quote:Graag gedaan!
Op woensdag 31 juli 2002 02:13 schreef xman het volgende:[..]
thnx
Van wie is dit nummer?
De clip is een een tekenstyl waarbij een vrouwtje en een mannetje in voor komen, mannetje komt bijv. te laat en kijkt naar andere meiden enzo...
khoop dat iemand het weet! Is iig vet nummer!
quote:Rae & Christian Feat. Dinah Washington - Is You Is Or Is You Ain't (My Baby)
Op woensdag 31 juli 2002 11:54 schreef Freaky_pauwie het volgende:
ik zoek dus
'is you is or is you aint my baby',
alleen weet ik niet of ik de titel nu wel goed schrijf..
als ik dit namelijk invul op kazaa vind ie niksVan wie is dit nummer?
De clip is een een tekenstyl waarbij een vrouwtje en een mannetje in voor komen, mannetje komt bijv. te laat en kijkt naar andere meiden enzo...
khoop dat iemand het weet! Is iig vet nummer!
quote:Of de versie van Louis Jordan (uit 1944). Het originele nummer is geschreven in 1943 door Billy Austin en Louis Jordan.
Op woensdag 31 juli 2002 13:56 schreef Meril het volgende:[..]
Rae & Christian Feat. Dinah Washington - Is You Is Or Is You Ain't (My Baby)
quote:10 in one van Members of Mayday
Op dinsdag 30 juli 2002 18:58 schreef SoeperKoe het volgende:[..]
Niemand??
quote:thanks! ik heb m idd onder dinah washington gevonden na laaannngee tijd zoeken!
Op woensdag 31 juli 2002 13:56 schreef Meril het volgende:[..]
Rae & Christian Feat. Dinah Washington - Is You Is Or Is You Ain't (My Baby)
Die orginele bedoel ik niet, is weer te oud
quote:Jups ...da klopt idd
Op woensdag 31 juli 2002 14:13 schreef Dieptriest het volgende:[..]
10 in one van Members of Mayday
Ik gok het op Un Giorno Credi. Probeer maar eens en laat ff weten of het hem is. De versie zonder zang is trouwens beter.
quote:Oeps...
Op woensdag 31 juli 2002 19:03 schreef Rieuwert het volgende:
Voor die dame zou het ook nog wel eens another way kunnen zijn..
Het is een vrolijk Turks liedje met een simpel dansje erbij. Ik weet niet meer precies hoe 't gaat. Wat steeds terug kwam was een "hoi hoi" met een ehm neukbeweging erbij.
quote:Macarena? Tarkan?
Op woensdag 31 juli 2002 19:05 schreef Bazyx het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik in Turkije vaak gehoord heb maar hier nergens kan vinden omdat ik geen titel of artiest weet.Het is een vrolijk Turks liedje met een simpel dansje erbij. Ik weet niet meer precies hoe 't gaat. Wat steeds terug kwam was een "hoi hoi" met een ehm neukbeweging erbij.
quote:Macarena niet. Tarkan zou heel misschien kunnen, maar dan is 't hier in Nederland niet bekend. Ik denk dat 't iets anders is.
Op woensdag 31 juli 2002 19:06 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:
Macarena? Tarkan?
Volgens mij heet het nummer 'In America', maar ik ben het totaal niet zeker... En het is heel vrolijk..
Hmmm, ik weet niet of dit belletjes zal doen rinkelen.
quote:AAH! Ik ken het maar zou niet weten hoe het heet!
Op woensdag 31 juli 2002 19:13 schreef annabegins het volgende:
Ik zoek de titel en de uitvoerder van een redelijk oud nummer (jaren tachtig?) met de lyrics: 'All this peace and understanding...'Volgens mij heet het nummer 'In America', maar ik ben het totaal niet zeker... En het is heel vrolijk..
quote:Red Box - For America
Op woensdag 31 juli 2002 19:13 schreef annabegins het volgende:
Ik zoek de titel en de uitvoerder van een redelijk oud nummer (jaren tachtig?) met de lyrics: 'All this peace and understanding...'Volgens mij heet het nummer 'In America', maar ik ben het totaal niet zeker... En het is heel vrolijk..
quote:I love you
Op woensdag 31 juli 2002 19:14 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Red Box - For America
Wat ik alleen weet is dat dit nummer van gigi d'agostino is. Hij werd gedraaid op een camping in Italie, en er was een jongen die wist zeker dat het niet bij de cd staat.
Het was een vrolijk nunmer, met een super vrolijk begin. Tussen door werd er ook nog een keer gezongen. Verder alleen zo'n mee zing deun. Weetje wel: na na na (zoiets)
Ik hoop dat iemand misschien over welk nummer ik het heb, en mij de titel kan gegeven.
Groetjes evi
quote:Tarkan met "Simarik" of "Sikadim"? Nu in het Engels door Holly Valance met de titel "Kiss, kiss".
Op woensdag 31 juli 2002 19:05 schreef Bazyx het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik in Turkije vaak gehoord heb maar hier nergens kan vinden omdat ik geen titel of artiest weet.Het is een vrolijk Turks liedje met een simpel dansje erbij. Ik weet niet meer precies hoe 't gaat. Wat steeds terug kwam was een "hoi hoi" met een ehm neukbeweging erbij.
quote:Hmm, ja die heb ik ook vaak genoeg gehoord. Maar 't is echt een ander nummer.
Op woensdag 31 juli 2002 19:36 schreef Barca het volgende:
Tarkan met "Simarik" of "Sikadim"? Nu in het Engels door Holly Valance met de titel "Kiss, kiss".
quote:Beverly Craven - Promise Me
Op woensdag 31 juli 2002 14:21 schreef texelonia het volgende:
Wat is het originele nummer van de cover 4 o'clock in the morning van Lazard?
quote:Daarom had ik steeds dat liedje in m'n hoofd
Op woensdag 31 juli 2002 21:01 schreef MidnightMotion het volgende:
Beverly Craven - Promise Me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |