1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | # De Korfbal- award!! De meest doelpuntrijke pot bij mij had een uitslag van ... # De Griekenland- award!! Mijn balans uit transfers is ... # De Guidetti award !! De speler die meeste Hattricks maakte voor mijn team dit seizoen was ... met ... doelpunten. In mijn team loopt ook nog ... rond die in zijn gehele carriere ... hattricks maaakte! # De van Persie- award !! Mijn clubtopscorer van afgelopen seizoen maakte ... doelpunten! # De Patrick Pothuizen Prent- award! ... pakte dit seizoen ... gele kaarten voor mijn team! (Alleen competitie) # De Koei- award!! Ik verkies... # De Johnny Hoogerland- award!! Ik verkies... # De Mancini- award!! Ik verkies... # De Gifbeker- award! Ik verkies... |
Geluk dwing je af toch?quote:
Kijken wat voor jou het beste uit komt?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:39 schreef MrMoon het volgende:
Ik zal me er deze week eens over buigen
altijd en ik vond het een mooie tvpquote:Op maandag 13 februari 2012 22:02 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Kijken wat voor jou het beste uit komt?
Algeheel hoor, anders wordt het zo'n gerekenquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:16 schreef YUR het volgende:
Die transferbalans....is dat de algehele balans, of alleen voor het afgelopen seizoen?
die kans acht ik ook zeer aanwezig..quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:14 schreef YUR het volgende:
Gijs is vast nog wel een weekje of 3 aan het tellen
Pittige jobquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:16 schreef Gijs_ het volgende:
Ik heb net de eerste inzending verwerkt in excel...
goed bezigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:16 schreef Gijs_ het volgende:
Ik heb net de eerste inzending verwerkt in excel...
Neee, stel je voor... straks krijg ik rsi, of ga ik zweten. Daar moet ik niet aan denken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
goed bezig
niet te hard werken he?
nee oke, dan is het goed, je eigen gezondheid is belangrijker dan de awards hoor..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Neee, stel je voor... straks krijg ik rsi, of ga ik zweten. Daar moet ik niet aan denken.
Nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee oke, dan is het goed, je eigen gezondheid is belangrijker dan de awards hoor..
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:38 schreef Gijs_ het volgende:
Ik kreeg trouwens bericht van de jury dat ik voor de moeite nog mijn stem mocht inbrengen.
wat coulant van de juryquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:38 schreef Gijs_ het volgende:
Ik kreeg trouwens bericht van de jury dat ik voor de moeite nog mijn stem mocht inbrengen.
Man, ik slaap al nachten niet! Ben de hele week al ziek thuis! En dat allemaal door die awards!quote:
sissy..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Man, ik slaap al nachten niet! Ben de hele week al ziek thuis! En dat allemaal door die awards!
i knowquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben geen sissy ja. Ik zit op korfbal!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:10 schreef Gijs_ het volgende:
De winnaars
# De Gary Lineker- award!!
Voor de Fok! manager met het meest sportieve team!
Winnaar: DiepFries
[ afbeelding ]
# De Vinnie Jones- award!!
Voor de Fok! manager met het meest agressieve team!
Winnaar: YUR
[ afbeelding ]
# De Korfbal- award!!
Voor het team met de grootste korfbaluitslag!
Winnaar: Nelisz met 6-3
[ afbeelding ]
# De Griekenland- award!!
Voor het team met de slechtste balans uit zijn transferbeleid!
Winnaar: Nelisz met zijn mooie negatieve balans.
[ afbeelding ]
# De Guidetti award !!
Voor het team met de grootste Hattrick-held in zijn team afgelopen seizoen!
Winnaar: PeeJie_ met zijn Roy!
[ afbeelding ]
# De van Persie- award !!
Voor het team met de grootste topschutter in zijn team!
Winnaar: Nelisz zijn topschutter met 14 punten.
[ afbeelding ]
# De Patrick Pothuizen Prent- award!
Voor het team met de grootste gele Prenten pakker in zijn team!
Winnaar: PeeJie_
[ afbeelding ]
# De Koei- award!!
Voor de manager met de meest cruciale/memorabele fout van het seizoen!
Winnaar: Possie!
[ afbeelding ]
# De Johnny Hoogerland- award!!
Voor het team megt de grootste cultheld in zijn team!
Winnaar: YUR
[ afbeelding ]
# De Mancini- award!!
Voor de beste manager!
Winnaar: diepFries
[ afbeelding ]
# De Gifbeker- award!
Voor de manager met het meeste pech!
Winnaar: Nelisz
[ afbeelding ]
Ik ben anders ook wel heel blij met mijn Van Persie en mijn Griekenland award!quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:58 schreef Gijs_ het volgende:
UI-verzoeken kan ik na het weekend even doen!
daarom dus..quote:Op zondag 26 februari 2012 18:28 schreef Outpost76 het volgende:
Ik de koei? Ik heb verdikkeme al maanden niks gedaan.
Imo sneu, zielig en kenbaar voor t meeste volk in t hattrick topic.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:28 schreef Outpost76 het volgende:
Ik de koei? Ik heb verdikkeme al maanden niks gedaan.
Tsja... en dan toch een supporter afsluiten in de periode van het afgelopen seizoenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Imo sneu, zielig en kenbaar voor t meeste volk in t hattrick topic.
Durven niet eens iemand te verkiezen voor de koei award die nog aktief mee speelt.Damn wat zakken jullie laag met dit.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:56 schreef NelisZ het volgende:
Whut, 4 awards gewonnenThanks Gijs_
Zouden ze ook weer geintegreerd kunnen worden met mijn huidige UI?
nee, hopeloos geval..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:43 schreef YUR het volgende:
Zeg Gijs....is er met mijn UI wat mogelijk?
wat was eigenlijk de doel van de vraag hoeveel hattricks een speler in zn gehele carričre heeft gemaakt? Want dat zie ik niet terugkomen in de awards zelf of heb ik dat gemist?quote:
Bij een gelijke stand had dat de doorslag kunnen geven.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat was eigenlijk de doel van de vraag hoeveel hattricks een speler in zn gehele carričre heeft gemaakt? Want dat zie ik niet terugkomen in de awards zelf of heb ik dat gemist?
quote:
aha dat verklaart idd een hoopquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij een gelijke stand had dat de doorslag kunnen geven.Die kans was bij deze award nogal aanwezig...
fijn gesnipperd of grof gesneden?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:51 schreef PeeJie_ het volgende:
Zou je voor mij ook een UI kunnen maken ??
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:05 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Mooie fade in en out is voldoende
Zo heeft drassss een seizoen lang Geert Wilders in zn UI gehad geloof ik...quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:08 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Fuckeen Feyenoorder in me UI, dat was ik even vergeten
Ga ik morgen even doen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ietwat aan de late kant om nog te nomineren / stemmen schat ik zo in. Toch 2 awards binnengesleept (hadden er 3 kunnen zijn)
Gijs_, bedankt voor de organisatie
Mocht je de nieuwe awards in m'n bestaande UI (laat die awards van szn 33 maar staan) kunnen verwerken, ben je helemaal een topper
Eventjes refreshenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Topper, kan 'ie (imho) nog iets mooier?
Volgorde: Freddy, 2x szn 33, Freddy, 2x szn 36. Dus A, B, B, A, C, C (als je begrijpt wat ik bedoel)?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Eventjes refreshenGaat wel wat ten koste vvan de kwaliteit om hem onder de 50kb te houden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |