quote:
nee hoor zal mij niet gebeurenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kokkie
![]()
Ik was al bang dat je uitgegleden was
Want je bent gewoon drie dagen niet buiten geweest denk ikquote:Op maandag 13 februari 2012 20:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee hoor zal mij niet gebeuren
zo ongeveer wel ja. alleen voor een paar boodschappenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Want je bent gewoon drie dagen niet buiten geweest denk ik
Nu wel een beetje opgeknapt, of nog bagger?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo ongeveer wel ja. alleen voor een paar boodschappen
redelijk, nog niet topquote:Op maandag 13 februari 2012 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu wel een beetje opgeknapt, of nog bagger?
Dus niet gewerkt, of wel?quote:
Je moet ook gewoon eens een keertje uitziekenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
even geprobeerd, en dat was het dan ook
ben ik volop mee bezigquote:Op maandag 13 februari 2012 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon eens een keertje uitzieken
Goed zo, eindelijk verstandigquote:
Maar je moest vandaag wél wat opleveren toch !?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan nu ook, nog steeds gesloten
yep, mailtje gestuurd dat het niet geluk is. netjes smsje terugquote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar je moest vandaag wél wat opleveren toch !?
Lekker handig weer, jij bent eigenlijk alleen maar ziek als je niet hoeft of niet kan werken
Had je eens hier moeten komen alsof het gratis een ritje botsauto's was op de N + autosnelwegenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss ?
Waarom was het code rood, terwijl er buiten helemaal niets aan de hand was
Mail sturen en sms terug krijgenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep, mailtje gestuurd dat het niet geluk is. netjes smsje terug
het zij zo
Collega die uit de buurt van Rotterdam komt heeft er 2,5 uur over gedaan om op kantoor te komen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Had je eens hier moeten komen alsof het gratis een ritje botsauto's was op de N + autosnelwegen
Naar mijn weten was alles best oke in de regio's waar het gisteravond glad was en kon je vooral in Noord-Brabant en Gelderland voor botsautootje spelenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Collega die uit de buurt van Rotterdam komt heeft er 2,5 uur over gedaan om op kantoor te komen.
Maar wat ik zo zag was het een stuk minder glad dan gisteravond laat.
sms vind ik toch persoonlijker. En hij ook denk ikquote:Op maandag 13 februari 2012 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mail sturen en sms terug krijgen
Dat jij nooit ziek bent als je móet werken is psiegies
Ah, ik vind sms juist onpersoonlijkerquote:Op maandag 13 februari 2012 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
sms vind ik toch persoonlijker. En hij ook denk ik
dat zal best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |