Ik ookquote:
Gaat gevierd worden met BBQ en bier op het strand!quote:Op maandag 13 februari 2012 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou en, dat is niet belangrijk/Vet tof, lente rules!
Het is een doodgeknuppelde massa vleesquote:Op maandag 13 februari 2012 09:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie alleen een rood kruisje met baby seal
Dat kan een zeehondje zijn of een kind van Heidi Klum.
Hoe dan ook, t mag niet van Philips
Ontbijt!quote:Op maandag 13 februari 2012 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een doodgeknuppelde massa vlees
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een doodgeknuppelde massa vlees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die trailer heb ik dit weekend ook bekekenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:35 schreef Godtje het volgende:
Als ze beetje doorslaan krijg je een heel tof effect!
ieh, plopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Houston we have a problem.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:49 schreef stbabylon het volgende:
Witte ge wie er dood is? Whitney...
Ja, en hij speelde ook de stem van dat speelgoedkonijn in die serie met dat lekkere wijf.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:58 schreef Partingglass het volgende:
Bobcat dat is toch die kerel met die geniale stem uit policeacademy? Die eerst de leider van die bende is de film erop bij de politie gaat?
Nikki Coxquote:Op maandag 13 februari 2012 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en hij speelde ook de stem van dat speelgoedkonijn in die serie met dat lekkere wijf.
Nazi's in space! Freaking awesome!quote:Op maandag 13 februari 2012 10:20 schreef Barbusse het volgende:
En Godt, bedankt voor de heads-up, dit gaat frikkin' awesome worden!
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:32 schreef Godtje het volgende:
De wereld gaat naar de klote en we beginnen in de states.
[ afbeelding ]
Hoorde dat Bobbi Brown een tribute gaat doen op haar begrafenis, samen met the Prodigy.quote:
Sinds Australie is mijn dunk van Chinezen niet meer zo hoog....quote:Op maandag 13 februari 2012 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nikki CoxWel beetje vergane glorie inmiddels
Hond etende chinees!![]()
[ afbeelding ]
Pony down, you ain't black nigga so pony down!quote:Op maandag 13 februari 2012 11:06 schreef Ang3l het volgende:
Stupit.
Nee ti's inderdaad een helder licht
Jij.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:12 schreef L-E het volgende:
Ik moet een uur wachten op een onderzoek wat een uur duurt. Maar ik ben zennn, dus het is oke. Alles is oke.
O ja wacht, het was ook geen helder licht... het was blacklightquote:Op maandag 13 februari 2012 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Pony down, you ain't black nigga so pony down!
Pony down and saddle up, big boy?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:16 schreef L-E het volgende:
Pony down. Ik ga m ook gebruiken. Tegen de Boze Buurman.
en zoals zo vaak: het origineel is beterquote:
Ik ben een enorme dex lab fan, maar TBBT is ook super!quote:Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en zoals zo vaak: het origineel is beter
Sorryquote:
Jij kent duidelijk mijn verhalen over de boze buuman niet. Veel onaantrekkelijker worden ze niet.quote:
Hmmz. Nee. Ik ken ze niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk mijn verhalen over de boze buuman niet. Veel onaantrekkelijker worden ze niet.
Nee joh, daar heb ik een Limburger voor!quote:Op maandag 13 februari 2012 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Nee. Ik ken ze niet.
Maar geen boze buurman die binnen komt stormen en woest je kledij van je lijf afscheurt?
Die weten wel raad met vochtoverlast!quote:Op maandag 13 februari 2012 12:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee joh, daar heb ik een Limburger voor!
Moet je je borsten dan eerst met vlaai insmeren?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee joh, daar heb ik een Limburger voor!
Vla, noemen ze dat daar.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je je borsten dan eerst met vlaai insmeren?
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je je borsten dan eerst met vlaai insmeren?
In Weert gewoon vloaj.quote:
of "goedkope neptaart, doe mij dan maar een gevulde koek".quote:
was een quote van een oud collegaquote:
Je kan wel merken dat de Multivlaai hier om de hoek zit.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben al jaren redelijk klaar met vlaai/taart/gebak. Teveel gehad op de werkvloer..
Ik geloof niet in een enorm verschil tussen vlaai uit Limburg en de Multivlaai.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat de Multivlaai hier om de hoek zit.
Dat ook niet maar met 30x per jaar wordt het snel saai.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een enorm verschil tussen vlaai uit Limburg en de Multivlaai.
Precies, en dan hoef ik ook niet vlaai uit Limburg, dat ben ik dan net zo zat.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ook niet maar met 30x per jaar wordt het snel saai.
Ja een Bossche bol van de banketbakker in Lutjebroek smaakt ook gelijk aan die van jan de Grootquote:Op maandag 13 februari 2012 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een enorm verschil tussen vlaai uit Limburg en de Multivlaai.
Er zullen vast banketbakkers supervlaaien maken, maar de gemiddelde vlaai smaakt exact zoals de Multivlaai. En het verschil tussen die gemiddelde en de banketbakker vlaai is klein genoeg om alle vlaaien zat te zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja een Bossche bol van de banketbakker in Lutjebroek smaakt ook gelijk aan die van jan de Groot
Dat.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zullen vast banketbakkers supervlaaien maken, maar de gemiddelde vlaai smaakt exact zoals de Multivlaai. En het verschil tussen die gemiddelde en de banketbakker vlaai is klein genoeg om alle vlaaien zat te zijn.
Ja, inderdaad. Ongeveer alle hartige hapjes vind ik helaas wel lekkerquote:Op maandag 13 februari 2012 16:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben sowieso niet van zoet.
Geef mij maar hartig.
(Er stond bijna harig).
Nee dank je. Zit bijna op mijn streefgewicht van 35kgquote:
Ga vreten woman!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dank je. Zit bijna op mijn streefgewicht van 35kg
Je botten uithollen is helemaal hip anno 2012 hè?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie je, ik was gewoon trendsetter!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Je botten uithollen is helemaal hip anno 2012 hè?
Eeehhhh... Ang3l.. Foei!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |