cute!

Ik ga me trouwens eens achter de pc vandaan sturen. Zit hier alweer veel te lang.
pi_108045725
Je baby verschonen op een komodo, gewaagd hoor :D

Heb net mijn werk gemaild en gevraagd of ik vakantie mag opnemen vanaf 20 april. We willen dan op familievakantie met mijn ouders, zusje+vriend. Uiteraard annuleringsverzekering erbij, in het uiterste geval haak ik af en kan de rest gewoon gaan.
Lijkt me heerlijk, zon, zee en strand..... Maar als ik me dan nog zo voel als nu? No way, dat ik mee wil :N
  donderdag 16 februari 2012 @ 15:09:37 #281
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108045727
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
Gelukkig had ik hem al niet hoog zitten kwa intelligentie :P
Iemand anders al: das toch een beest *lol* en,dan nog geen kwartje dat er valt ;)
Sowieso snap ik niet dat je denkt dat je commode zo schrijft :')

Gisteren trouwens weer even met de angel sounds geluisterd, beeb was druk aan t rondzwemmen O+
Oh mèn wat erg :')

O+
pi_108049807
PureEvil, Kwisted, Covie :*

Mereltje, wat een mooie foto's!!

Enfermera, je mannetje!! Jee! En dan vertellen, wat spannend!!! Mn moeder en zusje wisten het dezelfde dag al. Rest mag wachten tot 12 weken. :)

Nanadu, die pijn in mn tieten heb ik ook al vanaf het begin! Dat blijft dus nog wel n tijdje? :( (waarom moet je door naar de gyneacoloog?)
Beterschap!

Sorbootje, spannend hoor die echo! Hihi met publiek of zonder!

Asyniur, wat n gedoe!! In n teil en dan met blote voeten stampen die was haha!

Skoap, ik ben ook zo moe! Dromen vallen hier wel mee eigenlijk, of ik vergeet ze haha.

Kuukske dat is schrikken!!! Hoop dat je er verder geen last meer van hebt.

Flugel, verlof!!!!!! JEEEEE!!

Sonnetje, komodo!! Whahahah!! Das wel heel erg hoor.

ZO! Ben weer bij geloof ik :7 Groot nadeel van werken, je mist zoveel ;)

Ik moet 16 maart voor 1e echo, ben dan 9 weken.
pi_108050897
Ik kan het allemaal niet meer bijbenen hier.. Ti's crisisdruk op het werk en dan lees ik nu wel terug maar vergeet alles.. Sorry dames..

Wat ik wel heb onthouden: Fluugje heeft verlof! Jihaaaa! *O*
  donderdag 16 februari 2012 @ 18:47:07 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108052253
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 17:22 schreef Fieder het volgende:

Ik ben er toe in staat ;)
Denk dat mijn man jou nu niet meer zo aardig vindt :P
pi_108052775
O-) *speelt hormonentroef uit*
  donderdag 16 februari 2012 @ 19:16:39 #286
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108053309
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 17:22 schreef Fieder het volgende:
PureEvil, Kwisted, Covie :*

Mereltje, wat een mooie foto's!!

Enfermera, je mannetje!! Jee! En dan vertellen, wat spannend!!! Mn moeder en zusje wisten het dezelfde dag al. Rest mag wachten tot 12 weken. :)

Nanadu, die pijn in mn tieten heb ik ook al vanaf het begin! Dat blijft dus nog wel n tijdje? :( (waarom moet je door naar de gyneacoloog?)
Beterschap!

Sorbootje, spannend hoor die echo! Hihi met publiek of zonder!

Skoap, ik ben ook zo moe! Dromen vallen hier wel mee eigenlijk, of ik vergeet ze haha.

Kuukske dat is schrikken!!! Hoop dat je er verder geen last meer van hebt.

Flugel, verlof!!!!!! JEEEEE!!

Sonnetje, komodo!! Whahahah!! Das wel heel erg hoor.

ZO! Ben weer bij geloof ik :7 Groot nadeel van werken, je mist zoveel ;)

Ik moet 16 maart voor 1e echo, ben dan 9 weken.
Jaaa O+ Ja is echt spannend :o Vandaag kwam mn schoonzusje eten en wonderbaarlijk genoeg kon ik het voor haar ook geheim houden :o maargoed, dat komt omdat ik weet dat ik het van het weekend ga vertellen whihi :D
Ja? Oh nou mn oma vertel ik het ook gelijk (van mn moeders kant, enige oma nog), en iedereen heeft contact met haar dus ik gok dat binnen een uur de hele familie het weet :') ongeveer dan XD

Wat spannend joh, je 1e echo!!! :D Ik heb me net aangemeld bij de vk, ben benieuwd wanneer ik word gebeld.. :D
pi_108053722
Ik hou het niet bij hier :@ Heb ook echt het gevoel dat ik alleen maar werk, eet en slaap. Ik slaap echt veel!

Ik zag wel een mooie echo van Mereltje voorbij komen! O+

Enfermera, veel plezier met vertellen! Wij gaan volgende week als we een goede echo hebben gehad de familie af.. Nu weten nog maar heel weinig mensen het.
Morgen hebben we intake bij de vk, ben benieuwd!
  donderdag 16 februari 2012 @ 19:49:47 #288
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108054611
Tnx ladies :*

Eerste "Ik ben zo moehoe" huilbui is al achter de rug :')

Vanaf nu kan ik de boel hier ook weer wat beter bij gaan houden dus.

@Freubelot Ik herken het gevoel hoor, het wordt beter in het tweede trimester en weer slechter in het derde, komt goed :*
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:09:37 #289
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108055509
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 19:28 schreef Freubelot het volgende:
Ik hou het niet bij hier :@ Heb ook echt het gevoel dat ik alleen maar werk, eet en slaap. Ik slaap echt veel!

Ik zag wel een mooie echo van Mereltje voorbij komen! O+

Enfermera, veel plezier met vertellen! Wij gaan volgende week als we een goede echo hebben gehad de familie af.. Nu weten nog maar heel weinig mensen het.
Morgen hebben we intake bij de vk, ben benieuwd!
Thanks! :*
Snap ik... Ja ik wil het gewoon aan iedereen vertellen XD zeker ook mn ouders en schoonouders ^^
Spannend joh! :D

@Flugel: achgos he jeetje meis -O- :* Whaha. Die hormonen ook he :+
pi_108055893
Iemand ervaring met MvM? Is dat nou een gedoe of is het goed te doen?
Ik zie al kratjes bij de voordeur staan, dan weet toch iedereen meteen hoe of wat?

Wil graag helpen maar zie er tegen op.
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:19:39 #291
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108055988
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:17 schreef Fieder het volgende:
Iemand ervaring met MvM? Is dat nou een gedoe of is het goed te doen?
Ik zie al kratjes bij de voordeur staan, dan weet toch iedereen meteen hoe of wat?

Wil graag helpen maar zie er tegen op.
Ik heb me aangemeld, binnenkort intake.. ga het sowieso ook alleen thuis doen, niet op mn werk :) ik ben ook wel benieuwd, heb geen idee. :P
pi_108056185
Flugel, verlof! Fijn, ik hoop dat je dan wat minder moe bent :*

Fieder, ik doe nu een week mee. Hier staan idd de kratjes voor de deur. Nu zie je dat bij ons huis gelukkig niet zo goed. Volgens mij kun je de kratten ook wegbrengen als je ze niet thuis wilt hebben.
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje een gedoe, maar ja, elke druppel die je opvangt is er 1. Als ik 's ochtend erg misselijk ben, vang ik t niet op.Er zit een goedje in die flessen die ervoor zorgt dat het hormoon goed blijft en dat stinkt echt!
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:25:40 #293
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108056269
MvM is een gedoe, maar tóch doen :Y
pi_108056470
Ik heb dit keer en vorige keer meegedaan met mvm. Kratten stonden hier in de tuin om opgehaald te worden.
Vond t dit keer meer gedoe dan vorige.keer. de kratten stonden in de badkamer en met dreumes had k vaak geen zin om naar boven te gaan om te plassen.
pi_108056646
Ik durf me niet zo goed aan te melden, ben zo bang dat ik me vervolgens weer moet afmelden. En dat vind ik dan weer lame want ik heb natuurlijk wel Pregnyl gebruikt. :{
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2012 @ 20:35:25 #296
309370 Nanadu
pi_108056756
Fieder die pijn in mijn tieten heb ik inderdaad nog steeds. Ik moet wel zeggen dat ik het de ene dag erger heb als de andere dag. Ik moet door naar de gyneacoloog vanwege aanhoudende hoge bloeddruk.

Enfermera spannend het vertellen, ik vond het ook echt een leuk moment O+

Flugeltje verlof *O* Wat heerlijk *O*

Freubelot dat moe zijn herken ik, heb ik helaas nog steeds last van. Ik hoor wel van veel mensen dat ze het tweede trimester er een stuk minder last van hebben.
pi_108056828
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:25 schreef flugeltje het volgende:
MvM is een gedoe, maar tóch doen :Y
ik ga ook mee doen. Maandag ochtend komt er iemand langs.
  donderdag 16 februari 2012 @ 21:07:29 #298
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108058111
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik durf me niet zo goed aan te melden, ben zo bang dat ik me vervolgens weer moet afmelden. En dat vind ik dan weer lame want ik heb natuurlijk wel Pregnyl gebruikt. :{
Ik snap wat je bedoeld, ik heb me ook een paar keer af moeten melden. Krijg je wel een mooie bloemenbon en het kadootje mag je houden... Niet dat je het daarom doet, maar ik heb niet een keer het gevoel gekregen dat zij het vervelend vonden ;)
pi_108058360
MvM is wel een beetje een gedoe. Maar de moeite meer dan waard vind ik. K ken best een hoop vrouwen in mijn omgeving waarbij het allemaal niet 'vanzelf' ging. En dan kan ik het niet tegenover mezelf verantwoorden om het niet te doen.
Ik wilde ook de kratten niet bij de voordeur hebben staan (zo weet ik nu al een paar weken dat ze twee huizen verder ook in verwachting zijn :P ) maar ik kon ze in het dorp ergens zelf brengen.
Bij het plasje in de kan gieten hield ik gewoon mijn neus dicht. Nooit wat geroken. En ik zette de kan gewoon in de pot, dan op de bril gaan zitten. Ik hoefde het kannetje niet eens vast te houden!
Dus ach ik heb er geen moeite mee gehad, en je helpt er zoveel vrouwen met zoiets moois mee!
Nou ja, ik ben dus voorstander haha :P
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:25:59 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108062363
MvM, het is een beetje gedoe, maar ze zijn blij met alle kleine beetjes. Ik heb de 2e keer ook af moeten bellen omdat het bekkentechnisch niet meer ging maar inderdaad geen moment het gevoel gehad dat zij het stom vonden.
Je kunt met de consulente afspraken maken dat je in het begin bijvoorbeeld zelf de kratten wegbrengt en dat je ze pas laat ophalen als je dat zelf wil.
Hier hebben we dat ook zo gedaan :Y
Er is eigenlijk veel mogelijk, gewoon even vragen.
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:26:47 #301
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108062401
Zo, maar even dichtgooien, nieuwe openen en dan duik ik mijn bedje in. :O
:W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')