De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terechte klacht. Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:49 schreef Joysa het volgende:
Waarom niet gewoon geen spelfout in de tt
Er ligt hier verse sneeuw en het sneeuwt echt hardquote:
Het hoeft niet te vriezen voor sneeuw.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er ligt hier verse sneeuw en het sneeuwt echt hard
Zeg ik dat dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het hoeft niet te vriezen voor sneeuw.
Ja, anders had je die reactie niet hoeven quoten want of het sneeuwt bij jou heeft niets te maken met of het dooit.quote:
Of dat diequote:Op maandag 13 februari 2012 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, anders had je die reactie niet hoeven quoten want of het sneeuwt bij jou heeft niets te maken met of het dooit.
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, anders had je die reactie niet hoeven quoten want of het sneeuwt bij jou heeft niets te maken met of het dooit.
Gaat ook nie gebeure nie als ik naar de sneeuwradar kijk.quote:
Nu smelt het echt hard ineens, het is ook boven 0quote:Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef charmed_angel het volgende:
Hier regent het en geen sneeuw...
Ik had nog wel even wat langer willen schaatsen
Ik zit er wel over na te denken om vaker te gaan schaatsen.quote:
Pffff Body language gekekenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu smelt het echt hard ineens, het is ook boven 0
Beetje geslapen?
Lekker uitgeslapen dusquote:Op maandag 13 februari 2012 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit er wel over na te denken om vaker te gaan schaatsen.
Ik merk gewoon dat het veel effectiever is dan fitness
Als ik 4 dagen intensief fitness, dan gebeurd er niks lijkt wel![]()
Sta ik een paar dagen op mijn schaatsen, ben ik opeens veel lichter
Nou ja maar ijs is weg... vanavond maar weer naar de sportschool
[..]
Pffff Body language gekekenDuurde wat langer dan ik dacht. Daarna direct in slaap gevallen en half 11 wakker
Ja gelukkig wel.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen dus
Ik kon er om half 4 weer uit.. Maar goed, ben alweer thuis van 't werk, straks de stad in
Niet mee lunchen dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.
Ik ga straks lekker huisje opruimen... en weer de vacaturesites af
Moet je nog veel dan? Je was aardig opgeschoten met dat schaatsenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee zit weer streng aan de shakes
2 kilo en dan stap ik over naar Cambridge 800quote:Op maandag 13 februari 2012 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet je nog veel dan? Je was aardig opgeschoten met dat schaatsen
Hmm, dat stappen heeft dus een beetje schade aangericht zaterdag?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 kilo en dan stap ik over naar Cambridge 800
geen ideequote:Op maandag 13 februari 2012 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, dat stappen heeft dus een beetje schade aangericht zaterdag?
Das wel coolquote:Op maandag 13 februari 2012 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee
Nog niet gewogenMaar heb veel gedanst, 4,5 uur lang.... dus heb ehct geen flauw idee...
Morgenochtend maar even op de weegschaal staan.
Maar ik hoop volgende week te beginnen met de 800 voor de laatste 5 kilo
Verkapte-klik-op-mijn-site-post.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:22 schreef heloef het volgende:
Godver, ik heb een project waarin ik moet zorgen dat ik de meeste hits krijg op mijn website van alle andere groepen.
Een probleem er is een knul bij met contacten in de hele fucking media en een eigen bedrijf.
Dus nu ben ik tot op het bot gemotiveerd om iemand te verslaan die niet te verslaan valt.
Probleem.
Je hebt met mij geflirt?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte-klik-op-mijn-site-post.
Zo ik ben er weer. College was leuk, geflirt met het meisje tegenover me.Joy weet wel wie ik bedoel denk ik.
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik probeer dat ook altijd, maar kom nooit verder dan 'Venlo'
Sorry daarvoor
quote:
Ja, die.quote:
Sig, homepage, fotoboek. En dan posts van sexy meisjes plaatsen in US.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:22 schreef heloef het volgende:
Godver, ik heb een project waarin ik moet zorgen dat ik de meeste hits krijg op mijn website van alle andere groepen.
Een probleem er is een knul bij met contacten in de hele fucking media en een eigen bedrijf.
Dus nu ben ik tot op het bot gemotiveerd om iemand te verslaan die niet te verslaan valt.
Probleem.
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met je chocoladesnorretje op je schaatsjes
Ik zeg haar gewoon hoe bruut ik haar wil nemenquote:
Myr doet het tenminste nog subtiel..quote:Op maandag 13 februari 2012 14:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik zeg haar gewoon hoe bruut ik haar wil nemen
En in hoeveel ruimtes in jouw huis heb je haar al bruut mogen nemen?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je inderdaad nog geen marathon hebt gelopen, de honden tien keer hebt uitgelaten, drie keer boodschappen hebt gedaan, zestig keer de trap op en af bent gerend en een uur of zes hebt staan dansen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik ben lui vandaagNiet normaal, gelukkig wel weer 6 sollicitaties gedaan
Oeh, is de tekentafel bij jou de eerste plek?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En in hoeveel ruimtes in jouw huis heb je haar al bruut mogen nemen?
Juist, terug naar de tekentafel dus
Ik ga vanavond wel sporten....quote:Op maandag 13 februari 2012 14:50 schreef twi het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je inderdaad nog geen marathon hebt gelopen, de honden tien keer hebt uitgelaten, drie keer boodschappen hebt gedaan, zestig keer de trap op en af bent gerend en een uur of zes hebt staan dansen.
Als potloodventer is dat de wel de plek waar ik ze demonstreer.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Oeh, is de tekentafel bij jou de eerste plek?
Zeggen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
Eindelijk mijn welverdiende waardering.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wauw, wat ben jij een eindbaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Murdera op 13-02-2012 15:17:13 ]
Rijstewafel.... dat gaat er ook wel in bij mijquote:Op maandag 13 februari 2012 15:24 schreef Myraela het volgende:
Zie mij braaf aan mn huiswerk onder het genot van een rijstewafel en een glas water.
Mirne is straks behalve slim ook slank en gezond.
Ik vind de simpelste ook wel lekker, alleen ik moet een soort afsluitbare bak halen voor die dingen, want ze zijn alleen lekker als de verpakking net open is, anders worden ze taai.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rijstewafel.... dat gaat er ook wel in bij mij
Weetje welke lekker is? Die van zonnatura met een laagje pure chocolade
Ik vond de kinderen op de basisschool vroeger heel zielig als ze rijstewafels mee kregen voor tijdens de pauzequote:Op maandag 13 februari 2012 15:26 schreef twi het volgende:
Van rijstewafels zou ik inderdaad flink afvallen. Die dingen zijn zo vies dat ik er een etmaal van moet overgeven.
Ik kan zon heel pak zo wegkrijgen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind de simpelste ook wel lekker, alleen ik moet een soort afsluitbare bak halen voor die dingen, want ze zijn alleen lekker als de verpakking net open is, anders worden ze taai.
En dan geen Evergreens, maar die met melkpoeder erin! Omnomnomnom!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond de kinderen op de basisschool vroeger heel zielig als ze rijstewafels mee kregen voor tijdens de pauzeIk kreeg namelijk altijd Liga's mee
nomnomnomnomquote:Op maandag 13 februari 2012 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan zon heel pak zo wegkrijgen.
Met een beetje extra zout.
die met choco en banaan is lekkerquote:Op maandag 13 februari 2012 15:31 schreef twi het volgende:
[..]
En dan geen Evergreens, maar die met melkpoeder erin! Omnomnomnom!
[ afbeelding ]
En dan éérst het randje weg-eten, dan de bodem voorzichtig weghalen en als laatste dat brokje melkpoeder opeten!
Omnomnomnomnom!
Is er een andere manier om ze te eten dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:31 schreef twi het volgende:
[..]
En dan geen Evergreens, maar die met melkpoeder erin! Omnomnomnom!
[ afbeelding ]
En dan éérst het randje weg-eten, dan de bodem voorzichtig weghalen en als laatste dat brokje melkpoeder opeten!
Omnomnomnomnom!
Ik ook wel, deze zijn al een beetje gezout, normaal zou ik er ook extra zout op doen maar dan ga ik weer vocht vasthouden, ook niet goed.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan zon heel pak zo wegkrijgen.
Met een beetje extra zout.
Deze ja. Maar toen ik klein was bestond dat nog niet. Gewone Liga's met Tjolk (bananensmaak). Dat kreeg ik meequote:Op maandag 13 februari 2012 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die met choco en banaan is lekker
Ja, er zijn idioten die zo'n ding in één keer wegschrokken. Daar zou eigenlijk een paar maanden cel op moeten staan.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is er een andere manier om ze te eten dan?
Gewoon al hun tanden en kiezen trekken, dan moeten ze er wel op sabbelen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, er zijn idioten die zo'n ding in één keer wegschrokken. Daar zou eigenlijk een paar maanden cel op moeten staan.
Dat is goor. Ik deed altijd verschrikkelijk m'n best om zelfs die puntjes die in de koek steken er heel uit te krijgen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:34 schreef Myraela het volgende:
Mensen die de randjes opeten.Die gooide ik gewoon weg nadat ik met mijn tanden het melkspul eruit geschaafd had.
Die site is nog niet eens gebouwd gek.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte-klik-op-mijn-site-post.
Zo ik ben er weer. College was leuk, geflirt met het meisje tegenover me.Joy weet wel wie ik bedoel denk ik.
Zet alvast een placeholder neer met een relevante tekst en andere info. Kan Google alvast indexeren.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Die site is nog niet eens gebouwd gek.
Whut?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:34 schreef Myraela het volgende:
Mensen die de randjes opeten.Die gooide ik gewoon weg nadat ik met mijn tanden het melkspul eruit geschaafd had.
Whehe, ik ook stiekumquote:Op maandag 13 februari 2012 15:34 schreef Myraela het volgende:
lekkerquote:Op maandag 13 februari 2012 16:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ze net gekocht toen ik boodschappen deed
Want zij ziet hem niet staan?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:58 schreef heloef het volgende:
Okee we hebben hier op school een Valentijnsbord hangen. Heeft er iemand op dat bord de namen gezet van een vriend van mij en het meisje waar hij verliefd op is. Zij heeft het gezien, haar vriendinnen hebben het gezien en hij staat nu nogal voor lul.
Het niveau hier soms.
Natuurlijk niet Als dat zo is eet ik mijn schoen op.quote:
Hij kan nu beter een poging wagen, lager kan 'ie toch niet zakken.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Natuurlijk niet Als dat zo is eet ik mijn schoen op.
Die vent durft al 5 maanden niet naar haar toe te gasn. Nu al helemaal niet meer.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:10 schreef twi het volgende:
[..]
Hij kan nu beter een poging wagen, lager kan 'ie toch niet zakken.
Maf eigenlijk dat mensen dit doen. Heb er nooit de grap van ingezien, tis zielig leedvermaakquote:Op maandag 13 februari 2012 18:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Die vent durft al 5 maanden niet naar haar toe te gasn. Nu al helemaal niet meer.
Ja ik vind het best zielig voor hem.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maf eigenlijk dat mensen dit doen. Heb er nooit de grap van ingezien, tis zielig leedvermaak
Succesquote:Op maandag 13 februari 2012 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Morgen speeddatenwie wenst mij hier succes?
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:33 schreef heloef het volgende:
Ik zet net Meiden van Holland aan.
Was een meisje met dezelfde stem en lach als Myr, ik schrok me dood.
Die grappen maakten wij ook op school toen we twaalf waren.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:58 schreef heloef het volgende:
Okee we hebben hier op school een Valentijnsbord hangen. Heeft er iemand op dat bord de namen gezet van een vriend van mij en het meisje waar hij verliefd op is. Zij heeft het gezien, haar vriendinnen hebben het gezien en hij staat nu nogal voor lul.
Het niveau hier soms.
Dank je, dat ga ik nodig hebbenquote:
Heb je allemaal in je hoofd wat je gaat vragen??? En je weet het heh met dezelfde stem praten als deze man.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
Morgen speeddatenwie wenst mij hier succes?
Maar zou je haar doen?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:33 schreef heloef het volgende:
Ik zie wel wat ik ga vragen. iig zo min mogelijk die standaard shit.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je allemaal in je hoofd wat je gaat vragen??? En je weet het heh met dezelfde stem praten als deze man.
Thanksquote:Op maandag 13 februari 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel plezier morgen Tijn. Ben benieuwd wat je eruit haalt in ieder geval.
Is dat mogelijk dan??quote:Op maandag 13 februari 2012 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie wel wat ik ga vragen. iig zo min mogelijk die standaard shit.
Ja standaard vragen als woonplaats, werk, etc zo veel mogelijk proberen te vermijden.quote:
Uit nieuwsgierigheid wat ben je dan allemaal van plan te gaan vragen?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja standaard vragen als woonplaats, werk, etc zo veel mogelijk proberen te vermijden.
Gewoon bij iedere vrouw vragen: Wil je neuken?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja standaard vragen als woonplaats, werk, etc zo veel mogelijk proberen te vermijden.
zekerquote:Op maandag 13 februari 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon bij iedere vrouw vragen: Wil je neuken?
Mensen die niet dagelijks fappen op Myr haar sextape.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:33 schreef heloef het volgende:
Wat zijn je hobby's? Even als test hoe leuk het antwoord is.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
Vragen naar hobby's enzo kan wel leuke gesprekken opleveren.
Torrent?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet dagelijks fappen op Myr haar sextape.
Ik heb hem alleen op mijn pc staan twi. Ik zal hem even uploaden.quote:
waar kan ik reageren?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo, ik ben Truus, ik ben 30 something, hihi. Gescheiden met 3 kids van verschillende vaders en nu vrijgezellig. Ik houd van lekker eten dus mannen die geen echte vrouw aankunnen, hoeven niet te reageren. Ik lees graag een goed boek onder het genot van een glas goede rode wijn en maak graag lange wandelingen langs het strand. In mijn vrije tijd maak ik graag puzzels en misschien ben jij wel het laatste stukje. Hihi. gr gr.
Argh argh argh.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo, ik ben Truus, ik ben 30 something, hihi. Gescheiden met 3 kids van verschillende vaders en nu vrijgezellig. Ik houd van lekker eten dus mannen die geen echte vrouw aankunnen, hoeven niet te reageren. Ik lees graag een goed boek onder het genot van een glas goede rode wijn en maak graag lange wandelingen langs het strand. In mijn vrije tijd maak ik graag puzzels en misschien ben jij wel het laatste stukje. Hihi. gr gr.
Uhm als ik een vriend had die eventueel zou willen reageren, waar zou dat kunnen?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./edit: Waarom las ik Tinus?
Dag C_Aquote:Op maandag 13 februari 2012 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Zo sporten was weer heeeeerlijk
Goedenavond allemaal
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uhm als ik een vriend had die eventueel zou willen reageren, waar zou dat kunnen?
Als verzonnen vrouw ben ik populairder dan als man.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:10 schreef twi het volgende:
[..]Ahh, dat is best zielig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./edit: Waarom las ik Tinus?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Zo sporten was weer heeeeerlijk
Goedenavond allemaal
Geef eens wat voorbeelden dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
mogelijkheden genoeg. Ik heb er iig zin in.
Mwah, met een paar biertje op.quote:
Dat zie ik op het moment zelf wel. Dat moet spontaan en niet vooraf instuderenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geef eens wat voorbeelden dan?
Nu nog een verhaalquote:Op maandag 13 februari 2012 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan nu dertien karakters schrijven.
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2012 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Alleen het korte pittige kapsel en 'lekker gek' ontbreken er nog aan![]()
slissende geluidjesquote:Op maandag 13 februari 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
ok ik heb echt iets grappigs/eng te vertellen... ben er nog niet helemaal uit onder welke ctegorie het valt haha
Heb dus een eigen bedrijfje (hondenuitlaatservice) en werk alleen.
Wordt net gebeld door een of andere griezen... je weet wel met die slissende geluidjes terwijl hij praat... en hij wilde vrijwilligerswerk bij mij doen.
Vertrouwde het niet helemaal, want hij wilde meteen afspraak maken om afspraken te maken over dagen en tijden enzo.
Dus vroeg hem naar zn motivatie... na mompelen en nadenken zei hij dat hij graag buiten werkt... nog tijdje doorgevraagd, maar kwam erop neer dat hij niets met honden heeft, er eigenlijk ook niet mee wil werken en geen verstand of passie voor heeft. Maar dat hij.... nu komt t.... gewoon graag gezellig met mij wil wandelen....blehg...!!!
dat vermoed ik wel...quote:Op maandag 13 februari 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
slissende geluidjesMocro dus
Hahaha, je hebt ze wel voor het uitzoeken Snarf.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
ok ik heb echt iets grappigs/eng te vertellen... ben er nog niet helemaal uit onder welke ctegorie het valt haha
Wordt net gebeld door een of andere griezen... je weet wel met die slissende geluidjes terwijl hij praat... en hij wilde vrijwilligerswerk bij mij doen.
Vertrouwde het niet helemaal, want hij wilde meteen afspraak maken om afspraken te maken over dagen en tijden enzo.
Dus vroeg hem naar zn motivatie... na mompelen en nadenken zei hij dat hij graag buiten werkt... nog tijdje doorgevraagd, maar kwam erop neer dat hij niets met honden heeft, er eigenlijk ook niet mee wil werken en geen verstand of passie voor heeft. Maar dat hij.... nu komt t.... gewoon graag gezellig met mij wil wandelen....blehg...!!!
Creepquote:Op maandag 13 februari 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
haha nou he.... hij vroeg ook nog naar mn vriend... of hij veel verstand van honden heeft... had niet de ballen om te zeggen dak geen vriend heb.. dus gezegd dat hij ge-wel-dig is met honden..!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt ze wel voor het uitzoeken Snarf.
Ik vind honden tof en ik wil er in de toekomst zelf ook éénquote:Op maandag 13 februari 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha nou he.... hij vroeg ook nog naar mn vriend... of hij veel verstand van honden heeft... had niet de ballen om te zeggen dak geen vriend heb.. dus gezegd dat hij ge-wel-dig is met honden..!
Whehehehehequote:
Soms is liegen beter. Sommige mannen druipen met een staart tussen de benen af als je zegt dat je vriend hebtquote:Op maandag 13 februari 2012 20:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha nou he.... hij vroeg ook nog naar mn vriend... of hij veel verstand van honden heeft... had niet de ballen om te zeggen dak geen vriend heb.. dus gezegd dat hij ge-wel-dig is met honden..!
Goed zo. Noteer wel zijn naam en nummer ergens voor de zekerheid. Dan kun je eventueel naar de politie stappen als hij nog een keer belt.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hehe... nou das al een stuk minder wanhopig dan zeggen dat je graag meegaat wandelen om dat je buiten wil zijn... vroeg nog waarom hij geen postbode wilde worden.. maar daar had hij geen antwoord op.. |quote:Op maandag 13 februari 2012 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vind honden tof en ik wil er in de toekomst zelf ook één
Wil je met mij wandelen? Ah toe, asjebliev?
En wat wil je dan zeggen?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo. Noteer wel zijn naam en nummer ergens voor de zekerheid. Dan kun je eventueel naar de politie stappen als hij nog een keer belt.
hahahahahahahahhahaquote:Op maandag 13 februari 2012 20:22 schreef kutkloon7 het volgende:
Hoi, ik heb net mijn geheime crush gebeld, en gesolliciteerd als hondenuitlater bij haar eigen bedrijfje. Ik was wel een beetje zenuwachtig en moest een beetje slissen, maar ik denk dat ze het wel leuk vond, ze zou me nog terugbellen
.
Hoi Joysiewoysie.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
En wat wil je dan zeggen?
Hij heeft me 2x gebeld en tjah, eigenlijk niks vreemds gezegd?
Geef er een draai aan Joy. Ongewenste intimidatie, stalken.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Lol!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef er een draai aan Joy. Ongewenste intimidatie, stalken.
mja dan had ik iig zn nummer kunnen blokkeren.. nou ja was volgens mij duidelijk dak niets van m weten wil..quote:Op maandag 13 februari 2012 20:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Watertornadootje!quote:
Je snapt best wat ik bedoelde te zeggenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe sprak hij je aan dan? Mevrouw, juffrouw, jongedame, meisje of smatje?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja dan had ik iig zn nummer kunnen blokkeren.. nou ja was volgens mij duidelijk dak niets van m weten wil..
Vraag je nu mijn nummerquote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahahahahahahhaha
heb zn nummer niet, belde anoniem en was zo bezig met zorgen dat hij goed begrijpt dak hem niet als vrijwilliger (of als wat voor functie dan ook) wil hebben, dus geen gegevens gevraagd.. stom eigenlijk
Ja, met je honden op het station afsprekenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hehe... nou das al een stuk minder wanhopig dan zeggen dat je graag meegaat wandelen om dat je buiten wil zijn... vroeg nog waarom hij geen postbode wilde worden.. maar daar had hij geen antwoord op.. |
en hij wilde ook op een station afspreken.. niet gezellig ergens waar je normaal wat kan drinken ofzo.. meteen zon rare plaats ook
Smatje natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe sprak hij je aan dan? Mevrouw, juffrouw, jongedame, meisje of smatje?
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:
Ik weet het niet denk ik, wat je bedoelt.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:25 schreef Joysa het volgende:
Je snapt best wat ik bedoelde te zeggen
Als je nu niet anoniem belde had ze dat nu welquote:Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Vraag je nu mijn nummer?
Maar even serieus, cool verhaal, ik hoop dat het niet zon creep is als dat ie nu overkomt. Of dat je er geen last van hebt, anders.
Dat ik het overdreven vind om gelijk naar de politie te gaanquote:Op maandag 13 februari 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het niet denk ik, wat je bedoelt.
hahahaha smaatje.. =Dquote:Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik was 't niet!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahaha smaatje.. =D
nee hij sprak me eigenlijk niet ergsn mee aan... nam op met mn eigen naam en hij zei meteen dat hij mn website had gezien en darana de rest van zn verhaal... nu ik erover nadenk heeft hij niet eens zn eigen naam gezegd, alleen dat hij in Rdam woont
en al ga je naar de politie, ze doen daar toch niets mee, had eerst en hele vieze oude geile buurman... steeds me opwachten en dan wilde hij me dingen laten zien achterin zn garage, steeds stiekem cadeautjes in mn brievenbus (waar zn vrouw niets van mocht weten) nou ja.. dat soort dingen. Aan dat soort dingen doe je niets, tenzij ze echt aan je zitten ofzo...quote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat ik het overdreven vind om gelijk naar de politie te gaan
Dat meen je toch niet he..quote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet na dit telefoontje nee. Maar na herhaaldelijk telefonisch lastig vallen met seksuele ondertoon, neemt de politie je wel serieus.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat ik het overdreven vind om gelijk naar de politie te gaan
Als het zo'n stalker is wel. Ze is heus niet de eerste hoor.quote:
oh dat zou ik serieus eng vinden... mn adres is niet zo heel moeilijk te achterhalen... staat die engert straks op de stoep... cadeautje: "mezelf in een regenjas.." ieeeuwquote:Op maandag 13 februari 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
Snarf wie weet krijg je morgen wel iets van hem met Valentijnsdag
Bleh jakkes, en de politie doet inderdaad niets.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en al ga je naar de politie, ze doen daar toch niets mee, had eerst en hele vieze oude geile buurman... steeds me opwachten en dan wilde hij me dingen laten zien achterin zn garage, steeds stiekem cadeautjes in mn brievenbus (waar zn vrouw niets van mocht weten) nou ja.. dat soort dingen. Aan dat soort dingen doe je niets, tenzij ze echt aan je zitten ofzo...
want uiteindelijk... "was de oude buurman gewoon heel vriendelijk voor zn buurmeisje"
Niet na een keertje of 2quote:Op maandag 13 februari 2012 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet na dit telefoontje nee. Maar na herhaaldelijk telefonisch lastig vallen met seksuele ondertoon, neemt de politie je wel serieus.
Ok, dat is wel een hele nare gedachte jaquote:Op maandag 13 februari 2012 20:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh dat zou ik serieus eng vinden... mn adres is niet zo heel moeilijk te achterhalen... staat die engert straks op de stoep... cadeautje: "mezelf in een regenjas.." ieeeuw
Gelijk een aanranding verzinnen omdat iemand slist en belt?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het zo'n stalker is wel. Ze is heus niet de eerste hoor.
Dat snap ik. Hopelijk blijft het bij dat ene telefoontje.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh dat zou ik serieus eng vinden... mn adres is niet zo heel moeilijk te achterhalen... staat die engert straks op de stoep... cadeautje: "mezelf in een regenjas.." ieeeuw
Marokkanen hebben toch trainingspakken?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Goed planquote:Op maandag 13 februari 2012 20:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelijk een aanranding verzinnen omdat iemand slist en belt?![]()
Liegen tegen de politie als eerste tip?
Of het is een lief maar erg verdrietig mannetje dat thuis zit, en het jammer vind dat zijn geslis door zijn scheve voortanden er voor zorgen dat hij nooit een keer met je zal kunnen wandelen, omdat hij je wel eens ziet lopen en je er altijd zo vrolijk uit ziet.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Hele hele goede zaak. Hadden ze veeeeel eerder moeten doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed plansinds kort gaan ze iedere valse aangiften vervolgen
hahaha, tja de goede moeten onder de kwade lijden... ik knapte vooral af op t station waar hij af wilde sprekenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of het is een lief maar erg verdrietig mannetje dat thuis zit, en het jammer vind dat zijn geslis door zijn scheve voortanden er voor zorgen dat hij nooit een keer met je zal kunnen wandelen, omdat hij je wel eens ziet lopen en je er altijd zo vrolijk uit ziet.
Heb ik ergens aanranding gezegd?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelijk een aanranding verzinnen omdat iemand slist en belt?![]()
Liegen tegen de politie als eerste tip?
Is dat ook nog belangrijk, op welk station je afspreekt?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahaha, tja de goede moeten onder de kwade lijden... ik knapte vooral af op t station waar hij af wilde spreken
nee, elk station is raar.. =P weet eigenlijk niet of hij treinstation of pompstation bedoelde...quote:Op maandag 13 februari 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat ook nog belangrijk, op welk station je afspreekt?
* twi pakt zijn notitieblokje.
Sorry hoor, maar wat een volslagen belachelijke overtrokken reactie was dat.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ergens aanranding gezegd?![]()
Herhaaldelijk lastig vallen is stalken. Als hij dit doet met de intentie om met Snarf af te spreken en ze laat merken dat dit duidelijk ongewenst is, kunnen ze er heus wel wat mee.
Ik bedenk me nu wel dat ongewenste intimiteit wel in persoon moet zijn.
Gadverdamme wat een smerig idee.quote:Geef er een draai aan. Ongewenste intimidatie, stalken.
Ik zeg toch, de brug bij het kanaal, lekker rustigquote:Op maandag 13 februari 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat ook nog belangrijk, op welk station je afspreekt?
* twi pakt zijn notitieblokje.
Inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2012 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hele hele goede zaak. Hadden ze veeeeel eerder moeten doen.
ja jij zou iig nog faken dat je 12 honden hebt en niets zo interessant vind als t gedrag binnen een roedel =pquote:
Ehm.. Nee..quote:Op maandag 13 februari 2012 20:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja jij zou iig nog faken dat je 12 honden hebt en niets zo interessant vind als t gedrag binnen een roedel =p
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja jij zou iig nog faken dat je 12 honden hebt en niets zo interessant vind als t gedrag binnen een roedel =p
Welk station eigenlijk dan? Amsterdam Centraal?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahaha, tja de goede moeten onder de kwade lijden... ik knapte vooral af op t station waar hij af wilde spreken
Je kan wel aanbieden om die 12 honden met je bus rond te rijdenquote:
gehehheeh "charmed".... jij trekt snel conclusies...!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Charmed, hoe komt Snarf op dat idee? Nou?
Nou was het Charmed?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gehehheeh "charmed".... jij trekt snel conclusies...!
Ja, wie anders zou het moeten zijn danquote:Op maandag 13 februari 2012 20:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gehehheeh "charmed".... jij trekt snel conclusies...!
weet ik veel.... ik kan snarf haar gedachten niet lezen.... althans, niet altijdquote:Op maandag 13 februari 2012 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Charmed, hoe komt Snarf op dat idee? Nou?
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik veel.... ik kan snarf haar gedachten niet lezen.... althans, niet altijd
wil je toevallig vrijwillger worden bij mn uitlaatservice..?quote:
Daar zit die poes toch niet bij?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil je toevallig vrijwillger worden bij mn uitlaatservice..?
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar zit die poes toch niet bij?
me jellyquote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, en tis trouwens een kater... =Pquote:Op maandag 13 februari 2012 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar zit die poes toch niet bij?
Mag gewoon daten met jou ook?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Oei. Ik vind hem leuk.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, en tis trouwens een kater... =P
"gewoon" daten eh... zoals geforceerde gesprekken voeren tijdens een etentje en daarna naar de bios voor meer ongemakkelijke momenten..? =Pquote:
Ongewoon mag ook bungee jumpen, parachute springen,quote:Op maandag 13 februari 2012 20:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"gewoon" daten eh... zoals geforceerde gesprekken voeren tijdens een etentje en daarna naar de bios voor meer ongemakkelijke momenten..? =P
hahahaha ok nu moest ik hardop lachen... en mn hondjes keken me raar aanquote:Op maandag 13 februari 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die wilde ik voor morgen bewaren!
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die wilde ik voor morgen bewaren!
Ik heb ooit een schaatsdate gehad. Dat was gewoon tofquote:Op maandag 13 februari 2012 20:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"gewoon" daten eh... zoals geforceerde gesprekken voeren tijdens een etentje en daarna naar de bios voor meer ongemakkelijke momenten..? =P
ja, das ook mijn idee.. als t klikt is t niet ongemakkelijk, maar helaas een aantal ongemakkelijke dates gehad.. heb zelfs ene keer expres belachelijke hoeveelheden knoflook gegeten tijdens "het" etentje zodat hij me niet zou willen zoenen... vervolgens in de bios zo ver van hem weggeleund dak gewoon last van mn nek had na afloop hahaquote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb ooit een schaatsdate gehad. Dat was gewoon tof
Trouwens, als het goed zit heb je geen ongemakkelijke momenten is mijn ervaring
Niet dat ik nou zo'n datekoning ben ofzo, verre van zelfs
Hoezo ga je dan nog naar de bios als het bij het eten al niet bevalt?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, das ook mijn idee.. als t klikt is t niet ongemakkelijk, maar helaas een aantal ongemakkelijke dates gehad.. heb zelfs ene keer expres belachelijke hoeveelheden knoflook gegeten tijdens "het" etentje zodat hij me niet zou willen zoenen... vervolgens in de bios zo ver van hem weggeleund dak gewoon last van mn nek had na afloop haha
Dat is wel heel erg extreemquote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, das ook mijn idee.. als t klikt is t niet ongemakkelijk, maar helaas een aantal ongemakkelijke dates gehad.. heb zelfs ene keer expres belachelijke hoeveelheden knoflook gegeten tijdens "het" etentje zodat hij me niet zou willen zoenen... vervolgens in de bios zo ver van hem weggeleund dak gewoon last van mn nek had na afloop haha
hij had al kaartjes gehaald enzo... heb wel netjes mn eigen deel betaald, en daar was hij al niet blij mee...quote:Op maandag 13 februari 2012 21:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoezo ga je dan nog naar de bios als het bij het eten al niet bevalt?
Weer zo'n vrouw die geen nee durft te zeggen.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoezo ga je dan nog naar de bios als het bij het eten al niet bevalt?
Zo extreem heb ik het gelukkig nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Hoezo niet blij mee? Ik vind het juist eerlijker..quote:Op maandag 13 februari 2012 21:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij had al kaartjes gehaald enzo... heb wel netjes mn eigen deel betaald, en daar was hij al niet blij mee...
Zelfs dan zou ik niet gaanquote:Op maandag 13 februari 2012 21:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij had al kaartjes gehaald enzo... heb wel netjes mn eigen deel betaald, en daar was hij al niet blij mee...
1 date was een keer zo erg dak idd bios heb geskipt... maar bij de knoflook-date gingen we naar een film die ik wel graag wilde zien.. en als ik geen false hoop geef, dan dacht ik dak iig die film in bios had gezien en soort van gezellige avond had gehadquote:
Das gewoon best wel pijnlijk of zo. Kan je zo'n date niet meteen afbreken of zo?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik zou de film een andere keer gaan kijkenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
1 date was een keer zo erg dak idd bios heb geskipt... maar bij de knoflook-date gingen we naar een film die ik wel graag wilde zien.. en als ik geen false hoop geef, dan dacht ik dak iig die film in bios had gezien en soort van gezellige avond had gehad
oh ik hield t wel gezellig, maar wilde wel duidelijk hebben dak geen handje vast wilde houden of zoenen, Stomme was dak na afloop een sms en een mail kreeg hoe leuk hij me vond en dat hij heeeeeel erg zenuwachtig was.... vond t zo zielig...!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das gewoon best wel pijnlijk of zo. Kan je zo'n date niet meteen afbreken of zo?
Ik weet soms, als ik een vrouw voor het eerst ontmoet, al onmiddelijk dat ik niks van haar hoef. Dan probeer ik het nog wel gezellig te houden.
Ik weet niet
Ik heb zelf nog nooit gedate (via een dating site), maar kan me voorstellen dat je, na wat gechat dat op zich wel goed verliep, je bij het zien van de ander meteen denkt "O shit! Die wil ik helemaal niet!!"quote:Op maandag 13 februari 2012 21:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zou de film een andere keer gaan kijken
Trouwens, hoe beland je überhaupt met zo iemand in een restaurant als ie zo niet bevalt? Had je dat van te voren niet zien aankomen?
wat schattigquote:Op maandag 13 februari 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh ik hield t wel gezellig, maar wilde wel duidelijk hebben dak geen handje vast wilde houden of zoenen, Stomme was dak na afloop een sms en een mail kreeg hoe leuk hij me vond en dat hij heeeeeel erg zenuwachtig was.... vond t zo zielig...!
Heb je wel gezegd dat je verder niks met hem wilde? Of probeerde je het via die vage hints?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh ik hield t wel gezellig, maar wilde wel duidelijk hebben dak geen handje vast wilde houden of zoenen, Stomme was dak na afloop een sms en een mail kreeg hoe leuk hij me vond en dat hij heeeeeel erg zenuwachtig was.... vond t zo zielig...!
ja eigenlijk al toen ik m bij perron zag wachten... maar vond t zo raar staan om direct weg te lopen, dus was gewoon naast m op t bankje gaan zitten en na een paar minuutjes gevraagd of hij ook zat te wachten op iemand die niet opkwam dagen.... maar hij doorzag mn zieke vorm van humor en zei dat hij al dacht dat ik t was, maar t niet durfde te vragen hahaquote:Op maandag 13 februari 2012 21:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zou de film een andere keer gaan kijken
Trouwens, hoe beland je überhaupt met zo iemand in een restaurant als ie zo niet bevalt? Had je dat van te voren niet zien aankomen?
Whehe, ik voel zijn pijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja eigenlijk al toen ik m bij perron zag wachten... maar vond t zo raar staan om direct weg te lopen, dus was gewoon naast m op t bankje gaan zitten en na een paar minuutjes gevraagd of hij ook zat te wachten op iemand die niet opkwam dagen.... maar hij doorzag mn zieke vorm van humor en zei dat hij al dacht dat ik t was, maar t niet durfde te vragen haha
nee gezegd dak niet zon klik voelde als die hij had gevoeld.. dak de film onwijs leuk vond, maar dak me ongemakkelijk voelde bij de stiltes en dak denk dat dat niet de bedoeling is, dat t gewoon hoort te klikken.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je wel gezegd dat je verder niks met hem wilde? Of probeerde je het via die vage hints?
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja eigenlijk al toen ik m bij perron zag wachten... maar vond t zo raar staan om direct weg te lopen, dus was gewoon naast m op t bankje gaan zitten en na een paar minuutjes gevraagd of hij ook zat te wachten op iemand die niet opkwam dagen.... maar hij doorzag mn zieke vorm van humor en zei dat hij al dacht dat ik t was, maar t niet durfde te vragen haha
Die stiltes zijn vervelend, ze overkomen me wel in zo'n beetje elk gesprken.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee gezegd dak niet zon klik voelde als die hij had gevoeld.. dak de film onwijs leuk vond, maar dak me ongemakkelijk voelde bij de stiltes en dak denk dat dat niet de bedoeling is, dat t gewoon hoort te klikken.
Dan was het ook wel een initiatiefloze lamlulquote:Op maandag 13 februari 2012 21:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee... leve datingsites =pquote:Op maandag 13 februari 2012 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan was het ook wel een initiatiefloze lamlul
Maar je had 'm daarvoor dus nog niet ontmoet?
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
Pff ik heb echt nog maar 1 echte date gehad helaas was er geen klik IRL. Jammer maar helaas. Overigens nog wel contact met haar. Gewoon een beetje kletsen op MSN.
Zo heb ik ook nog wel eens een poosje om WT lopen ronddraaien op een stationquote:Op maandag 13 februari 2012 21:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Daar kom ik niet door de vleeskeuringquote:
Ja WT, zeg eens, waarom durf je zo weinig?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nog wel eens een poosje om WT lopen ronddraaien op een station
Waarom durven mannen toch zo weinig?
We weten het zelf nieteens..quote:Op maandag 13 februari 2012 21:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij wist notabene hoe ik er ongeveer uitzag.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ja WT, zeg eens, waarom durf je zo weinig?
haha, stiekem voel ik me echt heel machtig als ik zo iets doe... =D heel gemeenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat geen klik IRL? Niet mannelijk genoeg vond zij. Of bedoel je dat niet?quote:
Jullie zijn eng.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee ik bedoel waarom heb je nog contact met haar (als je geen klik hebt).quote:Op maandag 13 februari 2012 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat geen klik IRL? Niet mannelijk genoeg vond zij. Of bedoel je dat niet?
What else is newquote:Op maandag 13 februari 2012 21:25 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik durf nu echt nooit met marbasnarf op date. Staan er een dag later allemaal verhalen over me op fok.
Waarom ben ik nou weer eng?quote:
hahaha aaaahw nee, ben best lief... ga ervan dat heer in kwestie niet op forum zit..quote:Op maandag 13 februari 2012 21:25 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik durf nu echt nooit met marbasnarf op date. Staan er een dag later allemaal verhalen over me op fok.
Ik hoop dat juist altijd. Lijkt me zo grappig om te zien hoe een ander over de hele situatie dacht enzoquote:Op maandag 13 februari 2012 21:25 schreef kutkloon7 het volgende:
Oh maar jij bent niet eng, jij bent wel schattig.quote:
why?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:26 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ben ook depressief deze valentijn.
Gedraag je niet zo kneuzerig als die andere knul en je zit wel safe.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:25 schreef kutkloon7 het volgende:
Whehe, zoals in die ene aflevering van how i met your mother, dat ze een date 10 jaar later nog een keer doen, ofzoiets.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik hoop dat juist altijd. Lijkt me zo grappig om te zien hoe een ander over de hele situatie dacht enzo
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar jij bent niet eng, jij bent wel schattig.
Vriendschappelijk, daarna nog leuke gesprekken gehad met haar. Tips geven over daten aan elkaar. Vorige week nogquote:Op maandag 13 februari 2012 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee ik bedoel waarom heb je nog contact met haar (als je geen klik hebt).
Nou, reken maar van Jazz.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Van Silk weet ik niet of ze wel of niet eng is.. Die heb ik nog nooit gezien..
je herkend een zenuwachtig wachtend persoontje vaak wel uit 1000e =Pquote:Op maandag 13 februari 2012 21:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is was in ieder geval fijn dat wij elkaar wel meteen herkenden. Wat ik overigens totáál niet verwachtte
Ik wil best een roos van jou krijgenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Loka is 200 km van mij verwijdert, en ik moet misschien als nep-cupido rozen gaan uitdelen
Ach look on the brightside, je hebt tenminste iemand om naar uit te kijken.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Loka is 200 km van mij verwijdert, en ik moet misschien als nep-cupido rozen gaan uitdelen
We spraken af midden op Schiphol op een vreselijk drukke ochtendquote:Op maandag 13 februari 2012 21:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je herkend een zenuwachtig wachtend persoontje vaak wel uit 1000e =P
ohja... dan wordt t iets lastiger idd hahaquote:Op maandag 13 februari 2012 21:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
We spraken af midden op Schiphol op een vreselijk drukke ochtend
jammer dat ik aps doorhad dat je er was toen je al 10 minuten erwas... stoute CA vroeg later pas of ik je al gezien had hahaquote:Op maandag 13 februari 2012 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik herkende Snarf ook meteen zaterdag.. Maar dat kwam mede omdat ik wist dat ze met C_A en WT was.. Al had ik d'r zonder die 2 ook wel gevonden..
Hoho,quote:Op maandag 13 februari 2012 21:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je herkend een zenuwachtig wachtend persoontje vaak wel uit 1000e =P
Jaah, ik was ook zo lekker bezig met de drukte van me af zetten in het begin, ik was echt blij dat jullie daarboven stonden, echtquote:Op maandag 13 februari 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jammer dat ik aps doorhad dat je er was toen je al 10 minuten erwas... stoute CA vroeg later pas of ik je al gezien had haha
Je kijkt er zo overheen he.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jammer dat ik aps doorhad dat je er was toen je al 10 minuten erwas... stoute CA vroeg later pas of ik je al gezien had haha
Nou moet ik natuurlijk vragen: WIE WIE WIE?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho,
Ik was niet zenuwachtig.![]()
Er was wel iemand bij die een tikkie nerveus was.
waarom ben ik stout?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben benieuwd naar t hele verhaal =Dquote:Op maandag 13 februari 2012 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho,
Ik was niet zenuwachtig.![]()
Er was wel iemand bij die een tikkie nerveus was.
Ik stond op gelijke hoogte, zo groot zijn C_A en Snarf nietquote:Op maandag 13 februari 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kijkt er zo overheen he.
Sorry, inkoppertje.
ik vond het wel meevallen met de druktequote:Op maandag 13 februari 2012 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah, ik was ook zo lekker bezig met de drukte van me af zetten in het begin, ik was echt blij dat jullie daarboven stonden, echt
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kijkt er zo overheen he.
Sorry, inkoppertje.
Nou nee eigenlijk, inside joke is inside.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nou moet ik natuurlijk vragen: WIE WIE WIE?
1,5 kop kleiner en ik had geen hakken aanquote:Op maandag 13 februari 2012 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik stond op gelijke hoogte, zo groot zijn C_A en Snarf niet
Hoe hoog stond jij dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik stond op gelijke hoogte, zo groot zijn C_A en Snarf niet
Ik heb het 1 keer drukker mee gemaakt.. Toen ben ik ook meteen vertrokken.. Dat kon ik geestelijk echt niet handelen..quote:Op maandag 13 februari 2012 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het wel meevallen met de drukte
ik had niet zo heel veel op... en keek ook niet over je heen... want jij tond op verhoging en ik niet... ik denk nog even na over een goed excuusquote:Op maandag 13 februari 2012 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
En we kunnen gewoon de drank de schuld geven, Snarf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |