Deze romanticusquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:29 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga een roos in mijn plasbuis steken en dan een foto maken. Met doorns en al.
Wie een roos wilt moet maar PMen.
Ik wil wel een foto van je als je in het ziekenhuis ligt zometeenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:29 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga een roos in mijn plasbuis steken en dan een foto maken. Met doorns en al.
Wie een roos wilt moet maar PMen.
Sorry schat, vrijdag kom ik langs met de chocoladefondue en stukjes aardbei en banaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja echt super lievvv![]()
Hoopte alleen dat je 'm zelf zou brengen![]()
De banaan liever niet in stukjesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sorry schat, vrijdag kom ik langs met de chocoladefondue en stukjes aardbei en banaan.
Nog eisen ook nog.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
De banaan liever niet in stukjes
Zolang je de chocola er maar van af liktquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Niets, wil ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En wat heeft LasteR voor liefs gedaan?
Nee waarom zou ik? Ik vind Valentijn onzin.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, en na afloop janken dat hij niets heeft gedaan
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, en na afloop janken dat hij niets heeft gedaan
Echt iedereen volgens mij, heb nog geen pro-valentijners gehoord vandaagquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Ah, ook anti-valentijn dus? Niks mis mee![]()
Ik wel, heel mijn facebook staat er vol mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt iedereen volgens mij, heb nog geen pro-valentijners gehoord vandaag
Mjah, ik vind niet dat valentijn een excuus hoort te zijn om lief te doen of om liefde op te biechtenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt iedereen volgens mij, heb nog geen pro-valentijners gehoord vandaag
Zeggen dat ze niet om Valentijn geven en zich 's avonds jankend volproppen met B&J cookie.quote:
Volproppen met B&J doe ik wel, maar dat heeft niets met Valentijn te maken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zeggen dat ze niet om Valentijn geven en zich 's avonds jankend volproppen met B&J cookie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Zie hier mijn plannen voor vanavondquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zeggen dat ze niet om Valentijn geven en zich 's avonds jankend volproppen met B&J cookie.
not another teen moviequote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Van welke film was dit ookalweer?
[..]
Ah, ook anti-valentijn dus? Niks mis mee![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja dacht ik idd alWat een kankerfilm
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb gewoon nog geen enkele liefdesverklaring op FOK! ontvangen vandaag.Heb je mijn liefdesbrief nog steeds niet ontvangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Whehe, waarschijnlijk wel, maar gewoon blijven proberenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:24 schreef tliciouz het volgende:
Ik sta op het punt om 3 of 4 paar pumps te bestellen, alleen internetbankieren werkt niet. Zal dat een hint zijn?
Jij en internetshoppen is een evil combiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:24 schreef tliciouz het volgende:
Ik sta op het punt om 3 of 4 paar pumps te bestellen, alleen internetbankieren werkt niet. Zal dat een hint zijn?
Nope, tijd voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb je mijn liefdesbrief nog steeds niet ontvangen?
Kan ze van de andere 2 niet kopiëren , maar ik zit te twijfelen. Is een Engelse site en de schoenen zijn daar zo goedkoopquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, waarschijnlijk wel, maar gewoon blijven proberen![]()
Pics?
Ik moet echt iemand hebben die mijn pinpas bij zich houd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij en internetshoppen is een evil combi
Oh wauwquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan ze van de andere 2 niet kopiëren , maar ik zit te twijfelen. Is een Engelse site en de schoenen zijn daar zo goedkoopen er staan er honderden op en elk paar in 20 verschillende kleurtjes.
Sowieso deze in 2 kleurtjes.
[ afbeelding ]
35 maar!? Welke sitequote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:08 schreef tliciouz het volgende:
35 pond Jumi, ze hebben ook fake Lita's. Maar die trek ik toch nooit aan.
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:50 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb net valentijn gevierd met mijn pik en linkerhand, nu nog lekker fusilli met kaas uit de pan eten en ik ben een kanker gelukkig mens
Dank je wel!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:15 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
En beterschap tli.Leuke schoenen ook.
Jumi, wat vind je van die roze in de mail van 80sPurple? Vond ik mooi.
[ afbeelding ]
Nice! Zometeen even checkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:15 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
En beterschap tli.Leuke schoenen ook.
Jumi, wat vind je van die roze in de mail van 80sPurple? Vond ik mooi.
[ afbeelding ]
Morgen komt mijn xdoos binnen, non stop mw3quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:21 schreef Chocolatebear het volgende:
Tijd voor MW3, come at me bro's.
echt¿quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Morgen komt mijn xdoos binnen, non stop mw3
Nice.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Morgen komt mijn xdoos binnen, non stop mw3
okquote:
Haal terug dan je xdoos, kunnen we gamen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nice.Mijn Xbox heb ik aan mijn neef uitgeleend. Ik ga binnenkort wat oude Xbox games verkopen en dan een nieuwe game halen, not sure welke though.
Ik ben echt teringslecht in shooters op een console.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haal terug dan je xdoos, kunnen we gamen.Ik houd alleen van shooters verder speel ik eigenlijk niets. Ja alleen GTA en Skyrim soms. En sims beestenbende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |