Omdat dispuutquote:Op zondag 12 februari 2012 23:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jezus, waarom met Martini..smerig vrouwenindeovergangdrankje
Goldstrike was vroeger nog te doen mar nu puur walg ik ervanquote:
En bij 6 sleep je jezelf terug de club in en denk je ineens dat je een casanova bent terwijl er nog kots in je mondhoek zitquote:Op zondag 12 februari 2012 23:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij 3 stuks voel je je relax. Bij 4 dronken. Bij 5 kots je. 10 minuten later gaat het licht uit.
Goldstrike? Ik houd het vaak als ik op stap ga bij 1 shotje daarvan anders ga ik bad. Sambuca wil ook nog wel eens maar laatste keer was anderhalf jaar terug en wist ik niks meer van behalve dan dat ik uit de kroeg was gekickt met nog een paar wegens dronkenschap lol. Vanaf 1 uur 's middags in de kroeg non stop drinken en 3 uur 's nachts alleen in de taxi onder de kots thuiskomenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij 3 stuks voel je je relax. Bij 4 dronken. Bij 5 kots je. 10 minuten later gaat het licht uit.
Herkenbaar haha.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En bij 6 sleep je jezelf terug de club in en denk je ineens dat je een casanova bent terwijl er nog kots in je mondhoek zit
Bijna hangoverquote:Op zondag 12 februari 2012 23:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goldstrike? Ik houd het vaak als ik op stap ga bij 1 shotje daarvan anders ga ik bad. Sambuca wil ook nog wel eens maar laatste keer was anderhalf jaar terug en wist ik niks meer van behalve dan dat ik uit de kroeg was gekickt met nog een paar wegens dronkenschap lol. Vanaf 1 uur 's middags in de kroeg non stop drinken en 3 uur 's nachts alleen in de taxi onder de kots thuiskomen2 jassen toen lol. Tering wat was dat erg lol, 100 euro verneukt
en ben er verre van trots op.
Is niet de enige keerquote:
Alles wat boven de 40% is wordt een lastig scenario als je veel van drinktquote:Op zondag 12 februari 2012 23:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goldstrike? Ik houd het vaak als ik op stap ga bij 1 shotje daarvan anders ga ik bad. Sambuca wil ook nog wel eens maar laatste keer was anderhalf jaar terug en wist ik niks meer van behalve dan dat ik uit de kroeg was gekickt met nog een paar wegens dronkenschap lol. Vanaf 1 uur 's middags in de kroeg non stop drinken en 3 uur 's nachts alleen in de taxi onder de kots thuiskomen2 jassen toen lol. Tering wat was dat erg lol, 100 euro verneukt
Heb je ooit suicide gedaan? Ik heb weleens iemand het zien doen die straalbezopen was en die heeft een uur op de grond gelegen te kotsen en te janken lol. Geen idee wie het was maar het was hilarischquote:Op zondag 12 februari 2012 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
Sambuca, tequila ( met of zonder suicide ), goldstrike allemaal hetzelfde. Snel zat en volgende ochtend zoveel spijt.
Niet mee eensquote:Op zondag 12 februari 2012 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
Sambuca, tequila ( met of zonder suicide ), goldstrike allemaal hetzelfde. Snel zat en volgende ochtend zoveel spijt.
Te dronken is ook niet leuk meer, zoveel spijt altijd. Heeft me 1x een nachtje in cel opgeleverd (blame stef). Kon zo een scene uit een film zijn waarbij ik in mijn verscheurde gala kledij terug naar huis in de sneeuw banjerde, koud dat het was met al die gaten.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met tequila en vodka heb ik het op een of andere manier niet. Drink altijd veel maar nog nooit over me nek gegaan of ko, vind het nergens meer op slaan als je drinkt om daarna te gaan kotsen ipv te genietenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:40 schreef laucas het volgende:
[..]
Te dronken is ook niet leuk meer, zoveel spijt altijd. Heeft me 1x een nachtje in cel opgeleverd (blame stef). Kon zo een scene uit een film zijn waarbij ik in mijn verscheurde gala kledij terug naar huis in de sneeuw banjerde, koud dat het was met al die gaten.
Sambuca heeft ook zon honingdrop smaak, daarvan drink je meestal meer omdat de alcohol smaak niet echt doorslaatquote:Op zondag 12 februari 2012 23:40 schreef Tim86 het volgende:
Sambuca vind ik wel erg lekker. Tequila en goldstrike vind ik wel kansloos zat worden spul.
Sambuca drink ik zelf ook nog weleens (heel af en toe) een glaasje bij de koffie als ik thuis ben.
Vind het alle drie wel redelijk lekker. Nadeel is dat ik er een giga kater aan overhoud..quote:Op zondag 12 februari 2012 23:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet mee eens![]()
Tequila is gewoon vies, het enige fijne eraan is de citroenDus
Sambuca![]()
Goldstrike af en toe
IF/UP Suarez.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:40 schreef DannyDeko het volgende:
HE STELLETJE ALCOHOLISTEN HOUDT UW BAKKES EENS!
Is Suarez beetje fijn als ST in 433?
Volgende TTquote:Op zondag 12 februari 2012 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat nou FIFA12:FUT? Eerder FIFA12:AA hier
Veenwoudenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben even weg en meteen weer 2 topics verder
Wat jammer dat ik nu geen Mulenga heb, alle Zambia spelers (dat zijn er niet veel) zijn ineens ontzettend duur
Ik zag dat iemand het hier over BCV uit Burgum had, Burgum ligt slechts 6 km van Veenwouden af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |