De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terechte klacht. Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:49 schreef Joysa het volgende:
Waarom niet gewoon geen spelfout in de tt
Er ligt hier verse sneeuw en het sneeuwt echt hardquote:
Het hoeft niet te vriezen voor sneeuw.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er ligt hier verse sneeuw en het sneeuwt echt hard
Zeg ik dat dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het hoeft niet te vriezen voor sneeuw.
Ja, anders had je die reactie niet hoeven quoten want of het sneeuwt bij jou heeft niets te maken met of het dooit.quote:
Of dat diequote:Op maandag 13 februari 2012 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, anders had je die reactie niet hoeven quoten want of het sneeuwt bij jou heeft niets te maken met of het dooit.
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, anders had je die reactie niet hoeven quoten want of het sneeuwt bij jou heeft niets te maken met of het dooit.
Gaat ook nie gebeure nie als ik naar de sneeuwradar kijk.quote:
Nu smelt het echt hard ineens, het is ook boven 0quote:Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef charmed_angel het volgende:
Hier regent het en geen sneeuw...
Ik had nog wel even wat langer willen schaatsen
Ik zit er wel over na te denken om vaker te gaan schaatsen.quote:
Pffff Body language gekekenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu smelt het echt hard ineens, het is ook boven 0
Beetje geslapen?
Lekker uitgeslapen dusquote:Op maandag 13 februari 2012 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit er wel over na te denken om vaker te gaan schaatsen.
Ik merk gewoon dat het veel effectiever is dan fitness
Als ik 4 dagen intensief fitness, dan gebeurd er niks lijkt wel![]()
Sta ik een paar dagen op mijn schaatsen, ben ik opeens veel lichter
Nou ja maar ijs is weg... vanavond maar weer naar de sportschool
[..]
Pffff Body language gekekenDuurde wat langer dan ik dacht. Daarna direct in slaap gevallen en half 11 wakker
Ja gelukkig wel.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen dus
Ik kon er om half 4 weer uit.. Maar goed, ben alweer thuis van 't werk, straks de stad in
Niet mee lunchen dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.
Ik ga straks lekker huisje opruimen... en weer de vacaturesites af
Moet je nog veel dan? Je was aardig opgeschoten met dat schaatsenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee zit weer streng aan de shakes
2 kilo en dan stap ik over naar Cambridge 800quote:Op maandag 13 februari 2012 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet je nog veel dan? Je was aardig opgeschoten met dat schaatsen
Hmm, dat stappen heeft dus een beetje schade aangericht zaterdag?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 kilo en dan stap ik over naar Cambridge 800
geen ideequote:Op maandag 13 februari 2012 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, dat stappen heeft dus een beetje schade aangericht zaterdag?
Das wel coolquote:Op maandag 13 februari 2012 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee
Nog niet gewogenMaar heb veel gedanst, 4,5 uur lang.... dus heb ehct geen flauw idee...
Morgenochtend maar even op de weegschaal staan.
Maar ik hoop volgende week te beginnen met de 800 voor de laatste 5 kilo
Verkapte-klik-op-mijn-site-post.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:22 schreef heloef het volgende:
Godver, ik heb een project waarin ik moet zorgen dat ik de meeste hits krijg op mijn website van alle andere groepen.
Een probleem er is een knul bij met contacten in de hele fucking media en een eigen bedrijf.
Dus nu ben ik tot op het bot gemotiveerd om iemand te verslaan die niet te verslaan valt.
Probleem.
Je hebt met mij geflirt?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte-klik-op-mijn-site-post.
Zo ik ben er weer. College was leuk, geflirt met het meisje tegenover me.Joy weet wel wie ik bedoel denk ik.
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik probeer dat ook altijd, maar kom nooit verder dan 'Venlo'
Sorry daarvoor
quote:
Ja, die.quote:
Sig, homepage, fotoboek. En dan posts van sexy meisjes plaatsen in US.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:22 schreef heloef het volgende:
Godver, ik heb een project waarin ik moet zorgen dat ik de meeste hits krijg op mijn website van alle andere groepen.
Een probleem er is een knul bij met contacten in de hele fucking media en een eigen bedrijf.
Dus nu ben ik tot op het bot gemotiveerd om iemand te verslaan die niet te verslaan valt.
Probleem.
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met je chocoladesnorretje op je schaatsjes
Ik zeg haar gewoon hoe bruut ik haar wil nemenquote:
Myr doet het tenminste nog subtiel..quote:Op maandag 13 februari 2012 14:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik zeg haar gewoon hoe bruut ik haar wil nemen
En in hoeveel ruimtes in jouw huis heb je haar al bruut mogen nemen?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je inderdaad nog geen marathon hebt gelopen, de honden tien keer hebt uitgelaten, drie keer boodschappen hebt gedaan, zestig keer de trap op en af bent gerend en een uur of zes hebt staan dansen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik ben lui vandaagNiet normaal, gelukkig wel weer 6 sollicitaties gedaan
Oeh, is de tekentafel bij jou de eerste plek?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En in hoeveel ruimtes in jouw huis heb je haar al bruut mogen nemen?
Juist, terug naar de tekentafel dus
Ik ga vanavond wel sporten....quote:Op maandag 13 februari 2012 14:50 schreef twi het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je inderdaad nog geen marathon hebt gelopen, de honden tien keer hebt uitgelaten, drie keer boodschappen hebt gedaan, zestig keer de trap op en af bent gerend en een uur of zes hebt staan dansen.
Als potloodventer is dat de wel de plek waar ik ze demonstreer.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Oeh, is de tekentafel bij jou de eerste plek?
Zeggen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
Eindelijk mijn welverdiende waardering.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wauw, wat ben jij een eindbaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Murdera op 13-02-2012 15:17:13 ]
Rijstewafel.... dat gaat er ook wel in bij mijquote:Op maandag 13 februari 2012 15:24 schreef Myraela het volgende:
Zie mij braaf aan mn huiswerk onder het genot van een rijstewafel en een glas water.
Mirne is straks behalve slim ook slank en gezond.
Ik vind de simpelste ook wel lekker, alleen ik moet een soort afsluitbare bak halen voor die dingen, want ze zijn alleen lekker als de verpakking net open is, anders worden ze taai.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rijstewafel.... dat gaat er ook wel in bij mij
Weetje welke lekker is? Die van zonnatura met een laagje pure chocolade
Ik vond de kinderen op de basisschool vroeger heel zielig als ze rijstewafels mee kregen voor tijdens de pauzequote:Op maandag 13 februari 2012 15:26 schreef twi het volgende:
Van rijstewafels zou ik inderdaad flink afvallen. Die dingen zijn zo vies dat ik er een etmaal van moet overgeven.
Ik kan zon heel pak zo wegkrijgen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind de simpelste ook wel lekker, alleen ik moet een soort afsluitbare bak halen voor die dingen, want ze zijn alleen lekker als de verpakking net open is, anders worden ze taai.
En dan geen Evergreens, maar die met melkpoeder erin! Omnomnomnom!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond de kinderen op de basisschool vroeger heel zielig als ze rijstewafels mee kregen voor tijdens de pauzeIk kreeg namelijk altijd Liga's mee
nomnomnomnomquote:Op maandag 13 februari 2012 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan zon heel pak zo wegkrijgen.
Met een beetje extra zout.
die met choco en banaan is lekkerquote:Op maandag 13 februari 2012 15:31 schreef twi het volgende:
[..]
En dan geen Evergreens, maar die met melkpoeder erin! Omnomnomnom!
[ afbeelding ]
En dan éérst het randje weg-eten, dan de bodem voorzichtig weghalen en als laatste dat brokje melkpoeder opeten!
Omnomnomnomnom!
Is er een andere manier om ze te eten dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:31 schreef twi het volgende:
[..]
En dan geen Evergreens, maar die met melkpoeder erin! Omnomnomnom!
[ afbeelding ]
En dan éérst het randje weg-eten, dan de bodem voorzichtig weghalen en als laatste dat brokje melkpoeder opeten!
Omnomnomnomnom!
Ik ook wel, deze zijn al een beetje gezout, normaal zou ik er ook extra zout op doen maar dan ga ik weer vocht vasthouden, ook niet goed.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan zon heel pak zo wegkrijgen.
Met een beetje extra zout.
Deze ja. Maar toen ik klein was bestond dat nog niet. Gewone Liga's met Tjolk (bananensmaak). Dat kreeg ik meequote:Op maandag 13 februari 2012 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die met choco en banaan is lekker
Ja, er zijn idioten die zo'n ding in één keer wegschrokken. Daar zou eigenlijk een paar maanden cel op moeten staan.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is er een andere manier om ze te eten dan?
Gewoon al hun tanden en kiezen trekken, dan moeten ze er wel op sabbelen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, er zijn idioten die zo'n ding in één keer wegschrokken. Daar zou eigenlijk een paar maanden cel op moeten staan.
Dat is goor. Ik deed altijd verschrikkelijk m'n best om zelfs die puntjes die in de koek steken er heel uit te krijgen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:34 schreef Myraela het volgende:
Mensen die de randjes opeten.Die gooide ik gewoon weg nadat ik met mijn tanden het melkspul eruit geschaafd had.
Die site is nog niet eens gebouwd gek.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte-klik-op-mijn-site-post.
Zo ik ben er weer. College was leuk, geflirt met het meisje tegenover me.Joy weet wel wie ik bedoel denk ik.
Zet alvast een placeholder neer met een relevante tekst en andere info. Kan Google alvast indexeren.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Die site is nog niet eens gebouwd gek.
Whut?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:34 schreef Myraela het volgende:
Mensen die de randjes opeten.Die gooide ik gewoon weg nadat ik met mijn tanden het melkspul eruit geschaafd had.
Whehe, ik ook stiekumquote:Op maandag 13 februari 2012 15:34 schreef Myraela het volgende:
lekkerquote:Op maandag 13 februari 2012 16:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ze net gekocht toen ik boodschappen deed
Want zij ziet hem niet staan?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:58 schreef heloef het volgende:
Okee we hebben hier op school een Valentijnsbord hangen. Heeft er iemand op dat bord de namen gezet van een vriend van mij en het meisje waar hij verliefd op is. Zij heeft het gezien, haar vriendinnen hebben het gezien en hij staat nu nogal voor lul.
Het niveau hier soms.
Natuurlijk niet Als dat zo is eet ik mijn schoen op.quote:
Hij kan nu beter een poging wagen, lager kan 'ie toch niet zakken.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Natuurlijk niet Als dat zo is eet ik mijn schoen op.
Die vent durft al 5 maanden niet naar haar toe te gasn. Nu al helemaal niet meer.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:10 schreef twi het volgende:
[..]
Hij kan nu beter een poging wagen, lager kan 'ie toch niet zakken.
Maf eigenlijk dat mensen dit doen. Heb er nooit de grap van ingezien, tis zielig leedvermaakquote:Op maandag 13 februari 2012 18:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Die vent durft al 5 maanden niet naar haar toe te gasn. Nu al helemaal niet meer.
Ja ik vind het best zielig voor hem.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maf eigenlijk dat mensen dit doen. Heb er nooit de grap van ingezien, tis zielig leedvermaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |