Mijn vrienden zitten hier wel op school, maar wonen geen van allen in Tilburg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, kan ook met je maten
Dat is inderdaad lastigerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mijn vrienden zitten hier wel op school, maar wonen geen van allen in Tilburg.Een biertje drinken gaat prima, maar een nachtje doorhalen doen ze niet zo snel.
Bij het Korvel in de buurt. Net zoals half studerend Tilburg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastiger. Waar woon je ergens? Ver van de stad?
Inderdaad, zelf ook 5 jaar gewoondquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Bij het Korvel in de buurt. Net zoals half studerend Tilburg.
Wij kennen sinds 4 jaar de uitspraak: "over het muurtje kijken" als synoniem voor kotsenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou sommige dronken buien van mij zijn nog niet in de vergetelheid geraakt, die worden nog wel eens opgerakeld (in het kader van: vroegah....)... Gelukkig waren dat alleen een publieke kostpartijen, geen schijt erbij
Als het over met de broek op de enkels over het dorp rennen te maken heeft, wordt mijn naam opvallend vaak genoemd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef theKiD het volgende:
Van alle oude koeien die wij in die 17jaar stappen hebben meegemaakt, en die elk jaar meermalen worden opgerakeld uit die sloot, gaat 40% over mij, 40% over Melly (de naam alleen al he?!!?! ) En de andere 20% is voor rekening van de andere 8 kerels...
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Als het over met de broek op de enkels over het dorp rennen te maken heeft, wordt mijn naam opvallend vaak genoemd.Dat ben ik gelukkig inmiddels wat afgeleerd.
Dat kon je prima maken in mijn vorige woonplaats. We hadden de reputatie ook wel mee hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:09 schreef theKiD het volgende:
[..]_______!!!! Ok! Dat top ik zelfs niet!
![]()
Die had ik al vernomen via facebook.. Ligt het aan mij of komt het de laatste tijd steeds vaker voor dat er jonge mensen vermist raken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:19 schreef vamperotica het volgende:
Ik gooi 'm hier ook ff neer....
http://www.omroepbrabant.(...)Tilburg+vermist.aspx
Daar heb ik het inderdaad ook gelezen. En van die vermiste personen weet ik niet. Misschien horen we het nu gewoon sneller.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Die had ik al vernomen via facebook.. Ligt het aan mij of komt het de laatste tijd steeds vaker voor dat er jonge mensen vermist raken?
is bij mij heel erg afhankelijk van de samenstelling van de groep. Ben ik met oud-huisgenoten dan kunnen we over iedereen wel een aantal spectaculaire dan wel sneue verhalen vertellen. Ben ik met ous-studiegenoten, dan lijkt het wel alsof ik de enige student ben geweest en zij alleen een studie deden, dan gaat alles over mij...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef theKiD het volgende:
Van alle oude koeien die wij in die 17jaar stappen hebben meegemaakt, en die elk jaar meermalen worden opgerakeld uit die sloot, gaat 40% over mij, 40% over Melly (de naam alleen al he?!!?! ) En de andere 20% is voor rekening van de andere 8 kerels...
Ik denk dat we het nu sneller horen.... Nu wordt het op facebook, twitter enz gegooid en dt gebeurde "vroeger" natuurlijk niet....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Die had ik al vernomen via facebook.. Ligt het aan mij of komt het de laatste tijd steeds vaker voor dat er jonge mensen vermist raken?
ehm een normale fietsbroek is dun en laat wind doorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je bedoelt in de min neem ik aan? Anders heb je toch geen thermo nodig.
Schrobbeler is gewoon TE erg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben ondertussen van veel heel veel verschillende drank, gruwelijk zat en/of ziek geweest. Ergste keren was met Schrobbeler en een keer met whiskyBeide 2 volle dagen echt ziek van geweest. Oftewel, alcoholvergiftiging
whahaha. Woonde toen nog thuis, me pa bleef maar lachen
Je bent waarschijnlijk niks gewend omdat je altijd in de auto zit.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm een normale fietsbroek is dun en laat wind dooreen thermo niet
Even iets verder nadenken dan alleen thermo + Fries kou
nee hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk niks gewend omdat je altijd in de auto zit.
Smoesjes genoegquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hoor
Alles in Tilburg doe ik namelijk met de fiets
Maar ik houd rekening met rijwind endergelijke, iets waar je geen last van hebt als je langzaam (normale snelheid) Fietst
altijd in tochquote:
Ghehe..quote:
Dat krijg je als je 50 bent hequote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ghehe..JK Crazy
![]()
Blegh... heb me echt weleens een heel erg stuk beter gevoeld..Alles doet zeer, lijk wel een bejaarde
In Groeseind staat er ook nog eentje met hetzelfde probleem...quote:Op zondag 26 februari 2012 09:24 schreef Guard het volgende:
Veel te vroeg wakker voor een zondag.. maar goed kan dan maar beter eens wat gaan doen.
Auto wassen bijvoorbeeld, ding is nog helemaal vies van die vorstperiode...
Ik wil best jouw auto wassen, als jij mijn keuken komt poetsen (dat staat namelijk nu op het programmaquote:Op zondag 26 februari 2012 11:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
In Groeseind staat er ook nog eentje met hetzelfde probleem...
Als ik niet zo beroerd was geweest, had ik dat nog best overwogenquote:Op zondag 26 februari 2012 12:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik wil best jouw auto wassen, als jij mijn keuken komt poetsen (dat staat namelijk nu op het programma)
ik ken het probleem, had die van mij voor de carnaval maar in de wasstraat gegooid, maar eigenlijk nog steeds viesquote:Op zondag 26 februari 2012 09:24 schreef Guard het volgende:
Veel te vroeg wakker voor een zondag.. maar goed kan dan maar beter eens wat gaan doen.
Auto wassen bijvoorbeeld, ding is nog helemaal vies van die vorstperiode...
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als ik niet zo beroerd was geweest, had ik dat nog best overwogen
Daar hebben ze creditcards voor uitgevondenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
BAM, fietskleding besteld
nu hopen snel binnen is, alleen irritant dat van NL naar duitse bank lang duurt met overboeken
Nee weer iets nieuws, SEPA Overboeking.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daar hebben ze creditcards voor uitgevonden
Is de keuken schoon?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:55 schreef Guard het volgende:
Zo ik ben er klaar mee, met dat poetsen. Ik ga een filmpje kijken...
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 26 februari 2012 14:44 schreef Guard het volgende:
Pfft die banken... Alsof dat een prestatie is, binnen drie dagen geld van Nederland naar Duitsland krijgen. Als ik ga wandelen met cash ben ik nog sneller
Al genoeg klanten met ijsjes in de winkel vandaag.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:57 schreef Guard het volgende:
De winter is zo goed als voorbij, ik hoor de ijscoboer weer door de wijk rijden
Goed zo!quote:
wie wat waar ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:03 schreef Guard het volgende:
Ga eens werken man, ipv rijmpjes hier te plaatsen
Uhm de Kolonel, in de bibliotheek, met de kandelaar?quote:
Ha ja wij hebben tegenwoordig ook een leuke juffrouw die de automaat bijvult ipv een norse man...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
Nee fout,
De leuke koffiejuffrouw die nu de automaat bijvult
we hadden eerst een ander vrouwke.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Ha ja wij hebben tegenwoordig ook een leuke juffrouw die de automaat bijvult ipv een norse man...
met de 'kandelaar'?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Crazy-M met de koffiejuffrouw onder het bureau
Harder blazen! Harder blazen! Het is nog veel te heetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:20 schreef Guard het volgende:
De koffiejuffrouw onder het bureau van Crazy-M....
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Harder blazen! Harder blazen! Het is nog veel te heet
Er kruipt ineens een hele muffe lucht mijn neus in.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:20 schreef Guard het volgende:
De koffiejuffrouw onder het bureau van Crazy-M....
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er kruipt ineens een hele muffe lucht mijn neus in.
Cream Pie, huh!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
was even taart eten,
maar ze is al weg
quote:
Je bedoelt MTB? Ik zou anders niet weten wat er zou moeten staan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
Woei, MBT route oosterhout wordt uitgebreid met 3 lussen
iddquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je bedoelt MTB? Ik zou anders niet weten wat er zou moeten staan.
mounbiketenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je bedoelt MTB? Ik zou anders niet weten wat er zou moeten staan.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 vindt de eerste editie van dancefestival Kindergarten plaats in Stadspark Oude Dijk in Tilburg. Het wordt het eerste grootschalig outdoor-dancefestival in Brabant gericht op electro en techno.
De voorverkoop van tickets à ¤25,- start dinsdag 28 februari. The Subs (Live), Gabriel Ananda (Live), Kaiserdisco, Schoolplein en Edwin Oosterwal zijn de eerste namen die bekend gemaakt zijn voor het ééndaagse dancefestijn.
Beter wassen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er kruipt ineens een hele muffe lucht mijn neus in.
Het is mijn kruis toch niet.quote:
Ziet er inderdaad niet echt groot uitquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:53 schreef Guard het volgende:
Hoe grootschalig kan het zijn in het stadspark?
Daar is de infrastructuur helemaal niet berekend op een festival...
ik zag het idd op tvquote:
Je bent koffiejuffrouw?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is mijn kruis toch niet.
Euh neequote:
JBESWJquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:58 schreef theKiD het volgende:
[..]Ik wou het niet zeggen, maar GMTA, _Ophelia_
Heb je dat gevoeld?quote:
quote:
Oke tot morgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morgen weer even koffie halen denk![]()
luv joe toe!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:32 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
De koeler van mijn laptop maakt wat meer geluid als er posts van theKiD op de pagina staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |