quote:
mijn zusje bowlt beter dan ik en die gooit die bal maar gewoon zonder te kijkenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dan kunnen we dus concluderen dat we allemaal geen goeie bowler zijn hier in de SC
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn zusje bowlt beter dan ik en die gooit die bal maar gewoon zonder te kijken
Ze had ook strike na strike, ze smeet die bal gewoon op de baan en liep weg zonder te kijkenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh man en het allerergste, dan heb je het al ijskoud en dan ga je plassen en dan bevries je zowat aan de wcbril vast![]()
![]()
![]()
Nah, dan doe jij gewoon arty zonder ook maar een blik op je papier te werpen! Beat that!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn zusje bowlt beter dan ik en die gooit die bal maar gewoon zonder te kijken
Het is een eend, mooi he!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah, dan doe jij gewoon arty zonder ook maar een blik op je papier te werpen! Beat that!
dan is in je broek zeiken warmer denk ikquote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Echt, en die houten trapleuning hier, en die deurklinken, gewoon niet te doen vandaag![]()
Maar serieus, die wc bril, dat is echt echt iets ergs
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan is in je broek zeiken warmer denk ik
Hiyaquote:
Ik herken meteen m'n UI!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een eend, mooi he!
[ afbeelding ]
Ik dacht een handtekeningquote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een eend, mooi he!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |