quote:Op maandag 13 februari 2012 22:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is dat toevallig Pane e Tulipane?
Reken ik goed.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Girl With The Dragon Tattoo?
Had ik ook goed gerekendquote:
Eh, jij?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, wie stelt er nu een vraag die ik kan beantwoorden?
Ja, we blijven aan de gang smiechtquote:Op maandag 13 februari 2012 23:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, wie stelt er nu een vraag die ik kan beantwoorden?
quote:• Post je het antwoord en geen nieuwe vraag binnen 1 uur na toekenning van een punt, dan ben je uitgesloten van meedoen aan de eerstopvolgende vraag.
Hmmm... en nu? Votes?quote:
Allemaal fout. Ze hadden allemaal een nominatie, zonder te winnen.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:45 schreef FireFox1 het volgende:
2 = Hillary Swank?
3 = Nicole Kidman?
4 = Cee Lo Green?
BAFTA's niet gevolgd.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Allemaal fout. Ze hadden allemaal een nominatie, zonder te winnen.
Volgens mij is Halle Barry een stuk lichter van kleur...quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:02 schreef houdjemond het volgende:
Die vrouw van Will Smith,
Kate Winslet?![]()
Keira Kneightly
En, doe eens gek ; Willie Burton
Idem. Ik lees alleen over de Oscar winnaars. De rest (en het hele gedoe daaromheen) interesseert me geen fluit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:03 schreef houdjemond het volgende:
En om heel eerlijk te zijn volg ik de Bafta's, zeg maar, nooit
-schud handje, maar we mogen niet slijmen :$-quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Idem. Ik lees alleen over de Oscar winnaars. De rest (en het hele gedoe daaromheen) interesseert me geen fluit.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
-schud handje, maar we mogen niet slijmen-
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
-schud handje, maar we mogen niet slijmen :$-
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
jessicca chastain, carey mulligan? en die van the help?
Niet in de categorieën die ik noemdequote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zelfs de dean uit Community was genomineerd voor een Bafta (en een Oscar trouwens ook, daar zelfs een serieuze kans op winst).
quote:His first lead role was in the low-budget sci-fi film The Blob (1958), quickly followed by roles in The Great St. Louis Bank Robbery (1959) and Never So Few (1959).
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
steve mcqueeen en dat is vast ook meneer rechts
Ik vond het meer een half puntje waard voor het proberen.. toch met dubbel O?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
Voor het fout schrijven van de naam hoor je eigenlijk minpunten te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |