Grapjasquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:47 schreef IvanTower het volgende:
Heb een micropenis, ik post geen sexy pics
Je lichaam ziet er best fucked up uit nu. Of lag dat aan de foto?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
Train je nog choco? Of hoe zit dat nu met jou?
Rugspieren uitvouwen, soort van. Kan dat alleen nog niet echt goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je lichaam ziet er best fucked up uit nu. Of lag dat aan de foto?
Ah oke, dat ziet er al normaler uit. Maar ben je nu niet breder dan dat je lang bent?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Rugspieren uitvouwen, soort van. Kan dat alleen nog niet echt goed.Relaxed ziet het er anders uit, ofcourse. http://cl.ly/EBGz/Screen%(...)%2011.06.09%20PM.png
Verder ben ik geen koelie, huidskleur = belichting.
Correct.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke, dat ziet er al normaler uit. Maar ben je nu niet breder dan dat je lang bent?
Ik houd mijzelf fit door te worstelen met tijgers en leeuwen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
Train je nog choco? Of hoe zit dat nu met jou?
http://tinychat.com/metontblotetorsoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:52 schreef Phantomesse het volgende:
Hola!
Ik word oud. Ook verveel ik me, ik wil lezen maar het duurt nog een uur of 6 voor ik dit boek uit heb en ik moet niet te laat slapen, tc anyone?
Ik heb in groep 4 iemand met een schep geslagen, telt dat ook?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef .C het volgende:
Heb je vechtervaring, Panzer?
Je hebt natuurlijk weinig aan zo'n fysiek als je met één klap neergaat.
Jawel hij heeft er wel iets aan. Hij ziet er 10x beter uit dan voor hij begon met trainen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef .C het volgende:
Heb je vechtervaring, Panzer?
Je hebt natuurlijk weinig aan zo'n fysiek als je met één klap neergaat.
Waar heb je 'm besteld dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:27 schreef tliciouz het volgende:
Dit is een grapje mag ik hopen, mijn xbox zou vandaag verzonden worden, nu kijk ik staat er 16-2.
Durf te wedden dat er morgen staat 17-2, klotezooi. Ik wil simsen.
Bij bol , en nee ik speelde altijd in het weekend bij LasTeR, maar wou er graag zelf een.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar heb je 'm besteld dan?en je hebt toch al een xbox huh?
Hoezo niet in de winkel¿ Kan je em gelijk meenemenquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij bol , en nee ik speelde altijd in het weekend bij LasTeR, maar wou er graag zelf een.
Meh ik heb gister ook 2 spellen besteld bij bol die krijg ik wel vandaag binnen maar toen met m'n wii duurde het ook 3 dagen en dan zogenaamd voor 22.30 besteld morgen in huis, meh.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij bol , en nee ik speelde altijd in het weekend bij LasTeR, maar wou er graag zelf een.
spellen moet je halen bij amazon.co.ukquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh ik heb gister ook 2 spellen besteld bij bol die krijg ik wel vandaag binnen maar toen met m'n wii duurde het ook 3 dagen en dan zogenaamd voor 22.30 besteld morgen in huis, meh.
nee was fikse kortingquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:42 schreef wise het volgende:
[..]
spellen moet je halen bij amazon.co.uk
kan soms wel eens 10 tot 15 euro verschil hebben dan hier in NL
owh okquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee was fikse kortingbovendien ben ik al jaren tevreden met www.bol.com, ook mn laptop etc daar besteld
Omdat ik daarvoor naar de stad moet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:35 schreef wise het volgende:
[..]
Hoezo niet in de winkel¿ Kan je em gelijk meenemen
duidelijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik daarvoor naar de stad moet.
asos, en ik dacht dat hm ook zoiets hadquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:43 schreef Gridlok het volgende:
waar zou ik zo'n trui kunnen kopen?
[ afbeelding ]
kringloop ofzo?
The biiiiiig lebowski!quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:43 schreef Gridlok het volgende:
waar zou ik zo'n trui kunnen kopen?
[ afbeelding ]
kringloop ofzo?
Nodig voor carnaval, ik ga als the dude.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
The biiiiiig lebowski!
maar idd, h&m verkoopt nu veel opatruien met dat hipster tijdperk nu opeens
Heb je de baard al?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nodig voor carnaval, ik ga als the dude.
ga zo;quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nodig voor carnaval, ik ga als the dude.
Fok dat ik zat driemaal met Mitchell de manager in de busquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zit je ineens met Negativ in tram 12.
Duidelijke winnaar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:38 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb bij Steen in de trein gezeten.
Carnaval? Hurr hurr hurrquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:40 schreef tliciouz het volgende:
Zo blij als jullie zijn zijn mensen ook als ze bij mij in de trein gezeten hebben.
Die zijn gewoon blij dat ze konden uitstappen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:40 schreef tliciouz het volgende:
Zo blij als jullie zijn zijn mensen ook als ze bij mij in de trein gezeten hebben.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:42 schreef .C het volgende:
[..]
Die zijn gewoon blij dat ze konden uitstappen.
BAM!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:42 schreef .C het volgende:
[..]
Die zijn gewoon blij dat ze konden uitstappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |