SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers tot topic #100.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
Ja en waar neuk je dan mee? Niet met de kontjes hoop ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:33 schreef Ethanolic het volgende:
De twee meest belangrijke dingen in het leven, allebei in 1 TT.![]()
Alsof sex het belangrijkste isquote:Op maandag 13 februari 2012 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en waar neuk je dan mee? Niet met de kontjes hoop ik.
En dat wel trouewns.
Deathlift or Die.![]()
Mijn moeder komt zo terug uit Praag meet een shitload aan cadeautjes voor mij
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Why not?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en waar neuk je dan mee? Niet met de kontjes hoop ik.
Tevens onterechte haat van Vasje richting Sala's pics. Die vormen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
en dan heb ik het niet over doggystylequote:Op maandag 13 februari 2012 17:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Why not?
Tevens onterechte haat van Vasje richting Sala's pics. Die vormen.
Niks mis met d'r vormen, maar dat gezicht vol met makeup![]()
![]()
Haatquote:Op maandag 13 februari 2012 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
en dan heb ik het niet over doggystyle
Niks mis met d'r vormen, maar dat gezicht vol met makeup![]()
![]()
Eens wel.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Niks mis met d'r vormen, maar dat gezicht vol met makeupThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Oh maar volgensmij had ik dat toch al vaker gezegd?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:39 schreef tliciouz het volgende:
Weten we ook meteen wat Vas haar voorkeuren zijn.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is allemaal met één hand gepost.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Oh dat weet ik niet, eerste keer dat ik dit ziequote:Op maandag 13 februari 2012 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh maar volgensmij had ik dat toch al vaker gezegd?
All good things are wild and free.![]()
Ze viel en toen gebeurde hetquote:Op maandag 13 februari 2012 17:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je eerste keer viel niet lekker?.
![]()
Auquote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze viel en toen gebeurde het.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Alsof ik dat ooit zou proberenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je eerste keer viel niet lekker?
Wat is er mis met normaal neuken?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: