Note +1quote:
Lol.quote:
Tenzij je stopt met lapo hunten.quote:
quote:
Op FOK! helaas wel ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:52 schreef hoogvlieger het volgende:
Is dat serieus een woord, lapo hunten?
Uhmz, of je probeert abonnementsgeld te vangen door te achterhalen of het zo is, of je moet even HEEL VEEL notes achteraf bijwerken. Ook aan je collega's. Succes!quote:
Yep, net als real puntingquote:Op zondag 12 februari 2012 23:52 schreef hoogvlieger het volgende:
Nee het zijn er tweequote:Op zondag 12 februari 2012 23:52 schreef hoogvlieger het volgende:
Er wordt hier niet anders gedaan en ik doe het een keer en hoppa NOTE.quote:
Dit dus, als we het dan over krom hebben...quote:Op zondag 12 februari 2012 23:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Er wordt hier niet anders gedaan en ik doe het een keer en hoppa NOTE.
Lekker eerlijk weer.
Trusten.
Leer eens lezen voor je een reactie geeft.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Er wordt hier niet anders gedaan en ik doe het een keer en hoppa NOTE.
Lekker eerlijk weer.
Trusten.
En dan zijn er mods die IETS over rechtvaardigheidsgevoel (of historisch gezien over ninja editten) durven te zeggen.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Dit dus, als we het dan over krom hebben...
Dit is zo krom als een hoepel
Bel je wijkagent!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Dit dus, als we het dan over krom hebben...
Dit is zo krom als een hoepel
Ik heb al vernomen via geheime bronnen..quote:Op zondag 12 februari 2012 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leer eens lezen voor je een reactie geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |