quote:Op maandag 13 februari 2012 18:54 schreef robertapeldoorn het volgende:
(ik ga niet precies zeggen wat ik tweette, en welke school, omdat ik geen zin heb in meer gezeur).
quote:Robert ¦ 16 jaar ¦ Deltion College ¦ PAV10 ¦ Podium&evenemententechniek ¦ Metal ¦ Friends 3
Je hebt het zelf ooit ingevuld.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:14 schreef robertapeldoorn het volgende:
Wilt modje graag me persoonlijke info verwijderen (;. Heb geen zin in meer gezeur.
Eh, die heb je hier zelf in je profiel gezet?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:06 schreef robertapeldoorn het volgende:
Nee, ik heb niets met die ontruiming te maken. En Peter, hoe snel vind je me twitter (graag PB)?
Nu wel ineens dit andersquote:
quote:De tweets van @robertvlienden zijn afgeschermd.
Enkel bevestigde volgers hebben toegang tot de tweets en het profiel van @robertvlienden. Je moet een aanvraag sturen voordat je dit account kunt volgen.
Hahaquote:Op maandag 13 februari 2012 19:22 schreef igottagun het volgende:
via gogole cache kunnen we ook nog wel al z'n tweets lezen
Zonder dat wij de exacte tweet weten, kunnen we moeilijk een inschatting maken he...quote:Op maandag 13 februari 2012 19:24 schreef robertapeldoorn het volgende:
Dus, verder is dit wel een serieus topic. Dus ik wil graag serieuze reacties.
Of jij bent eens verstandig en denkt na voordat je iets tweet.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:25 schreef robertapeldoorn het volgende:
Of jullie doen niet zo kinderachtig...En reageren verder serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |