Dat kost me dan een dag vrij nemen, 2x treinkaartje, ben ik er heel even, moet ik vanavond weer terug, moet morgen ook gewoon weer werken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:12 schreef amaranta het volgende:
Ik snap ook niet dat je geen vrij hebt genomen. Ik zou dit vrij urgent vinden hoor....
Heb het ook aangemaakt om op Facebook te plaatsen, zodat ik een linkje heb, hoop dat ik via via iets kan vinden. Ken wel 1 iemand, maar dat is een alleenstaande moeder in de bijstand met een kindje van 1, is dat zekerheid van inkomen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:13 schreef AnneX het volgende:
Verhuren doe je sowieso aan mensen die je via -via kent.
Het is enige vorm van sociale controle.
Er zijn altijd mensen in de buurt die op zijn naar huurruimte, daar hoef je de markt niet voor te testen.
Alhoewel ik mij kan voorstellen dat je nieuwsgierig bent.
Succes.
Precies, dit dus. Mijn ouders kunnen vanmiddag/vanavond kijken en ik ga morgen heen. Heb genoeg kosten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:14 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Wat kan hij doen daar behalve de schade inspecteren? Hij gaat dit weekend toch al?
Mja, snap ik, maar toch.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:14 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat kost me dan een dag vrij nemen, 2x treinkaartje, ben ik er heel even, moet ik vanavond weer terug, moet morgen ook gewoon weer werken.
Heb niet zoveel vrije dagen meer (vanwege verhuizing naar een goedkoper appartement) en het is nog maar Maart.
Nou, gewoon daar zijn op de dat dat die mensen weg gaan. De sleutel in ontvangst nemen. Direct andere sloten erop zetten... dat soort dingen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:14 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Wat kan hij doen daar behalve de schade inspecteren? Hij gaat dit weekend toch al?
Alles is uit handen gegeven, die dingen gaan via deurwaarder etc.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, gewoon daar zijn op de dat dat die mensen weg gaan. De sleutel in ontvangst nemen. Direct andere sloten erop zetten... dat soort dingen.
Weet niet. Als ik JDx was, dan had ik vanmorgen de allereerste trein genomen, of gisteravond de laatste al..
Het staat op Facebook/Twitter van mij en bekenden, mijn ouders hebben alle kennissen gevraagd of ze nog kinderen hebben die uit huis willen etc, half de stad weet dat ik huurders zoek inmiddels.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:13 schreef AnneX het volgende:
Verhuren doe je sowieso aan mensen die je via -via kent.
Het is enige vorm van sociale controle.
Er zijn altijd mensen in de buurt die op zijn naar huurruimte, daar hoef je de markt niet voor te testen.
Alhoewel ik mij kan voorstellen dat je nieuwsgierig bent.
Succes.
De werkgever dan ook nabellen of die persoon uberhaubt er wel werkt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:13 schreef JDx het volgende:
[..]
Daar ben ik nog over aan het nadenken, sowieso de volgende dingen:
- werkgeversverklaring
- minimaal inkomen van .... bruto
- 2 maanden borg
- niet inclusief, maar exclusief verhuren (gas/elektra enzo moeten ze zelf regelen)
- bankafschrift misschien?
Zeg het maar...
quote:Wanneer u de woning wenst te accepteren dient u ons ter beoordeling de
>
>>> volgende documenten aan te leveren; origineel ingevuld uitgebreid
>
>>> inschrijfformulier (zie bijgevoegd document), originele
>
>>> werkgeversverklaring, recente jaaropgave, kopie recente loonstrook,
>
>>> kopie
>
>>> bankafschrift met vermelding laatste salarisstorting, origineel
>
>>> uitreksel
>
>>> van het Bevolkingsregister (niet ouder dan 3 maanden),
>
>>> hypotheekhouderverklaring of een originele verhuurderverklaring of
>>> een
>
>>> kopie van de voorlopige verkoopakte en een kopie van een geldig
>
>>> legitimatiebewijs.
>
>>>
>
>>> * alle documenten dienen origineel toegezonden te worden per post. En een redelijke inkomenseis.
Yep, plus de maand februari ook nog proberen te verhalen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:49 schreef Basp1 het volgende:
Je weet nu wat je moet doen met de borg, die wordt vanwege het in redelijke staat van opleveren van de woning ook compleet geconfisceerd door jou. Zo weer 900 euro bij die uitvreters hun rekening erbij.
En de eerste 8 dagen van maart ook niet te vergeten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Yep, plus de maand februari ook nog proberen te verhalen.
Maar goed, ze zijn eruit.
Ja vlak voor de ontruiming zijn ze vrijwillig vertrokken, ze hebben dus echt tot het laatste uur zitten rekken, ze wisten precies hoe lang ze er konden blijven blijkbaar.
Op FOK! mag het niet maar er zijn talloze oplichtingsites inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:47 schreef kovenant het volgende:
nu dat ze eruit zijn en je wer toegang hebt ,
is er dan niet een manier om de naam bekend te maken zodat toekomstige huurders hier nooit mee in zee kunnen gaan ?
Ik weet niet of jij weleens naar Opgelicht kijkt maar daar zie je meestal mensen met een heel vlotte babbel die heel betrouwbaar op mensen overkomen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:02 schreef JDx het volgende:
Tien minuten geleden m'n huis op Speurders gezet (aangezien Marktplaats 20 euro voor 28 dagen vraagt). Om even te kijken hoe de huurmarkt er nu bij staat daar. Nu al een reactie:
[..]
Ik pas nu wel op dat het een beetje normale mensen zijn. Wat wonen er toch veel mensen die niet eens normaal Nederlands kunnen daar... en ja dat associeer ik nu met moeilijke mensen helaas.
Prima, haal hem nu maar weer ervanaf.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:24 schreef JDx het volgende:
Om te kijken of er vraag naar is, wilde even weten of ik veel reactie kreeg, zo ja, dan weet ik dat ik niet teveel vraag, ook om evevntueel te weten wat ik bij een makelaar kan vragen of via via, heb inmiddels al 2 bekenden die interesse hebben via FB.
Waarom, heb daar een mooie verzameling van plaatjes, info en prijs. Daar link ik iedereen naartoe vanaf FB/Twitter etc.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima, haal hem nu maar weer ervanaf.
Omdat je louche personen aantrekt op die sites.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:29 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom, heb daar een mooie verzameling van plaatjes, info en prijs. Daar link ik iedereen naartoe vanaf FB/Twitter etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |