volgens mij zit dat artikel vol met typo's, 'is its effect' klopt niet echt of welquote:One important outcome of CMC that has received much consideration is its effect on self-disclosure.
doe maar niet neequote:Op maandag 13 februari 2012 10:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Loqi!!
Ja, ik was heul stout
Ik wil het in mijn sig zetten, dat ik de eersten ekten masja-ban op mijn naam heb, maar ik durf niet![]()
Eigenlijk is het ook een crack-whore-Banquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook een crack-whore-Ban![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook een crack-whore-Ban![]()
Ditquote:Op maandag 13 februari 2012 10:43 schreef Loqi het volgende:
Dadelijk krijgen we een ban omdat we t er over hebben![]()
Me tooquote:Op maandag 13 februari 2012 10:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
I iz scared to say anything now![]()
Hier niet!quote:Op maandag 13 februari 2012 10:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik heb ook een scared om naar buiten te gaan... is het echt zo glad??![]()
Jawel de vorst zit nog in de grondquote:Op maandag 13 februari 2012 10:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is bijna 3 graden boven nul, dan kán het toch niet meer glad zijn of wel?
Ik ben zo bang om op mijn smoel te gaan met mijn scooterquote:Op maandag 13 februari 2012 10:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is bijna 3 graden boven nul, dan kán het toch niet meer glad zijn of wel?
ohquote:Op maandag 13 februari 2012 10:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jawel de vorst zit nog in de grond
Waar moet je heen dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 10:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben zo bang om op mijn smoel te gaan met mijn scooter![]()
Hier 2 graden, ik ga zonder jas denk ikquote:Op maandag 13 februari 2012 10:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is bijna 4 graden jonge! WARREM!!! *bikini pakt*
Ja, stiekem wel.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar dat ben je eigenlijk toch ook?
Dankquote:Op maandag 13 februari 2012 10:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als ik hem door mijn ietester run; geeft ie de foto's vervormt weer in IE8 en een scriptfout.
Ik denk dus dat het aan de browser ligt. In ie9 toont ie alles goed weer
quote:Al naar buiten gekeken? Het vriest nog steeds dat het kraakt, dus een goede mooie sjaal en handschoenen zijn sowieso een hit.
Ik weet niet waar zij woont, maar hier dooit het als een malle...quote:Op maandag 13 februari 2012 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
HA
mevrouw lipglans heeft ongelijk:
[..]
Reuzenkittehquote:Op maandag 13 februari 2012 10:59 schreef Loqi het volgende:
Brody heeft de keukenweegschaal 'stuk gemaakt'... die gaat maar tot 5 kilo en als ik hem er op zet geeft ie niks meer aan
Oeh, die schelen best wel veel dan!quote:Op maandag 13 februari 2012 11:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
nepkittensAyron is met 3,7 kilo nog wat handzamer
![]()
Jonge, jij hebt foto's van nagellak in de sneeuw. Hoax, meeste sneeuw is al wegquote:Op maandag 13 februari 2012 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
HA
mevrouw lipglans heeft ongelijk:
[..]
ja best wel he? Ze zijn echt heel erg verschillend van bouw.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, die schelen best wel veel dan!
Doe eens picquote:Op maandag 13 februari 2012 11:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja best wel he? Ze zijn echt heel erg verschillend van bouw.
Ayron is heel lang en slank en heeft vrij kort (voor een halflanghaar dan), draderig haar.
Brody is erg grof en heeft ongelofelijk lang, pluizig haar (waardoor hij nog groter lijkt).
Brody was ook verreweg de grootste van het nest. En Ayron is 3 dagen jonger.
(het waren 2 nestjes van dezelfde papa die zo kort na elkaar geboren zijn dat het tot 1 nest gebracht is met 2 zogende mamas)
Dat is ook wel weer tof dan, dat ze zo verschillend zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 11:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja best wel he? Ze zijn echt heel erg verschillend van bouw.
Ayron is heel lang en slank en heeft vrij kort (voor een halflanghaar dan), draderig haar.
Brody is erg grof en heeft ongelofelijk lang, pluizig haar (waardoor hij nog groter lijkt).
Brody was ook verreweg de grootste van het nest. En Ayron is 3 dagen jonger.
(het waren 2 nestjes van dezelfde papa die zo kort na elkaar geboren zijn dat het tot 1 nest gebracht is met 2 zogende mamas)
quote:
Ik zeg toch niet dat t nog sneeuwt of wel? Ik zal lekker foto's opnieuw gaan maken omdat de sneeuw weg isquote:Op maandag 13 februari 2012 11:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge, jij hebt foto's van nagellak in de sneeuw. Hoax, meeste sneeuw is al weg![]()
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier zie je wel een beetje het verschil, vooral in de hoeveelheid haar. Brody, de zwarte, heeft al echt een kraag enzo. En hij is gewoon veel massiever
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Brody ziet er inderdaad wel een stuk voller uit
hai!quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier zie je wel een beetje het verschil, vooral in de hoeveelheid haar. Brody, de zwarte, heeft al echt een kraag enzo. En hij is gewoon veel massiever
gewoon, de rooien klats verwelkomde mij vanmorgenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? En maagkrampen of whut?
