Hall of Fame:quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
StijnDa
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Rijst
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain
Harregarre
Darksonic2
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Als je tegenstander heeft gequit moet je altijd even uit FUT gaan en dan weer opnieuw erin voor je naar een volgende wedstrijd gaat..anders is de kans op een vastloper bij het laadscherm echt groot. Kutbug.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:44 schreef stoereboii het volgende:
Al de 2de keer op 4 matchen dat het laadscherm vastloopt
Barry en Keita volgens mij niet. Of is Barry die Copa uit de Pro League? En wie is die PEA? Maar even afwachten tot ze allemaal op de markt zijn, er zitten vast wel een paar silvers tussen.quote:
25k?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:08 schreef pascal08 het volgende:
Kanker kanker kanker EA. Joe hart 83 en Amauri de enige gold rare...
Barry Copaquote:Op maandag 13 februari 2012 20:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Barry en Keita volgens mij niet. Of is Barry die Copa uit de Pro League? En wie is die PEA? Maar even afwachten tot ze allemaal op de markt zijn, er zitten vast wel een paar silvers tussen.
En hoeveel euro's heeft dat mogen kosten?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:08 schreef pascal08 het volgende:
560MSP, Joe Hart nog steeds de beste... nooit meer pakjes voor mij.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En hoeveel euro's heeft dat mogen kosten?
Doe ff normaalquote:Op maandag 13 februari 2012 20:08 schreef pascal08 het volgende:
Ben niet bekend met de waarde van MSPquote:Op maandag 13 februari 2012 20:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
560MSP, Joe Hart nog steeds de beste... nooit meer pakjes voor mij.
Sick ja, dan is het wel weer tempting om een team te maken met zequote:
100MSP is grof weg 1 euro.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben niet bekend met de waarde van MSP
Dat is dan werkelijk waar de duurste Joe Hart die ik ooit heb gezienquote:
Mega rare straks toch..is alleen tijdens happy hourquote:Op maandag 13 februari 2012 20:10 schreef BDIL het volgende:
IF Drogba gaat niet meer dan 100k kosten dadelijk zijn stats zijn niet echt bijzonder goed
Slaat helemaal nergens op. Die winstmarges van EA zijn belachelijk groot. En ik vind mezelf een domme hoer dat ik weer geld heb besteed.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is dan werkelijk waar de duurste Joe Hart die ik ooit heb gezien
Okequote:
EA maakt echt miljoenen winst met happy hours denk ik. Daarom echt geld en in-game geld gescheiden houdenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op. Die winstmarges van EA zijn belachelijk groot. En ik vind mezelf een domme hoer dat ik weer geld heb besteed.
Boycot op pakjes!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:14 schreef Reemi het volgende:
20k lichter en de beste speler was LombaertsPakjes
Gast, doe eens een keer normaalquote:Op maandag 13 februari 2012 20:15 schreef Doublepain het volgende:
Gvd kk mandzukic, ga iemand amders zijn pack verneuken!
Ik wil drogbaa!
Hij was er niet eens bijquote:Op maandag 13 februari 2012 20:18 schreef Doublepain het volgende:
Doe dan ook mulenga vuile bloedhonden
Op RTL7 lopen ze ook de hele dag met kanker te schelden ja?quote:
Niet doen, je krijgt toch alleen maar troep. 25k coins en 560MSP lichter en helemaal NIKS opgeschoten.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:18 schreef stoereboii het volgende:
Ga dan toch maar geen pakje kopen als ik het zo lees, heb nu net eens 92k
Kk is kaulo kut, mensen die niet wetenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op RTL7 lopen ze ook de hele dag met kanker te schelden ja?
Ik ookquote:Op maandag 13 februari 2012 20:19 schreef poker4lifee het volgende:
ik rage niet, maar 3k verlies op m'n pakje. ben meer verlies gewend
Kodkerdommequote:Op maandag 13 februari 2012 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kk is kaulo kut, mensen die niet weten
Kauloquote:Op maandag 13 februari 2012 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kk is kaulo kut, mensen die niet weten
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:21 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand een link naar alle Africa IF's?
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:15 schreef psychedelicate het volgende:
[ http://img684.imageshack.us/img684/539/screenshot20120213at110.png (copy/paste deze link) ]
[ http://img52.imageshack.us/img52/2125/27548729.png (copy/paste deze link) ]
Fucking ImageShack. Copy paste de link maar (HH IFs).
Gebruik jij het echt nooit als je écht boos bent?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
Dat gekanker altijd hier..Ga je mondje spoelen.
Maar die wordt zeker 1 miljoen aan kostenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
ThanksMet die keeper kan je wel een vet ivoriaanse team bouwen
jaquote:Op maandag 13 februari 2012 20:25 schreef pascal08 het volgende:
Is het normaal dat je 4x een jumbo gold koopt en dan Joe Hart als beste krijgt?
Ik denk dat je nog blij mag zijn met Hart.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:25 schreef pascal08 het volgende:
Is het normaal dat je 4x een jumbo gold koopt en dan Joe Hart als beste krijgt?
Jezusquote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zal ik doen? Nu verkopen of juist wachten?
damn you, lucky cuntquote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zal ik doen? Nu verkopen of juist wachten?
Doe eens normaalquote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef Toefjes het volgende:
Ik koop echt geen packs, heb nooit, maar dan ook nooit geluk. 2 keer een IF gehad die de discard waarde waard was. scheelt een hoop kanker tikken jongens
ik kan wel lekker goedkoop Gregory's farmen nuquote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef Toefjes het volgende:
Ik koop echt geen packs, heb nooit, maar dan ook nooit geluk. 2 keer een IF gehad die de discard waarde waard was. scheelt een hoop kanker tikken jongens
Moet je ook per 7 doen maximaal, mijn huidige baal Greg's verkopen nietquote:Op maandag 13 februari 2012 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan wel lekker goedkoop Gregory's farmen nu
Geef ze dan maar weg...quote:Op maandag 13 februari 2012 20:32 schreef Tim86 het volgende:
Zoveel zijn ze niet waard..Keita laagste bin 48K en Asamoah 24K
per 7?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je ook per 7 doen maximaal, mijn huidige baal Greg's verkopen niet
7 kopen -> 7 verkopen -> 7 kopen -> 7 verkopen enzovoorts, heb er nu 13 op mn Tradepile staan voor de 4e keerquote:
o zoveel heb ik er niet hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
7 kopen -> 7 verkopen -> 7 kopen -> 7 verkopen enzovoorts, heb er nu 13 op mn Tradepile staan voor de 4e keer
Tuurlijk niet. Ik doe geen vmbo..quote:Op maandag 13 februari 2012 20:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gebruik jij het echt nooit als je écht boos bent?
Heb je gelijk in, alleen vind ik het zo lang durenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o zoveel heb ik er niet hoormaar gewoon kopen voor 350BIN zit weinig risico aan lijkt me
boeit me nul, ik heb Henry's in mn tradepile gehad van eind december tot begin februariquote:Op maandag 13 februari 2012 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, alleen vind ik het zo lang duren
Volgens mij doet niemand hier vmboquote:Op maandag 13 februari 2012 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik doe geen vmbo..
Was alleen een tipquote:Op maandag 13 februari 2012 20:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
boeit me nul, ik heb Henry's in mn tradepile gehad van eind december tot begin februaridie paar dagen kunnen dan ook nog wel.
En die het doen, die liegen en zeggen dat ze HBO doenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij doet niemand hier vmbo
Liegen over opleiding is echt laagquote:Op maandag 13 februari 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En die het doen, die liegen en zeggen dat ze HBO doen
de BPL heeft er in ieder geval weer een pacehoer bij.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:45 schreef poker4lifee het volgende:
past die hazard nog wel op dat middenveld bij tottenham dan als iedereen blijft daar?
Beter maken ze Bale dan LB, een IF Bale als LBquote:Op maandag 13 februari 2012 20:45 schreef poker4lifee het volgende:
past die hazard nog wel op dat middenveld bij tottenham dan als iedereen blijft daar?
http://www.nusport.nl/eng(...)ttenham-hotspur.htmlquote:Op maandag 13 februari 2012 20:46 schreef Tim86 het volgende:
Bron mbt Hazard? Kan het me niet voorstellen haast
Lm kan ook op lbquote:Op maandag 13 februari 2012 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beter maken ze Bale dan LB, een IF Bale als LB
dat was ikquote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef Toefjes het volgende:
Haha, er is een IF Ramos voor 1100 coins verkocht
kutquote:Op maandag 13 februari 2012 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de PS3. Mij neem je niet in de maling
Dat kan ikquote:Op maandag 13 februari 2012 21:01 schreef Thorb het volgende:
Kan je een linkje geven van je spl/bpl dan?
!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Africa cup IF's zijn eruit-->extreem rare dus.
Ik ga hem even opzoekenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:04 schreef Thorb het volgende:
Ziet er tof uitIk zou denk ik Frimpong gebruiken maar dat is meer omdat ik hem een dikke baas vind
First Happy Hour. Kan je hier uit opmaken dat ze nog een keer in packs komen bij de volgende HH?twitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 13-02-2012 om 21:03:51First Happy Hour is over. African Nations In forms were removed from packs. reageer retweet
Nieuwe speler intikkenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe kan je trouwens een speler verwijderen in de FUThead creator?
Vaak is er ook nog een (speciaal) HH voor de Amerikanen.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]First Happy Hour. Kan je hier uit opmaken dat ze nog een keer in packs komen bij de volgende HH?twitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 13-02-2012 om 21:03:51First Happy Hour is over. African Nations In forms were removed from packs. reageer retweet
Ja voor the bloody yanksquote:Op maandag 13 februari 2012 21:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ga hem even opzoeken![]()
edit; verdedigen is prima ja met 72, maar 67 passing en 60 shooting op CM... Daar word ik niet zo blij van
First Happy Hour. Kan je hier uit opmaken dat ze nog een keer in packs komen bij de volgende HH?twitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 13-02-2012 om 21:03:51First Happy Hour is over. African Nations In forms were removed from packs. reageer retweet
Veelzijdige spelerquote:Op maandag 13 februari 2012 21:26 schreef psychedelicate het volgende:
Aardige in-game stats voor Keita:
Acceleration → 78
Agility → 84
Balance → 71
Jumping → 82
Reactions → 85
Sprint Speed → 77
Stamina → 99
Strength → 85
Aggression → 83
Att. Position → 82
Interceptions → 84
Vision → 83
Ball Control → 92
Crossing → 69
Curve → 69
Dribbling → 85
Finishing → 79
FKAcc → 75
HeadingAcc → 80
Long Pass → 84
Long Shots → 87
Marking → 78
Penalties → 77
Short Pass → 95
Shot Power → 95
Slide Tackle → 81
Stand Tackle → 88
Volleys → 80
Op zich kun je met Diarra qua pace ook wel redelijk uit de voeten..quote:Op maandag 13 februari 2012 21:41 schreef DutchSL het volgende:
Hmm, Keita is eens een BBVA CDM met fatsoenlijke pace. Alleen moet ik dan weer Palacio (of Navas) uit het team zetten vanwege chemistry..
Diarraquote:Op maandag 13 februari 2012 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich kun je met Diarra qua pace ook wel redelijk uit de voeten..
haha, ik vond het niet een verkeerde CDM, zeker voor het luttele bedragquote:Op maandag 13 februari 2012 21:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
DiarraHij moet verder ook nog wat kunnen.
Die is niet IF (ik ben een team met alleen IF's aan het maken) en heeft precies hetzelfde probleem kwa chemistry.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich kun je met Diarra qua pace ook wel redelijk uit de voeten..
Mooi apparaat hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 21:17 schreef BDIL het volgende:
http://nl.twitch.tv/giantbomb
Voor iedereen die PSP Vita wil zien livestream van het spel Uncharted 3 en commentaar
Ja tenzij je Mascherano/Higuain en Fabregas/Iniesta/Xavi/Busquets op CM en RCM zetquote:Op maandag 13 februari 2012 22:01 schreef Toefjes het volgende:
Messi krijg maar chem 5 in een 4-3-2-1 als RW en met Aguero in de spits.
Misschien dan maar Aguero laten vallen en IF Navas op rechts, Messi in het midden. Dutch, IF Navas is wel een toppertje?
Niet echt bijzonder, maar wel de beste bronzen Eredivisie CB..bij gebrek aan concurrentiequote:Op maandag 13 februari 2012 22:15 schreef Lindgren. het volgende:
Is IF Schenkje een beetje goed? De moeite waard?
Hardoplachen.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.elfvoetbal.nl/(...)er-velt-grensrechter
Vanaf 1:23
Oké, fenks.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder, maar wel de beste bronzen Eredivisie CB..bij gebrek aan concurrentie
Zag je niet hoe vlinterdun dat houdertje was? Bij het vasthouden boog ie al omquote:Op maandag 13 februari 2012 22:21 schreef Fuszy het volgende:
Krijg maar eens zo'n stuk karton tegen je kop aan gegooid. Die dingen komen echt hard aan, daarnaast verwacht die man het niet, dus dan is het al helemaal klote.
Daar heeft Fuszy wel gelijk hoor, als zo'n houdertje met de punt tegen zijn hoofd kwam kan dat toch aardig pijn doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zag je niet hoe vlinterdun dat houdertje was? Bij het vasthouden boog ie al om
Hmm, het kan pijn doen maar de reactie was alsof hij een Tyson slag incasseerdequote:Op maandag 13 februari 2012 22:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
Daar heeft Fuszy wel gelijk hoor, als zo'n houdertje met de punt tegen zijn hoofd kwam kan dat toch aardig pijn doen.
maar je gaat niet als een mongool half over de grond kruipen alsof je net vijftig bakstenen tegen je hoofd hebt gekregenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
Daar heeft Fuszy wel gelijk hoor, als zo'n houdertje met de punt tegen zijn hoofd kwam kan dat toch aardig pijn doen.
Nee dat zeg ik ook niet, ik moest wel hard op lachen toen ik die vent daar over het veld zag lopen.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar je gaat niet als een mongool half over de grond kruipen alsof je net vijftig bakstenen tegen je hoofd hebt gekregen
Haha had het al gezien maar wat een mongool idd, Sonck zijn reactie was Dan weer heerlijkquote:Op maandag 13 februari 2012 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.elfvoetbal.nl/(...)er-velt-grensrechter
Vanaf 1:23
Why? Hacken van je pro?quote:
Ik vind hem wel vrij degelijk, komt makkelijk mee met silversquote:Op maandag 13 februari 2012 22:15 schreef Lindgren. het volgende:
Is IF Schenkje een beetje goed? De moeite waard?
Wel een enorme faal dat ze hem eerst als Feyenoord speler uitgavenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind hem wel vrij degelijk, komt makkelijk mee met silvers
Mooi.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:35 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wat een verassing.
U bent officeel uit de Wall of Fame gezet
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:35 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wat een verassing.
U bent officeel uit de Wall of Fame gezet
Nu heeft hij een Excelsior logo in mijn Feyenoord squadquote:Op maandag 13 februari 2012 22:35 schreef Maxos het volgende:
[..]
Wel een enorme faal dat ze hem eerst als Feyenoord speler uitgaven
Niets mis met een mooi excelsior logo zo hier en daarquote:Op maandag 13 februari 2012 22:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu heeft hij een Excelsior logo in mijn Feyenoord squad
UP Moisander is zo'n ontiegelijke held in de achterhoede.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Schenkeveld heeft wel 99 curve, 94 shot power en nog een paar stats in de 99. Ik heb hem nu in mijn Eredivisie team (silver op hem en Nemeth na) achterin staan met UP Moisander. Altidore en Nemeth scoorden gisteren in hun eerste wedstrijd.. Nemeth met zijn eerste balcontact. Maar die waar ik tegen speelde was dan ook wel heel slecht.
Dat zijn de mooiste overwinningenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:40 schreef Toefjes het volgende:
Wtf, net een kerel tegen mn MLS bronzes, met agbon en 2 andere pacehoeren up front, hij tackelde echt naar alles wat bewoog, niet normaal meer, mn spelers vlogen door de lucht gewoon. Wat moet zo iemand toch opgefokt achter de tv zitten?
Heb maar Messi, IF Silva en IF Adebayor ingebracht, en een zakelijke 3-0 binnengehaald. Wel met de nodige replays en shhhh celebrations uiteraard.
Ja, zie zon mannetje al heel happy mijn bronzen elftal bekijken aan het begin, en dan zou ik zo graag dat gezicht willen zien als hij ziet dat ik de grote namen inbrengquote:
Waarom dan niet gewoon Villa halen, veel makkelijkerquote:Op maandag 13 februari 2012 22:44 schreef DannyDeko het volgende:
Eens even Higuain en Mascherano gehaald zodat Lavezzi op LW kan. Mijn 433 teams rijzen de pan uit
Omdat ik ook al heb:quote:Op maandag 13 februari 2012 22:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon Villa halen, veel makkelijker
Verkoop er dan een paarquote:Op maandag 13 februari 2012 22:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Omdat ik ook al heb:
Ribery
Pedro
Young
Nani
Lavezzi
Mata
Nene
Bastos
etc![]()
Oke miss kan villa er nog wel bij, maar heb nog maar 130k..
Al gekocht jaquote:Op maandag 13 februari 2012 22:42 schreef StijnDa het volgende:
Die IF Touré statsIs wel iets voor Confetti.
Sickquote:Op maandag 13 februari 2012 22:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Al gekocht ja![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#k1plo4DebcRoW
Team nadert de perfectie
Haha inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2012 22:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Al gekocht ja![]()
Team nadert de perfectie
Attribute kaartjesquote:Op maandag 13 februari 2012 22:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Al gekocht ja![]()
Team nadert de perfectie
Neequote:Op maandag 13 februari 2012 22:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sinds wanneer![]()
IF's afrika cup was je nog bij toch?
quote:
Voor een uurtje geweest.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 13-02-2012 om 20:13:30RT @therealgraoully: IF available for Happy Hour - Barry - Mensah, Kante, Pantsil, Tamboura, Keita, Touré, K.Asamoah, Gervinho, Drogba, PEA reageer retweet
Er waren Africa Cup IF's tijdens Happy Hour (vannacht nog een rondje)quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:15 schreef psychedelicate het volgende:
[ http://img684.imageshack.us/img684/539/screenshot20120213at110.png (copy/paste deze link) ]
[ http://img52.imageshack.us/img52/2125/27548729.png (copy/paste deze link) ]
Fucking ImageShack. Copy paste de link maar (HH IFs).
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind hem wel vrij degelijk, komt makkelijk mee met silvers
Ik dacht 3 dubbele links.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:05 schreef Toefjes het volgende:
Deze vraag is al 100.000 keer gesteld, maar een LM als CAM in 4-2-3-1 krijgt toch chem 7 met 2 dubbele links en 1 enkele link?
Ik ga voor de grap de spits van New England halen, kijken hoe mn LM en RM er op reageren in mn MLS teamquote:
Futhead en database zijn kut voor prijzen, maar dat snap je onderhand toch welquote:Op maandag 13 februari 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
LAL, ik pik een speler voor 400 op die meer dan 2K waard is
FUTHEAD FU MET JE VERKEERDE PRIJZEN!!!
Het enige wat echt duidelijkheid voor mij verschaft is de staafgrafiek in ultimatedbquote:Op maandag 13 februari 2012 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Futhead en database zijn kut voor prijzen, maar dat snap je onderhand toch wel
Ultimatedb is zo vreselijk traag dat ik meer bij futhead kijk voor indicatie.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Futhead en database zijn kut voor prijzen, maar dat snap je onderhand toch wel
Handigquote:Op maandag 13 februari 2012 23:16 schreef Toefjes het volgende:
De uitslag is: 2 dubbele link en 1 enkele link is inderdaad chem 7. Zit Futhead er toch naast
Ja ergens 's nachts waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Fuck ik heb Happy Hour gemist. Komen er meer happy hours met die IF's?
Nou, kan dan IF Navas en Ronaldo eventueel in een 4-2-3-1 verwerken. Navas met IF Ariola op RB, en Fabregas op de CDM. Ronaldo met Marcelo op LB en Kaka op CDM. Kan Messi op CF en Aguero op ST.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:20 schreef Kamikazie het volgende:
Toefjes veranderd dat iets aan je team? Andere CF?
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, kan dan IF Navas en Ronaldo eventueel in een 4-2-3-1 verwerken. Navas met IF Ariola op RB, en Fabregas op de CDM. Ronaldo met Marcelo op LB en Kaka op CDM. Kan Messi op CF en Aguero op ST.
OF!!!! Ik doe dit elftal. Beetje uit verveling verzonnen...
http://www.futhead.com/12/squad/22969
Dreamteam
Neeeee. Oh laat genoeg.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:22 schreef Tim86 het volgende:
Xbox:
Down for maintenance tussen 12AM en 01.30AM Britse tijd, dus van 1 tot half 3 zometeen.
Als je er maar geen natte dromen van gaat krijgenquote:Op maandag 13 februari 2012 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, kan dan IF Navas en Ronaldo eventueel in een 4-2-3-1 verwerken. Navas met IF Ariola op RB, en Fabregas op de CDM. Ronaldo met Marcelo op LB en Kaka op CDM. Kan Messi op CF en Aguero op ST.
Dreamteam
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dreamteam
Is wel super aanvallend... En je kan ook gewoon Ramos pakken, maar weet niet of die beter is dan Iraola.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dreamteam
Ramos heb ik al gereserveerd voor de CB positie, de IF Versie dan. Wel 2 vleugelverdedigers die high attacking workrate hebben, en low defensive. Kun je wel eens lelijk weggecounterd worden. Volgens het schema moet ik nog 2 weken sparen voor ik tot het formeren over kan gaan, dus nog even tijd om na te denkenquote:Op maandag 13 februari 2012 23:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is wel super aanvallend... En je kan ook gewoon Ramos pakken, maar weet niet of die beter is dan Iraola.
Ohja.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ramos heb ik al gereserveerd voor de CB positie, de IF Versie dan. Wel 2 vleugelverdedigers die high attacking workrate hebben, en low defensive. Kun je wel eens lelijk weggecounterd worden. Volgens het schema moet ik nog 2 weken sparen voor ik tot het formeren over kan gaan, dus nog even tijd om na te denken
De balans is ver te zoeken idd, maar de namen zijn groot. Ben even aan het puzzelen voor een andere oplossing, momentje.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohja.
Dat ook nog![]()
En ook nog 2 CDM's waarvan er 1 niet kan verdedigen en de andere matig voor een CDM
In plaats van Mascherano? Die man is een heldquote:
maar dan verneuk je IF Jesus en Ronaldoquote:Op maandag 13 februari 2012 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De balans is ver te zoeken idd, maar de namen zijn groot. Ben even aan het puzzelen voor een andere oplossing, momentje.
Dan zou het zo kunnen worden:
http://www.futhead.com/12/squad/23062
IF Keitaquote:Op maandag 13 februari 2012 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De balans is ver te zoeken idd, maar de namen zijn groot. Ben even aan het puzzelen voor een andere oplossing, momentje.
Dan zou het zo kunnen worden:
http://www.futhead.com/12/squad/23062
Moet best kunnen denk ik. Higuain is ook absoluut geen CAM.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:43 schreef Maxos het volgende:
Messi als CAM is wel een verspilling, zou hem omwisselen met Higuain.
Heb even gekeken, mijne kostte 700cquote:Op maandag 13 februari 2012 23:45 schreef vandermar het volgende:
Wat is Arellano waard? 6K ofzo? Ik pik hem voor 350 op
Vooral onzichtbaar volgens mijquote:Op maandag 13 februari 2012 23:45 schreef Toefjes het volgende:
IF Keita heeft wel goede stats inderdaad! In 4-1-2-1-2 komen de vleugel middenvelders vooral meer centraal te spelen geloof ik he?
Hangt van de formatie af, maar meer dan een paar honderd coins is het neitquote:Op maandag 13 februari 2012 23:45 schreef vandermar het volgende:
Wat is Arellano waard? 6K ofzo? Ik pik hem voor 350 opmaar 3,5K
Nee helemaal niet, staan wel echt aan de zijlijn. Meestal vrij ver achter de CAM. Ze trekken alleen iets naar binnen als je de back eroverheen laat komen.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:45 schreef Toefjes het volgende:
IF Keita heeft wel goede stats inderdaad! In 4-1-2-1-2 komen de vleugel middenvelders vooral meer centraal te spelen geloof ik he?
Dan is de gok te groot denk ik. Zal het hele team moeten tracteren op een kaartje, ben je zo een ton verderquote:Op maandag 13 februari 2012 23:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vooral onzichtbaar volgens mij![]()
Maar met de workrates van Ronaldo en Navas zullen ze wel aanvallender staan.
Ik heb nog geen 4-1-2-1-2 gespeeld dit jaar.
Ik heb hem er voor 4K 12 uur lang opgezet als BINquote:Op maandag 13 februari 2012 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt van de formatie af, maar meer dan een paar honderd coins is het neit
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:50 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb iets leuks uitgevonden.
Nu kan je niet meer in de verkeerde speler trappen als st mascherano ipv messi. Gewoon op attackers zoeken, dan zoekt hij op de orginele positie. Dus als mascherano st gemaakt is, zie je hem niet. Aangezien zijn originele positie cm/cmd is.
Haha, briljant. Ik zoek steeds op attackers en dacht dat men het collectief opgegeven had Mascherano als ST er op te zettenquote:Op maandag 13 februari 2012 23:50 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb iets leuks uitgevonden.
Nu kan je niet meer in de verkeerde speler trappen als st mascherano ipv messi. Gewoon op attackers zoeken, dan zoekt hij op de orginele positie. Dus als mascherano st gemaakt is, zie je hem niet. Aangezien zijn originele positie cm/cmd is.
--------------Agueroquote:Op maandag 13 februari 2012 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is de gok te groot denk ik. Zal het hele team moeten tracteren op een kaartje, ben je zo een ton verder
Hehequote:Op maandag 13 februari 2012 23:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, briljant. Ik zoek steeds op attackers en dacht dat men het collectief opgegeven had Mascherano als ST er op te zetten
Zou UP Benzema functioneren als CAM? Aan de stats te zien zou je zeggen dat het gerust zou moeten kunnen. Nu alleen even kijken of het met de centen gaat lukken. Die IF Keita zal omgebouwd moeten worden trouwens, hij is als CAM gereleasedquote:Op maandag 13 februari 2012 23:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
--------------Aguero
Ronaldo - Messi - UP Benzema
----Xabi Alonso - IF Keita
jouw verdediging
Zoiets?
Alleen Ronaldo 7 rest 9.
Moet kunnen ja lijkt mequote:Op maandag 13 februari 2012 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou UP Benzema functioneren als CAM? Aan de stats te zien zou je zeggen dat het gerust zou moeten kunnen. Nu alleen even kijken of het met de centen gaat lukken. Die IF Keita zal omgebouwd moeten worden trouwens, hij is als CAM gereleased
Ik zie gewoon normale packs....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kijk op je webapp dan. Playerpacks zijn weer beschikbaar.
quote:
quote:
quote:
Thanks.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:05 schreef Doublepain het volgende:
“@TheRealGraoully: Yes, one hour early, so that we can squeeze it before the maintenance.”
Oh
5k ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:07 schreef Rijst het volgende:
Voor hoeveel zal ik deze erop zetten?![]()
http://www.futhead.com/12/player/7162
Ik zie er maar 1 op de markt . voor 200k
IF Gervinho - SIF Walcott - IF OXquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:14 schreef Doublepain het volgende:
Arsenal is ook een leuk team nu
Ifgerv--sifvpersie--ifwalcott
If chamberlain-- de res
De rest
Paaaaaaceeee!!!!!!!
Maar geen van alle afmakers. Dus dat heeft geen nut. Tenzij je walcott +10 shot geeft elke keerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Gervinho - SIF Walcott - IF OX
Pace
Jawel hoor, genoeg sweaty opties met die voorhoedequote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar geen van alle afmakers. Dus dat heeft geen nut. Tenzij je walcott +10 shot geeft elke keer
O op die manier, wat een kut team eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jawel hoor, genoeg sweaty opties met die voorhoede
Die is vet zeldzaamquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:07 schreef Rijst het volgende:
Voor hoeveel zal ik deze erop zetten?![]()
http://www.futhead.com/12/player/7162
Ik zie er maar 1 op de markt . voor 200k
Ik heb hen voor 6k start price erop gezet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is vet zeldzaam
Hij werd in de eerste week getransferd en zijn oude versie zie ik nu pas voor het eerst op de markt
Wat een held is dat. Kostte me 1900 coins, maar die jongen scoort aan de lopende band.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:27 schreef Doublepain het volgende:
Net een paar nemeths gepakt voor 200 coins
Hoe ziet je team eruit?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een held is dat. Kostte me 1900 coins, maar die jongen scoort aan de lopende band.Heerlijke speler.
Gozer moet minimaal 7K waard wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een held is dat. Kostte me 1900 coins, maar die jongen scoort aan de lopende band.Heerlijke speler.
Echt een held jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wacht, zit malki er ook in?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een held ja
Gouden duo met Malki ernaast. En Messaoud erachter
Ik kan hem niet vinden. Hoe kom je aan die oude versie dan, had je die nog van het begin?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb hen voor 6k start price erop gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |