Ok ok... Dan OHAI HEUND !!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, niet want puppies, want dat zijn ze maar heul kort![]()
wat wil je voor hont?quote:
hollandhontquote:Op maandag 13 februari 2012 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok ok... Dan OHAI HEUND !!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omfg hij kijkt net zo oranjedol uit zijn ogen als jijquote:Op maandag 13 februari 2012 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ohhai!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil heel graag een labrador of een retriever of een herderquote:Op maandag 13 februari 2012 16:33 schreef Loqi het volgende:
[..]
wat wil je voor hont?
[..]
hollandhont![]()
ik wil een Duitse herder later
jamaar you lives in a flat!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik wil heel graag een labrador of een retriever of een herderKleine hondjes die zijn zo klein
vooral met mij ernaast.
Zijn genoeg mensen die zo'n beest hier hebbenquote:
chihauhauhauhaquote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zijn genoeg mensen die zo'n beest hier hebbenmaar eigenlijk maakt het me niet zo heel erg uit wat voor hont het is hoor.
Ik ookquote:
Die vind ik stomquote:Op maandag 13 februari 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Als we veel tijd hebben zoeen:
[ afbeelding ]
of zoeen:
[ afbeelding ]
maar daar moet je veul mee rennen.
zijn dat die hypo-allergene honts?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
of zoeen:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ookZe zijn veul fluffeherderder
misschien zat ie niet stil, hebben ze hem even geschud ofzoquote:
Weimaraners ja?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
of zoeen:
[ afbeelding ]
Ja fluffy's zijn ook geweldig hoor!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:40 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh oeh oeh of een tervuerense herder
[..]
Weimaraners ja?Schijnen ook zeer snelle leerders te zijn
oh oh, ze maken ze ook in fluffy!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind de fluffehs altijd veel leuker!!
Tot ik mijn huis moet poetsen
Oeh oeh oeh leonbergerquote:Op maandag 13 februari 2012 16:42 schreef Loqi het volgende:
koningsherder(random internet plaatje
[ afbeelding ]
(ja bij ons moeten alle beesten groot zijn)
Een vizlaquote:Op maandag 13 februari 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
of zoeen:
[ afbeelding ]
Datquote:
Weimaranerquote:Op maandag 13 februari 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
of zoeen:
[ afbeelding ]
Poetels kunnen heel hard rennenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hont meegenomen aan de fiets, jeuzus wat kan dat beest hard.
Maar hij kan het welJeuj!
Klacht: hij heeft nog energie over![]()
O en deze hont verhaart niet![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, en een bubbelbad en roomservicequote:Op maandag 13 februari 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
DRIE EN EEN HALF DUIZEND EURO VOOR EEN BOXSPRING?!?!?!?!?!
Zit daar een gratiesch tv in gebouwd??
En inclusief extra gratis lekkere vent om de veren te testenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, en een bubbelbad en roomservice
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, en een bubbelbad en roomservice
Spees heeft toch al een frient jonge!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En inclusief extra gratis lekkere vent om de veren te testen
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zeg alleen ja als hij met deze ring komt als we ooit gaan trouwen
http://nl.tiffany.com/Sho(...)+-x+-n+6-ri+-ni+0-t+
Dure smaak heb jequote:Op maandag 13 februari 2012 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zeg alleen ja als hij met deze ring komt als we ooit gaan trouwen
http://nl.tiffany.com/Sho(...)+-x+-n+6-ri+-ni+0-t+
Extra vent is toch nooit weg!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Spees heeft toch al een frient jonge!
als je het beste van het beste wil betaal je daar voor. Welcome to realityquote:Op maandag 13 februari 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
zo, nu even mijn schimmelpeauten Lamisillen
Dat is redelijk normaal hoor, een bed moet je in investeren, goed slapen is belangrijk voor je lichaam en om de rest van de dag goed door te komen, in andere landen is het zelfs normaal om meer hypotheek te nemen om een bed te kopen van rond de 10.000.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is redelijk normaal hoor, een bed moet je in investeren, goed slapen is belangrijk voor je lichaam en om de rest van de dag goed door te komen, in andere landen is het zelfs normaal om meer hypotheek te nemen om een bed te kopen van rond de 10.000.
Whut, really??? Van de extra hypotheek... ??quote:Op maandag 13 februari 2012 17:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is redelijk normaal hoor, een bed moet je in investeren, goed slapen is belangrijk voor je lichaam en om de rest van de dag goed door te komen, in andere landen is het zelfs normaal om meer hypotheek te nemen om een bed te kopen van rond de 10.000.
Wat dan? Zo duur?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
maar bij leenbakker verkopen ze ook bedden!
Arme spees, als ze hoort wat mijn eetkamerstoelen kostten durft ze er nooit meer op te zitten
yeah vooral in zweden en noorwegen enzo, allemaal hastens bedden, daar is het heel normaalquote:Op maandag 13 februari 2012 17:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whut, really??? Van de extra hypotheek... ??
Juli, de vierde tot de tiende.quote:
Nooit gewetenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yeah vooral in zweden en noorwegen enzo, allemaal hastens bedden, daar is het heel normaal
Gaaf johquote:Op maandag 13 februari 2012 17:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Juli, de vierde tot de tiende.
Het is al veel te lang terug dat ik daar geweest ben.
mijn volgende bed wordt ook een hastens, ik heb nu ook een awesome bed die heerlijk ligt, maar ga hem over paar jaar toch vervangen voor een hastensquote:Op maandag 13 februari 2012 17:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook een hästensIk denk dat ik dan nooit meer uit bed kom
quote:
Hier ook bijna, erwtjens.quote:
Wow! Een gelijkgestemdequote:Op maandag 13 februari 2012 17:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Honden. Ik denk dan alleen nog maar aan stront als ik die beesten zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |