Ok ok... Dan OHAI HEUND !!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, niet want puppies, want dat zijn ze maar heul kort![]()
wat wil je voor hont?quote:
hollandhontquote:Op maandag 13 februari 2012 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok ok... Dan OHAI HEUND !!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omfg hij kijkt net zo oranjedol uit zijn ogen als jijquote:Op maandag 13 februari 2012 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ohhai!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil heel graag een labrador of een retriever of een herderquote:Op maandag 13 februari 2012 16:33 schreef Loqi het volgende:
[..]
wat wil je voor hont?
[..]
hollandhont![]()
ik wil een Duitse herder later
jamaar you lives in a flat!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik wil heel graag een labrador of een retriever of een herderKleine hondjes die zijn zo klein
vooral met mij ernaast.
Zijn genoeg mensen die zo'n beest hier hebbenquote:
chihauhauhauhaquote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zijn genoeg mensen die zo'n beest hier hebbenmaar eigenlijk maakt het me niet zo heel erg uit wat voor hont het is hoor.
Ik ookquote:
Die vind ik stomquote:Op maandag 13 februari 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Als we veel tijd hebben zoeen:
[ afbeelding ]
of zoeen:
[ afbeelding ]
maar daar moet je veul mee rennen.
zijn dat die hypo-allergene honts?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
of zoeen:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ookZe zijn veul fluffeherderder
misschien zat ie niet stil, hebben ze hem even geschud ofzoquote:
Weimaraners ja?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
of zoeen:
[ afbeelding ]
Ja fluffy's zijn ook geweldig hoor!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:40 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh oeh oeh of een tervuerense herder
[..]
Weimaraners ja?Schijnen ook zeer snelle leerders te zijn
oh oh, ze maken ze ook in fluffy!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind de fluffehs altijd veel leuker!!
Tot ik mijn huis moet poetsen
Oeh oeh oeh leonbergerquote:Op maandag 13 februari 2012 16:42 schreef Loqi het volgende:
koningsherder(random internet plaatje
[ afbeelding ]
(ja bij ons moeten alle beesten groot zijn)
Een vizlaquote:Op maandag 13 februari 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
of zoeen:
[ afbeelding ]
Datquote:
Weimaranerquote:Op maandag 13 februari 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
of zoeen:
[ afbeelding ]
Poetels kunnen heel hard rennenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hont meegenomen aan de fiets, jeuzus wat kan dat beest hard.
Maar hij kan het welJeuj!
Klacht: hij heeft nog energie over![]()
O en deze hont verhaart niet![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, en een bubbelbad en roomservicequote:Op maandag 13 februari 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
DRIE EN EEN HALF DUIZEND EURO VOOR EEN BOXSPRING?!?!?!?!?!
Zit daar een gratiesch tv in gebouwd??
En inclusief extra gratis lekkere vent om de veren te testenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, en een bubbelbad en roomservice
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, en een bubbelbad en roomservice
Spees heeft toch al een frient jonge!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En inclusief extra gratis lekkere vent om de veren te testen
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zeg alleen ja als hij met deze ring komt als we ooit gaan trouwen
http://nl.tiffany.com/Sho(...)+-x+-n+6-ri+-ni+0-t+
Dure smaak heb jequote:Op maandag 13 februari 2012 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zeg alleen ja als hij met deze ring komt als we ooit gaan trouwen
http://nl.tiffany.com/Sho(...)+-x+-n+6-ri+-ni+0-t+
Extra vent is toch nooit weg!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Spees heeft toch al een frient jonge!
als je het beste van het beste wil betaal je daar voor. Welcome to realityquote:Op maandag 13 februari 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
zo, nu even mijn schimmelpeauten Lamisillen
Dat is redelijk normaal hoor, een bed moet je in investeren, goed slapen is belangrijk voor je lichaam en om de rest van de dag goed door te komen, in andere landen is het zelfs normaal om meer hypotheek te nemen om een bed te kopen van rond de 10.000.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is redelijk normaal hoor, een bed moet je in investeren, goed slapen is belangrijk voor je lichaam en om de rest van de dag goed door te komen, in andere landen is het zelfs normaal om meer hypotheek te nemen om een bed te kopen van rond de 10.000.
Whut, really??? Van de extra hypotheek... ??quote:Op maandag 13 februari 2012 17:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is redelijk normaal hoor, een bed moet je in investeren, goed slapen is belangrijk voor je lichaam en om de rest van de dag goed door te komen, in andere landen is het zelfs normaal om meer hypotheek te nemen om een bed te kopen van rond de 10.000.
Wat dan? Zo duur?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
maar bij leenbakker verkopen ze ook bedden!
Arme spees, als ze hoort wat mijn eetkamerstoelen kostten durft ze er nooit meer op te zitten
yeah vooral in zweden en noorwegen enzo, allemaal hastens bedden, daar is het heel normaalquote:Op maandag 13 februari 2012 17:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whut, really??? Van de extra hypotheek... ??
Juli, de vierde tot de tiende.quote:
Nooit gewetenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yeah vooral in zweden en noorwegen enzo, allemaal hastens bedden, daar is het heel normaal
Gaaf johquote:Op maandag 13 februari 2012 17:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Juli, de vierde tot de tiende.
Het is al veel te lang terug dat ik daar geweest ben.
mijn volgende bed wordt ook een hastens, ik heb nu ook een awesome bed die heerlijk ligt, maar ga hem over paar jaar toch vervangen voor een hastensquote:Op maandag 13 februari 2012 17:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook een hästensIk denk dat ik dan nooit meer uit bed kom
quote:
Hier ook bijna, erwtjens.quote:
Wow! Een gelijkgestemdequote:Op maandag 13 februari 2012 17:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Honden. Ik denk dan alleen nog maar aan stront als ik die beesten zie
En dat ook! Zie ik na mijn rijbewijs en New York wel mn volgende 'spaardoel' wordenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook een hästensIk denk dat ik dan nooit meer uit bed kom
Dude, en je hebt er 6 staan, toch??quote:
Of mama's huisraad meenemenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
overigens, als je net gaat samenwonen raad ik aan om met tweedehandsch en ikea te beginnen
Allemaal Ikea in ons huischquote:Op maandag 13 februari 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
overigens, als je net gaat samenwonen raad ik aan om met tweedehandsch en ikea te beginnen
ik ook niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dude, en je hebt er 6 staan, toch??
Dat zou ik echt nooit over hebben voor stoelen
Als het kan, waarom niet?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
eettafel 1000, tv-meubel 1100, keuken 16k. Voor de rest hebben we niks nieuw gekocht
en ik heb gewoon ikea overal boven, enzo
Ik ook niet, ik vind het viesquote:Op maandag 13 februari 2012 18:05 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan niet tegen tweedehands spullen
Alleen als het "harde" materialen zijn. Dus hout, steen. etc. Geen bank/bed/kussens o.i.d.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:05 schreef Sharana_LV het volgende:
een bank of matras hoeft van mij ook niet, maar een kast ofzo?quote:
Ik kwam hier wonen toenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een bank of matras hoeft van mij ook niet, maar een kast ofzo?
Of sloop je ook altijd meteen je keuken en badkamer weg als je ergens gaat wonen?
Zie bovenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
dan kan een tweedehands auto natuurlijk ook niet
Vooral met banken enzoquote:Op maandag 13 februari 2012 18:05 schreef Sharana_LV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2012 18:12:51 ]
ditquote:Op maandag 13 februari 2012 18:12 schreef Lindytje het volgende:
Maar ja, ik ben misschien een beetje te smetvrees met sommige dingen
Naja nieuw, ikea zooi wordt het dan.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
spees, als je alles nieuw kan betalen moet je het vooral doen
Daar zou ik ook niet van uit gaan nee...quote:Op maandag 13 februari 2012 18:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja nieuw, ikea zooi wordt het dan.
Ik gok dat als we gaan samen wonen we niet meteen alles kunnen kopen dat we zouden willen
Maar het is wel leuk om te kijkenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet van uit gaan nee...
da's heel normaal!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja nieuw, ikea zooi wordt het dan.
Ik gok dat als we gaan samen wonen we niet meteen alles kunnen kopen dat we zouden willen
Ik heb mama's oude bed waar broer ook nog op geslapen heeft die is echt 30 jaar oud ofzo, nick heeft een boxspring maar daar krijg ik rugpijn van die vind ik niet zo fijnquote:Op maandag 13 februari 2012 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's heel normaal!
Maar een nieuw bed, hoe slapen jullie nu dan? Allebei een eenpersoons?
hoax, je moet er een dekmatras op leggen. Hebben wij ook, en je merkt niks van een gleufquote:Op maandag 13 februari 2012 18:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil dan ook liever een normaal bed, geen boxspring. Ook geen 2 matrassen want dan zit er zo'n klotegleuf tussen
Ik weet toch niet dat zulke dingen bestaan jonguhquote:Op maandag 13 februari 2012 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoax, je moet er een dekmatras op leggen. Hebben wij ook, en je merkt niks van een gleuf
yesssquote:Op maandag 13 februari 2012 18:21 schreef Puckzzz het volgende:
Vanavond de finale van flopmoddols toch?
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Krijg je dan niet eerst zo'n pokke-terugblik-aflevering??
Ligt er een beetje aan hoe groot je woont, of je huurt, of je een auto hebt, etc etc etc.....quote:Op maandag 13 februari 2012 18:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand hier die toevallig een spreadsheet heeft met maandelijkse uitgaven endezo? Ben ik wel benieuwd naar want ik heb dus echt GEEN idee wat alles kost
dat is voor iedereen andersquote:Op maandag 13 februari 2012 18:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand hier die toevallig een spreadsheet heeft met maandelijkse uitgaven endezo? Ben ik wel benieuwd naar want ik heb dus echt GEEN idee wat alles kost
Ik geef niks uitquote:Op maandag 13 februari 2012 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is voor iedereen anders
ik geef wss veel meer uit dan lindy bijvoorbeeld
dus dat kun je niet zo zeggen
Dat is denk ik wel het meest variabele.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar boodschappen bedoel ik, niet qua spullen
Beau?! Zo heet ik ookquote:Op maandag 13 februari 2012 16:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beau was ¤ 1000 en Frits ¤ 850
Ik zag later de engagementringen, dus deze is voor erbijquote:Op maandag 13 februari 2012 18:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en die vind die ring van Spees ook heul mooi. Maar niet voor de trouwgewoon voor zomaar.
Bwhehe that will never happen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zag later de engagementringen, dus deze is voor erbij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
200 euroquote:Op maandag 13 februari 2012 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nu, met ons strikte dieetregime, ongeveer 400 euro per maand kwijt aan boodschappen. Voorheen al snel 600. Maar er zijn complete gezinnen die van 200 rondkomen, dus tsja... Het kan alle kanten op
ik heb er een maar die ga ik niet sharen sorry, ik wil je wel de onderwerpen geven zodat je weet waar je rekening mee moet houdenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
is dat incl alles voor de katten??quote:Op maandag 13 februari 2012 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nu, met ons strikte dieetregime, ongeveer 400 euro per maand kwijt aan boodschappen. Voorheen al snel 600. Maar er zijn complete gezinnen die van 200 rondkomen, dus tsja... Het kan alle kanten op
incl voer ja, de rest nog nietquote:Op maandag 13 februari 2012 18:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
is dat incl alles voor de katten??
Wel lekker dat jullie je het kunnen veroorlovenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
incl voer ja, de rest nog niet
MIJN DEKENquote:
Chanel 1000 per maandquote:Op maandag 13 februari 2012 18:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb er een maar die ga ik niet sharen sorry, ik wil je wel de onderwerpen geven zodat je weet waar je rekening mee moet houden
twee fulltime hbo inkomens hequote:Op maandag 13 februari 2012 18:32 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wel lekker dat jullie je het kunnen veroorloven
Dat scheelt wel jaquote:Op maandag 13 februari 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee fulltime hbo inkomens he
tuurlijk kan het nog zuuniger, maar daar hebben we geen nood aanen we sparen genoeg
Die eerste fotoquote:Op maandag 13 februari 2012 18:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beau![]()
Duurt dat meestal langer dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een pakketjen vol met CG, dus dat zal wel weer even duren.
Ik moest de small flat rate apart aanvragen. Dat is blijkbaar als je alleen maar CG hebt.quote:
Oké, THAT'S IT! Ik mag nú chocolade halenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:21 schreef Puckzzz het volgende:
Vanavond de finale van flopmoddols toch?
Owh ja, inderdaad. Ik vind dit sowieso al niet flat. Na 3 dagen pas verzending.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moest de small flat rate apart aanvragen. Dat is blijkbaar als je alleen maar CG hebt.
Hoeveel moest je, 900?quote:
Lief naamgenootjequote:Op maandag 13 februari 2012 18:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beau![]()
En op frisdrankquote:Op maandag 13 februari 2012 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
En ja, ik kan besparen op koffie, but I choose not to
Bb drinkt dat. En zolang ik rook en koffie drink ga ik daar niks van zeggenquote:
Ja ik heb dus tien jaar shag gerookt, maar ik krijg het niet meer wegquote:Op maandag 13 februari 2012 19:16 schreef Jacqie1986 het volgende:
Op rookwaar ben ik gaan besparen sinds ik ben gaan samenwonen. Van de dagelijkse sigaretten overgestapt op shag en heel soms nog een pakje el cheapo L&M sigaretten. Grote besparing in mijn portemonnee...
Ik houd het liever ook bij sigaretten, maar samenwonen was ietsjes duurder dan ik had verwacht. Dus die besparing had ik er wel voor overquote:Op maandag 13 februari 2012 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik heb dus tien jaar shag gerookt, maar ik krijg het niet meer weg
Oh ja, het is niet dat het moet maar het kan welquote:Op maandag 13 februari 2012 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bb drinkt dat. En zolang ik rook en koffie drink ga ik daar niks van zeggen
Maar 1,50 betaal je wel voor een fles liptonice...
ook jaren gedaanquote:Op maandag 13 februari 2012 19:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kom rond van ongeveer 35 per week...
En voor 2 personen koken is al zo lastig, laat staan voor 1.. Wij gooien hier best wel wat wegquote:Op maandag 13 februari 2012 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook jaren gedaanen in je eentje kan het ook wel, maar je moet wel echt opletten idd!
Het is wel exc. roken inc. drinkenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook jaren gedaanen in je eentje kan het ook wel, maar je moet wel echt opletten idd!
Wij ook....quote:Op maandag 13 februari 2012 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En voor 2 personen koken is al zo lastig, laat staan voor 1.. Wij gooien hier best wel wat wegOok nadat we het 2x hebben gegeten
Ik krijg het gewoon niet op ook niet in twee keer, en ja dan wordt de rest wel weggegooid jah. En ik ga ook geen oud droog brood vreten, zó erg is het nou ook nog niet gesteld met mequote:Op maandag 13 februari 2012 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En voor 2 personen koken is al zo lastig, laat staan voor 1.. Wij gooien hier best wel wat wegOok nadat we het 2x hebben gegeten
Valt best mee, once you get the hang of it. Ik at vaak 1 tartaartje, een potje spinazie en drie aardappels. Precies genoeg, kost ongeveer anderhalve euro. En veel invriezenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja met een pan macaroni of nasi dan he, ovenschotels pleuren we na 1x weg want dat ga ik dus niet invriezen of de 2e dag opwarmenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Valt best mee, once you get the hang of it. Ik at vaak 1 tartaartje, een potje spinazie en drie aardappels. Precies genoeg, kost ongeveer anderhalve euro. En veel invriezen
Dat doen wij nu ook, scheelt idd veel. Wel poep als je honger hebt en je moet wachten op je broodquote:Op maandag 13 februari 2012 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
Brood ook in de vriezer, elke dag gewoon de sneeen pakken die je gebruikt.
Sinds we echt lijnen hier heb ik nog geen hap eten weggegooid, enkel wat broodkorstjes naar de vogels
Magnetron, broodrooster, 3 minuten wachtenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat doen wij nu ook, scheelt idd veel. Wel poep als je honger hebt en je moet wachten op je brood
Vijftien minuten, indien hoge nood en magnetron vijftien secondenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat doen wij nu ook, scheelt idd veel. Wel poep als je honger hebt en je moet wachten op je brood
slap warm broodquote:Op maandag 13 februari 2012 19:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Magnetron, broodrooster, 3 minuten wachten
Ja maar als je echt honger hebt duurt 15 minuten een eeuwigheidquote:Op maandag 13 februari 2012 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vijftien minuten, indien hoge nood en magnetron vijftien seconden
Magnetronquote:Op maandag 13 februari 2012 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat welquote:Op maandag 13 februari 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik smeer mijn brood bevroren, in zakje, in de tas, en dan heb je op het werk versch zacht brood voor lunch
Ik zal eens kijken wat het isquote:Op maandag 13 februari 2012 19:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
onderste la, 2e rij van voren, 3e lak van links
Ik moet mijn brood 's avonds maken, anders heb ik geen brood.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik smeer mijn brood bevroren, in zakje, in de tas, en dan heb je op het werk versch zacht brood voor lunch
Het was Essie coat azure, maar het is een rooie manhattan geworden waar ik fantasy fire over ga gooienquote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat het is
ja heejquote:Op maandag 13 februari 2012 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het was Essie coat azure, maar het is een rooie manhattan geworden waar ik fantasy fire over ga gooien
Ik heb twee lakrekjes, roep ook es iets!quote:Op maandag 13 februari 2012 19:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
onderste la, 2e rij van voren, 3e lak van links
rechtse rek (of bovenste als ze zo hangen) 3e rij van boven... 8e lak van linksquote:Op maandag 13 februari 2012 19:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb twee lakrekjes, roep ook es iets!
2e rek, 4e rij, lakje nummer 7!quote:Op maandag 13 februari 2012 19:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb twee lakrekjes, roep ook es iets!
Thuiswonend krijg je toch heul geen uitkering meer? Of tenzij mams ook een uitkering heeft krijg je een bepaald bedrag samen.. toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:37 schreef Diconnected het volgende:
Wij halen ook veel boodschappen bij de Lidl. En dan ook veel dingen bij C1000. En steeds minder bij de AH. Ik doe meestal de boodschappen bij de AH want ik ben te lui om naar de C1000 te lopen of fietsen. Ik heb geen idee wat wij hier uitgeven aan boodschappen... Gok rond de 500 euro per maand.
En ik moet echt minderen met roken, want bankrekening raakt leeg en het is nu wachten op uitkering dusja...
Peridotquote:Op maandag 13 februari 2012 19:42 schreef Loqi het volgende:
[..]
rechtse rek (of bovenste als ze zo hangen) 3e rij van boven... 8e lak van links
Catrice Raspberry Fields Foreverquote:Op maandag 13 februari 2012 19:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
2e rek, 4e rij, lakje nummer 7!
Niet dat ik weet...quote:Op maandag 13 februari 2012 19:43 schreef princess-a het volgende:
[..]
Thuiswonend krijg je toch heul geen uitkering meer? Of tenzij mams ook een uitkering heeft krijg je een bepaald bedrag samen.. toch?
peridotquote:Op maandag 13 februari 2012 19:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Peridot
[..]
Catrice Raspberry Fields Forever
Maar die heb ik pas al gedragen, dus het wordt Peridot
En sowieso morgen valentijnsdag en dan ga ik echt niet met morantische velrosen lak lopen
Ik ga Revlon Whimsical lakken. Is niet echt valentijnig.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb wel rood gelakt voor valentijnsdag
/foreveralone
Het is mijn eerste foreveralone valentijnsdagquote:Op maandag 13 februari 2012 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb wel rood gelakt voor valentijnsdag
/foreveralone
why?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is mijn eerste foreveralone valentijnsdag
ik ga gewoon de hele dag in bed liggen met mijn dekbed over mijn hoofd
Hee das toevallig, mijn moeder is morgen ook jarig! *of hebben we stiekum dezelfde*quote:Op maandag 13 februari 2012 19:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb wel rood gelakt met wat nailart.
Morgen komt mijn Revlon Whimsical binnen.
Maar dan kan ik niet lakken want mijn moeder is jarig
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Puckzz, wil je mijn valentijntje zijn?
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:58 schreef Sharana_LV het volgende:
nog even huisdierenspam, ik was gister thuis dus haarbal was drabberig en net een klein kind, hele tijd achter mij aanlopen en miepen, pas als ik hem oppak en hij bij mij mag kruipen was ie stilOhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij ligt daar ook echt zo van
![]()
![]()
mammie is thuis
![]()
![]()
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
nog even huisdierenspam, ik was gister thuis dus haarbal was drabberig en net een klein kind, hele tijd achter mij aanlopen en miepen, pas als ik hem oppak en hij bij mij mag kruipen was ie stilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.awwwww wat schattig
![]()
nog even huisdierenspam, ik was gister thuis dus haarbal was drabberig en net een klein kind, hele tijd achter mij aanlopen en miepen, pas als ik hem oppak en hij bij mij mag kruipen was ie stilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
wat een lieverd
Knoei
begrijpelijk chickquote:Op maandag 13 februari 2012 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ja maar ik heb toch soms echt nog ff moeite hoor jongens...
ik doe mijn best
Logisch toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ja maar ik heb toch soms echt nog ff moeite hoor jongens...
ik doe mijn best
nog even huisdierenspam, ik was gister thuis dus haarbal was drabberig en net een klein kind, hele tijd achter mij aanlopen en miepen, pas als ik hem oppak en hij bij mij mag kruipen was ie stilKlefbekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Zo gedraagt hij zich ook, de dierenarts verbaast zich er elke keer weer overquote:Op maandag 13 februari 2012 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhij ligt daar ook echt zo van
![]()
![]()
mammie is thuis
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap niet waarom je zo doet hoor puckzz, je hebt mij toch
Ja maar jij gaat samenwonen met die nickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ja ooit, je mag er wel bijquote:Op maandag 13 februari 2012 20:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat samenwonen met die nick
Whyyyquote:Op maandag 13 februari 2012 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
en ik mag niet in bad de komende 24 uur
Joins the club van den rooien klatschjquote:Op maandag 13 februari 2012 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zwarten nagellak op en ik ben ongesteld
nick is van mij hequote:Op maandag 13 februari 2012 20:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat samenwonen met die nick
hopla, alle mannelijke lurkers weer weggejaagdquote:Op maandag 13 februari 2012 20:07 schreef milka82 het volgende:
Lekker joh, in bad, tussen de rode kikkers
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hopla, alle mannelijke lurkers weer weggejaagd
IN bad valt nog wel mee vanwege de waterdruk, maar het moment dat je opstaat om uit bad te stappen however...quote:Op maandag 13 februari 2012 20:07 schreef milka82 het volgende:
Lekker joh, in bad, tussen de rode kikkers
Tampon?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
IN bad valt nog wel mee vanwege de waterdruk, maar het moment dat je opstaat om uit bad te stappen however...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |