En dan? Heb geen plinten in huis hè, dus dan zou ik toch eerst langs het kozijn omhoog moeten e.d.quote:
dat heb ik nu mat antenne naar huidige slaapkamer. Ander slaapkamer had ik gaatje door de muur geboord'. Heb hier hetzelfde probleem. als ik hier ooit nieuw laminaat ga leggen, leg ik kabels onder het laminaat doorquote:Op maandag 13 februari 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan? Heb geen plinten in huis hè, dus dan zou ik toch eerst langs het kozijn omhoog moeten e.d.
Dit is gewoon de netste oplossing. Heb ik de loze leidingen tenminste niet voor niets tijdens de bouw laten aanbrengen.
Ethernet kabel voor mijn vaste PC loopt over de grond via het balkon naar mijn hobbykamer
Geen loze leidingen in huis dus.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heb ik nu mat antenne naar huidige slaapkamer. Ander slaapkamer had ik gaatje door de muur geboord'. Heb hier hetzelfde probleem. als ik hier ooit nieuw laminaat ga leggen, leg ik kabels onder het laminaat door
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:05 schreef superkokje het volgende:
spoorloos afgelopen, tijd om te gaan slapen
stikkertje er op plakkenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen loze leidingen in huis dus.![]()
Hebben we bij mijn moeder ook gedaan. Kabels gewoon onder laminaat. Maar dan moet je wél weten welke kabels waar vandaan en waar naar toe.
En dan hopen dat je nooit een storing krijgtquote:
soms moet je een gokje wagen in het levenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan hopen dat je nooit een storing krijgt
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
soms moet je een gokje wagen in het leven
en nu echt weg
quote:
Wat heb je nu weer met je nek gedaan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
op zich goed, alleen last van nek
veel spanning op en pijnlijk. mot je bekend klinken denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer met je nek gedaan?
Mijn schouders liggen dwars
Ow, dat, ja, ga ik over een uurtje of twee last van krijgenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
veel spanning op en pijnlijk. mot je bekend klinken denk ik
even niemand aan mijn nek, gaat geheid fout danquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dat, ja, ga ik over een uurtje of twee last van krijgen![]()
Als ik nu jouw schouders/nek masseer, doe jij dan de mijne?
Oei, bij mij geeft het meestal wel verlichting.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
even niemand aan mijn nek, gaat geheid fout dan
donderdag.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, bij mij geeft het meestal wel verlichting.
Wanneer moet je weer werken?
Kan je niet toch een paar uur in de keuken werken voor je met het kantoorwerk verder gaat?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
donderdag.
is voor nek wel goed. als ik niet achter bureau hoef te zitten tenminste, maar dat zit er niet in
om wat te doen danquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je niet toch een paar uur in de keuken werken voor je met het kantoorwerk verder gaat?
Ow, natuurlijk nog teveel vorst in de grond, daar stond ik even niet bij stil.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
om wat te doen dan![]()
zijn nog dicht. gaan zaterdag langzaam opstarten
neequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, natuurlijk nog teveel vorst in de grond, daar stond ik even niet bij stil.
Heb je wel een beetje goede werkplek? Dus stoel, bureau en beeldscherm goed op jouw lengte afgesteld?
Zou ik dan toch doen, als ik jou wasquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
neemaar kan wel op ander plek gaan zitten als ik dat wil
Doe ik ook wel in deze periode. in het seizoen lukt dat nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou ik dan toch doen, als ik jou was
Ze hebben vorige week bij mij weer de twee pakken papier weggehaald die ik onder mijn niet in de hoogte te verstellen beeldscherm had staan. Heb gister en vandaag daardoor weer 'te krom' achter mijn bureau gezeten.
Maar in het seizoen heb je toch niet dagen achter elkaar kantoorwerk?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
Doe ik ook wel in deze periode. in het seizoen lukt dat niet
iets anders op verzinnen dus.
nee paar uurtjes over de dag verdeeldquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar in het seizoen heb je toch niet dagen achter elkaar kantoorwerk?
Kan je eigen werkplek niet met simpele ingrepen aangepast worden?
Ja, ik moet inderdaad iets anders verzinnen. Weet alleen nog niet wat
lijkt me niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
Trouwens, je mag drie keer raden wie vandaag het eerst besloot thuis verder te werken, toen bleek dat de klimaatbeheersing op kantoor was uitgevallen
stoel 4 cm hoger zetten en voetenbankje onder je voetenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee paar uurtjes over de dag verdeeld
bureau (plank) is ongeveer 4 cm te hoog. vind dat in het seizoen wel prettig is alleen niet goed als je de hele dag moet zitten
Zal ook wel weggehaald worden. Pakken papier zijn verwijderd ivm de brandveiligheidquote:broertje een klein kistje in elkaar laten timmeren
Zeg het danquote:
twee bakstenen dan maarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
stoel 4 cm hoger zetten en voetenbankje onder je voeten
[..]
Zal ook wel weggehaald worden. Pakken papier zijn verwijderd ivm de brandveiligheid
Neu, ik vond het wel prettig werken. Tot dat stomme ding gerepareerd werdquote:
quote:
ff een paar f-side bellen, die gooien er altijd meequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Is een goed idee, nu nog zien waar ik twee bakstenen vandaan haal
Ik ken alleen maar een beschaafde football-fanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ff een paar f-side bellen, die gooien er altijd mee
zelfs die ken ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar een beschaafde football-fan
Ik opsporing verzochtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef superkokje het volgende:
heb door gebrek aan beter een of andere flauwe film opstaan
Gek hèquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
dachten dus tegelijk hetzelfde
je weet wat er in staat, dus dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
Morgen 1-op-1 met manager![]()
moet nog steeds verslag lezen, en ik wil dat niet
Ik vermoed dat ik weet wat erin staat, maar echt weten doe ik het niet omdat ik het nog steeds niet gelezen heb.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
je weet wat er in staat, dus dat maakt niet uit.
hoezo 1 op 1 dan![]()
naar aanleiding van uitspraken van deze of gene
prima toch. heb ik iedere weekquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik weet wat erin staat, maar echt weten doe ik het niet omdat ik het nog steeds niet gelezen heb.
Hij heeft in ene besloten dat hij iedere 6 weken met iedereen een individueel werkoverleg moet houden
Ik had met mijn vorige manager iedere maand w.o. Deze vent is al 3 jaar mijn manager en komt er nu meequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
prima toch. heb ik iedere week
dat idee zal toch ergens vandaan komen lijkt me. Hij heeft ook Func. gesprek gehad lijkt mequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had met mijn vorige manager iedere maand w.o. Deze vent is al 3 jaar mijn manager en komt er nu mee![]()
Ik ga morgen weer heel veel tot tien moeten tellen
Goed mogelijk, is hij er wat mij betreft toch echt veel te laat mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat idee zal toch ergens vandaan komen lijkt me. Hij heeft ook Func. gesprek gehad lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |