Huis in de gaten houden geen optie vanaf morgenochtend?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:42 schreef JDx het volgende:
Godver, mijn ma was er vandaag langsgefietst en daar stond dus hun auto inclusief aanhanger. Zul je zien dat ze morgen verdwenen zijn, auto weg, inboedel weg, niks om in beslag te nemen. De auto die ze dus gekocht hebben terwijl ze daar woonden.
Nu had ik liever gehad dat ze er morgen hardhandig werden uitgeflikkerd. Hoe weten ze nou straks waar die mensen wonen? Godver als ik dit wist was ik ze gaan achtervolgen ofzo.
Ze hebben het dus echt tot op de laatste dag uitgesteld. Misbruik gemaakt tot op de laatst mogelijke dag.
Een deurwaarder kan gewoon een GBA-check doen. Als ze zich ergens in Nederland inschrijven en hun personalia zijn bekend, zijn ze te achterhalen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:42 schreef JDx het volgende:
Godver, mijn ma was er vandaag langsgefietst en daar stond dus hun auto inclusief aanhanger. Zul je zien dat ze morgen verdwenen zijn, auto weg, inboedel weg, niks om in beslag te nemen. De auto die ze dus gekocht hebben terwijl ze daar woonden.
Nu had ik liever gehad dat ze er morgen hardhandig werden uitgeflikkerd. Hoe weten ze nou straks waar die mensen wonen? Godver als ik dit wist was ik ze gaan achtervolgen ofzo.
Ze hebben het dus echt tot op de laatste dag uitgesteld. Misbruik gemaakt tot op de laatst mogelijke dag.
Heb zelf op een deurwaarders kantoor gewerkt en als je de vordering bij hun neerlegt kunnen zij weer via het GBA achterhalen waar die mensen wonen (zitten natuurlijk wel weer kosten aan verbonden)quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:42 schreef JDx het volgende:
Laat het gaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:42 schreef JDx het volgende:
Als er geen beroep is ingesteld en het vonnis onherroepelijk is, dan heeft JDx 20 jaar de tijd om z'n centen te halen. In die tijd kan er een hoop gebeuren. De rente loopt gewoon door en de deurwaarderkosten kan ie ook gewoon hen aanrekenen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou ze zelf wel achterna gaan als ik de middelen had. Je hebt een gerechtelijke uitspraak en dus is de kans groot dat het geld (met enige moeite) te verhalen valt. Tenzij je echt denkt dat het kale kippen zijn, maar dat lijkt niet het geval.
hihi ja stiekem vind ik dit ook een fijne gedachte, word altijd zo misselijk van dit soort mensen. Heb het op mijn werk ook zo vaak gezien.. en soms wel t zelfde stel die dat dan 3 of 4x flikt..quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als er geen beroep is ingesteld en het vonnis onherroepelijk is, dan heeft JDx 20 jaar de tijd om z'n centen te halen. In die tijd kan er een hoop gebeuren. De rente loopt gewoon door en de deurwaarderkosten kan ie ook gewoon hen aanrekenen.
Heerlijke gedachte om te weten dat die twee best eens een keer uit elkaar kunnen gaan en beide een nieuwe relatie vinden. Om vervolgens totaal onverwacht een deurwaarder aan de deur te krijgen die loonbeslag legt, de auto in beslag neemt en meneer of mevrouw z'n nieuwe wederhelft mag uitleggen waarom dat allemaal gebeurt.
Zolang er geen aangifte volgt, komen ze hier mee weg en trekken ze gewoon weer het huis in van hun volgende slachtoffer die ook financieel het schip in gaat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:09 schreef Isegrim het volgende:
Zelfs al zou het niet om zo'n groot bedrag gaan, dit soort volk moet leren dat ze niet overal mee wegkomen.
Je kunt hier nergens aangifte van doen. Is puur civiel, dit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zolang er geen aangifte volgt, komen ze hier mee weg en trekken ze gewoon weer het huis in van hun volgende slachtoffer die ook financieel het schip in gaat.
Vraagje aan JDx: staan deze mensen ingeschreven op jouw adres? Zoja, zorg dat dit na vertrek zo snel mogelijk opgelost wordt. Anders loopt jouw nieuwe huurder dadelijk het gevaar dat er continue deurwaarders op de stoep staan voor ze.
5000?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:23 schreef JDx het volgende:
Maar goed, nu maar eens een plan maken hoe ik die 5000 euro terug ga betalen aan mijn ouders, denk zelf aan 200 euro per maand de komende 2 jaar, pffff zie daar wel tegen op, elke maand 200 euro inleveren.
En dan een plan maken hoe ik er vanaf 1 april nette huurders in krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |