Ik ookquote:
Gaat gevierd worden met BBQ en bier op het strand!quote:Op maandag 13 februari 2012 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou en, dat is niet belangrijk/Vet tof, lente rules!
Het is een doodgeknuppelde massa vleesquote:Op maandag 13 februari 2012 09:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie alleen een rood kruisje met baby seal
Dat kan een zeehondje zijn of een kind van Heidi Klum.
Hoe dan ook, t mag niet van Philips
Ontbijt!quote:Op maandag 13 februari 2012 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een doodgeknuppelde massa vlees
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een doodgeknuppelde massa vlees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die trailer heb ik dit weekend ook bekekenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:35 schreef Godtje het volgende:
Als ze beetje doorslaan krijg je een heel tof effect!
ieh, plopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Houston we have a problem.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:49 schreef stbabylon het volgende:
Witte ge wie er dood is? Whitney...
Ja, en hij speelde ook de stem van dat speelgoedkonijn in die serie met dat lekkere wijf.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:58 schreef Partingglass het volgende:
Bobcat dat is toch die kerel met die geniale stem uit policeacademy? Die eerst de leider van die bende is de film erop bij de politie gaat?
Nikki Coxquote:Op maandag 13 februari 2012 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en hij speelde ook de stem van dat speelgoedkonijn in die serie met dat lekkere wijf.
Nazi's in space! Freaking awesome!quote:Op maandag 13 februari 2012 10:20 schreef Barbusse het volgende:
En Godt, bedankt voor de heads-up, dit gaat frikkin' awesome worden!
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:32 schreef Godtje het volgende:
De wereld gaat naar de klote en we beginnen in de states.
[ afbeelding ]
Hoorde dat Bobbi Brown een tribute gaat doen op haar begrafenis, samen met the Prodigy.quote:
Sinds Australie is mijn dunk van Chinezen niet meer zo hoog....quote:Op maandag 13 februari 2012 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nikki CoxWel beetje vergane glorie inmiddels
Hond etende chinees!![]()
[ afbeelding ]
Pony down, you ain't black nigga so pony down!quote:Op maandag 13 februari 2012 11:06 schreef Ang3l het volgende:
Stupit.
Nee ti's inderdaad een helder licht
Jij.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:12 schreef L-E het volgende:
Ik moet een uur wachten op een onderzoek wat een uur duurt. Maar ik ben zennn, dus het is oke. Alles is oke.
O ja wacht, het was ook geen helder licht... het was blacklightquote:Op maandag 13 februari 2012 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Pony down, you ain't black nigga so pony down!
Pony down and saddle up, big boy?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:16 schreef L-E het volgende:
Pony down. Ik ga m ook gebruiken. Tegen de Boze Buurman.
en zoals zo vaak: het origineel is beterquote:
Ik ben een enorme dex lab fan, maar TBBT is ook super!quote:Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en zoals zo vaak: het origineel is beter
Sorryquote:
Jij kent duidelijk mijn verhalen over de boze buuman niet. Veel onaantrekkelijker worden ze niet.quote:
Hmmz. Nee. Ik ken ze niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk mijn verhalen over de boze buuman niet. Veel onaantrekkelijker worden ze niet.
Nee joh, daar heb ik een Limburger voor!quote:Op maandag 13 februari 2012 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Nee. Ik ken ze niet.
Maar geen boze buurman die binnen komt stormen en woest je kledij van je lijf afscheurt?
Die weten wel raad met vochtoverlast!quote:Op maandag 13 februari 2012 12:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee joh, daar heb ik een Limburger voor!
Moet je je borsten dan eerst met vlaai insmeren?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee joh, daar heb ik een Limburger voor!
Vla, noemen ze dat daar.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je je borsten dan eerst met vlaai insmeren?
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je je borsten dan eerst met vlaai insmeren?
In Weert gewoon vloaj.quote:
of "goedkope neptaart, doe mij dan maar een gevulde koek".quote:
was een quote van een oud collegaquote:
Je kan wel merken dat de Multivlaai hier om de hoek zit.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben al jaren redelijk klaar met vlaai/taart/gebak. Teveel gehad op de werkvloer..
Ik geloof niet in een enorm verschil tussen vlaai uit Limburg en de Multivlaai.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat de Multivlaai hier om de hoek zit.
Dat ook niet maar met 30x per jaar wordt het snel saai.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een enorm verschil tussen vlaai uit Limburg en de Multivlaai.
Precies, en dan hoef ik ook niet vlaai uit Limburg, dat ben ik dan net zo zat.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ook niet maar met 30x per jaar wordt het snel saai.
Ja een Bossche bol van de banketbakker in Lutjebroek smaakt ook gelijk aan die van jan de Grootquote:Op maandag 13 februari 2012 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een enorm verschil tussen vlaai uit Limburg en de Multivlaai.
Er zullen vast banketbakkers supervlaaien maken, maar de gemiddelde vlaai smaakt exact zoals de Multivlaai. En het verschil tussen die gemiddelde en de banketbakker vlaai is klein genoeg om alle vlaaien zat te zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja een Bossche bol van de banketbakker in Lutjebroek smaakt ook gelijk aan die van jan de Groot
Dat.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zullen vast banketbakkers supervlaaien maken, maar de gemiddelde vlaai smaakt exact zoals de Multivlaai. En het verschil tussen die gemiddelde en de banketbakker vlaai is klein genoeg om alle vlaaien zat te zijn.
Ja, inderdaad. Ongeveer alle hartige hapjes vind ik helaas wel lekkerquote:Op maandag 13 februari 2012 16:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben sowieso niet van zoet.
Geef mij maar hartig.
(Er stond bijna harig).
Nee dank je. Zit bijna op mijn streefgewicht van 35kgquote:
Ga vreten woman!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dank je. Zit bijna op mijn streefgewicht van 35kg
Je botten uithollen is helemaal hip anno 2012 hè?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie je, ik was gewoon trendsetter!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Je botten uithollen is helemaal hip anno 2012 hè?
Eeehhhh... Ang3l.. Foei!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uit 2012 bedoel je?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, ik was gewoon trendsetter!
Ik vond van de week wat foto's uit die tijd, huuuh
quote:
Dat dusquote:
We sparen jou.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:47 schreef L-E het volgende:
Maar dan ga ik mogelijk dood. Doe eens niet.
quote:
14 weken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die baby gaat gewoon kenkerhard jonghuh!
Lekker strak strak in zijn trainingspak!
Ik denk dat al veel moeders dat doen. Die kinderen worden dan de Sedans van deze wereld.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:05 schreef stbabylon het volgende:
Dat zouden meer moeders moeten doen
En Spezza, en EM, en ...., en ....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat al veel moeders dat doen. Die kinderen worden dan de Sedans van deze wereld.
quote:
Hakkuh in de buik... "O kijk John, de baby schopt!"quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die baby gaat gewoon kenkerhard jonghuh!
Lekker strak strak in zijn trainingspak!
Dat is wat overdreven lijkt me, dan moet je toch zelfs alweer aan het werk?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:12 schreef L-E het volgende:
Na 14 weken hoor je nog niet eens normaal kunnen lopen na een bevalling, verdomme.
Ja, ik overdrijf, ik ben een vrouw, laat me!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven lijkt me, dan moet je toch zelfs alweer aan het werk?
In je foef?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Ach, gordijn-rijgkoordje in je foef, aambeienkussentje opblazen en HOP aan het werk!
Tss. Mannen zeiken toch ook niet over de brandblaren op hun piemolWij gaan ook door!
Vind t vooral grappig dat ik ineens nu van vriendinnen de vraag krijg "en wat ga jij doen met valentijn"quote:
Ja. Je foef. Je doos, je poes, je pruim, je open wond, de kapotte kant, de vagina, de kut, de fabriek... dat ding daarzo onder! *wijst voorzichtig*quote:
Ah, de flamoes!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Je foef. Je doos, je poes, je pruim, je open wond, de kapotte kant, de vagina, de kut, de fabriek... dat ding daarzo onder! *wijst voorzichtig*
Dat woord is door haar zowat geintroduceerd .. dusja, ze neemt het wel zeker in de mond, hele uitzendingenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:27 schreef Ang3l het volgende:
The Va-Gee-Gee.
Maar Oprah neemt dat soort woorden toch nieet in de mond?
Al gaan de geruchten wel dat ze niet alleen het woord maar ook het ding zelf in de mond neemt.
??quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:27 schreef Godtje het volgende:
Ik heb die kneus in het rel topic mooi even de les gelezen! Een beetje met mijn tips patsen! Dat zal hem leren!![]()
hehequote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:27 schreef Godtje het volgende:
Ik heb die kneus in het rel topic mooi even de les gelezen! Een beetje met mijn tips patsen! Dat zal hem leren!![]()
Ewquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat woord is door haar zowat geintroduceerd .. dusja, ze neemt het wel zeker in de mond, hele uitzendingen
Eigen zaak maar 7%?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:33 schreef stbabylon het volgende:
Wat doe jij als dagbesteding?
Ik ben in loondienst1397 (55.2%)
Ik studeer / zit op school591 (23.4%)
Ik heb een uitkering208 (8.2%)
Ik heb een eigen zaak / ben ZZPer177 (7%)
Anders, namelijk.. (reageer)157 (6.2%)
8.2%
Oh my...quote:
nicequote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:44 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, ik ben gisteren niet gebeld door mijn manager, dus ik heb mijn baan nog (paar honderd anderen niet)
Dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:44 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, ik ben gisteren niet gebeld door mijn manager, dus ik heb mijn baan nog (paar honderd anderen niet)
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik had gedacht:
Valentijn 2012
Maar het is geworden:
Valentijn 2012![]()
![]()
Aan het oppervlak van de zon is het niet te warm voor onze huidige technieken. Maar goed, dan nog is het geen vast oppervlak en 'net' buiten het oppervlak is het wel veel te warm. Best jammerquote:
quote:
[depressief]quote:
Hoi tuktukquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hey mop! Heb je m'n kaartje nog ontvangen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]Voor mij is het elke dag Valentijnsdag
Jij krijgt elke dag postzakken vol kaarten van geheime aanbidders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was al duidelijk hoorquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]Voor mij is het elke dag Valentijnsdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Afgeleverd door een halfnaakte boer?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan is ie vast nog onderweg vanuit Tukkerland richting Deventer met de Post NL-tractor...
Alsof er vandaag zoveel kaarten worden verstuurd door geheime aanbiddersquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij krijgt elke dag postzakken vol kaarten van geheime aanbidders?
Goede zaak, hombre.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:44 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
Eigenlijk zou je een supergrote Valentijnskaart moeten kopen, roze met beertjes en hartjes, mierzoet. En dan binnenin schrijven: Ik hou niet van je, het is uit. Echt níemand die dat aan ziet komen. Liefde is ook: elkaar blijven verrassen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:42 schreef BeamofLight het volgende:
O ja. Nog 2 rozen kopen voor mijn ex-schatje.
Ik krijg al de kriebels bij het idee..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zoiets is toch hartstikke lief!
hihiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:28 schreef Cue_ het volgende:
zoo irritant dat je niet meer weet waar je een stukje code ooit hebt gebruikt
Haha, ik ook. Ik zou hysterisch worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg al de kriebels bij het idee..
Als Sedan je kaartjes gaat sturen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, ik ook. Ik zou hysterisch worden.
Hij heeft mijn adres niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als Sedan je kaartjes gaat sturen?
Begrijpelijk.
Hysterisch niet, dat word ik niet meer van 'm. Maar wel super ongemakkelijk..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, ik ook. Ik zou hysterisch worden.
Dat was missb toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als Sedan je kaartjes gaat sturen?
Begrijpelijk.
Maakt hij nog steeds kenbaar dat hij je terug wil?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hysterisch niet, dat word ik niet meer van 'm. Maar wel super ongemakkelijk..
Echoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En nu schiet het mij net te binnen en heb ik al een oplossing gevonden
Behalve met Valentijnquote:
Nee, maar er blijven zich dingen voor doen..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Maakt hij nog steeds kenbaar dat hij je terug wil?
quote:
Onze liefde overstijgt dat Valentijnsgeneuzelquote:
Bladieblabla.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Onze liefde overstijgt dat Valentijnsgeneuzel
Zou wel leuker zijn als het kon..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:43 schreef Godtje het volgende:
Ik geloof niet de je kan proggen in smileys
If![]()
Then![]()
Else![]()
Nee, gaat niet werken.
Oke, ik ben het vergetenquote:
Zolang t maar niet ook nog eens browserafhankelijk isquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat andere talen de FOK! smiles weer niet herkennen of de msn smileys. :S
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Vroeger was alles zo anders tussen ons..
Fleurop en hun aandeelhouders zijn de gever dankbaarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:58 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een keimooie bos bloemen op het werk bezorgd gekregen
En ik ook. Iedereen blij dusquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fleurop en hun aandeelhouders zijn de gever dankbaar
Wat lief.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:58 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een keimooie bos bloemen op het werk bezorgd gekregen
Ik heb mijn ex schatje ook iets gestuurd hoor.quote:
wat?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex schatje ook iets gestuurd hoor.
Een poederbrief?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Why?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat?je hebt hetero iets gestuurd?
Waarom? Omdat ik vond dat ie dat best mocht weten dat ik al iets gepland had destijds.quote:
Ja snap ik wel. Hoewel ik wel vrees dat je vooral jezelf er nu mee raakt..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik vond dat ie dat best mocht weten dat ik al iets gepland had destijds.
Zo, hier heb je hem alsnog. Veel plezier er mee. Groetjes.
Een kwakbrief?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij zich gewoon had afgetrokken in de envelop en die had opgestuurd
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja snap ik wel. Hoewel ik wel vrees dat je vooral jezelf er nu mee raakt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch al gebeurd.
Maar er kwam op zich wel een lieve reactie terug. Dus ach.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Aah je bent wel een schatje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch al gebeurd.
Maar er kwam op zich wel een lieve reactie terug. Dus ach.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
[..]Lief van je. prachtig idee ook al zo ver van te voren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch al gebeurd.
Maar er kwam op zich wel een lieve reactie terug. Dus ach.So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
[..]Misschien gewoon weer normaal gaan doen en hetero zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch al gebeurd.
Maar er kwam op zich wel een lieve reactie terug. Dus ach.
Want die aanstellerige nichten gedoe lijkt ook niks op te leveren.
Ja maar wie van hier moet ik neuken dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien gewoon weer normaal gaan doen en hetero zijn.
Want die aanstellerige nichten gedoe lijkt ook niks op te leveren.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar wie van hier moet ik neuken dan?
Ik wil wel een vesre en jullie hebben bijna alles al getapt of een poging tot.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Oh Angel, was je mijn vriendje maar![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:40 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Lief van je. prachtig idee ook al zo ver van te voren.
Ik heb geen ENKELE kaart van jullie gekregen anders!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah je bent wel een schatje hoor
De dag is nog jongquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb geen ENKELE kaart van jullie gekregen anders!!!
Sorry, denk niet datquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb geen ENKELE kaart van jullie gekregen anders!!!
Au, weer zo’n pijn momentje….quote:
Heej. Net bij mij gebruikte je een ander excuus!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, denk niet datdat goed vindt..
Alles kan stuk. Dat hebben we gezien.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, denk niet datdat goed vindt..
Ja, maar dat is je lot, als bijvrouw..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Heej. Net bij mij gebruikte je een ander excuus!
Ik heb mezelf gister iets gekocht en laten bezorgen. Dus als dat vandaag aankomt dan is mijn brievenbus toch niet zo leegquote:
Ja maarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles kan stuk. Dat hebben we gezien.
Oeeh spannendquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mezelf gister iets gekocht en laten bezorgen. Dus als dat vandaag aankomt dan is mijn brievenbus toch niet zo leeg
Hij doet verdomme te aardig om 'm te gaan haten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Au, weer zo’n pijn momentje….
Dankje voor het kaartje….
Tja, toen zag deze Valentijnsdag er nog heel anders uit…
Jij ging vanavond nog iets leuks doen toch? Theater?
Fijne dag nog!
Sorry dat ik je ook bij je ouders in de ellende gebracht heb….
Bijvrouw?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar dat is je lot, als bijvrouw..
Net zoiets als bijkeuken.quote:
Ja sorry schat.quote:
Ooit was ik Het Perfecte Kookeiland ipv de bijkeuken. Keihard afgeserveerd, en ik heb het niet eens gemerkt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Net zoiets als bijkeuken.
Een hok om alle rommel in te dumpen wat je niet in het zicht wil hebben.
Ms had je iets opmerkzamer moeten zijn jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ooit was ik Het Perfecte Kookeiland ipv de bijkeuken. Keihard afgeserveerd, en ik heb het niet eens gemerkt.
Bji mij ben je helemaal gepromoveerd tot lounge areaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ooit was ik Het Perfecte Kookeiland ipv de bijkeuken. Keihard afgeserveerd, en ik heb het niet eens gemerkt.
Met jou praat ik niet meer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms had je iets opmerkzamer moeten zijn ja![]()
Eindelijk, iemand die me op waarde schat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bji mij ben je helemaal gepromoveerd tot lounge area
Ik wil dat Perfecte Kookeilandtm best aanwenden voor het maken van een 5-gangen diner hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is met een echt boek een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
jezus fuck, hoe krijg ik een godsnaam een ebook op mn tablet
Zie je meteen waar het mis is gegaanquote:
Nee helaas. Zijn auto is al bekrast met ruim 1000 eur schade.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
mogen wij hetero geen anonieme valentijnswensen sturen ang3l?
Oh, ja, het is mijn schuld. Natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je meteen waar het mis is gegaan
In R&P posten en krassen toeval noemen!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee helaas. Zijn auto is al bekrast met ruim 1000 eur schade.
Dus er is al genoeg gedaan.
(Wat overigens NIET mijn opdracht was en ook nog steeds toeval kan zijn).
Vijf? Hoe ambitieus.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil dat Perfecte Kookeilandtm best aanwenden voor het maken van een 5-gangen diner hoor
Jep.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij doet verdomme te aardig om 'm te gaan haten.
dat gaat dan ook wel weer verquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee helaas. Zijn auto is al bekrast met ruim 1000 eur schade.
Dus er is al genoeg gedaan.
(Wat overigens NIET mijn opdracht was en ook nog steeds toeval kan zijn).
Is dat geen barb-code voor dat hij 5 keer over je heen wil?quote:
Zo ben ikquote:
Ik nam aan dat hij me vijf keer een orgasme wilde bezorgen. Mannen, ik begrijp ze niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is dat geen barb-code voor dat hij 5 keer over je heen wil?
Pervers vrouwtje ben jij toch weerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb Barb nog nooit op iets sexueels kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
In R&P posten en krassen toeval noemen!
Ik hou het op toeval.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen wie van mijn vrienden dit gedaan zou moeten hebben, maar goed. Hij weet dat ik t niet persoonlijk was (want in Australie) en weet ook wel dat ALS dit bewust gedaan is daarom, dat ik t niet gewild zou hebben. Duss tja. No harm done. Alleen een dikke rekening.
Herkenbaar. Ik denk dat het goed is om bij je eigen gevoel te blijven. Jij kent hem op een andere manier dan zij, als jij denkt dat het geen slecht mens is, geloof ik dat je daar gelijk in hebt. Kutte is, ook goede mensen maken domme keuzes in het leven. En dat mag. Hoeft jouw gevoel voor hem niet te veranderen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep.
Dat is ook t probleem. Het IS geen kwaad/slecht persoon.
Het is een slappe zak die confrontaties uit de weg gaat tot het echt niet anders meer kan.
En een kleuter op relatie gebied.
Maar het is geen slecht persoon.
Da's t lastige.
Ik snap mijn vrienden die hem verrot schelden, maar als ze dat doen waar ik bij ben... dan doet t zelfs pijn. Ik heb er een ander gevoel bij. Soms. Nog. Af en toe. En wie weet blijft dat.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pervers vrouwtje ben jij toch weer
Hele domme keuzes. Die niemand snapt. Ik niet, mijn vrienden niet, zijn vrienden niet. En ik vraag me af of ie ze zelf wel snapt. Wie weet ooit. Love ain't rational.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik denk dat het goed is om bij je eigen gevoel te blijven. Jij kent hem op een andere manier dan zij, als jij denkt dat het geen slecht mens is, geloof ik dat je daar gelijk in hebt. Kutte is, ook goede mensen maken domme keuzes in het leven. En dat mag. Hoeft jouw gevoel voor hem niet te veranderen.
Liefde gaat toch door de maag?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik nam aan dat hij me vijf keer een orgasme wilde bezorgen. Mannen, ik begrijp ze niet.
5 poederbrieven dus.quote:
O vandaar dat ik niet goed meer kan etenquote:
Hij zal gerust nadenken over wat hij doet en beseffen dat het anders had moeten lopen. Maar dat kan nu al niet meer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hele domme keuzes. Die niemand snapt. Ik niet, mijn vrienden niet, zijn vrienden niet. En ik vraag me af of ie ze zelf wel snapt. Wie weet ooit. Love ain't rational.
Dude, ík weeg 60 kg en ik ben een iel meisje. Dat kan niet hoor. Zal ik een sonde bij je inbrengen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O vandaar dat ik niet goed meer kan eten
Zou ik al weer onder de 60kg zitten?
Daar hou ik vanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat bedoel ik: orgastisch lekker eten.
Zeg heujquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ie hem wel aflezen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word echt gekhoe omslachtig moet t zijn om n ebook op je tab te krijgen
Is het zo erg joh?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |