Mocht er geen bier zijn, whisky voldoet ook bestquote:Op maandag 13 februari 2012 13:42 schreef gianni61 het volgende:
als het maar droog is, de wagen niet uit elkaar valt en er muziek en bier is
maakt de avonden wel korterquote:Op maandag 13 februari 2012 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Mocht er geen bier zijn, whisky voldoet ook best.
mwa, vanaf 11 uur smorgens whisky drinken ga ik niet proberenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Mocht er geen bier zijn, whisky voldoet ook best.
Idd. Ik heb te horen gekregen dat bedrijf wrss ma en di dicht is. Damnquote:Op maandag 13 februari 2012 14:01 schreef Memento-Mori het volgende:
bijna tijd om 4 dagen onder te duiken
Ik leef gelukkig niet tussen die,mensen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:05 schreef maen het volgende:
ik duik juist onder in het Zuideneven een paar dagen zonder rare hollanders
Wij niet. Ik moet zaterdag en maandag dus werken tussen het vastelaovend vieren doorquote:
Vooralsnog ziet het er naar uit dat ik ook gewoon Carnaval ga vieren!..quote:Op maandag 13 februari 2012 15:59 schreef Metalfreak het volgende:
Wat zijn dat hier voor Limburgers? Allemaal geen vastelaovindjsvierders?
De tijd dat carnaval nog leuk was, is lang geleden...quote:Op maandag 13 februari 2012 15:59 schreef Metalfreak het volgende:
Wat zijn dat hier voor Limburgers? Allemaal geen vastelaovindjsvierders?
Ja klopt, persoonlijk gaat het mij niet aleen maar om bier zuipen, maar de tijd van de echte mooie tetterende praalwagens door de straten reden, zo groot dat ze de bocht niet doorkwamen is idd voorbij, en het schijnt dat het aantal inschrijvingen voor de optocht in Roermond dit jaar ook heel erg minder is, iig veel minder als de vorige jaren..quote:Op maandag 13 februari 2012 18:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De tijd dat carnaval nog leuk was, is lang geleden...
Het gaat nu echt nog maar om bier zuipen en voor de rest niets. Zelfs de optochten worden verneukt door het gepeupel dat alleen meedoet om zo nog eens extra te kunnen zuipen. Maar het maken van een fatsoenlijke praalwagen zit er echt niet bij...
Dan kom je op de verkeerde plaatsen. Bier drinken hoort er wel bij, maar verder is dat niet het doel. Genoeg mensen die zelfs helemaal nuchter de carnaval doorkomen, vooral in de dorpen gaat het nog om de gezelligheid en het feest en niet om het zuipen.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De tijd dat carnaval nog leuk was, is lang geleden...
Het gaat nu echt nog maar om bier zuipen en voor de rest niets. Zelfs de optochten worden verneukt door het gepeupel dat alleen meedoet om zo nog eens extra te kunnen zuipen. Maar het maken van een fatsoenlijke praalwagen zit er echt niet bij...
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan kom je op de verkeerde plaatsen. Bier drinken hoort er wel bij, maar verder is dat niet het doel. Genoeg mensen die zelfs helemaal nuchter de carnaval doorkomen, vooral in de dorpen gaat het nog om de gezelligheid en het feest en niet om het zuipen.
In veel optochten is het tegenwoordig trouwens verboden om te drinken...
Dit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:03 schreef Partingglass het volgende:
Wij bouwden ook altijd wagen en dan idd zonder budget. bouwen met dat, wat we konden krijgen her en der. Niet altijd de mooiste maar juist doordat we laat begonnen met de echte bouw wel altijd de meest actuele. En op en naast de wagen probeerde we dan altijd iets van een verhaal uit te beelden. Zodat de wagen zelf wel heel leuk is om naar te kijken.
Zoemaar in loco toch altijd?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:21 schreef Mss het volgende:
Oh, ik ga zelfs 4 dagen! Is vrijdagavond in Venlo al verkleed?
Goede vraag.. volgens mij wel..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar ga ik naartoe, maar is dat al verkleed?
Goed hoor! Zin in de vasteloavendquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:22 schreef gianni61 het volgende:
hoe is het met onze mysterieuze amsterdamse?
geen idee. MPG of Joysa zullen dat weten
serieus? dan schrijf ik het ook altijd foutquote:
In het Venloos in elk geval welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
serieus? dan schrijf ik het ook altijd fout
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is wel weer episch blond van me. Want ik weet dat ook gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |