abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108529847
Even de nieuwe datum opnieuw opgezocht, ik was 'm kwijt... 8 maart dus. Nog even volhouden.
pi_108554719
Fe2O3, ze zullen best niet gaan morren, maar als je ergens geen executoriale titel voor hebt, wordt het verhalen middels al knap lastig (en zo te horen gaan TS's ex-huurders niet vrijwillig betalen). Vooral ook omdat deurwaarders een eigen tuchtrecht hebben, en ook niet zitten te wachten op klachten.
pi_108702314
Huurders zijn veroordeeld tot o.m het betalen van de achterstand t/m januari. Dat kan de deurwaarder incasseren. Wel slordig van die advocaat dat die geen huur vanaf februari t/m datum ontruiming heeft gevorderd. Beetje slordig zelfs. Nu moet je weer naar de rechter om vonnis te halen vanaf februari.
  maandag 5 maart 2012 @ 11:56:37 #129
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_108736358
Nog 3 nachtjes slapen ^^
Dum de dum
pi_108736596
Ben al aan het aftellen ;)
  maandag 5 maart 2012 @ 12:26:30 #131
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_108737383
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 12:03 schreef JDx het volgende:
Ben al aan het aftellen ;)
Wij ook, hoor *O* :D .
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  maandag 5 maart 2012 @ 17:03:56 #132
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_108746757
Ook hier aan het duimen dat alles goed zal verlopen en ze het huis hopelijk netjes zullen achterlaten.
Ook hoi !
pi_108746847
Voor zover ik weet is het donderdag zo ver en ik ga er vrijdag heen, ben benieuwd.
pi_108746917
de borg van leiden wel ontvangen, die 800 nogwat?
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_108747276
Yep, dat is afgerond, die laatste paar +/- 150 euro helaas nooit gekregen, schoonmaakkosten + reparaties, maar we hebben dat maar gewoon gelaten voor wat het was. Ondanks dat ik op papier heb dat het goed achtergelaten is.
pi_108837697
Godver, mijn ma was er vandaag langsgefietst en daar stond dus hun auto inclusief aanhanger. Zul je zien dat ze morgen verdwenen zijn, auto weg, inboedel weg, niks om in beslag te nemen. De auto die ze dus gekocht hebben terwijl ze daar woonden.

Nu had ik liever gehad dat ze er morgen hardhandig werden uitgeflikkerd. Hoe weten ze nou straks waar die mensen wonen? Godver als ik dit wist was ik ze gaan achtervolgen ofzo.

Ze hebben het dus echt tot op de laatste dag uitgesteld. Misbruik gemaakt tot op de laatst mogelijke dag.
  woensdag 7 maart 2012 @ 21:01:23 #137
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_108838774
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:42 schreef JDx het volgende:
Godver, mijn ma was er vandaag langsgefietst en daar stond dus hun auto inclusief aanhanger. Zul je zien dat ze morgen verdwenen zijn, auto weg, inboedel weg, niks om in beslag te nemen. De auto die ze dus gekocht hebben terwijl ze daar woonden.

Nu had ik liever gehad dat ze er morgen hardhandig werden uitgeflikkerd. Hoe weten ze nou straks waar die mensen wonen? Godver als ik dit wist was ik ze gaan achtervolgen ofzo.

Ze hebben het dus echt tot op de laatste dag uitgesteld. Misbruik gemaakt tot op de laatst mogelijke dag.
Huis in de gaten houden geen optie vanaf morgenochtend? :') Zodat je ze iig kunt aanspreken? Hoe moeten ze verder de sleutel bij je inleveren?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  Vis een optie? woensdag 7 maart 2012 @ 21:03:23 #138
70532 loveli
N
pi_108838896
Ze gaan iig weg. Huurders eruit, vlag uit.
crap in = crap out
pi_108838920
quote:

Een deurwaarder kan gewoon een GBA-check doen. Als ze zich ergens in Nederland inschrijven en hun personalia zijn bekend, zijn ze te achterhalen.
pi_108838989
quote:

Heb zelf op een deurwaarders kantoor gewerkt en als je de vordering bij hun neerlegt kunnen zij weer via het GBA achterhalen waar die mensen wonen (zitten natuurlijk wel weer kosten aan verbonden)

ook zijn er behalve inboedel nog verschillende andere beslagen van toepassing

- Voertuig (als die ook bij RDW op hun naam staat) en dan zullen ze dus bij het nieuwe GBA adres langsgaan
- Bankbeslag waarbij ze beslag leggen op de bankrek. van de debiteur neem aan dat jij het bankrek. nummer kan leveren en anders zijn er andere manieren waarop deurwaarders daar achter komen....
- loonbeslag/uitkeringsbeslag waarbij ze dan alleen nog maar kunnen leven van het bestaansminimum

weet natuurlijk niet in hoeverre je dit ook echt wil doorvoeren gezien dat hier wel veel kosten mee gemoeid zullen zijn..
pi_108839090
We gaan natuurlijk alles proberen te verhalen, het gaat om meer dan 5000 euro.
pi_108839153
quote:

Laat het gaan :).
Je hebt je dit hele godvergeten (ruime) half jaar zo groot gehouden. Hou dat zo.
Ik hoop echt heel hard voor je dat de boel straks wel goed loopt. Opeens een koper voor je huis op de stoep staat, ofzo.

Wat ben je van plan eigenlijk? Opnieuw verhuren?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108839164
Ik zou ze zelf wel achterna gaan als ik de middelen had. Je hebt een gerechtelijke uitspraak en dus is de kans groot dat het geld (met enige moeite) te verhalen valt. Tenzij je echt denkt dat het kale kippen zijn, maar dat lijkt niet het geval.
pi_108839265
Zelfs al zou het niet om zo'n groot bedrag gaan, dit soort volk moet leren dat ze niet overal mee wegkomen.
  woensdag 7 maart 2012 @ 21:15:11 #145
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_108839613
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou ze zelf wel achterna gaan als ik de middelen had. Je hebt een gerechtelijke uitspraak en dus is de kans groot dat het geld (met enige moeite) te verhalen valt. Tenzij je echt denkt dat het kale kippen zijn, maar dat lijkt niet het geval.
Als er geen beroep is ingesteld en het vonnis onherroepelijk is, dan heeft JDx 20 jaar de tijd om z'n centen te halen. In die tijd kan er een hoop gebeuren. De rente loopt gewoon door en de deurwaarderkosten kan ie ook gewoon hen aanrekenen.

Heerlijke gedachte om te weten dat die twee best eens een keer uit elkaar kunnen gaan en beide een nieuwe relatie vinden. Om vervolgens totaal onverwacht een deurwaarder aan de deur te krijgen die loonbeslag legt, de auto in beslag neemt en meneer of mevrouw z'n nieuwe wederhelft mag uitleggen waarom dat allemaal gebeurt.
Ook hoi !
pi_108839832
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:15 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Als er geen beroep is ingesteld en het vonnis onherroepelijk is, dan heeft JDx 20 jaar de tijd om z'n centen te halen. In die tijd kan er een hoop gebeuren. De rente loopt gewoon door en de deurwaarderkosten kan ie ook gewoon hen aanrekenen.

Heerlijke gedachte om te weten dat die twee best eens een keer uit elkaar kunnen gaan en beide een nieuwe relatie vinden. Om vervolgens totaal onverwacht een deurwaarder aan de deur te krijgen die loonbeslag legt, de auto in beslag neemt en meneer of mevrouw z'n nieuwe wederhelft mag uitleggen waarom dat allemaal gebeurt.
hihi ja stiekem vind ik dit ook een fijne gedachte, word altijd zo misselijk van dit soort mensen. Heb het op mijn werk ook zo vaak gezien.. en soms wel t zelfde stel die dat dan 3 of 4x flikt..
  woensdag 7 maart 2012 @ 21:19:44 #147
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_108839899
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:09 schreef Isegrim het volgende:
Zelfs al zou het niet om zo'n groot bedrag gaan, dit soort volk moet leren dat ze niet overal mee wegkomen.
Zolang er geen aangifte volgt, komen ze hier mee weg en trekken ze gewoon weer het huis in van hun volgende slachtoffer die ook financieel het schip in gaat.

Vraagje aan JDx: staan deze mensen ingeschreven op jouw adres? Zoja, zorg dat dit na vertrek zo snel mogelijk opgelost wordt. Anders loopt jouw nieuwe huurder dadelijk het gevaar dat er continue deurwaarders op de stoep staan voor ze.
Ook hoi !
pi_108840987
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 21:19 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Zolang er geen aangifte volgt, komen ze hier mee weg en trekken ze gewoon weer het huis in van hun volgende slachtoffer die ook financieel het schip in gaat.

Vraagje aan JDx: staan deze mensen ingeschreven op jouw adres? Zoja, zorg dat dit na vertrek zo snel mogelijk opgelost wordt. Anders loopt jouw nieuwe huurder dadelijk het gevaar dat er continue deurwaarders op de stoep staan voor ze.
Je kunt hier nergens aangifte van doen. Is puur civiel, dit.
pi_108843822
Maar goed, nu maar eens een plan maken hoe ik die 5000 euro terug ga betalen aan mijn ouders, denk zelf aan 200 euro per maand de komende 2 jaar, pffff zie daar wel tegen op, elke maand 200 euro inleveren.

En dan een plan maken hoe ik er vanaf 1 april nette huurders in krijg.
  woensdag 7 maart 2012 @ 22:27:10 #150
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_108844008
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:23 schreef JDx het volgende:
Maar goed, nu maar eens een plan maken hoe ik die 5000 euro terug ga betalen aan mijn ouders, denk zelf aan 200 euro per maand de komende 2 jaar, pffff zie daar wel tegen op, elke maand 200 euro inleveren.

En dan een plan maken hoe ik er vanaf 1 april nette huurders in krijg.
5000? :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')