Oh, ik denk je hebt je zondigdag weer gehadquote:Op maandag 13 februari 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon, de rooien klats verwelkomde mij vanmorgen
Dat was vrijdagavond/zaterdag alquote:Op maandag 13 februari 2012 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh, ik denk je hebt je zondigdag weer gehad
En drank is ook slecht dus dubbel score: geen extra kcal en geen over de zeik lichaamquote:Op maandag 13 februari 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was vrijdagavond/zaterdag al
Nieuw voornemen voor zondigdag: beperk het tot eten en elimineer de alcohol. My body disagrees with booze
Dood aan Selektvrachtquote:Op maandag 13 februari 2012 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, selektvracht
liever betaal ik wat extra voor een levering via PostNLmaar ja, die optie is er niet
Met daarin dus de link van dhl idd...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kreeg; 2 dagen na mijn bestelling; een melding dat ze verzonden waren. Daarna mocht ik nog een week wachten
en ze zeggen gegarandeerd binnen 3-7 dagenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:46 schreef PriemGirl het volgende:
Duurde anderhalve week ongeveer vooraleer ik mijn schoenen binnen hadIncl. verkeerde paar
Jup. Irritant ding.quote:
zombie spelenquote:Op maandag 13 februari 2012 12:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
op de foto zijn ze wel lief ja, er beet er net een in mn hoofd![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
He wantz to eat yaquote:Op maandag 13 februari 2012 12:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
He wantz to eat ya![]()
Ik kwam net met Cody een schoolklas tegen. Riep 1 van die kinderen "kijk jonge, een pitt-bull!"![]()
![]()
![]()
uuuh jaquote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
He wantz to eat ya![]()
Ik kwam net met Cody een schoolklas tegen. Riep 1 van die kinderen "kijk jonge, een pitt-bull!"![]()
![]()
![]()
Of het kind bedoelt dat het een laffe poedel is en dat hij no way lijkt op een pitbullquote:Op maandag 13 februari 2012 12:17 schreef Loqi het volgende:
[..]
uuuh jawant die lijken zo veel op elkaar
maar misschien bedoelde hij het als compliment en vond ie het gewoon een toffe grote stoere hond
Dien lijpen poudle van jou!quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
He wantz to eat ya![]()
![]()
![]()
Zodat je niet eens een kabel uit de pc kunt trekken?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:20 schreef Puckzzz het volgende:
Ze hebben hier de computers aangepast naar van die kleine kut desktop dingetjes![]()
En alles dichtgetimmerd!!!
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zodat je niet eens een kabel uit de pc kunt trekken?
ik mag ook niks zelf installeren heur. Ik denk dat de grote baas dat nog niet eens magquote:Op maandag 13 februari 2012 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]dat lukt nog wel, maar niets meer zelf installeren, updaten en al die shit. Ik was ff bang dat ze internet ook nog gecensureerd zouden hebben (geen FB enzo, maar dat valt mee
)
We zijn ook echt kleuters van 5 die overal met de vingertjes af moeten blijven
Nee, want hij werd daarna uitgelachen door z'n vriendjes en riep toen "kijk wat een grote hond"quote:Op maandag 13 februari 2012 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of het kind bedoelt dat het een laffe poedel is en dat hij no way lijkt op een pitbull
kinders
Ik vind wel dat hij een eckten poedelkapsel moet hurrquote:Op maandag 13 februari 2012 12:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, want hij werd daarna uitgelachen door z'n vriendjes en riep toen "kijk wat een grote hond"
Cody is stoer jonge.![]()
Nee, maar als ik Chrome wil omdat onze eigen intranet het kut doet op Explorer (is niet echt een intranet want het gaat wel via internet maar dan toch nog inloggen enzo) moet dat helemaal via ICT geregeld worden. Ik moet regelmatig dingen branden op DVD of CD, maar heb nu geen brander meer. We hebben ook regelmatig dat de monteurs foto's moeten maken van de gemaaltjes, maar we hebben geen cardreader...en zo kan ik nog ff doorgaanquote:Op maandag 13 februari 2012 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mag ook niks zelf installeren heur. Ik denk dat de grote baas dat nog niet eens mag
Datquote:Op maandag 13 februari 2012 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mag ook niks zelf installeren heur. Ik denk dat de grote baas dat nog niet eens mag
Zal ik hem een pitbull-kapsel geven?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind wel dat hij een eckten poedelkapsel moet hurr
Dat is een beetje koud voor wim denk ikquote:Op maandag 13 februari 2012 12:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zal ik hem een pitbull-kapsel geven?
OMFG PANDAHONTquote:Op maandag 13 februari 2012 12:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik Cody zo knippen?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |