Ik niet in ieder gevalquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:48 schreef Beursaap het volgende:
Iemand die Wildfire ooit uitgespeeld heeft als Iron man en expert level? Tering moeilijk!
Heb je het leger al ontmoet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:54 schreef 2dope het volgende:
Damn ik heb mezelf flink in de vingers gesneden in JA3. Ik dacht dat ik veilig kon turtelen maar helaasik zat heel lang in een soort patstelling, met 2 squads die steeds duurder werden waarbij ik heel lang break even draaide en dus geen geld overhield en tegelijkertijd erg weinig progressie maakte (wel hele 'westerlijke helft' van de map onder mijn controle).
Uiteindelijk heb ik 1 squad gewoon weggedaan omdat het toch allemaal zwakkelingen waren en ik geen winst maakte. Toen een tijdje door 'geturteld' met 1 squad van 6 zeer goede mercs, en 1 nieuwe 'squad' bestaande uit slechts 1 merc, puur om militia te trainen (tip van @:Quintos31, thanks nog).
Daarna was het smooth sailing gedurende enkele uurtjes, in "mijn" gebied overal elite militia squads, vooral op de aanvoerroutes natuurlijk, en verder rustig een beetje side quests doen, gear perfectioneren etc. Aardig spaarpotje opgebouwd (ong. $200.000).
Toen kwam daar ineens de melding dat m'n belangrijkste diamond mine bijna depleted wasGoddomme, ik had dat natuurlijk kunnen weten omdat een "kleinere" mijn ook al depleted raakte in het begin van de game. Maar ik dacht dat deze grotere mijnen gewoon permanent inkomsten boden zolang ze onder jouw controle staan
Nu moet ik dus als de sodemieter progress maken omdat ik nu weer verlies ga draaien. Ik hoop dat ik de tables nog kan 'turnen' maar ik overweeg ook om helemaal opnieuw te beginnen omdat ik echt weken/maanden aan in-game tijd heb verspilt aan een beetje klooien/experimenteren/verkennen.
Turtelen werkt dus niet, mochten mensen dat denkenIk vind dat ergens wel jammer want dat houdt dus in dat er een 'timed' element in de game zit. Dat maakt het voor mij een wat minder 'relaxte' game, ondanks dat ik 'm echt wel vet vind
Uhh guess not? Mijn patstelling kwam omdat er in 1 van de plaatsjes standaard een gevecht triggerde wat ik nooit kon winnen. Je moet dan naar iemand toelopen en na het gesprek ga je meteen in combat modus. Je bent dan compleet omsingelt door 30-40 (veteran/very strong) eenheden. Geen idee hoe ik dat aan moet pakken.quote:
Sorry, komt ie danquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:06 schreef 2dope het volgende:
@:Quintos31 Wel een like maar geen uitgebreide analyse op mijn postIk dacht nu komt de meester tactician even vertellen hoe het moet
dit is bij het vluchtenlingen kamp toch? Je kunt van tevoren remote C4 neerleggen en als je wapens hebt met granatenwerpers en/of een RPG zou je redelijk goed er doorheen moeten komen. Ik neem aan het begin altijd Barry Unger mee, hij is een van de goedkoopste mercs, maar hij heeft de allerbeste perk voor explosives. Zijn Shaped charges zijn echt waardevol en kunnen alleen maar door Barry worden gemaakt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Uhh guess not? Mijn patstelling kwam omdat er in 1 van de plaatsjes standaard een gevecht triggerde wat ik nooit kon winnen. Je moet dan naar iemand toelopen en na het gesprek ga je meteen in combat modus. Je bent dan compleet omsingelt door 30-40 (veteran/very strong) eenheden. Geen idee hoe ik dat aan moet pakken.
Strategisch positioneren op een plek met een choke point met prox. C4 en 2-3 machine gunners met HK21/Minimi's, wellicht.
Ja Barry was wel sick, die had ik m'n tweede squad welke ik uiteindelijk van de hand heb gedaan. Die perk is bruut. Verder heb ik eigenlijk bijna nooit moeite met gevechten, ik liep alleen een beetje vast rondom F13 (geloof ik, kan die tegeltjes nu ff niet voor de geest halen). Vanavond wellicht een inhoudelijkere reactiequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:13 schreef Quintos31 het volgende:
[..]
dit is bij het vluchtenlingen kamp toch? Je kunt van tevoren remote C4 neerleggen en als je wapens hebt met granatenwerpers en/of een RPG zou je redelijk goed er doorheen moeten komen. Ik neem aan het begin altijd Barry Unger mee, hij is een van de goedkoopste mercs, maar hij heeft de allerbeste perk voor explosives. Zijn Shaped charges zijn echt waardevol en kunnen alleen maar door Barry worden gemaakt.
Dat is daar denk ik: het vluchtelingenkamp, waarna het *leger overal ingrijpt en je aanvalt. Het lukt me wel met zes man die je van te voren een beetje gespreid positioneerd. Barry een beetje vooraan met wat anderen, zodat hij wat granaten kan gooien, snipers ergens achteraf liggend, daartussen iemand met een zwaar machinegeweer op overwatch.quote:
Yeah klopt, net meteen ff geprobeerd en zodra je de aanval initieert dan krijg je een stukje onskipbare dialoog waarna die colonel Faucheux met z'n shock troopers gewoon spontaan van het speelveld verdwijnenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat is daar denk ik: het vluchtelingenkamp, waarna het over overal ingrijpt en je aanvalt. Het lukt me wel met zes man die je van te voren een beetje gespreid positioneerd. Barry een beetje vooraan met wat anderen, zodat hij wat granaten kan gooien, snipers ergens achteraf liggend, daartussen iemand met een zwaar machinegeweer op overwatch.
Aangezien het leger daarna overal binnenvalt ben ik even opnieuw begonnen, voor die aanval althans, om eindelijk maar eens een tweede squad in te richten. Er kwam ook wat meer geld vrij in de vorm van koffers met diamanten meende ik te zien.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yeah klopt, net meteen ff geprobeerd en zodra je de aanval initieert dan krijg je een stukje onskipbare dialoog waarna die colonel Faucheux met z'n shock troopers gewoon spontaan van het speelveld verdwijnenHet zijn dus veel minder vijanden dan ik had ingecalculeerd
Edit: flink wat wonden opgelopen maar first try'dViel uiteindelijk reuze mee, laatste gastje met machine gun overwatch kostte me nog het meeste health omdat ik moest rennen voor chemische mortieraanvallen
[ afbeelding ]
Ja holy shit die inval daarna iddquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:04 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Aangezien het leger daarna overal binnenvalt ben ik even opnieuw begonnen, voor die aanval althans, om eindelijk maar eens een tweede squad in te richten. Er kwam ook wat meer geld vrij in de vorm van koffers met diamanten meende ik te zien.
kijk netjes manquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yeah klopt, net meteen ff geprobeerd en zodra je de aanval initieert dan krijg je een stukje onskipbare dialoog waarna die colonel Faucheux met z'n shock troopers gewoon spontaan van het speelveld verdwijnenHet zijn dus veel minder vijanden dan ik had ingecalculeerd
Edit: flink wat wonden opgelopen maar first try'dViel uiteindelijk reuze mee, laatste gastje met machine gun overwatch kostte me nog het meeste health omdat ik moest rennen voor chemische mortieraanvallen
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |