En dan? Heb geen plinten in huis hè, dus dan zou ik toch eerst langs het kozijn omhoog moeten e.d.quote:
dat heb ik nu mat antenne naar huidige slaapkamer. Ander slaapkamer had ik gaatje door de muur geboord'. Heb hier hetzelfde probleem. als ik hier ooit nieuw laminaat ga leggen, leg ik kabels onder het laminaat doorquote:Op maandag 13 februari 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan? Heb geen plinten in huis hè, dus dan zou ik toch eerst langs het kozijn omhoog moeten e.d.
Dit is gewoon de netste oplossing. Heb ik de loze leidingen tenminste niet voor niets tijdens de bouw laten aanbrengen.
Ethernet kabel voor mijn vaste PC loopt over de grond via het balkon naar mijn hobbykamer
Geen loze leidingen in huis dus.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heb ik nu mat antenne naar huidige slaapkamer. Ander slaapkamer had ik gaatje door de muur geboord'. Heb hier hetzelfde probleem. als ik hier ooit nieuw laminaat ga leggen, leg ik kabels onder het laminaat door
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:05 schreef superkokje het volgende:
spoorloos afgelopen, tijd om te gaan slapen
stikkertje er op plakkenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen loze leidingen in huis dus.![]()
Hebben we bij mijn moeder ook gedaan. Kabels gewoon onder laminaat. Maar dan moet je wél weten welke kabels waar vandaan en waar naar toe.
En dan hopen dat je nooit een storing krijgtquote:
soms moet je een gokje wagen in het levenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan hopen dat je nooit een storing krijgt
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
soms moet je een gokje wagen in het leven
en nu echt weg
quote:
Wat heb je nu weer met je nek gedaan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
op zich goed, alleen last van nek
veel spanning op en pijnlijk. mot je bekend klinken denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer met je nek gedaan?
Mijn schouders liggen dwars
Ow, dat, ja, ga ik over een uurtje of twee last van krijgenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
veel spanning op en pijnlijk. mot je bekend klinken denk ik
even niemand aan mijn nek, gaat geheid fout danquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dat, ja, ga ik over een uurtje of twee last van krijgen![]()
Als ik nu jouw schouders/nek masseer, doe jij dan de mijne?
Oei, bij mij geeft het meestal wel verlichting.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
even niemand aan mijn nek, gaat geheid fout dan
donderdag.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, bij mij geeft het meestal wel verlichting.
Wanneer moet je weer werken?
Kan je niet toch een paar uur in de keuken werken voor je met het kantoorwerk verder gaat?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
donderdag.
is voor nek wel goed. als ik niet achter bureau hoef te zitten tenminste, maar dat zit er niet in
om wat te doen danquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je niet toch een paar uur in de keuken werken voor je met het kantoorwerk verder gaat?
Ow, natuurlijk nog teveel vorst in de grond, daar stond ik even niet bij stil.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
om wat te doen dan![]()
zijn nog dicht. gaan zaterdag langzaam opstarten
neequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, natuurlijk nog teveel vorst in de grond, daar stond ik even niet bij stil.
Heb je wel een beetje goede werkplek? Dus stoel, bureau en beeldscherm goed op jouw lengte afgesteld?
Zou ik dan toch doen, als ik jou wasquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
neemaar kan wel op ander plek gaan zitten als ik dat wil
Doe ik ook wel in deze periode. in het seizoen lukt dat nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou ik dan toch doen, als ik jou was
Ze hebben vorige week bij mij weer de twee pakken papier weggehaald die ik onder mijn niet in de hoogte te verstellen beeldscherm had staan. Heb gister en vandaag daardoor weer 'te krom' achter mijn bureau gezeten.
Maar in het seizoen heb je toch niet dagen achter elkaar kantoorwerk?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
Doe ik ook wel in deze periode. in het seizoen lukt dat niet
iets anders op verzinnen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |