ja het is een typetje hequote:Op woensdag 15 februari 2012 11:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als er iemand vervelend is, dan is Joris lam dat. Zo'n hooggehalte kakkerkillerqueenhomo die op verjaardagen hard loopt te roepen hoe vervelend saai het er is en waarom er geen leuke mensen aanwezig zijn.
Het is echt een apart wezentjequote:
hoe weet jij mijn optochtsact?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:10 schreef MisterO het volgende:
And IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIeeeaaaaai will always love UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUHUHU IAAAAAAAAI
Ga je verkleed als witnieee?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe weet jij mijn optochtsact?
Voor of na de crack?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
precies
houston we've got a problem
quote:
ik ga niet als look a like, vooral in het witquote:
Hoe kan men dan herkennen dat je Whitney bent?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ga niet als look a like, vooral in het wit
het is in de opdocht ik heb een tekst met wit niequote:Op woensdag 15 februari 2012 12:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoe kan men dan herkennen dat je Whitney bent?
Uiteraard.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:50 schreef Cavalinho het volgende:
Dat denken ze dan, he, als ze TMM horen zingen.
Is er naast Witte nie nog plaats voor een Witte geit?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
precies
houston we've got a problem
voor jou is er altijd plaatsquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is er naast Witte nie nog plaats voor een Witte geit?
ja en wie moet dan achteraf de zooi opruimenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik doelde er meer op dat je dan een witte geit ging lenen bij Dierenrijk en dat je die dan ff een paar dagen bij mij laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |